Restaurants reserveren

1246713

Reacties

  • Heb je enig idee wat ik bij moet betalen met de plus vouchers? En wat voor eten hebben ze bij inventions? Lees veel vis maar lusten geen vis en voor de kinderen? Hoe kom je trouwens bij het restaurant van de kant van de ingang naar het park toe?
  • oktober 2016 aangepast

    Heb je enig idee wat ik bij moet betalen met de plus vouchers? En wat voor eten hebben ze bij inventions? Lees veel vis maar lusten geen vis en voor de kinderen? Hoe kom je trouwens bij het restaurant van de kant van de ingang naar het park toe?

    Hoi kussiez_anne,

    De Plus voucher heeft een waarde van €35 en Inventions kost €59, dus je zult dan €24 per volwassene moeten bijbetalen. Voor kinderen hebben de vouchers een waarde van €17 en kost Inventions €33, dus je zult dan €16 per kind moeten bijbetalen. Inventions heeft het meest uitgebreide buffet van alle restaurants in Disneyland Paris, dus heel veel keuze in koude en warme gerechten met vis, vlees en een apart kinderbuffet.

    Vanuit het Disneyland Park neem je de uitgang aan de linkerzijde en loop je door de deuren onder de brug van het hotel naar binnen. Vervolgens ga je de trap op en volg je de bordjes naar de restaurants.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    In bovenstaande reactie schrijf je dat de plus vouchers € 28,- zijn, maar deze zijn toch € 35,-?? Of ben ik nu mis.

    Ik hoor heel veel over Inventions en wil in de toekomst ook een keer daar gaan eten. Klopt het dat hier altijd Disney figuren aanwezig zijn zowel bij de lunch en het dinner?? Is dit het enige hotel restaurant waar disneyfiguren bij het eten aanwezig zijn?? Of is dit alleen op bepaalde dagen?

    Groetjes Birgitte

  • Hoi Lars,

    In bovenstaande reactie schrijf je dat de plus vouchers € 28,- zijn, maar deze zijn toch € 35,-?? Of ben ik nu mis.

    Ik hoor heel veel over Inventions en wil in de toekomst ook een keer daar gaan eten. Klopt het dat hier altijd Disney figuren aanwezig zijn zowel bij de lunch en het dinner?? Is dit het enige hotel restaurant waar disneyfiguren bij het eten aanwezig zijn?? Of is dit alleen op bepaalde dagen?

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte en @kussiez_anne ,

    Helemaal correct! Ik had per ongeluk de prijzen voor de Standaard maaltijdformule genoteerd. Is aangepast met de juiste prijzen.

    Bij Inventions zijn, net als Café Mickey, altijd Disney figuren aanwezig tijdens de lunch, brunch (op zondag) en diner, iedere dag van de week. Dit is inderdaad het enigste restaurant in een Disney hotel met figuren, los van de Castle Club Lounge, waar gasten van dit club level ook tijdens het ontbijt Disney figuren aan tafel krijgen.

    Groetjes,
    Lars
  • Maar is café mickey ook gewoon goed? Of valt het eten tegen?
  • Maar is café mickey ook gewoon goed? Of valt het eten tegen?

    Hoi kussiez_anne,

    De maaltijden bij Café Mickey vallen in kwaliteit tussen counterservice en tafelservice restaurants in. Niet zo goed als bijvoorbeeld Blue Lagoon, maar beter dan de hamburgers van een willekeurig counterservice restaurant.

    Groetjes,
    Lars
  • Ok, dan weet ik voldoende bedankt!
  • Je hebt met de plus vouchers recht op 3 gangen en 1 drankje, krijg je dat gratis drankje dan ook als je er voor kiest bij inventions te gaan eten?
  • Je hebt met de plus vouchers recht op 3 gangen en 1 drankje, krijg je dat gratis drankje dan ook als je er voor kiest bij inventions te gaan eten?

    Hoi kussiez_anne,

    Dat is een goede vraag en durf ik niet met zekerheid te zeggen. In principe is de voucher gewoon een betaalmiddel met 1 gratis frisdrank, maar ik weet niet of het drankje ook geldig is bij gebruik in een Premium locatie.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik ga er morgen is over bellen! Maar wat voor soort eten kan ik verwachten bij inventions ben totaal niet liefhebber van vis en wat voor vlees gerechten hebben ze er? En voor kids?
  • Ik ga er morgen is over bellen! Maar wat voor soort eten kan ik verwachten bij inventions ben totaal niet liefhebber van vis en wat voor vlees gerechten hebben ze er? En voor kids?

    Hoi kussiez_anne,

    Ze hebben alles. Inventions heeft het meest uitgebreide buffet van alle restaurants in Disneyland Paris. Vis is slechts een klein onderdeel van het totale buffet. Er is tevens een kids gedeelte met gefrituurde gerechten.

    Groetjes,
    Lars
  • Je krijgt er 1 drankje bij, net even nagevraagd. Hoelang moet ik ongeveer uittrekken voor inventions?
  • Je krijgt er 1 drankje bij, net even nagevraagd. Hoelang moet ik ongeveer uittrekken voor inventions?

    Hoi kussiez_anne,

    Goed om te horen. Je kunt zelf je eten halen aan het buffet, dus de duur van de maaltijd kun je zelf bepalen. Je hoeft niet te wachten op bediening (met uitzondering van drank).

    Groetjes,
    Lars
  • Ok, bedankt enig idee of het druk kan zijn begin januari?
  • Ok, bedankt enig idee of het druk kan zijn begin januari?

    Hoi kussiez_anne,

    Inventions is in de regel altijd druk met piekmomenten na de parade en het vuurwerk in het Disneyland Park. Er zijn echter genoeg buffetten beschikbaar, dus je hoeft niet lang te wachten, ook al is het druk.

    Groetjes,
    Lars
  • Maar de kans dat het rustiger is is er wel denk ik omdat enkel nl nog na 2 januari vakantie heeft of zit ik daar mee mis?
  • hier in België is er vakantie tot de 8ste januari.
  • Ok bedankt, dus dan enkel belgië en nederland hebben tot 8 januari vakantie
  • En een deel van Duitsland ook blijkbaar. Hier vind je alle vakanties: https://www.schoolvakanties-europa.nl/
  • Ja inderdaad misschien dan toch nog druk, had gehoopt dat het wat stiller zou zijn ben afgelopen mei vakantie geweest en toen was het echt niet normaal druk wachtrijen van meer dan 2 uur wil in ieder geval de maandag als we aankomen al veel doen park is dan open tot 10 's avonds en andere avonden 7 uur
  • Na 20 minuten in de wacht gestaan te hebben naar een buitenlandse lijn...Vandaag onze restaurantreserveringen gedaan voor 28 december tot en met 31 december. Ik hoop maar dat het allemaal goed gegaan is. Het verbaasd me toch wel dat het alleen in Frans/Engels of Spaans kan. Ook helemaal geen bevestiging. Ik weet wel dat ik die daar ter plekke kan krijgen, maar als er iets mis is gegaan is dat in die drukke periode natuurlijk een ramp. Een e-mail zou toch een kleine moeite zijn. Voor oudjaarsdag Café Mickey gedaan (lunch). Ik hoop maar dat onze voucher geldig is deze dag voor de lunch ( actie gratis vouchers - plus ). Misschien ligt het aan mij, maar dit onderdeel is wat mij betreft het minst goed door ontwikkeld. Zou de normale reserveringlijn voor mij na kunnen gaan of het allemaal goed gegaan is ? Dat kost overigens maar een euro per gesprek en is Nederlandstalig !
  • Na 20 minuten in de wacht gestaan te hebben naar een buitenlandse lijn...Vandaag onze restaurantreserveringen gedaan voor 28 december tot en met 31 december. Ik hoop maar dat het allemaal goed gegaan is. Het verbaasd me toch wel dat het alleen in Frans/Engels of Spaans kan. Ook helemaal geen bevestiging. Ik weet wel dat ik die daar ter plekke kan krijgen, maar als er iets mis is gegaan is dat in die drukke periode natuurlijk een ramp. Een e-mail zou toch een kleine moeite zijn. Voor oudjaarsdag Café Mickey gedaan (lunch). Ik hoop maar dat onze voucher geldig is deze dag voor de lunch ( actie gratis vouchers - plus ). Misschien ligt het aan mij, maar dit onderdeel is wat mij betreft het minst goed door ontwikkeld. Zou de normale reserveringlijn voor mij na kunnen gaan of het allemaal goed gegaan is ? Dat kost overigens maar een euro per gesprek en is Nederlandstalig !

    Hoi kevinpetra,

    Ik herken het probleem, maar bij mij is het tot nog toe iedere keer goed gegaan. De restaurant reserveringslijn is inderdaad alleen beschikbaar in het Frans, Engels of Spaans. Het is helaas niet mogelijk om dit via de reguliere reserveringslijn te doen en/of te controleren. De enigste mogelijkheid is om bij aankomst bij je hotel tijdens het inchecken te laten controleren of de reserveringen goed zijn doorgekomen. De cast member bij de balie kan dan tevens de bonnetjes voor je uitprinten. De maaltijdvouchers zijn op 31 december inderdaad geldig voor lunch in alle restaurants. Disney is momenteel bezig om het reserveren van restaurants toe te voegen aan de officiële app (vergelijkbaar met de Amerikaanse resorts), maar deze functie zal pas volgend jaar beschikbaar komen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Tussen welke tijden kan je de reserveringslijn bellen voor je restaurant reserveringen?

    Groetjes Pauk
  • Pauk zei:

    Hoi Lars,
    Tussen welke tijden kan je de reserveringslijn bellen voor je restaurant reserveringen?

    Groetjes Pauk

    Hoi Pauk,

    De exacte openingstijden van de restaurant reserveringslijn zijn mij niet bekend, maar volgens mij tijdens 'kantooruren' op alle dagen van de week. Probeer de bekende drukke tijden te vermijden (vroeg in de ochtend, rond lunchtijd en tegen het einde van de middag), anders hang je vrij lang aan de lijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Een vraagje, Gister en vandaag hebben we een paar keer geprobeerd om de restaurant reserveringslijn te bellen maar krijgen steeds een piep toon en meer niet. We krijgen dus niemand te pakken.
    Is dit een herkenbaar probleem? Een idee hoe we ze wel te pakken kunnen krijgen?
  • Pauk zei:

    Hoi Lars,

    Een vraagje, Gister en vandaag hebben we een paar keer geprobeerd om de restaurant reserveringslijn te bellen maar krijgen steeds een piep toon en meer niet. We krijgen dus niemand te pakken.
    Is dit een herkenbaar probleem? Een idee hoe we ze wel te pakken kunnen krijgen?

    Hoi Pauk,

    Dat is vreemd. Ik heb ze zojuist gebeld en krijg gewoon het menu te horen. Bel je met het goede nummer? De restaurant reserveringslijn is bereikbaar op +33 (0)1 60 30 40 50.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Wil hier nog even op terug komen.
    De lijn was/is ontzettend slecht bereikbaar!
    We hebben meerdere keren gebeld en uiteindelijk zijn we naar het reisbureau hier gegaan en die heeft voor ons kunnen reserveren. Uiteraard niet meer de restaurants die we in gedachte hadden. Doordat we ze niet konden bereiken hebben we heel laat kunnen reserveren.
  • Pauk zei:

    Hoi Lars,

    Wil hier nog even op terug komen.
    De lijn was/is ontzettend slecht bereikbaar!
    We hebben meerdere keren gebeld en uiteindelijk zijn we naar het reisbureau hier gegaan en die heeft voor ons kunnen reserveren. Uiteraard niet meer de restaurants die we in gedachte hadden. Doordat we ze niet konden bereiken hebben we heel laat kunnen reserveren.

    Hoi Pauk,

    Dat is erg vervelend om te horen. Ik zou je willen adviseren om deze klacht neer te leggen bij de officiële Nederlandse klantenservice door een mail te sturen naar dlp.clientenservice@disney.com. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de lijn constant slecht bereikbaar is/blijft. Dan zullen ze de capaciteit moeten opschroeven, zeker als de halfpension/volspension aanbieding beschikbaar is waardoor er nog meer mensen restaurants willen reserveren.

    Groetjes,
    Lars
  • Eerst en vooral voor iedereen een spetterend 2017 gewenst!

    Ik heb net La Grange en Café Mickey gereserveerd voor ons verblijf begin maart. In een kleine 10 min was het in orde. Ik belde rond 15u45 en had een heel vriendelijke mens aan de lijn die perfect Engels sprak. (maar wel in het frans opnam eerst) Hij had alleen wat problemen met mijn naam (Joke) :-) Hopelijk is alles ook effectief vastgezet maar ik heb er alle vertrouwen in want hij herhaalde op het einde nog eens goed wat ik gereserveerd heb.
  • Eerst en vooral voor iedereen een spetterend 2017 gewenst!

    Ik heb net La Grange en Café Mickey gereserveerd voor ons verblijf begin maart. In een kleine 10 min was het in orde. Ik belde rond 15u45 en had een heel vriendelijke mens aan de lijn die perfect Engels sprak. (maar wel in het frans opnam eerst) Hij had alleen wat problemen met mijn naam (Joke) :-) Hopelijk is alles ook effectief vastgezet maar ik heb er alle vertrouwen in want hij herhaalde op het einde nog eens goed wat ik gereserveerd heb.

    Ook voor jullie de beste wensen, Joke! Op naar een magisch 2017! Alvast veel plezier en smakelijk eten.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.