Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

16869717374105

Reacties

  • Goedenavond,
    Ik ben een nieuw lid,
    Ik wil graag met dochterlief 18 of 19 oktober tm 21 okt naar disneyland parijs gaan...
    Maar wil ook graag een jaarkaart aanschaffen... hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
  • Voor wie dit leest 11 en 12 oktober in de mogelijkheid om korting te geven! Het is heerlijk rustig in de parken en mooi weer!
    Graag per sms contact 06-39548633

    Vriendelijke groet!
    Nicole Jansen
  • pnijman zei:

    Goedenavond,
    Ik ben een nieuw lid,
    Ik wil graag met dochterlief 18 of 19 oktober tm 21 okt naar disneyland parijs gaan...
    Maar wil ook graag een jaarkaart aanschaffen... hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

    Hoi!
    Je kan een jaarkaart aanschaffen bij bureau passport annuel in het Disneyland Park. Wij kunnen je 10% korting geven als bestaande jaarkaarthouders. Als je wilt afspreken, laat maar weten via een pm. Wij zijn 14- 18 oktober in Disneyland.

    Groetjes Danielle
  • oktober 2016 aangepast
    Wij zijn weer in Disney van 17 tot 21 oktober als er mensen zijn die een jaarkaart willen aanschaffen met korting helpen wij daar graag bij stuur me even een mailtje zodat we een afspraak kunnen maken groetjes en tot snel in disneyland fam stal
    gonniesbeautysalon@live.nl
    andere datums zijn bespreekbaar want wij gaan regelmatig naar disney met onze kids
  • pnijman zei:

    Goedenavond,
    Ik ben een nieuw lid,
    Ik wil graag met dochterlief 18 of 19 oktober tm 21 okt naar disneyland parijs gaan...
    Maar wil ook graag een jaarkaart aanschaffen... hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

    Ik heb u een privé bericht gestuurd

    Mvrg
    Nicole
  • Thnks allemaal!!

    Ik moet het hotel of plek nog reserveren!
    Ik moet even de totaalkosten bekijken.... want wat is aantrekkelijk?

    Voor nu wil ik 18 of 19 okt heengaan, en dan tot 20/21 okt.... maar waar is t goed slapen, niet duur en dicht bij park?
    Of qua parkeren nog tips
  • pnijman zei:

    Thnks allemaal!!

    Ik moet het hotel of plek nog reserveren!
    Ik moet even de totaalkosten bekijken.... want wat is aantrekkelijk?

    Voor nu wil ik 18 of 19 okt heengaan, en dan tot 20/21 okt.... maar waar is t goed slapen, niet duur en dicht bij park?
    Of qua parkeren nog tips

    Hoi pnijman,

    Voor informatie over een voordelig verblijf rondom Disneyland Paris, bekijk het volgende topic: http://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/371/verstandig-omgaan-met-je-budget-en-toch-naar-disneyland. Het topic waar je nu een bericht in plaatst is alleen voor het vragen of aanbieden van korting. Zo houden we het overzichtelijk. Stel gerust je vragen in het topic via bovenstaande link.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan van 5 t/m 8 januari 2017 naar Disneyland om nog net de Kerstsfeer daar mee te pakken. Wil je een jaarkaart kopen met 10% korting, dan spreek ik graag met je af!
    Graag een pm als je interesse hebt.
    Groetjes Danielle
  • We gaan dit weekend weer naar het park, indien iemand ons aan stempeltjes wil helpen en zelf genieten van 10%korting hoor ik het graag.
    Het email adres is mali1987@hotmail.be

    Groetjes
  • oktober 2016 aangepast
    Héhé
    Eindelijk we kunnen weer :) ))
    Aanstaande zaterdag 15 en zondag 16 okt. Zijn wij aanwezig in DLP
    En hebben nog 1 stempel nodig om 1 jaarkaart te kunnen verlengen
    Ben je met meerdere personen? Geen probleem, wij ook en ook met meerdere jaarkaarten.
    Wil je spontaan met ons afspreken?
    Neem dan contact op via 0623459860

    Hoopvolle groetjes Clautje
  • oktober 2016 aangepast
    Hallo,
    Ik ga naar Disneyland op:
    12 en 13 november
    31 december

    Wie graag 10% korting wil, kan contact opnemen.
  • Hotel geboekt voor 19 oktober!
    We gaan 2 nachten dus 3 dgn parken

    Wil graag 2 jaarkaarten aanschaffen
    Een volwassen en 1 kind, en moet losse kaartjes halen voor een ander kindje wat meegaat... (is daar ook korting voor)
    Ik hoop dat we rond 12u aanwezig zijn
    Maar hou rekening met iets later!
    (In principe heb ik nu een afspraak met Nicole, maar die gaan die dag weer terug... en ik weet niet of ik optijd er ben)

    Wie kan ons anders helpen met korting!??
    En welk jaarkaart is t beste? En voordeligst!
  • Hoi pnijman,

    wij zijn er in die week ook dus ik wil graag je backup zijn, mochten jullie later aankomen dan Nicoie vertrekt. Ik stuur je een pm - en alvast heel veel plezier volgende week!
  • pnijman zei:

    Hotel geboekt voor 19 oktober!
    We gaan 2 nachten dus 3 dgn parken

    Wil graag 2 jaarkaarten aanschaffen
    Een volwassen en 1 kind, en moet losse kaartjes halen voor een ander kindje wat meegaat... (is daar ook korting voor)
    Ik hoop dat we rond 12u aanwezig zijn
    Maar hou rekening met iets later!
    (In principe heb ik nu een afspraak met Nicole, maar die gaan die dag weer terug... en ik weet niet of ik optijd er ben)

    Wie kan ons anders helpen met korting!??
    En welk jaarkaart is t beste? En voordeligst!

    Hoi pnijman,

    Vergeet niet om voor iedereen op voorhand een dagkaart aan te schaffen, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa en direct het Disneyland Park binnen kunt. De prijs van de dagkaart wordt vervolgens bij Bureau Passeport Annuel, inclusief 10% Parrainage korting, verrekend met de gekozen jaarkaart. Op 19 oktober zijn de MAGIC tickets geldig (vanaf €59). Voor het andere kind kun je een 3-dagen ticket aanschaffen voor €174. Als jaarkaarthouder krijg je namelijk alleen korting op dagkaarten, niet op meerdaagse tickets. Je bent dan voordeliger uit met de voorverkooptickets en je hoeft niet meer iedere dag in de rij te staan bij de kassa.

    Bestel je E-tickets hier en ontvang ze direct per mail: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Voor meer informatie over jaarkaarten, kun je in dit topic terecht: http://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/35/jaarkaarten-algemene-vragen

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Wij gaan 25 tot en met 28 december naar disneyland parijs. En nu lees ik overal dat het mogelijk is om korting te krijgen op een jaarkaart. Nu zaten wij hier al over na te denken. Kan iemand mij hier wat meer informatie over geven en eventueel helpen die korting te verkrijgen?

    Groetjes,
    Mroezza
  • Mroezza zei:

    Hallo,

    Wij gaan 25 tot en met 28 december naar disneyland parijs. En nu lees ik overal dat het mogelijk is om korting te krijgen op een jaarkaart. Nu zaten wij hier al over na te denken. Kan iemand mij hier wat meer informatie over geven en eventueel helpen die korting te verkrijgen?

    Groetjes,
    Mroezza

    Hoi Mroezza,

    Als nieuwe jaarkaarthouder kun je 10% korting krijgen op de aanschaf via een bestaande jaarkaarthouder. Ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic. Hier kun je in contact komen met bestaande jaarkaarthouders als die ook op 25 december in Disneyland zijn om je korting te geven.

    Tip: Schaf hiervoor eerst online een dagkaart aan voor alle reisgenoten die een jaarkaart willen en spreek vervolgens af met een bestaande jaarkaarthouder bij Bureau Passeport Annuel. Zo hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa en kun je direct het Disneyland Park in. De prijs van de dagkaart wordt vervolgens bij Bureau Passeport Annuel, inclusief 10% Parrainage korting, verrekend met de gekozen jaarkaart. Op 25 december zijn de MAGIC FLEX tickets geldig. Bestel deze dagkaarten eenvoudig online: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • hoi,

    wij zijn op 18 en 19 november in disney en kunnen nog 9 mensen 10% korting geven.

    groetjes,
  • Hoi Mroezza,

    ik wil je graag helpen om korting te krijgen. Ik stuur je een pm.
    Mroezza zei:

    Hallo,

    Wij gaan 25 tot en met 28 december naar disneyland parijs. En nu lees ik overal dat het mogelijk is om korting te krijgen op een jaarkaart. Nu zaten wij hier al over na te denken. Kan iemand mij hier wat meer informatie over geven en eventueel helpen die korting te verkrijgen?

    Groetjes,
    Mroezza

  • Wij kunnen op 19, 20 en 21 oktober nog steeds korting geven :smile:
  • Dag allemaal!

    Van 9 t/m 11 december zijn wij weer in Disneyland, en kunnen we dus weer mensen met korting aan een jaarpas helpen. Wie oh wie kunnen we hier blij mee maken, en helpt ons ondertussen aan stempels voor onze verlenging? We zijn met z'n tweeën, en kunnen dus in totaal 6 mensen aan korting helpen.

    We horen het graag!
  • Wij zijn er van 21 t/m 23 oktober en kunnen 3 mensen 10% korting geven.

  • oktober 2016 aangepast
    Op de valreep
  • Wij gaan van 16-19 oktober naar DLP. We denken erover om jaarkaarten te kopen (4x). Wie helpt ons over de streep met een leuke aanbieding bovenop de 10% korting?

    BB

    Mocht je nog iemand nodig hebben voor de korting en een extra korting van ons wij zijn vandaag in het park. Je kunt mij bellen 06-46766432.
  • Is er iemand die aankomende donderdag korting kan geven op een jaarkaart?
  • Is er iemand die aankomende donderdag korting kan geven op een jaarkaart?

    Ja ik! Om hoeveel personen gaat het??

    Gr marian
  • Ik ga maandag 12 t/m woensdag 14 december naar Disneyland en we kunnen 6 mensen korting geven. We hoeven slechts 3 stempels te sparen. Als jij ons aan 3 stempels kunt helpen staat daar uiteraard iets tegenover!

    Neem gerust contact op: rogermullens@live.nl
  • Is er iemand die 10% korting wil op de aanschaf van een jaarkaart en mij aan de laatste stempeltjes kan/wil helpen?
    Wij zijn op dit moment (17 t/m 19 oktober) in Disneyland Parijs...

    Ik ben bereikbaar op +31 0652880972

    Groeten,
    Nicole.

  • Beste Disneyliefhebbers,

    Van 20 t/m 23 oktober zijn wij weer in Disneyland :smile: en kunnen mensen met 10% korting aan een jaarpas helpen.

    Ik ben bereikbaar op "b.o.kneteman@ziggo.nl"

    Groet,
    Ossio
  • Wij gaan 24 oktober naar Disneyland parijs en willen voor ons gezin 4 jaarkaarten kopen. Wie wil er stempels ontvangen en aan ons 4x een mooie korting geven?

    Groeten,
    Bodie
Log In of Registreer om te reageren.