Disney's Sequoia Lodge

135

Reacties

  • oktober 2016 aangepast
    Hallo allemaal,

    Is er iemand die weet van hoe laat tot hoe laat ze ongeveer aan het poetsen zijn op de kamers en dan met name de golden forest kamers??

    Op het einde van de maand ga ik richting disneyland, sequoia lodge, golden forest kamer. Nu ga ik op 31 oktober 2016 naar de halloweenparty. Graag zou ik deze dag smorgens na het ontbijt even naar het park willen gaan en rond de middag zou ik dan weer willen terugkeren naar het hotel om smiddags eventueel nog even te gaan liggen en om mij klaar te maken / verkleden in verband met de halloweenparty.

    Nu weet ik dat in Santa Fe de kamers meestal al gepoetst waren rond de middag, in Cheyenne heb ik een keer verbleven en toen waren ze net smiddags aan het poetsen op het moment dat ik terug wou gaan naar mijn kamer.

    Vandaar eigenlijk mijn vraag, dan weet ik een beetje hoe ik mijn dag kan plannen en hoe laat ik eventueel terug naar mijn hotelkamer kan gaan.

    Groetjes Birgitte
  • Wij gingen elke dag terug rond 13 uur en de kamer was altijd gepoetst voor die tijd, wij verbleven in de golden forrextra.
  • Hallo juttawdw,

    bedankt voor je reactie.

    Dat was ook mijn bedoeling om rond 12.30 uur weer terug naar het hotel te gaan en dan rond 13 uur op mijn kamer te zijn.

    Vind het niet erg als ik even moet wachten, mochten ze nog bezig zijn, maar in het verleden bij Cheyenne moesten ze toen nog om 13 uur gaan beginnen in het gebouw waar ik mijn kamer had geboekt en eer dat die kamers toen klaar waren was het al snel half 3.

    Hopelijk heb ik ook geluk en is mijn kamer dus rond 13 uur klaar zodat ik, me op mijn gemak kan klaarmaken voor de halloweenparty.

    groetjes Birgitte

  • Hoi lars
    Ik heb een verrassingsreisje geboekt in januari.
    Wij verblijven op de golden forrest kamers.
    Nu is mijn zusje jarig tijdens verblijf en me broer de week erna.
    Zullen ze hier iets mee doen denk je? Heb het gemeld bij de boeking
  • Myriam zei:

    Hoi lars
    Ik heb een verrassingsreisje geboekt in januari.
    Wij verblijven op de golden forrest kamers.
    Nu is mijn zusje jarig tijdens verblijf en me broer de week erna.
    Zullen ze hier iets mee doen denk je? Heb het gemeld bij de boeking

    Ik ben benieuwd of sommige daar een antwoord op weten want als ze er wat aan doen geef ik ook door dat mijn dochter dan haar verjaardag viert.
  • Myriam zei:

    Hoi lars
    Ik heb een verrassingsreisje geboekt in januari.
    Wij verblijven op de golden forrest kamers.
    Nu is mijn zusje jarig tijdens verblijf en me broer de week erna.
    Zullen ze hier iets mee doen denk je? Heb het gemeld bij de boeking

    Hoi Myriam,

    Je kunt het inderdaad vermelden bij de boeking, maar of ze er iets mee doen is niet zeker. Meestal doen ze iets bij een speciale gebeurtenis, zoals een belangrijke verjaardag of een huwelijksdag. Dit ligt er maar net aan wie de kamers die dag opmaakt. Mijn advies is om altijd te vermelden als je iets speciaals komt vieren.

    Groetjes,
    Lars
  • Oke dan wachten we het wel af.
    Heb verschillende verhalen gehoord namelijk. De een kreeg een kaartje en wat chocolaatjes en de ander kreeg niks van dat soort eigenlijk.
    Dus waa benieuwd of ze misschien standaard iets hadden ingevoerd voor verjaardagen ofzo
  • Hallo allemaal,

    Zondag is het zover en vertrek ik naar disneyland parijs. Voor het eerst verblijf ik dan in sequoia lodge en ik heb daar een golden forest kamer geboekt.

    Nu krijg je elke dag een hotel fastpass, nu vraag ik mij af of deze op datum staat, of kan je er bv. meerdere op 1 dag gebruiken en kan je die gewoon de hele dag gebruiken of zijn er bepaalde momenten dat je hier geen gebruik van kunt maken?? Is deze hotel fastpass geldig op alle fastpass attracties of zijn er attracties bij waar ze deze niet accepteren??

    Als ik het goed begrijp dan krijg je 1 fastpass per dag die je op 1 attractie naar keuze kan gebruiken, of ben ik dan mis??

    Ik ga 7 nachten, 8 dagen naar disneyland. Krijg je dan 1 fastpass per dag of 1 fastpass per nacht dat je in een Disney hotel verblijft??

    Groetjes Birgitte
  • Ze staan op datum en kunnen niet gebruikt worden tussen 13 en 16 uur.
  • Hallo allemaal,

    Zondag is het zover en vertrek ik naar disneyland parijs. Voor het eerst verblijf ik dan in sequoia lodge en ik heb daar een golden forest kamer geboekt.

    Nu krijg je elke dag een hotel fastpass, nu vraag ik mij af of deze op datum staat, of kan je er bv. meerdere op 1 dag gebruiken en kan je die gewoon de hele dag gebruiken of zijn er bepaalde momenten dat je hier geen gebruik van kunt maken?? Is deze hotel fastpass geldig op alle fastpass attracties of zijn er attracties bij waar ze deze niet accepteren??

    Als ik het goed begrijp dan krijg je 1 fastpass per dag die je op 1 attractie naar keuze kan gebruiken, of ben ik dan mis??

    Ik ga 7 nachten, 8 dagen naar disneyland. Krijg je dan 1 fastpass per dag of 1 fastpass per nacht dat je in een Disney hotel verblijft??

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Zoals juttawdw al aangeeft, staan de Hotel FastPass tickets op datum en kun je deze één keer per dag gebruiken bij een willekeurige attractie met FastPass systeem naar keuze, maar niet tussen 13:00 en 16:00 uur. Je ontvangt één Hotel FastPass per dag. Meer informatie over alle soorten FastPass tickets: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-fastpass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo iedereen!

    Ik heb onlangs eens de prijzen vergeleken met de BE, NL en de UK disneyland parijs site. Bij elke website kwam ik een verschillende bedrag uit voor dit hotel. Het goedkoopste prijs was 971 euro in halfpension voor vier personen. Deze prijs vond ik via de NL-website. Nu mijn vraag: Kan ik vanuit België via de NL-disneyland website een verblijf reserveren?

    Alvast bedankt!
    Groetjes

    Robin
  • Hallo iedereen!

    Ik heb onlangs eens de prijzen vergeleken met de BE, NL en de UK disneyland parijs site. Bij elke website kwam ik een verschillende bedrag uit voor dit hotel. Het goedkoopste prijs was 971 euro in halfpension voor vier personen. Deze prijs vond ik via de NL-website. Nu mijn vraag: Kan ik vanuit België via de NL-disneyland website een verblijf reserveren?

    Alvast bedankt!
    Groetjes

    Robin

    Hoi Robin,

    Via DiscoverTheMagic.nl kun je van zowel de Nederlandse, als de Belgische aanbiedingen gebruikmaken. Selecteer hiervoor NL of BE in het menu van onze website. Om het makkelijk te maken: De huidige NL aanbieding is hier te vinden: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl. De huidige BE aanbieding is hier te vinden: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-be. Maak in beide gevallen gebruik van onze handige zoekmachine onder het kopje 'Prijzen & Boeken' en vul de gegevens in van je reisgezelschap. Je ontvangt de reserveringsbevestiging binnen 48 uur per mail.

    Groetjes,
    Lars
  • Dag,

    Wij verblijven komende week 4 dagen in Sequoia Lodge en hebben daar de Golden Forest Kamer. Moeten we dan zelf handdoeken meenemen of hoeft dat niet. En voor het zwembad?

    Alvast bedankt,
    Groetjes Mélani
  • Melani zei:

    Dag,

    Wij verblijven komende week 4 dagen in Sequoia Lodge en hebben daar de Golden Forest Kamer. Moeten we dan zelf handdoeken meenemen of hoeft dat niet. En voor het zwembad?

    Alvast bedankt,
    Groetjes Mélani

    Hoi Melani,

    Handdoeken en opgemaakte bedden zijn aanwezig in alle Disney hotels. Je hoeft dus zelf geen handdoeken mee te nemen. Bij het zwembad zijn optioneel badlakens verkrijgbaar, maar je kunt ze ook zelf mee nemen mocht je dat fijner vinden.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de info
  • Ik vertrek donderdag naar Disneyland en verblijf in de Sequoia Lodge in een golden forest kamer. Nu zie ik net dat het zwembad gesloten is van 19 tot en met 23 juni. Is het dan mogelijk om gebruik te maken van het zwembad van een ander hotel vb. Newport Bay of niet?
  • Inez zei:

    Ik vertrek donderdag naar Disneyland en verblijf in de Sequoia Lodge in een golden forest kamer. Nu zie ik net dat het zwembad gesloten is van 19 tot en met 23 juni. Is het dan mogelijk om gebruik te maken van het zwembad van een ander hotel vb. Newport Bay of niet?

    Nee, tenzij je een infinity hebt
  • Inez zei:

    Ik vertrek donderdag naar Disneyland en verblijf in de Sequoia Lodge in een golden forest kamer. Nu zie ik net dat het zwembad gesloten is van 19 tot en met 23 juni. Is het dan mogelijk om gebruik te maken van het zwembad van een ander hotel vb. Newport Bay of niet?

    Hoi Inez,

    Normaal gesproken niet. Alleen bij grootschalig / langdurig onderhoud mag je in de andere Disney hotels zwemmen, maar deze sluiting is regulier onderhoud. Vraag dit echter even na tijdens het inchecken wat eventueel de mogelijkheden zijn. Alvast een goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Bedankt Lars voor de info.
    De drankjes en theekransje in Golden Forrest Lounge is waarschijnlijk maar een aantal uur per dag open?
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de snacks zijn tussen 14u en 16 u? Maar uren wanneer je iets kan gaan drinken vind ik niet direct terug...
    Hoi Mieke,
    Dat klopt inderdaad. Snacks zijn beperkt beschikbaar, maar volgens onze informatie van Disney is drank de hele dag verkrijgbaar in de Golden Forest Lounge. Er worden geen tijden voor de snacks genoemd. Vraag ernaar tijdens het inchecken bij de receptie voor de exacte tijden.
    Groetjes,
    Lars

    Deze info staat waarschijnlijk op je hotel easy pas. Achterkant.
  • Hallo allemaal,

    Weet iemand of je bij SQL een waterkoker kunt lenen/huren?

    groetjes
    Familie Vliem
  • Ja kun je bij de receptie vragen , soms vragen ze borg meestal niet
  • Super!
    Dankjewel voor het snelle antwoord:)
  • Goedendag,

    In oktober en in december heb ik met Halloween en kerst geboekt ik sequoia lodge met een montana kamer en de halfpension plus optie.

    Nu zag ik op de site dat bij de restaurants van het sequoia lodge hotel staan dat je daar het ontbijt en het diner kan gebruiken. Kan je hier dan alleen smorgens en savonds eten of is het ook mogelijk om hier als lunch te reserveren en te eten??

    Ik had hier graag smiddags gegeten in verband met de Halloween party.

    groetjes Birgitte
  • Goedendag,

    In oktober en in december heb ik met Halloween en kerst geboekt ik sequoia lodge met een montana kamer en de halfpension plus optie.

    Nu zag ik op de site dat bij de restaurants van het sequoia lodge hotel staan dat je daar het ontbijt en het diner kan gebruiken. Kan je hier dan alleen smorgens en savonds eten of is het ook mogelijk om hier als lunch te reserveren en te eten??

    Ik had hier graag smiddags gegeten in verband met de Halloween party.

    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    De restaurants in de Disney hotels zijn alleen met ontbijt en diner geopend (met uitzondering van Inventions). Lunch kan genuttigd worden in de parken of Disney Village.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    Weet jij toevallig of het ook mogelijk is via de co.uk site te boeken? Voorheen boekte ik vaak via de franse site maar nu zou het mij met 3 kamers ruim €200 euro schelen wanneer ik in ponden afreken.

    Groetjes
  • Ja hoor, heb ik ook gedaan, gewoon de Nederlandse centrale bellen en om de Engelse aanbieding vragen
  • Thanks juttawdw!
  • Over een tweetal weken ga ik disneyland Parijs bozoeken met halloween en in december ga ik met kerstmis nog een aantal dagen.

    Beide reizen verblijf ik in sequoia logde Montana kamer. Vorig jaar voor het eerst hier verbleven maar In een golden forest kamer.

    Wat kan ik verwachten van het ontbijt? Gaat het ontbijt door in beide restaurants of maar in 1 restaurant en is er verschil in de restaurants? Moet je hier op voorhand een uur doorgeven dat je komt ontbijten of kan je gewoon binnen lopen van zodra je klaar bent. Is dit dan elke dag hetzelfde uur of is dit eventueel ook variabel? Van hoe laat tot hoe laat kan je er terecht en is er een moment dat het er erg druk is dat je lang moet wachten of aanschuiven wat in santa fe vaak een probleem is, of is dit restaurant groter en kunnen ze hier de drukte beter aan?

    groetjes Birgitte
  • Hoi @Birgitte ,

    Het ontbijt is in beide restaurants (naar gelang de drukte). Tijdens het inchecken geef je aan rond welke tijd je graag wilt ontbijten. Dit kan/mag iedere dag op een ander tijdstip. Hiervoor ontvang je een kaartje. Het ontbijt is van 07:00 tot 11:00 uur. De drukste periode is rond 09:00 uur. Sequoia Lodge beschikt over twee restaurants, dus het loopt vlotter dan bij Santa Fe.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,

    Bedankt voor je snelle reactie.

    Fijn dat het hier vlotter verloopt dan bij santa fe al een paar keer bij santa fe gehad dat je doorgaf om een bepaald uur te ontbijten en dat je dan al ruim een half uur moest aanschuiven om binnen te mogen om te eten.

    Zoals het er nu uit ziet denk ik dat ik dagelijks rond 8 uur / half negen ga ontbijten ben ik net voor de drukte, kan ik op mijn gemak eten en naar het park vertrekken.

    Groetjes Birgitte
Log In of Registreer om te reageren.