Ticket omruilen 1 park naar 2 parken

Ik ga morgen met milot reizen een dagtocht naar Disneyland Parijs. Nu krijg je er een kaartje bij voor 1 park. Weet iemand hoeveel het kost om ter plaatse het ticket om te ruilen naar een ticket voor twee parken? Gr Nikki

Reacties

  • nikki zei:

    Ik ga morgen met milot reizen een dagtocht naar Disneyland Parijs. Nu krijg je er een kaartje bij voor 1 park. Weet iemand hoeveel het kost om ter plaatse het ticket om te ruilen naar een ticket voor twee parken? Gr Nikki

    Hoi Nikki,

    Dat is waarschijnlijk niet mogelijk, aangezien dit promotietickets zijn waar geen prijs op staat vermeld. Dergelijke tickets kunnen niet ge-upgrade worden en verrekend worden met andere toegangsbewijzen. Kijk of er een prijs op het ticket staat vermeld. Zo ja, dan kun je proberen om te upgraden naar een ticket voor 2 parken bij een loket van Guest Relations.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars. Was inderdaad niet mogelijk omdat het een ticket was met speciale groepskorting. Ze zeiden dat ik dan een nieuw ticket erbij moest kopen. Gr Nikki
  • nikki zei:

    Dankjewel Lars. Was inderdaad niet mogelijk omdat het een ticket was met speciale groepskorting. Ze zeiden dat ik dan een nieuw ticket erbij moest kopen. Gr Nikki

    Hoi Nikki,

    Graag gedaan! Mocht je toch van twee parken willen genieten met een extra ticket, bekijk dan onze voordelige voorverkooptickets die je direct als E-ticket per mail ontvangt: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Deze tickets zijn niet te koop bij de kassa's ter plaatse.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.