Jaarkaarten (algemene vragen)

1192022242582

Reacties

  • Ik lees net over de verwachtte prijs verhoging in DLP. Bij huidige AP verloopt pas op 21 januari waardoor ik pas eind December kan verlengen. Is er misschien een manier behalve parrianage waardoor ik voor de huidige prijs zou kunnen verlengen? Zoals bijv. mijn huidige eerder opzeggen en een nieuwe aanvragen?

    Daarnaast heb ik een korte vraag over parrianage. Ik heb momenteel 1 stempel en mijn formulier is geldig tot 2 November. Zou ik daarna eventueel opnieuw mogen beginnen met 3 stempels sparen?

    P.S. Ik las in dit topic dat iemand zei dat je max 1 maand van te voren kunt verlengen, Op de Disney site zelf staat echter 2 maanden. http://idf.disneylandparis.fr/passeports-annuels/renouveler-votre-passeport-annuel/

    Hoi BinaryRun,

    Het is niet mogelijk om vroegtijdig het abonnement te beëindigen of een nieuwe aan te vragen terwijl de huidige nog loopt (zoals Hugo voorstelde). Lukt het niet om de 3 stempels binnen de geldigheid van het huidige Parrainage formulier te sparen, dan mag je met het nieuwe formulier inderdaad weer opnieuw beginnen met korting geven en sparen. Het verlengen van een jaarkaart via een reguliere betaling kan 2 maanden op voorhand, via Parrainage 1 maand op voorhand.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste lars.
    We hebben nu onze dream passen die we gekregen hebben door het sparen van stempels.
    Deze lopen 28 november af.

    18 november gaan we weer naar disney en willen mss gaan verlengen.
    Krijgen we dan bij verlenging ook een half jaar extra?
  • Ja, als je betaald verlengt en die actie geldt dan nog kun je daar gewoon gebruik van maken.
  • Pauk zei:

    Kan ik de jaarkaarten bestellen en via ideal betalen of heb ik daar een creditcard voor nodig?
    Want dan heb ik een probleem, die heb ik namelijk niet

    Heeft iemand hier misschien een antwoord op voor mij?
  • Pauk zei:



    Heeft iemand hier misschien een antwoord op voor mij?

    Hoi Pauk,

    Betalen via iDeal is op dit moment nog niet mogelijk. Wil je met je bankkaart (of cash) betalen, dan is alleen een aanschaf ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel mogelijk via de betaalautomaten.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2016 aangepast
    Hallo,

    Eerst en vooral bedankt voor deze superwebsite :) . Al veel geleerd hier want eerlijk op de Disney site zelf is het niet altijd even duidelijk. Nu ik zit met een vraag :

    Ik heb net 3 jaarpaspoorten aangekocht (fantasy). 2 voor volwassenen 1 voor onze dochter. In november gaan we een eerste keer alleen en dan eind november gaan we samen met de dochter. Nu is mijn vraag : kan ik de fantasy van onze dochter reeds activeren samen met ons als we haar pas en een pasfoto meebrengen of zou ze fysiek aanwezig moeten zijn hiervoor? De datums liggen niet ver uiteen dus zeker geen probleem maar het zou makkelijker zijn om maar 1x te moeten gaan naar het bureau der paspoorten :smile: .

    Mvg,
    Christof
  • Hoi Christof,

    Om een jaarkaart te activeren moet de nieuwe jaarkaarthouder fysiek aanwezig zijn. Dus met een pasfoto gaat dat helaas niet lukken.
  • Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen over de exacte openingstijden van het Bureau Passeport Annuel? Ik zie her en der wel tijden, maar er is geen eenduidigheid over. Wij gaan overmorgen (15/10) naar Disney en komen laat in de middag (tussen 16.30-17.30 uur) aan. Wij willen niet het risico lopen dat het bureau dicht is en dat wij onze definitieve jaarkaarten niet meer kunnen ophalen.
  • Marita zei:

    Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen over de exacte openingstijden van het Bureau Passeport Annuel? Ik zie her en der wel tijden, maar er is geen eenduidigheid over. Wij gaan overmorgen (15/10) naar Disney en komen laat in de middag (tussen 16.30-17.30 uur) aan. Wij willen niet het risico lopen dat het bureau dicht is en dat wij onze definitieve jaarkaarten niet meer kunnen ophalen.

    Hoi. Dit bureau is van 10 tot 18 geopend.
  • Misschien weten jullie dit, Ik heb begrepen dat je tegenwoordig ook als Nederlander in termijnen kunt betalen, Maar klopt dit wel? In hoeveel termijnen betaal je dan? Kan dat ook als je online besteld? Kun je wel in NL online bestellen? Wellicht via de Belgische site. Op Cafe Mickey wisten ze het niet zeker.
  • Tess zei:

    Misschien weten jullie dit, Ik heb begrepen dat je tegenwoordig ook als Nederlander in termijnen kunt betalen, Maar klopt dit wel? In hoeveel termijnen betaal je dan? Kan dat ook als je online besteld? Kun je wel in NL online bestellen? Wellicht via de Belgische site. Op Cafe Mickey wisten ze het niet zeker.

    Hoi Tess,

    In termijnen betalen kan alleen ter plaatse of via een ingewikkeld Franstalig formulier waarbij tevens je kredietwaardigheid wordt opgevraagd bij de Nederlandse Bank (Download: http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-bon-de-commande-maandelijkse-betaling-regulier-mrt2016-nov2016.pdf). Let er op dat een dergelijke overeenkomst als een 'lening in het buitenland' wordt gezien. Het online aanschaffen van jaarkaarten (met betaling in één keer) kan via: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel voor je uitleg Lars.
    Misschien dan toch maar gewoon in 1 x :open_mouth:
  • Persoonlijk vind ik het formulier niet zo ingewikkeld.. google vertalen helpt een hoop. Ik heb het gewoon opgestuurd en bericht gekregen dat het is ontvangen. Het duurt wel even voordat alles binnen is, want er is een achterstand in de postverwerking...
  • Zojuist mijn nieuwe jaarkaary binnen gekregen en de 6 maanden gratis erbij. Maandelijks betalen. Ik ben heel blij !
  • Hoi Lars.
    ik heb een vraag die me net te binnen schiet, we nemen de dochter van vrienden mee naar disney. Ze is nog minderjarig. Ze krijgt een fantasy pas (nav je bericht over de blokdagen bij een classic) moet er nog toestemming van de ouders op papier komen?

    Alvast bedankt
  • Hoi Lars.
    ik heb een vraag die me net te binnen schiet, we nemen de dochter van vrienden mee naar disney. Ze is nog minderjarig. Ze krijgt een fantasy pas (nav je bericht over de blokdagen bij een classic) moet er nog toestemming van de ouders op papier komen?

    Alvast bedankt

    Hoi magicmamma,

    Hiervoor dien je het volgende formulier door de ouders te laten invullen en ondertekenen: http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-ouderlijketoestemming.pdf

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars!
  • Ik had vorig jaar een paspoort gekocht voor studenten en dat zal vervallen op 2 februari.
    Ik dacht eraan om het via de post te verlengen. Zal het nieuwe paspoort dan beginnen op 3 februari? En tellen 4 en 5 februari dan als de dagen dat ik niet binnen mag.


  • Inez zei:

    Ik had vorig jaar een paspoort gekocht voor studenten en dat zal vervallen op 2 februari.
    Ik dacht eraan om het via de post te verlengen. Zal het nieuwe paspoort dan beginnen op 3 februari? En tellen 4 en 5 februari dan als de dagen dat ik niet binnen mag.

    Hoi Inez,

    Bij het verlengen van een jaarkaart per post wordt de definitieve jaarkaart direct naar je thuisadres verzonden. De jaarkaart gaat dan in op het moment dat Bureau Passeport Annuel ze aanmaakt en naar je verstuurd. Bij een dergelijke verlenging omzeil je dus de twee standaard blockdagen na aanschaf. Deze week maakt Disney de nieuwe jaarkaarten bekend. Het is nog onzeker of de jaarkaart voor studenten blijft.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Inez zei:

    Ik had vorig jaar een paspoort gekocht voor studenten en dat zal vervallen op 2 februari.
    Ik dacht eraan om het via de post te verlengen. Zal het nieuwe paspoort dan beginnen op 3 februari? En tellen 4 en 5 februari dan als de dagen dat ik niet binnen mag.

    Hoi Inez,

    Bij het verlengen van een jaarkaart per post wordt de definitieve jaarkaart direct naar je thuisadres verzonden. De jaarkaart gaat dan in op het moment dat Bureau Passeport Annuel ze aanmaakt en naar je verstuurd. Bij een dergelijke verlenging omzeil je dus de twee standaard blockdagen na aanschaf. Deze week maakt Disney de nieuwe jaarkaarten bekend. Het is nog onzeker of de jaarkaart voor studenten blijft.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor je snelle antwoord!
  • Vanavond ga ik jaarkaarten bestellen.
    Nu las ik dat sommige mensen 1 dream kaart hebben en de rest fantasy voor de kortingen. Geld deze korting van de dream kaart dan voor alle personen?
    Klopt het dat de blockdagen van de fantasy kaart vervallen als je in een disney hotel verblijft?
  • Pauk zei:

    Vanavond ga ik jaarkaarten bestellen.
    Nu las ik dat sommige mensen 1 dream kaart hebben en de rest fantasy voor de kortingen. Geld deze korting van de dream kaart dan voor alle personen?
    Klopt het dat de blockdagen van de fantasy kaart vervallen als je in een disney hotel verblijft?

    Hoi Pauk,

    Dat is correct. Als je in een Disney hotel verblijft, dan vervallen de blockdagen van de Fantasy (niet geldig met een Classic). De hogere korting van de Dream in winkels, restaurants en hotelovernachtingen gelden voor alle reisgenoten.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars!
    Jaarkaarten zijn besteld via jullie link!
    We gaan pas eind februari dus nog even geduld maar nu al zin in!
  • Mijn zus heeft vorig jaar haar jaarkaart volledig betaald verlengt en daar 6 maanden bij cadeau gekregen. Geldt deze actie ook weer als ze de volgende x weer opnieuw betaald verlengt?
  • Is er al iets bekend over de 'nieuwe' prijzen voor de jaarkaarten?
    Ik meen me te herinneren dat de huidige prijzen tot of tot en met vandaag geldig zouden zijn?
  • Pauk zei:

    Bedankt Lars!
    Jaarkaarten zijn besteld via jullie link!
    We gaan pas eind februari dus nog even geduld maar nu al zin in!

    Hoi Pauk,

    Hartelijk dank en alvast veel voorpret gewest voor jullie verblijf in februari tijdens Season of the Force!

    Groetjes,
    Lars
  • RogerM zei:

    Mijn zus heeft vorig jaar haar jaarkaart volledig betaald verlengt en daar 6 maanden bij cadeau gekregen. Geldt deze actie ook weer als ze de volgende x weer opnieuw betaald verlengt?

    Hoi RogerM,

    Ja, bij iedere betaalde verleningen is de 6 maanden extra gratis aanbieding beschikbaar. Alleen als er van de Parrainage aanbieding gebruik is gemaakt met een gratis verlenging, moet er de eerst volgende keer betaald worden verlengd, alvorens er weer van de stempels gebruik gemaakt kan worden.

    Groetjes,
    Lars
  • Is er al iets bekend over de 'nieuwe' prijzen voor de jaarkaarten?
    Ik meen me te herinneren dat de huidige prijzen tot of tot en met vandaag geldig zouden zijn?

    Hoi Stefan-89,

    De nieuwe voorwaarden gaan vanaf morgen in. De huidige voorwaarden en prijzen zijn geldig t/m 2 november 2016.

    Groetjes,
    Lars
  • En wat zijn de nieuwe voorwaarden.
    Volgens bepaalde bronnen veranderd er niets
  • Quickie zei:

    En wat zijn de nieuwe voorwaarden.
    Volgens bepaalde bronnen veranderd er niets

    Geen idee, Quickie. Disney doet hierover op voorhand geen mededelingen. Ook wij ontvangen die informatie pas als het live staat op de officiële website.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.