Jaarkaarten (algemene vragen)

1202123252682

Reacties

  • Hoi allemaal,

    Goed nieuws. Zojuist informatie gekregen van Disney. De huidige prijzen blijven voorlopig gehandhaafd voor aankopen t/m 28 maart 2017 (€135 voor Classic, €179 voor Fantasy en €223 voor Dream). Daarna worden de jaarkaarten 'herzien'. Wat dit precies inhoudt, is ons niet duidelijk gemaakt, maar de resultaten van de afgelopen enquete (waarbij voorstellen werden gedaan wat jaarkaarthouders ervan zouden vinden als de prijs fors wordt verhoogd) worden dan meegenomen in de beslissing. De jaarkaarten blijven t/m 28 maart 2017 online beschikbaar als E-vouchers: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Goed nieuws. Zojuist informatie gekregen van Disney. De huidige prijzen blijven voorlopig gehandhaafd voor aankopen t/m 28 maart 2017 (€135 voor Classic, €179 voor Fantasy en €223 voor Dream). Daarna worden de jaarkaarten 'herzien'. Wat dit precies inhoudt, is ons niet duidelijk gemaakt, maar de resultaten van de afgelopen enquete (waarbij voorstellen werden gedaan wat jaarkaarthouders ervan zouden vinden als de prijs fors wordt verhoogd) worden dan meegenomen in de beslissing. De jaarkaarten blijven t/m 28 maart 2017 online beschikbaar als E-vouchers: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars, wij willen van de zomer naar Disney en daarvoor een jaarkaart aanschaffen dus. Zo'n e-voucher moet je binnen 6 maanden inwisselen toch? Zou het dan dus wijs zijn om in maart alvast een voucher te kopen om die dan in augustus definitief om te zetten? Omdat we nog niet weten wat de prijzen gaan doen? Of zal dat niet mogelijk zijn na een prijsverhoging?
  • Lars

    Das fantastisch, we gaan onze huidige fantasy passen verlengen op 28 februari of 1 maart (de huidige vervallen op 29 maart); dus dit zal dan ook nog aan de nu geldende prijs van 179.00euro zijn veronderstel ik
  • Mierik zei:


    Hoi Lars, wij willen van de zomer naar Disney en daarvoor een jaarkaart aanschaffen dus. Zo'n e-voucher moet je binnen 6 maanden inwisselen toch? Zou het dan dus wijs zijn om in maart alvast een voucher te kopen om die dan in augustus definitief om te zetten? Omdat we nog niet weten wat de prijzen gaan doen? Of zal dat niet mogelijk zijn na een prijsverhoging?

    Hoi Mierik,

    Dat kan inderdaad. De E-vouchers die worden aangekocht t/m 28 maart 2017 zijn 6 maanden geldig en binnen die periode kun je op een willekeurige dag naar Disney om ze om te wisselen voor de definitieve jaarkaarten bij Bureau Passeport Annuel. Ook als de prijzen en voorwaarden vanaf 29 maart veranderen, blijven de E-vouchers onder de oude voorwaarden geldig, zolang deze maar vóór 29 maart online zijn aangekocht.

    Groetjes,
    Lars
  • Quickie zei:

    Lars

    Das fantastisch, we gaan onze huidige fantasy passen verlengen op 28 februari of 1 maart (de huidige vervallen op 29 maart); dus dit zal dan ook nog aan de nu geldende prijs van 179.00euro zijn veronderstel ik

    Hoi Quickie,

    Dat is correct. Ook voor een verlenging t/m 28 maart 2017 blijven de prijzen gelijk met €179 voor een Fantasy.

    Groetjes,
    Lars
  • Wel nog spannend wat de nieuwe jaarpaspoorten gaan doen. Misschien krijgen ze wel hele leuke extra's ofzo vanwege 25 jarig bestaan en de meerprijs. Het gaat een gok worden. Neem aan dat de nieuwe prijzen en voorwaarde pas 29 maart bekend zullen worden dan.
  • Mierik zei:

    Wel nog spannend wat de nieuwe jaarpaspoorten gaan doen. Misschien krijgen ze wel hele leuke extra's ofzo vanwege 25 jarig bestaan en de meerprijs. Het gaat een gok worden. Neem aan dat de nieuwe prijzen en voorwaarde pas 29 maart bekend zullen worden dan.

    Hoi Mierik,

    Ja, de nieuwe voorwaarden en prijzen worden pas op 29 maart bekend gemaakt. Als we moeten uitgaan van de vragen die zijn gesteld in recente enquetes, dan wordt er gesproken over prijzen van €399 voor de hoogste jaarkaart. Dat dergelijke prijzen voorkomen in enquetes, wilt overigens nog niet zeggen dat ze ook worden doorgevoerd, maar dát er een prijsverhoging komt is toch wel duidelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • november 2016 aangepast
    Dan denk ik toch maar dat we de gok gaan wagen en in maart alvast onze jaarkaarten bestellen ;-) . Dank je wel
  • Heel mooi :) Die van ons lopen 19 april af. Mooi voor die tijd nog even verlengen
  • november 2016 aangepast
    Ik ben benieuwd wat dit betekent voor parrainage-deelnemers. Mijn huidige Dream-jaarkaart verloopt op 22 augustus 2017, maar ik heb mijn stempelkaart al vol. Zou ik dan nog een Dream-kaart krijgen of een andere, nieuwe kaart?
  • Zie nu bijvoorbeeld al staan "Aanbieding enkel geldig op overnachtingen en in minstens 1 Disney® Hotel per aankomstdatum t/m 28 maart 2017" . Dus dat gaat dan nog apart worden als je een kaart koopt voor 28 maart die je pas een half jaar daarna activeert? Dan krijg je geen korting op hotel? (of zie ik het nu verkeerd?)
  • Hugo zei:

    Ik ben benieuwd wat dit betekent voor parrainage-deelnemers. Mijn huidige Dream-jaarkaart verloopt op 22 augustus 2017, maar ik heb mijn stempelkaart al vol. Zou ik dan nog een Dream-kaart krijgen of een andere, nieuwe kaart?

    Hoi Hugo,

    Goede vraag! Ik ga dit eens voor je navragen en kom hierop terug als ik antwoord krijg van Disney.

    Groetjes,
    Lars
  • Mierik zei:

    Zie nu bijvoorbeeld al staan "Aanbieding enkel geldig op overnachtingen en in minstens 1 Disney® Hotel per aankomstdatum t/m 28 maart 2017" . Dus dat gaat dan nog apart worden als je een kaart koopt voor 28 maart die je pas een half jaar daarna activeert? Dan krijg je geen korting op hotel? (of zie ik het nu verkeerd?)

    Hoi Mierik,

    Ook na 28 maart 2017 krijg je korting op overnachtingen, al kan het zijn dat de percentages en/of voorwaarden hiervoor veranderen, vandaar dat ze dit vermelden dat de huidige voorwaarden geldig zijn t/m 28 maart.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Inez zei:

    Ik had vorig jaar een paspoort gekocht voor studenten en dat zal vervallen op 2 februari.
    Ik dacht eraan om het via de post te verlengen. Zal het nieuwe paspoort dan beginnen op 3 februari? En tellen 4 en 5 februari dan als de dagen dat ik niet binnen mag.

    Hoi Inez,

    Bij het verlengen van een jaarkaart per post wordt de definitieve jaarkaart direct naar je thuisadres verzonden. De jaarkaart gaat dan in op het moment dat Bureau Passeport Annuel ze aanmaakt en naar je verstuurd. Bij een dergelijke verlenging omzeil je dus de twee standaard blockdagen na aanschaf. Deze week maakt Disney de nieuwe jaarkaarten bekend. Het is nog onzeker of de jaarkaart voor studenten blijft.

    Groetjes,
    Lars
    En hoe werkt het al ik mijn paspoort verleng in het park zelf? Gaat het nieuwe paspoort dan in op de dag dat mijn oude vervalt of op de dag dat ik er ben om het te verlengen? Want als ik het via de post doe, moet ik rekenen op 20 dagen vooraleer het thuisgestuurd wordt (staat op de site). Dus dan moet ik eind december, begin januari mijn verlenging opsturen. En als het nieuwe dan ingaat vanaf dat ze het aanmaken dan overlapt het deels met mijn oude en dan verlies ik dus bijna een maand, als je snapt wat ik bedoel?
  • Hoi Inez,

    als je je jaarkaart verlengt begint de nieuwe jaarkaart de dag nadat je oude jaarkaart afloopt. Dus als je oude kaart geldig is t/m 3 februari, begint je nieuwe kaart (en alle voordelen, beperkingen etc) op 4 februari. Dus per post verlengen maakt de geldigheid niet korter.
  • Hugo zei:

    Hoi Inez,

    als je je jaarkaart verlengt begint de nieuwe jaarkaart de dag nadat je oude jaarkaart afloopt. Dus als je oude kaart geldig is t/m 3 februari, begint je nieuwe kaart (en alle voordelen, beperkingen etc) op 4 februari. Dus per post verlengen maakt de geldigheid niet korter.

    Maar Lars zei dat wanneer je je kaart verlengt via de post, deze ingaat op de dag dat hij wordt aangemaakt en dat ik dus zo die twee blockdagen na de aanmaak van de kaart niet heb.

    Dus jij zegt dat als mijn kaart vervalt op 2 februari, de nieuwe begint op 3 februari en dat ik 4 en 5 februari dan mijn blockdagen heb?

    Alvast bedankt voor je snelle antwoord!
  • Inez,

    Lars is de expert, dus het "definitieve oordeel" :smile: laat ik graag aan hem over, maar ik weet niet beter dan dat, wanneer je je jaarkaart verlengt vóór deze afloopt, de nieuwe kaart gewoon begint wanneer de oude afloopt. Anders zou niemand meer zijn kaart verlengen voor de geldigheidsdatum is verlopen.
  • Hoi @Inez en @Hugo ,

    Inmiddels mag jij je ook kronen tot expert, Hugo ;-)

    Ik heb het ietwat verwarrend verwoord. Hugo is correct. Bij een aanvraag (van een nieuwe jaarkaart, dus geen verlenging), gaat de geldigheid in op het moment dat de jaarkaart definitief wordt aangemaakt bij Bureau Passeport Annuel. Bij een verlenging gaat de nieuwe jaarkaart pas op de dag nadat de huidige jaarkaart is verlopen in. Als jouw kaart vervalt op 2 februari, Inez, dan gaat de nieuwe verlengde kaart in op 3 februari.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Inez en @Hugo ,

    Inmiddels mag jij je ook kronen tot expert, Hugo ;-)

    Ik heb het ietwat verwarrend verwoord. Hugo is correct. Bij een aanvraag (van een nieuwe jaarkaart, dus geen verlenging), gaat de geldigheid in op het moment dat de jaarkaart definitief wordt aangemaakt bij Bureau Passeport Annuel. Bij een verlenging gaat de nieuwe jaarkaart pas op de dag nadat de huidige jaarkaart is verlopen in. Als jouw kaart vervalt op 2 februari, Inez, dan gaat de nieuwe verlengde kaart in op 3 februari.

    Groetjes,
    Lars

    Ah oké!
    Dus ook als ik die kaart met de post of in het bureau verleng, gaat die in vanaf 3 februari en dan zal ik 4 en 5 februari dus niet binnen mogen. Maar ik kan hem wel al in december of januari gaan verlengen en dan krijg ik de nieuwe kaart toch al mee?

    Sorry voor al mijn vragen hé.
    Maar ontzettend hard bedankt voor jullie uitleg, zowel Lars als Hugo :)
  • Inez zei:


    Ah oké!
    Dus ook als ik die kaart met de post of in het bureau verleng, gaat die in vanaf 3 februari en dan zal ik 4 en 5 februari dus niet binnen mogen. Maar ik kan hem wel al in december of januari gaan verlengen en dan krijg ik de nieuwe kaart toch al mee?

    Sorry voor al mijn vragen hé.
    Maar ontzettend hard bedankt voor jullie uitleg, zowel Lars als Hugo :)

    Geen probleem, Inez. DiscoverTheMagic.nl is er juist voor al je vragen dus stel ze gerust :)

    Als je in december of januari verlengd, dan krijg je de nieuwe jaarkaart al mee, maar deze gaat dan pas op 3 februari in. Tot die tijd kun je de oude nog gewoon gebruiken.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Ik heb een vraagje met het oog op een tripje in juli 2017 en de abonnementsprijzen die hoger gaan worden.

    Ik heb al enkele jaren een Dream-jaarkaart en mijn man lift al die tijd al mee op mijn korting. Nu gaan we met oud en nieuw weer naar Disneyland. Omdat wij nu ook al een hotel hebben geboekt voor juli 2017 en zijn nichtjes 3 dagen mee gaan nemen (allebei ouder dan drie jaar), leek het ons slim om voor hem dit jaar ook een Dream-jaarkaart te nemen. Wij zouden samen dan de 6 x 'Bring a Friend'-korting kunnen geven. En uiteraard een mooi excuus om wat vaker met mijn man te gaan. Na even gerekend te hebben is het volgens mij zelfs nog voordeliger om voor zijn nichtjes een Classic-jaarkaart aan te schaffen, tenminste als dit ook met 10% korting kan en wij deze samen met de aankoop van mijn man z'n abonnement kunnen regelen (i.v.m. de 2 blockdagen). Ik zou dan mijn man en zijn nichtjes alledrie 10% korting kunnen geven en ik zou dan 3 stempels krijgen, om mijn abonnement in oktober 2017 gratis te verlengen. Klopt het dat wij een abonnement aan kunnen schaffen zonder het bijzijn van zijn nichtjes en toch de 10% korting kunnen verlenen en de stempels hiervoor ontvangen? En ik geloof dat hiervoor een speciaal formulier voor nodig is met toestemming van de ouders van zijn nichtjes?

    Alvast bedankt.
  • november 2016 aangepast
    Hoi Saskia_d,

    om een jaarkaart aan te schaffen moet de nieuwe jaarkaarthouder altijd zelf, persoonlijk, aanwezig zijn. Je kunt dus geen jaarkaart in het park aanschaffen zonder dat je nichtjes erbij zijn. Dat kan wel als je de kaarten aanvraagt via de post maar dan krijg jij weer geen korting.
    Als je in het park de kaarten wilt aanschaffen zonder dat de ouders van je nichtjes aanwezig zijn, moeten zij inderdaad een briefje schrijven waarin zij aangeven akkoord te gaan met de aanschaf. Feitelijk moeten ze daarin aangeven dat ze de ouders zijn van je nichtjes en geen bezwaar hebben tegen de aanschaf van de jaarkaarten. Daarvoor is, voor zover mij bekend, geen apart formulier (een ouderschapsverklaring ofzo) beschikbaar - dat briefje mag je gewoon zelf opstellen.
  • Hallo Lars,

    Ik heb een vraagje met het oog op een tripje in juli 2017 en de abonnementsprijzen die hoger gaan worden.

    Ik heb al enkele jaren een Dream-jaarkaart en mijn man lift al die tijd al mee op mijn korting. Nu gaan we met oud en nieuw weer naar Disneyland. Omdat wij nu ook al een hotel hebben geboekt voor juli 2017 en zijn nichtjes 3 dagen mee gaan nemen (allebei ouder dan drie jaar), leek het ons slim om voor hem dit jaar ook een Dream-jaarkaart te nemen. Wij zouden samen dan de 6 x 'Bring a Friend'-korting kunnen geven. En uiteraard een mooi excuus om wat vaker met mijn man te gaan. Na even gerekend te hebben is het volgens mij zelfs nog voordeliger om voor zijn nichtjes een Classic-jaarkaart aan te schaffen, tenminste als dit ook met 10% korting kan en wij deze samen met de aankoop van mijn man z'n abonnement kunnen regelen (i.v.m. de 2 blockdagen). Ik zou dan mijn man en zijn nichtjes alledrie 10% korting kunnen geven en ik zou dan 3 stempels krijgen, om mijn abonnement in oktober 2017 gratis te verlengen. Klopt het dat wij een abonnement aan kunnen schaffen zonder het bijzijn van zijn nichtjes en toch de 10% korting kunnen verlenen en de stempels hiervoor ontvangen? En ik geloof dat hiervoor een speciaal formulier voor nodig is met toestemming van de ouders van zijn nichtjes?

    Alvast bedankt.

    Hoi saskia_d,

    Om een jaarkaart voor een minderjarige aan te schaffen waarbij de ouders zelf niet aanwezig zijn, is zoals Hugo al aangeeft een schriftelijke verklaring nodig. Gebruik hiervoor het volgende formulier en laat dit door de ouders tekenen: http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-ouderlijketoestemming.pdf. Om gebruik te maken van de Parrainage aanbieding (10% korting voor een nieuwe jaarkaarthouder door een bestaande jaarkaarthouder) dienen beide partijen aanwezig te zijn bij Bureau Passeport Annuel. Dit kan dus niet zonder dat de nichtjes zelf aanwezig zijn. Let er inderdaad op dat de Classic de beperking heeft dat deze jaarkaart de twee dagen na aanschaf niet geldig is.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de duidelijke uitleg Lars en Hugo.
  • Wij hebben afgelopen keer een vriendinnetje meegenomen voor mij dochter en met iemand van het forum afgesproken voor 10% korting. Vanwege dat ze minderjarig is bovenstaand formulier meegenomen en kopieën van de id kaarten van de ouders. De 10% korting was mogelijk maar geen stempel omdat de ouders het formulier moeten tekenen. 3 medewerkers gesproken en ze gaven alle 3 aan dat het niet mogelijk was een stempel te krijgen.
  • Hey Lars,onze jaarkaarten waren afgelopen oktober verlopen.Nu willen we in Dec nieuwe kopen.Krijgen we dan toch 1.5 jaar voor de prijs van 1 jaar?En klopt het dat dit jaar op 30,31,dec en 1 januari geen blockdag zit?

    Grts Gabi Sandifort
  • sandi zei:

    Hey Lars,onze jaarkaarten waren afgelopen oktober verlopen.Nu willen we in Dec nieuwe kopen.Krijgen we dan toch 1.5 jaar voor de prijs van 1 jaar?En klopt het dat dit jaar op 30,31,dec en 1 januari geen blockdag zit?

    Grts Gabi Sandifort

    Hoi Gabi,

    Dat is helaas niet mogelijk. Alleen bij een verlenging vóór de vervaldatum krijg je die 6 maanden extra gratis. De Classic heeft op al deze dagen blockdagen, de Fantasy (en Dream uiteraard) niet.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben van oktober 2014 tot oktober 2015 Fantasy Jaarkaarten gehad. Nu zitten wij toch weer te denken om opnieuw Jaarkaarten aan te schaffen, maar dit keer de Dreams. Als wij nu de speciale kerst dagtickets aan zouden schaffen (die met de geldigheid t/m 25 december), kan ik die kosten dan aftrekken bij de aanschaf van Jaarpassen op diezelfde dag (of tot 31 dagen daarna)? Is het dan ook nog mogelijk om via een andere Jaarkaarthouder ook nog eens die 10% extra korting eroverheen te krijgen?

    Hoe regel ik dat dan precies? Eerst die dagkaarten tevoren aanschaffen, dan afspreken met iemand en daarmee samen naar Bureau Passport gaan en daar gelijk de jaarkaarten regelen? En als ik nu beslis om dat niet op die dag zelf te doen, maar binnen een maand terug te komen, hoe regel ik dit dan? Want dan heb dus nog wel de oude dagkaartjes, maar hoe kom ik dan binnen naar het Bureau Passport?
  • Kuki zei:

    Wij hebben van oktober 2014 tot oktober 2015 Fantasy Jaarkaarten gehad. Nu zitten wij toch weer te denken om opnieuw Jaarkaarten aan te schaffen, maar dit keer de Dreams. Als wij nu de speciale kerst dagtickets aan zouden schaffen (die met de geldigheid t/m 25 december), kan ik die kosten dan aftrekken bij de aanschaf van Jaarpassen op diezelfde dag (of tot 31 dagen daarna)? Is het dan ook nog mogelijk om via een andere Jaarkaarthouder ook nog eens die 10% extra korting eroverheen te krijgen?

    Hoe regel ik dat dan precies? Eerst die dagkaarten tevoren aanschaffen, dan afspreken met iemand en daarmee samen naar Bureau Passport gaan en daar gelijk de jaarkaarten regelen? En als ik nu beslis om dat niet op die dag zelf te doen, maar binnen een maand terug te komen, hoe regel ik dit dan? Want dan heb dus nog wel de oude dagkaartjes, maar hoe kom ik dan binnen naar het Bureau Passport?

    Hoi Kuki,

    Dat is deels correct. De prijs van een op voorhand online aangeschafte dagkaart kan worden verrekend bij een upgrade naar een jaarkaart. Dit is alleen mogelijk met officiële Disney tickets waar een prijs op staat vermeld die je hier eenvoudig via ons kunt aanschaffen als E-tickets (niet geldig in combinatie met meerdaagse tickets): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Het ontvangen van 10% korting via een bestaande jaarkaarthouder is echter alleen mogelijk als je zelf in de afgelopen twee jaar geen jaarkaart in je bezit hebt gehad. In jullie geval kan er pas weer vanaf oktober 2017 geprofiteerd worden van Parrainage.

    Je kunt ook direct online een jaarkaart aanschaffen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten'. Je ontvangt E-vouchers die 6 maanden geldig zijn. Binnen deze 6 maanden kun je op een willekeurige dag naar Disney om de vouchers om te wisselen voor de definitieve jaarkaarten. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in op het moment dat de voucher wordt omgewisseld, zodat je maximaal kunt profiteren. De vouchers zijn tevens toegangstickets voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars

  • Lars zei:



    Hoi Kuki,

    Dat is deels correct. De prijs van een op voorhand online aangeschafte dagkaart kan worden verrekend bij een upgrade naar een jaarkaart. Dit is alleen mogelijk met officiële Disney tickets waar een prijs op staat vermeld die je hier eenvoudig via ons kunt aanschaffen als E-tickets (niet geldig in combinatie met meerdaagse tickets): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Het ontvangen van 10% korting via een bestaande jaarkaarthouder is echter alleen mogelijk als je zelf in de afgelopen twee jaar geen jaarkaart in je bezit hebt gehad. In jullie geval kan er pas weer vanaf oktober 2017 geprofiteerd worden van Parrainage.

    Je kunt ook direct online een jaarkaart aanschaffen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten'. Je ontvangt E-vouchers die 6 maanden geldig zijn. Binnen deze 6 maanden kun je op een willekeurige dag naar Disney om de vouchers om te wisselen voor de definitieve jaarkaarten. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in op het moment dat de voucher wordt omgewisseld, zodat je maximaal kunt profiteren. De vouchers zijn tevens toegangstickets voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars

    Duidelijk voor wat betreft de 10% korting, dank!

    Ik wil graag een jaarkaart aanschaffen vanaf januari 2017, dit omdat we graag de jaarwisseling 2017-2018 in Disney willen doorbrengen. Maar we willen eigenlijk ook deze kerst al een dagje in Disney doorbrengen. Vandaar dat we dus eigenlijk nu al een dagkaart willen regelen en de kosten daarvan dan in januari (gaan we gewoon nog een keertje die kant op) verrekenen met de jaarpas. Daarom wil ik hem nog niet online bestellen.

    Maar als ik dan in januari terugkom, heb ik geen geldig ticket meer. Maar dat maakt dan dus niet uit? Ik kan dan bij de kassa melden dat ik jaarkaarten wil en daar dan meteen mijn oude dagkaarten (die we dan pakweg 3 weken ervoor hebben gebruikt) voor gebruiken?

    Sorry voor mijn vragen maar wil het gewoon zeker weten, dat we niet voor niets iets proberen te regelen. :-)
Log In of Registreer om te reageren.