Hoeveel mensen kan je korting geven?

maart 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Ik kan in juni namelijk aan 4 mensen korting geven tegelijk, en zo krijg ik dan van 3 mensen mijn 3 stempels.
Sommige zeggen dat dit geen probleem is, dat je zoveel mensen korting kan geven als je wilt.
Nu had ik het elders ook gevraagd, waarop eerst iemand antwoordde, dat het geen probleem is om 4 mensen tegelijk korting te geven.
Waarop een andere dan weer uit eigen ervaring zei, dat ze met 2 een groep van 6 korting konden geven.
1 van de 2 had al 2 stempels gespaard.
De CM zei toen, dat ze maar 4 mensen in totaal mochten korting geven! Dus nog 1 stempel voor de ene persoon, en 3 stempels voor de andere persoon.
(kortom: volgens die CM kon je enkel maar zoveel mensen korting geven als dat je stempels kan sparen, 3 dus)
De andere 2 mensen van de groep van 6 die ook een pas wouden, kregen dus geen korting.
Heel onduidelijk allemaal ... Confused

Reacties


  • Ik kan in juni namelijk aan 4 mensen korting geven tegelijk, en zo krijg ik dan van 3 mensen mijn 3 stempels.
    Sommige zeggen dat dit geen probleem is, dat je zoveel mensen korting kan geven als je wilt.
    Nu had ik het elders ook gevraagd, waarop eerst iemand antwoordde, dat het geen probleem is om 4 mensen tegelijk korting te geven.
    Waarop een andere dan weer uit eigen ervaring zei, dat ze met 2 een groep van 6 korting konden geven.
    1 van de 2 had al 2 stempels gespaard.
    De CM zei toen, dat ze maar 4 mensen in totaal mochten korting geven! Dus nog 1 stempel voor de ene persoon, en 3 stempels voor de andere persoon.
    (kortom: volgens die CM kon je enkel maar zoveel mensen korting geven als dat je stempels kan sparen, 3 dus)
    De andere 2 mensen van de groep van 6 die ook een pas wouden, kregen dus geen korting.
    Heel onduidelijk allemaal ... Confused

    Hoi moorhunhe,
    De verwarring is begrijpelijk. Officieel mag er alleen korting worden gegeven in combinatie met het parrainage formulier. Dat zou dus betekenen dat je aan maximaal 3 mensen korting kunt geven, naar gelang het aantal lege stempel plaatsen op het formulier. De meeste Cast Members zijn echter coulant en staan het toe om méér personen korting te geven dan de 3 waarvoor je een stempel krijgt. Deze interpretatie staat echter nergens 'officieel' in de voorwaarden. Als je een CM voor je krijgt die de regels nauwgezet volgt, dan heb je een probleem als je met méér dan 3 personen daar aankomt. Het devies hier is: maximaal 3 personen is gegarandeerd, alles daarboven is op eigen risico.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je Lars!
    Dan ga ik misschien toch maar een 2de persoon gaan zoeken.
    Moeilijk, want de groep van 4 komt pas aan rond 15h-16h.
    We zien wel :)
Log In of Registreer om te reageren.