Buffalo Bill's Wild West Show (korting jaarkaart)

mei 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
Ik heb een vraagje ivm de korting over de Buffalo Bill...
Met een jaarkaart krijg je 20procent korting.. Is die 20 procent altijd geldig, gelijk in welke periode?
Of is dit enkel geldig in een bepaalde periode?
alvast bedankt,
Kenneth

Reacties

  • Zover ik weet is het enige dat je maximaal vijf keer er gebruik van mag maken. Maar ik kan er naast zitten.

  • Hallo,
    Ik heb een vraagje ivm de korting over de Buffalo Bill...
    Met een jaarkaart krijg je 20procent korting.. Is die 20 procent altijd geldig, gelijk in welke periode?
    Of is dit enkel geldig in een bepaalde periode?
    alvast bedankt,
    Kenneth

    Hoi Kenneth,
    Zoals 'beastfan' ook al aangaf mag er voor maximaal 5 personen per dag een ticket met jaarkaartkorting worden aangeschaft. Alleen beschikbaar voor categorie 2 naar gelang beschikbaarheid. Verder zijn er geen beperkingen.
    Groetjes,
    Lars
  • Kan ik overdag ook nog kaarten kopen voor de voorstelling van diezelfde avond?
    En waar kan ik dat regelen?
    Zeker als we nu 50% korting krijgen met onze jaarkaarten moeten we dat zeker niet laten lopen! Laugh

  • Kan ik overdag ook nog kaarten kopen voor de voorstelling van diezelfde avond?
    En waar kan ik dat regelen?
    Zeker als we nu 50% korting krijgen met onze jaarkaarten moeten we dat zeker niet laten lopen! Laugh

    Zeker kan dat. Bij de ingang van Buffalo Bill's Wild West Show in Disney Village (naast de bioscoop) zit ook een kiosk met kaartverkoop. Hier kunnen de tickets voor de show worden gekocht (eventueel met jaarkaartkorting).
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars
    Denk je dat ik het kan riskeren om pas ter plekke kaarten te kopen voor de show van 21u30?
    Wij gaan nu zaterdag, maar staat nog niet helemaal vast of we met 4 naar de show gaan of toch niet...
    Is al heel lang geleden dat ik nog in augustus ben geweest in Disney en kan me de drukte echt niet inschatten.
    Bedankt!
  • Ciepke zei:


    Hallo Lars
    Denk je dat ik het kan riskeren om pas ter plekke kaarten te kopen voor de show van 21u30?
    Wij gaan nu zaterdag, maar staat nog niet helemaal vast of we met 4 naar de show gaan of toch niet...
    Is al heel lang geleden dat ik nog in augustus ben geweest in Disney en kan me de drukte echt niet inschatten.
    Bedankt!

    Hoi Ciepke,
    Dat is riskant. Het is hoogseizoen, je gaat naar de show van zaterdag (altijd drukker) én je neemt de populaire tijd 21u30. Het enigste wat ik kan aanbevelen is direct naar de ticketverkoop van de Wild West Show gaan als jullie aankomen en deze reserveren (mochten jullie willen gaan). Op goed geluk heb je dan plaatsen vrij. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de tip Lars!
    We gaan het zo maar proberen. Laugh
  • Hallo Lars,
    Wij zijn in december naar deze show geweest met onze fantasy pass
    wij hadden s"middags in de village bij een kiosk onze kaartjes met korting voor de show gekocht.
    voor de 1e categorie en dachten dat we 20 procent korting kregen op de kaartjes
    later bij aanvang voor de show zaten we nog eens te rekenen en kwamen we er achter dat het bedrag niet klopte, wat we betaald hadden, (20% korting zouden krijgen)
    Wij naar de kassa van de buffalo show en daar zeiden ze dat het klopte. maar dat je op de 1e categorie maar 15% korting kreeg.
    Volgens mijn staat dit nergens vermeld, want heb het nog nergens kunnen lezen,. (zelfs op het boekje met blokdagen welke je bij je jaarkaart krijgt staat 20 %.
    verder is het jammer dat je er geen foto bij kunt plaatsenWink van het erge slechte eten Cry
  • Rian zei:


    Hallo Lars,
    Wij zijn in december naar deze show geweest met onze fantasy pass
    wij hadden s"middags in de village bij een kiosk onze kaartjes met korting voor de show gekocht.
    voor de 1e categorie en dachten dat we 20 procent korting kregen op de kaartjes
    later bij aanvang voor de show zaten we nog eens te rekenen en kwamen we er achter dat het bedrag niet klopte, wat we betaald hadden, (20% korting zouden krijgen)
    Wij naar de kassa van de buffalo show en daar zeiden ze dat het klopte. maar dat je op de 1e categorie maar 15% korting kreeg.
    Volgens mijn staat dit nergens vermeld, want heb het nog nergens kunnen lezen,. (zelfs op het boekje met blokdagen welke je bij je jaarkaart krijgt staat 20 %.
    verder is het jammer dat je er geen foto bij kunt plaatsenWink van het erge slechte eten Cry

    Vervelend om te horen, Rian! In de voorwaarden en de boekjes die je krijgt als jaarkaarthouder staat 20% korting, maar er wordt geen expliciete categorie bij vermeld. Waarschijnlijk beroepen ze zich hierop om de korting in de hoogste categorie aan te passen., Het slechte eten moet een incident zijn geweest. Ik heb zelf al meerdere malen deze show gedaan en al die keren was het eten prima. Verwacht uiteraard geen 'sterren-diner', maar voor een snelle 'cowboy/barbeque' hap is het prima. Wat vonden jullie niet lekker/goed?
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Rian zei:


    Hallo Lars,
    Wij zijn in december naar deze show geweest met onze fantasy pass
    wij hadden s"middags in de village bij een kiosk onze kaartjes met korting voor de show gekocht.
    voor de 1e categorie en dachten dat we 20 procent korting kregen op de kaartjes
    later bij aanvang voor de show zaten we nog eens te rekenen en kwamen we er achter dat het bedrag niet klopte, wat we betaald hadden, (20% korting zouden krijgen)
    Wij naar de kassa van de buffalo show en daar zeiden ze dat het klopte. maar dat je op de 1e categorie maar 15% korting kreeg.
    Volgens mijn staat dit nergens vermeld, want heb het nog nergens kunnen lezen,. (zelfs op het boekje met blokdagen welke je bij je jaarkaart krijgt staat 20 %.
    verder is het jammer dat je er geen foto bij kunt plaatsenWink van het erge slechte eten Cry

    Vervelend om te horen, Rian! In de voorwaarden en de boekjes die je krijgt als jaarkaarthouder staat 20% korting, maar er wordt geen expliciete categorie bij vermeld. Waarschijnlijk beroepen ze zich hierop om de korting in de hoogste categorie aan te passen., Het slechte eten moet een incident zijn geweest. Ik heb zelf al meerdere malen deze show gedaan en al die keren was het eten prima. Verwacht uiteraard geen 'sterren-diner', maar voor een snelle 'cowboy/barbeque' hap is het prima. Wat vonden jullie niet lekker/goed?
    Groetjes,
    Lars
    hallo Lars,
    het scheelt maar een paar euro, maar je staat wel ff gek te kijken als ze het ineens veranderen en je minder korting krijgt dan je verwacht. Verder zouden we als we nog eens gaan gewoon voor de 2e categorie gaan want kwa zicht maak het volgens mij niks uit
    wat betreft het eten;
    het bakje tortilla chips was door onze buren al leeg gegeten,
    de aardappels rauw,
    en aan de spareribs zat echt geen vlees aan alleen puur vet.
    rest was wel lekker
    mvg Rianne
  • Hoi,
    Misschien dat het al ergens staat maar ik kan het niet vindenEmbarassed
    Wij gaan 29 30 31 maart en 1 april naar disney.
    een van deze dagen willen we misschien naar de buffelo bill show.
    Wat kosten momenteel de kaarten per stuk voor eerste en tweede rang met de jaarkaart korting?
    Groetjes Amanda
  • amanda4 zei:


    Hoi,
    Misschien dat het al ergens staat maar ik kan het niet vindenEmbarassed
    Wij gaan 29 30 31 maart en 1 april naar disney.
    een van deze dagen willen we misschien naar de buffelo bill show.
    Wat kosten momenteel de kaarten per stuk voor eerste en tweede rang met de jaarkaart korting?
    Groetjes Amanda

    Hoi Amanda,
    Met een Fantasy of Dream jaarkaart ontvang je 20% korting op categorie 2 en 15% korting op categorie 1 van Buffalo Bill's Wild West Show. Kaarten met jaarkaartkorting zijn te koop bij de kassa's van de show.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Vorig jaar ben ik gratis met mijn verjaardag naar de Buffalo Bill"s wild west show geweest.
    Ik heb net als toen een Dreampas.
    Is deze aktie er dit jaar ook?
    Met vriendelijke groet,
    Silvia
  • wij zijn afgelopen vrijdag naar de bbwws geweest, rond de middag kaarten geregeld met dream korting van 50% op 2e rang (wat idd voor het zicht niet uitmaakt(je zit iets hoger in de arena en er staat geen jus de orange Laugh )
    De show is er niet op woens en donderdag avond dus daar wel rek. mee houden....
    Wij zijn jaren geleden ook geweest en vonden het eten toen dramatisch slecht/weinig maar dit viel nu reuze mee: cola/bier/water, chiliconcarne(of iets wat er voor door moet Confused ), kippe poot, 2 spare ribs(vrij vet idd), worstje en aardappels, ijs/appelgebak toetje en koffie na. Voor kinderen wordt er eerst opgediend zodat die meer tijd hebben en eerder kunnen beginnen. De raket ijsjes vielen goed in de smaak in ons gezelschap. Het is wel een beetje dooreten want je moet ook gelijktijdig de mooie show zien dus filmen/videoen schoot er een beetje bij in....
    Al met al voor ±30,- pp een leuke avond beleeft en een cowboy hoed mee als herinnering. (die bijna niemand heeft .... Wink )
  • babbel zei:


    Hoi Lars,
    Vorig jaar ben ik gratis met mijn verjaardag naar de Buffalo Bill"s wild west show geweest.
    Ik heb net als toen een Dreampas.
    Is deze aktie er dit jaar ook?
    Met vriendelijke groet,
    Silvia

    Hoi Silvia,
    Op dit moment loopt deze actie niet (meer). Tot en met 8 september 2013 is de actie, waar Patrick en Miranda het hierboven al over hebben (50% korting), beschikbaar op de shows van 21:30 uur in categorie 2.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Dank je wel voor je antwoord.
    Groetjes,
    Silvia
  • via Fnac kan je ook goedkopere kaarten bestellen , ook voor de eerste voorstelling van 18u30
  • Hoi Lars,
    Volgens mij heb ik ergens (ik weet echt niet meer waar) iets gelezen over een actieprijs voor de Buffalo Bill show. Volgens mij liep die actie t/m 31 maart.
    Weet jij hier iets van? Zo ja: waar zouden we die show kunnen reserveren tegen een actie prijs?
  • Ik heb al gevonden waar ik de actie had gelezen:
    http://idf.disneylandparis.fr/passeport-annuel/bons-plans.html
    "- 40% sur La Légende de Buffalo Bill... avec Mickey et ses amis !*
    Réservations au 01 60 45 71 00**
    Vos amis vont vous tirer leur chapeau !
    Conditions de l'offre :
    Offre valable du 17 janvier au 31 mars 2014 inclus, dans la limite de 6 billets achetés par membre Passeport Annuel et sur présentation du Passeport Annuel en cours de validité aux guichets de La Légende de Buffalo Bill. Réduction valable sur le prix en catégorie 2, soit 35.90€ par adulte et 28.10€ par enfant (3 à 11 ans inclus). Non cumulable avec l'avantage permanent des Passeports Annuels Dream, Fantasy et Francilien et toutes autres réductions. Billets ni remboursables, ni échangeables.
    ** Selon tarif national / international en vigueur "
    Heb je enig idee of ik deze actie ook via Nederlandse kanalen kan boeken? Mijn Frans is niet zo best om nou een telefonisch gesprek aan te gaan.

  • Ik heb al gevonden waar ik de actie had gelezen:
    http://idf.disneylandparis.fr/passeport-annuel/bons-plans.html
    "- 40% sur La Légende de Buffalo Bill... avec Mickey et ses amis !*
    Réservations au 01 60 45 71 00**
    Vos amis vont vous tirer leur chapeau !
    Conditions de l'offre :
    Offre valable du 17 janvier au 31 mars 2014 inclus, dans la limite de 6 billets achetés par membre Passeport Annuel et sur présentation du Passeport Annuel en cours de validité aux guichets de La Légende de Buffalo Bill. Réduction valable sur le prix en catégorie 2, soit 35.90€ par adulte et 28.10€ par enfant (3 à 11 ans inclus). Non cumulable avec l'avantage permanent des Passeports Annuels Dream, Fantasy et Francilien et toutes autres réductions. Billets ni remboursables, ni échangeables.
    ** Selon tarif national / international en vigueur "
    Heb je enig idee of ik deze actie ook via Nederlandse kanalen kan boeken? Mijn Frans is niet zo best om nou een telefonisch gesprek aan te gaan.

    Hoi angel485,
    Het aangegeven nummer is het directe nummer van de Buffalo Bill's Wild West Show. De medewerkers aan de lijn zijn zowel Frans- als Engelstalig. Naar mijn weten kan deze aanbieding niet via het Nederlandse reserveringsnummer worden geboekt, maar zeker weet ik dat niet. Als je Engels voldoende is, dan zou ik gewoon direct naar het aangegeven nummer bellen.
    Groetjes,
    Lars
  • Bij Fnac.be loopt nu een aanbieding (tot 11/11/2014) voor categorie 2 kaarten voor de Buffalo Bill Wild West Show.
    De show van 18.30uur voor 42,00 p.p. en de show van 21.30uur voor 37,00 p.p..
  • Hoi Lars,
    Ik heb nog geen jaarkaarten, die willen we 28 December aanschaffen, maar nu willen we 29 December naar de Buffalo Bill show. Ik wil eigenlijk nu wel al reserveren voor die show omdat ik bang ben dat het dan erg druk is en er geen plaats meer is. Maar online kan je wel tickets kopen maar niet alleen reserveren. Maar dan heb ik die korting van mijn jaarpas nog niet. Wat zal ik doen?
  • pien zei:


    Hoi Lars,
    Ik heb nog geen jaarkaarten, die willen we 28 December aanschaffen, maar nu willen we 29 December naar de Buffalo Bill show. Ik wil eigenlijk nu wel al reserveren voor die show omdat ik bang ben dat het dan erg druk is en er geen plaats meer is. Maar online kan je wel tickets kopen maar niet alleen reserveren. Maar dan heb ik die korting van mijn jaarpas nog niet. Wat zal ik doen?

    Hoi Pien,
    In dit geval zou ik de Disney reserveringslijn bellen om te vragen wat je het beste kunt doen (0900-0654). Naar mijn weten is het namelijk niet mogelijk om tickets te reserveren met jaarkaartkorting als je de jaarkaart nog niet in je bezit hebt. Uiteraard is het mogelijk om kaarten aan de kassa van de show ter plaatse met korting te kopen, maar het kan zijn dat de show op die dag is uitverkocht (kerstvakantie).
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Krijg je op een blokdag ook je korting voor Buffalo Bill?? En is het verstandig te reserveren wij gaan de 19e.. Verder lees ik iets van chilli concarne is dat standaard wat dat lusten we geen van alle
  • Hoi Lars,

    Krijg je op een blokdag ook je korting voor Buffalo Bill?? En is het verstandig te reserveren wij gaan de 19e.. Verder lees ik iets van chilli concarne is dat standaard wat dat lusten we geen van alle

    Hoi Nathalie,

    De korting die je ontvangt als jaarkaarthouder op de Buffalo Bill's Wild West Show is het hele jaar door beschikbaar, maar alleen ter plaatse bij de kassa van de show geldig. Tickets kunnen dus niet op voorhand gereserveerd worden.

    De chili concarne is inderdaad standaard onderdeel van de maaltijd. Als jullie dit niet lusten, geef dit dan even aan bij de cast member die jullie vak bedient en vraag of er een alternatief is of dat je van de overige gangen wat meer mag krijgen ter compensatie. Dit zal geen probleem zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,

    Graag zouden wij eens naar de Buffalo Bill's Wild West Show gaan. We zijn van plan opnieuw Dreams jaarkaarten aan te schaffen. Is er opnieuw een actie of een gratis kaart voor je verjaardag? Zoja, hoelang is deze geldig?

    Bedankt!

    Groetjes,
    Nathalie
  • Beste Lars,

    Graag zouden wij eens naar de Buffalo Bill's Wild West Show gaan. We zijn van plan opnieuw Dreams jaarkaarten aan te schaffen. Is er opnieuw een actie of een gratis kaart voor je verjaardag? Zoja, hoelang is deze geldig?

    Bedankt!

    Groetjes,
    Nathalie

    Hoi Nathalie,

    Er is geen speciale actie voor de Buffalo Bill's Wild West Show, maar als Dream jaarkaarthouder ontvang je 20% korting op de categorie 2 plaatsen. Tickets met deze korting kun je alleen ter plaatse aan de kassa van de show in Disney Village kopen.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.