Prinses ontmoeten in Princess Pavilion

april 2012 aangepast in Praktische Informatie
Hallo Lars
Ik heb nog een vraagje voor jou. Wij gaan in mei het park nog eens onveilig maken. Onze 2 prinsesjes willen absoluut Rapunzel ontmoeten. Ik weet echter dat die meet en greets met de prinsessen om de zoveel tijd omwisselen. Kunnen wij ter plaatse daar ergens informeren om te weten welk tijdstip zij daar aanwezig is ?
Alvast bedankt !
«1

Reacties

  • Doscha zei:


    Hallo Lars
    Ik heb nog een vraagje voor jou. Wij gaan in mei het park nog eens onveilig maken. Onze 2 prinsesjes willen absoluut Rapunzel ontmoeten. Ik weet echter dat die meet en greets met de prinsessen om de zoveel tijd omwisselen. Kunnen wij ter plaatse daar ergens informeren om te weten welk tijdstip zij daar aanwezig is ?
    Alvast bedankt !

    Hoi Doscha,
    Afgelopen jaar, tijdens Disney's Festival vol Magische Momenten, had Rapunzel een vaste meet & greet locatie in Fantasyland. Vanaf dit jaar is Disney's nieuwste prinses toegevoegd aan de line-up van de Princess Pavilion. Helaas wordt er geen informatie bekend gemaakt wanneer welke prinses op set is. Dat blijft een verrassing. Tip: vraag de Cast Member aan de deur van de Princess Pavilion welke prinsesen momenteel te zien zijn. Dit is echter geen garantie dat je Rapunzel dan ook daadwerkelijk te zien krijgt. De sets wisselen om de 30 minuten en er zijn altijd 2 prinsessen op locatie zonder dat je weet welke je krijgt.
    Rapunzel is met Flynn Rider sowieso te zien in Disney Magic on Parade! op de tweede wagen, waarbij zij op de schommel zit aan de achterzijde.
  • Dank voor het vlugge antwoord !
  • Lars zei:


    Tip: vraag de Cast Member aan de deur van de Princess Pavilion welke prinsesen momenteel te zien zijn. Dit is echter geen garantie dat je Rapunzel dan ook daadwerkelijk te zien krijgt. De sets wisselen om de 30 minuten en er zijn altijd 2 prinsessen op locatie zonder dat je weet welke je krijgt.
    .

    Hey Lars,
    Ik ben al enkele keren naar het princess paévilion geweest en ik moet zeggen dat de Cast Members, ons nooit hebben willen zeggen welke 2 prinsessen er staan, zelfs de Cast Member die vlakbij de prinsessen staat houd het spannend. Als tip kan ik je dus wel geven, ga aan de deur van de uitgang staan en kijk naar de foto's aan de muur bij het buitengaan van de mensen die de princessen al ontmoet hebben, dan, weet je wie er op dat ogenblik staat. Maar je krijgt niet te horen wie je zelf gaat zien, zelfs niet net voor je binnen mag bij de prinses.
    groetjes, Kim

  • Hey Lars,
    Ik ben al enkele keren naar het princess paévilion geweest en ik moet zeggen dat de Cast Members, ons nooit hebben willen zeggen welke 2 prinsessen er staan, zelfs de Cast Member die vlakbij de prinsessen staat houd het spannend. Als tip kan ik je dus wel geven, ga aan de deur van de uitgang staan en kijk naar de foto's aan de muur bij het buitengaan van de mensen die de princessen al ontmoet hebben, dan, weet je wie er op dat ogenblik staat. Maar je krijgt niet te horen wie je zelf gaat zien, zelfs niet net voor je binnen mag bij de prinses.
    groetjes, Kim

    Hele goede tip, Kim! Dank voor het delen van je ervaring.
  • das een goeie tip idd, soms heb je geluk en zie je de wissels lopen maar ja er is zo'n lange wachtrij dat die na een half uur ook weg ziojn, en dan moet je idd geluk hebben welke je treft.
    wij wilden geen tiana( hadden we al foto met handtekening van) en hadden mazzel het was aurora maar toen ik om de hoek keek zag ik dat de andere tiana was. dus voor het zelfde geld sta je lang in de rij voor iemand die je al hebt.
    maar aan de andere kant is het spannender als je niet weet wie er staat
  • Wij zijn nu 2x in DLP geweest me onze jaarkaart, maar we komen er maar niet achter hoe we een prinses kunnen ontmoeten. Ik heb wel begrepen dat ze in een paviljoen staan, maar hoe kom je daar binnen. En is er dan ook nog verschil tussen zaterdag en de rest van de week ?
    Alvast bedankt voor het lezen !
  • LadyB zei:


    Wij zijn nu 2x in DLP geweest me onze jaarkaart, maar we komen er maar niet achter hoe we een prinses kunnen ontmoeten. Ik heb wel begrepen dat ze in een paviljoen staan, maar hoe kom je daar binnen. En is er dan ook nog verschil tussen zaterdag en de rest van de week ?
    Alvast bedankt voor het lezen !

    Hoi LadyB,
    De prinsessen kunnen ontmoet worden bij de Princess Pavilion in het Disneyland Park. Hiervoor dienen tickets gereserveerd te worden bij The Old Mill in Fantasyland (soort FastPass systeem). De meet & greet met de prinsessen is erg populair. Zorg dus dat je vroegtijdig een entreebewijs afhaalt. De Pavilion is alle dagen van de week geopend. Lees meer over de Princess Pavilion en het reserveringssysteem: http://www.discoverthemagic.nl/2012/08/bezoek-de-prinsessen-voor-een-koninklijke-ontmoeting-in-de-princess-pavilion-van-disneyland-parijs/.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn afgelopen zomer geweest(heeeeeeel druk in de parken Cool ), voor de prinsessen ontmoeting heb je een soort fastpass nodig die je kan 'ophalen' op bepaalde tijden naast de molen (links van het prinsessen paviljoen wat weer links is van 'it's a small world'), er staat een bordje met tijden bij het paviljoen maar een castmember kan het ook toelichten.
    In principe dus 2x in de rij voor een ontmoeting Wink
    Voor het ophalen van de fastpass kan 1 persoon volstaan mits die de toegangskaarten van het hele gezelschap bij zich heeft. Op de verkregen fastpass staat het tijdsblok waarbinnen je het paviljoen in kunt (niet eerder of later komen want er wordt wel strikt mee omgegaan) Eenmaal binnen het paviljoen waren wij vrij snel aan de beurt.
    Je weet vooraf niet welke prinses je gaat treffen dus dat is een verassing (als je al meer prinsessen ontmoet hebt(bijv elders in het park) zou ik het wel bij een cast-member aangeven zodat het nog een beetje gestuurd kan worden)
    Je hebt bij de ontmoeting de gelegenheid om foto's etc te maken. Handtekening etc. Ook door een cast-member word foto's gemaakt welke na de ontmoeting op de gebruikelijk manier aangeschaft kunnen worden.
    Onze dochter van 8 vond het een super ervaring en het is een keer niet dringen of lange rij voor een leuke foto en ontmoeting.
    Nadeel is wel dat je best wat tijd in de voorbereiding kwijt bent(afhakelijk van de dag-drukte) maar in ons geval splitste we waarbij 1 de fastpass ging regelen en de rest naar in een atractie ging.
  • Ook bij ons was het super druk om de kaarten met tijdblok op te halen, maar dit was te verwachten in de zomer. Ook binnen ong. een uur wachten. Het lag aan het humeur van de cast member of ze je wel of niet naar een bepaalde prinses laten gaan. Onze dochters vonden het niet erg omdat je alle tijd krijgt om foto's te maken.
  • leuk om te horen dat het nu met een reservering is
    2x jaar geleden was het uren aanschuiven en we zijn dus niet bij de prinsessen geraakt...
    kan je maar van bepaald ogenblik ticket nemen of al voor 10 u?
  • mieke zei:


    leuk om te horen dat het nu met een reservering is
    2x jaar geleden was het uren aanschuiven en we zijn dus niet bij de prinsessen geraakt...
    kan je maar van bepaald ogenblik ticket nemen of al voor 10 u?

    Hoi mieke,
    Op dit moment wordt er geen gebruik gemaakt van het reserveringssysteem. Disney kan op ieder moment bepalen om hier wel of niet gebruik van te maken. Mocht het reserveringssysteem actief zijn, dan zijn er diverse tijden waarin tickets afgehaald kunnen worden. Deze worden bekend gemaakt op een informatiebord bij The Old Mill in Fantasyland.
    Groetjes,
    Lars
  • dat is minder.
    tips wanneer we dan best gaan? al wachten vanaf 10 u?
    gezien mijn kindjes de prinsessen nog nooit ontmoet hebben, zou ik dit wel willen doen deze keer
    want in Inventions en Café Mickey lopen ze ook niet rond dacht ik?
  • mieke zei:


    dat is minder.
    tips wanneer we dan best gaan? al wachten vanaf 10 u?
    gezien mijn kindjes de prinsessen nog nooit ontmoet hebben, zou ik dit wel willen doen deze keer
    want in Inventions en Café Mickey lopen ze ook niet rond dacht ik?

    Hoi mieke,
    Wellicht is lunch/diner met de Disney prinsessen in Auberge de Cendrillon een optie, als alternatief voor Inventions? Dit restaurant ligt in het Disneyland Park en is ideaal om in alle rust diverse prinsessen aan tafel te krijgen. Bekijk alle mogelijkheden om de Disney figuren tijdens het eten te ontmoeten: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijden-met-disney-figuren/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik denk dat het wat laat is om nog te veranderen van restaurant?
    De vorige keer had ik het in overweging genomen om daar te gaan eten, omdat we dan half pensioen premium hadden. Maar er staan daar veel dingen op de menu dat onze kindjes niet eten. Ik vind dat dan zonde van het geld... Daarom dat ik dan liever naar inventions ga eten, daar is buffet en neem je wat ze graag eten.
    Toch bedankt voor de tip.
    groetjes
    Mieke
  • mieke zei:


    Hallo Lars,
    Ik denk dat het wat laat is om nog te veranderen van restaurant?
    De vorige keer had ik het in overweging genomen om daar te gaan eten, omdat we dan half pensioen premium hadden. Maar er staan daar veel dingen op de menu dat onze kindjes niet eten. Ik vind dat dan zonde van het geld... Daarom dat ik dan liever naar inventions ga eten, daar is buffet en neem je wat ze graag eten.
    Toch bedankt voor de tip.
    groetjes
    Mieke

    Hoi Mieke,
    Veranderen van restaurant kan op ieder tijdstip naar gelang beschikbaarheid. Hiervoor kun je bellen naar de restaurant reserveringslijn: 0033 (0)1 60 30 40 50 (Frans- en Engelstalige medewerkers kunnen de reserveringen wijzigen/verwerken) of naar Guest Relations in de parken gaan: City Hall in het Disneyland Park of Studio Services in het Walt Disney Studios Park.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Het prinsessen paviljoen was toch met reservering :-)
    Toen wij gingen was er totaal geen wachttijd (direct aan ons). De CM vroeg of het de eerste keer was en we kwamen bij Sneeuwwitje terecht.
    De andere prinses was Prinses Aurore. Ik vraag mij af of je eigenlijk 2de keer zou kunnen binnen gaan met je reserveringskaart binnen de tijd? Voor de andere prinses? Gezien je het kaartje niet moet afgeven bij het binnen gaan.
  • mieke zei:


    Hoi,
    Het prinsessen paviljoen was toch met reservering :-)
    Toen wij gingen was er totaal geen wachttijd (direct aan ons). De CM vroeg of het de eerste keer was en we kwamen bij Sneeuwwitje terecht.
    De andere prinses was Prinses Aurore. Ik vraag mij af of je eigenlijk 2de keer zou kunnen binnen gaan met je reserveringskaart binnen de tijd? Voor de andere prinses? Gezien je het kaartje niet moet afgeven bij het binnen gaan.

    Hoi Mieke,
    Princess Pavilion werkt niet altijd met het reserveringssysteem. Zie hiervoor het actuele entertainmentprogramma ter plaatse voor meer informatie of bekijk het overzicht onderaan onze Entertainment pagina (maximaal 2 weken op voorhand): http://www.discoverthemagic.nl/entertainment/.
    Er kan helaas niet voor een bepaalde prinses worden gekozen. De cast members bij het paviljoen bepalen naar welke prinses je gaat. Er kan dus niet met zekerheid worden gezegd dat, als je snel weer naar binnen gaat met dezelfde reservering (mits binnen de tijd), je dit keer de andere prinses krijgt te zien.
    Groetjes,
    Lars
  • Moet je van tevoren reserveren of kun je gewoon aansluiten?

  • Moet je van tevoren reserveren of kun je gewoon aansluiten?
    Hoi liliankayo,
    Om een prinses te ontmoeten in de Princess Pavilion, dien je een ticket af te halen bij The Old Mill in Fantasyland (reservering). Deze tickets zijn vanaf 10:30 uur beschikbaar. Wees er snel bij, want op = op.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor snelle reactie kun je iets zeggen over de drukte deze week?

  • Dank voor snelle reactie kun je iets zeggen over de drukte deze week?
    Hoi liliankayo,
    Graag gedaan! Vanaf deze week wordt het tot september druk tot zeer druk in Disneyland Paris, aangezien diverse landen zomervakantie hebben gekregen. Plan je bezoek aan de parken op voorhand, maak maximaal gebruik van de Extra Magic Hours, gebruik FastPass en volg onze tips bij zeer drukke dagen: http://bit.ly/1IPAxzz. Goede reis en veel plezier in de magie!
    Groetjes,
    Lars
  • Telt de reservering van de princess pavilion als een fast pass of kan je nog andere passes nemen terwijl je wacht?

  • Telt de reservering van de princess pavilion als een fast pass of kan je nog andere passes nemen terwijl je wacht?
    Hoi darkSideOfPink,
    Het reserveringsticket voor Princess Pavilion is geen FastPass, enkel een reservering dat je naar binnen mag. Je zult gewoon de reguliere wachtrij moeten doorlopen. Je kunt dus tegelijkertijd FastPasses voor attracties halen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoe werkt het tegenwoordig in Princes paviljoen, in mei kon ik zo naar binnen lopen kan dat nog steeds?
  • Hoi kussiez_anne,

    het werkt tegenwoordig heel eenvoudig: gewoon in de rij staan. Je hoeft geen kaartjes, reservering, of wat dan ook op te halen of te regelen.
  • En hoeveel prinsessen de vorige keer waren er 2 tegelijk nog steeds zo?
  • Ja, dat klopt.
  • hallo,

    ik ben vorige week naar disneyland geweest en toen kon je bij princes paviljoen gewoon binnen lopen dit was geopend van 10.30 uur tot 15.30 uur op het moment.

    Bij de ingang van het princes paviljoen staat tegenwoordig een bordje met welke princes er op dat moment te zien is. Bij mij was dat de afgelopen week steeds maar 1 prinses wel elke dag een andere maar toch ook regelmatig dezelfde. tijdens mijn verblijf waren het ariel, sleeping beauty en sneeuwwitje. zo was het bv. op woensdag van 10.30 tot 15.30 uur sneeuwwitje, donderdag was het dan ariel en vrijdag was het dan de hele dag tijdens de openingsuren van het princes paviljoen sleeping beauty. Zaterdag was het opnieuw sneeuwwitje. Ik ben er vorige week 8 dagen geweest en het waren vooral de 3 prinsessen die ik hierboven heb genoemd die er te zien waren tijdens mijn verblijf.

    Dit was de keer daarvoor ook al dat er van 10.30 tot een bepaalde tijd maar 1 prinses is en als het park langer open is kan het wel voorkomen dat er dan van 10.30 tot een bepaalde tijd bv. 16.30 uur sneeuwwitje te zien is en later op de dag dan sneeuwwitje veranderd werd door bv. van 16.30 uur tot 19.00 uur Ariel. Ook dit stond dan aangegeven op het bord bij de ingang van de wachtrij bij het princes paviljoen.

    Ook rond de tijd dat de prinsessen wisselen zie je steeds maar 1 prinses binnen gaan en er ook maar 1 tje weer uitkomen. nu weet ik niet of ze toch op beide plaatsen foto's maken of dat de prinses ook maar aan 1 kant staat voor het maken van foto's. Vorige week was de wachttijd er ook erg lang varriërend van 70 tot 95 minuten.

    Groetjes Birgitte
  • Ja dat snap ik als er maar 1 staat we hopen rapunzel een keer te ontmoeten gaan in de kerstvakantie.
  • Met Pasen voor het eerst naar Prinses Pavilion met mijn eigen prinsesje. Ik ben Reuze benieuwd!! Enig idee of de wachtrij erg lang is? Laatste keer dat ik er was moest je nog wel kaartjes reserveren, maar toen hoorden wij mensen praten over 2,5 uur wachten :open_mouth:
Log In of Registreer om te reageren.