VIP zone anwb arrangement

Hey even een vraagje. Zojuist de anwb deal geboekt. Ik vroeg mij af of iemand weet wat de vip zone bij disney dreams inhoud?

Reacties

  • Hoi deridder29,

    als je op Central Plaza staat is vooraan, in het midden, een deel van het plein "afgescherm" waar je alleen mag staan als je daarvoor bijbetaalt. De toegang tot dat vak zit blijkbaar bij het arrangement inbegrepen.
  • Helaas is dit niet het vak voor de vip van anwb.
    Vorig jaar zelf deze actie gehad en de vip ruimte was bij het fonteintje voor bij plaza gardens.. in zelf vond het niet de moeite waard. Vooral niet als je denkt op een iets later moment te gaan zitten als anders want ik had allemaal bomen voor me neus
  • Hoi @deridder29 , @Hugo en @Myriam ,

    Myriam is correct. Er is sinds lange tijd geen VIP gedeelte meer voor Dreams op Central Plaza zelf. Het afgesloten gedeelte links van het middenplein tijdens de show is het gehandicapten vak en alleen toegankelijk oor mindervalide gasten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Excuses voor mijn foutieve informatie. Ik dacht dat dat vak nog wel beschikbaar was.
  • Hoi,

    Afgelopen augustus was er nog wel een VIP plaats ttijdensde eindshow. Deze was rechts van de plek waar de invaliden kunnen staan. Was wel een klein hoekje, en er was maar een gezin wat er gebruik van (mocht) maken, dus wellicht is het er alleen als er ook VIP's (of veel geld betalende gasten) aanwezig zijn.

    Grz

    MJ
Log In of Registreer om te reageren.