Mickey's Winterwonderland (Chaparral)

Enkele jaren geleden liep in het Chaparral theater de show Mickey's Winterwonderland. Dit is nog steeds mijn all time favorite show. Ik ben nu op zoek naar een liedje dat hierin voorkwam. Op een bepaald moment neemt Donald zijn gitaar en beginnen ze een country liedje te zingen. Nadien zingen ze Rocky Top en daarna nog Oh Susanna en dan is er ook interactie met het publiek. Ik zoek de naam van dat allereerste liedje van het Country stuk waarbij Donald zijn gitaar vast heeft en de 3 beren staan achter hem. Hopelijk kan iemand mij helpen...

Reacties

  • Hoi Sigi,

    is dit de show die je bedoelt?


    Zo ja, dan zou ik wel een mp3 van de muziek kunnen maken. Of ben je echt alleen op zoek naar de naam van het liedje?
  • Hallo. Ja ik wou graag weten welk liedje dat is. Via Youtube heb ik al enkele opnames gevonden maar de titel vind ik niet. Ik denk dat dat tussenstukje misschien door Disney gemaakt is om de link te leggen naar het country stuk en dat dat op zich geen liedje is...
  • Je kunt het eventueel ook proberen via shazam te zoeken als je hem via de computer afspeeld. En via www.youtube-mp3.org kun je de hele soundtrack downloaden
  • Shazam heb ik al geprobeerd maar geen resultaat...
    Heb een stukje gedownload via youtube :smiley:
    Bedankt voor de tips!
  • Hoi Sigi,

    Heb je er al aan gedacht om Disney zelf een mailtje te sturen, wellicht dat zij je verder kunnen helpen? Als het inderdaad een stukje door Disney zelf gemaakte muziek is kan je lang zoeken ben ik bang :-)

    grz

    MJ
  • Sigi zei:

    Enkele jaren geleden liep in het Chaparral theater de show Mickey's Winterwonderland. Dit is nog steeds mijn all time favorite show. Ik ben nu op zoek naar een liedje dat hierin voorkwam. Op een bepaald moment neemt Donald zijn gitaar en beginnen ze een country liedje te zingen. Nadien zingen ze Rocky Top en daarna nog Oh Susanna en dan is er ook interactie met het publiek. Ik zoek de naam van dat allereerste liedje van het Country stuk waarbij Donald zijn gitaar vast heeft en de 3 beren staan achter hem. Hopelijk kan iemand mij helpen...

    Hoi Sigi,

    Je bedoelt het nummer 'Winter Hoedown' en is hier te beluisteren: Enjoy!

    Groetjes,
    Lars
  • Is er ooit iets wat jij niet weet, Lars :-D
  • Is er ooit iets wat jij niet weet, Lars :-D

    Haha vast wel, Joke! ;-)
  • Ooh ja dat is het... Super!
    Heel erg bedankt voor de moeite.
    Vrijdag ben ik er weer even. Wat is het toch jammer dat deze show er niet meer is. Ik bleef hem geweldig vinden...
Log In of Registreer om te reageren.