Villages Nature

april 2013 aangepast in Algemeen
Goedemorgen,
Ik weet niet of dit al bekent is bij je Lars?
Ze willen een vakantie park erbij bouwen wat in 2016 open moet.
Hier wat linkjes.
http://corporate.disneylandparis.com/CORP/EN/Neutral/Images/uk-Roundtable-snapshot-2013-02-13.pdf
http://www.villagesnature.com/
«1

Reacties

  • Ronald zei:


    Goedemorgen,
    Ik weet niet of dit al bekent is bij je Lars?
    Ze willen een vakantie park erbij bouwen wat in 2016 open moet.
    Hier wat linkjes.
    http://corporate.disneylandparis.com/CORP/EN/Neutral/Images/uk-Roundtable-snapshot-2013-02-13.pdf
    http://www.villagesnature.com/

    Hoi Ronald,
    Dit project is mij bekend. Ik heb hierover al eerder kort bericht. Toch bedankt voor de tip. Binnenkort volgt een uitgebreid artikel op DiscoverTheMagic.nl.
    Groetjes,
    Lars
  • Ze mogen wel opschieten als het dit jaar nog af moet zijn....
  • Tess zei:

    Ze mogen wel opschieten als het dit jaar nog af moet zijn....

    Dat gaat ze ook niet lukken, Tess. De opening van fase 1 is uitgesteld tot voorjaar 2017. Meer informatie, foto's en video's van Villages Nature: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/villages-nature-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars.
  • Goedemorgen,
    Laatste x dat ik bij Disney was schoten ze al lekker op met bouw van het nieuwe vakantiepark.
    Is er al bekend wanneer dat geopend word?

    Gr hans
  • Goedemorgen,
    Laatste x dat ik bij Disney was schoten ze al lekker op met bouw van het nieuwe vakantiepark.
    Is er al bekend wanneer dat geopend word?

    Gr hans

    Hoi hans,

    Villages Nature zal in het voorjaar van 2017 open gaan (fase 1). Meer informatie, foto's & video's: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/villages-nature-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wederom voor het snelle antwoord Lars
  • Weet er soms iemand of je al ergens prijzen kan vinden van het nieuwe park village nature. De opening zou normaal gezien voorzien zijn voor het voorjaar 2017, dacht ik (tenzij het uitgesteld is). Ik ben wel benieuwd naar de prijzen van de bungalows, appartementen. Groetjes
  • stitch zei:

    Weet er soms iemand of je al ergens prijzen kan vinden van het nieuwe park village nature. De opening zou normaal gezien voorzien zijn voor het voorjaar 2017, dacht ik (tenzij het uitgesteld is). Ik ben wel benieuwd naar de prijzen van de bungalows, appartementen. Groetjes

    Hoi stitch,

    Prijzen en beschikbaarheid voor de accommodaties van Villages Nature worden dit najaar bekend gemaakt. Opening van fase 1 is voorzien in het voorjaar van 2017.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars voor de info.
  • Zijn er huisdieren toegestaan op villages nature?
  • maureen zei:

    Zijn er huisdieren toegestaan op villages nature?

    Hoi maureen,

    Het is nog niet bekend of er huisdieren toegestaan zijn in de accommodaties van Villages Nature. Dit najaar komt Disney met meer informatie over deze nieuwe vakantiebestemming.

    Groetjes,
    Lars
  • Weet er iemand al iets meer over Village Nature, als dit park open gaat in het voorjaar 2017 dan zou men toch al moeten kunnen boeken of zijn de plannen uitgesteld.

    Groetjes, Anja
  • stitch zei:

    Weet er iemand al iets meer over Village Nature, als dit park open gaat in het voorjaar 2017 dan zou men toch al moeten kunnen boeken of zijn de plannen uitgesteld.

    Groetjes, Anja

    Hoi Anja,

    De opening van fase 1 is uitgesteld naar zomer 2017 (medio juli). Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/villages-nature-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je voor de info. Groetjes Anja
  • Hoi allemaal,

    Reserveringen voor Villages Nature bij Disneyland Paris zijn vanaf nu open! Profiteer van speciaal vroegboekvoordeel of familiekorting en ontvang tot 20% korting op alle accommodaties vanaf dit najaar. Bekijk beschikbaarheid & ontdek prijzen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-villages-nature-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • helaas pas vanaf oktober. Ik wilde juist in augustus gaan, maar je kan pas reserveren vanaf oktober.
  • dotty03 zei:

    helaas pas vanaf oktober. Ik wilde juist in augustus gaan, maar je kan pas reserveren vanaf oktober.

    Hoi dotty03,

    Ze nemen op dit moment een slag om de arm met reserveringen vanaf het najaar. De geplande opening van fase 1 is namelijk medio juli/augustus (onder voorbehoud). Zodra een definitieve openingsdatum bekend wordt gemaakt, zullen de reserveringen ook voor eerdere aankomsten open gaan.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    helaas pas vanaf oktober. Ik wilde juist in augustus gaan, maar je kan pas reserveren vanaf oktober.

    Hoi dotty03,

    Ze nemen op dit moment een slag om de arm met reserveringen vanaf het najaar. De geplande opening van fase 1 is namelijk medio juli/augustus (onder voorbehoud). Zodra een definitieve openingsdatum bekend wordt gemaakt, zullen de reserveringen ook voor eerdere aankomsten open gaan.

    Groetjes,
    Lars
    Oh das fijn om te horen. Ik hou het in de gaten.
    Dank je wel.
  • Wij willen hier half november heen met vrienden, een paar van hen willen dan ook Parijs bezoeken (onder het mom van: Nu we er toch zijn). Wat kost een retourtje naar Parijs met het OV? Kun je er heen met de bus? Of moet je overstappen op de metro? Welke bus gaat er heen? Hoe lang duurt zo'n rit?

    Gaat er hiervandaan een shuttle naar Disneyland? Of een gewone bus? Of moeten we met de auto of met de metro?
    Heeft iemand een idee?
  • tess81 zei:

    Wij willen hier half november heen met vrienden, een paar van hen willen dan ook Parijs bezoeken (onder het mom van: Nu we er toch zijn). Wat kost een retourtje naar Parijs met het OV? Kun je er heen met de bus? Of moet je overstappen op de metro? Welke bus gaat er heen? Hoe lang duurt zo'n rit?

    Gaat er hiervandaan een shuttle naar Disneyland? Of een gewone bus? Of moeten we met de auto of met de metro?
    Heeft iemand een idee?

    Hoi tess81,

    De RER vanuit Disneyland Paris (station Marne-La-Vallée Chessy) naar het centrum van Parijs (zone 1) kost €7,60 per volwassene en €3,80 per kind (enkeltje). Deze rit duurt ongeveer 40-45 minuten. Het is niet mogelijk om 'los' met de bus naar Parijs te gaan, alleen als onderdeel van een excursie.

    Er rijden geen shuttlebussen naar de parken. Eigen vervoer wordt aanbevolen of maak gebruik van de reguliere buslijn 47 naar Marne-La-Vallée Chessy (busstation van Disney) die stopt bij de ingang van Villages Nature.

    Bekijk de actuele aanbiedingen voor Villages Nature en profiteer van vroegboekvoordeel via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/villages-nature-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ah onwijs bedankt Lars!!!
  • Met de bus van villages nature is goed te doen. +/- 20 minuten en te reizen met een t+ kaartje als ik me niet in de naam vergis. 10 kaartjes op een rer station zijn tussen de 14-17 euro( weet de prijs niet exact) ik kocht op het station telkens 1 kaartje(1,90) of in de bus zelf voor 2 euro. Als je echt naar Parijs wilt raad ik het wel af omdat je dan eerst +/- 20 min in de bus zit en dan nog een +/- 45 minuten in de rer zit. Brak mij echter op. Uit persoonlijke ervaring ga ik niet meer naar villages nature. Slechte service voor de prijs die ik betaald heb voor een midweek(637.-) ik zoek wel iets anders voortaan en als ik er wil zwemmen, koop ik wel een avond kaart voor 25.- pp. Dan heb je het zwembad ook wel gezien. Verwacht ook zeker geen Centerparcs gevoel oid. Groetjes
  • Hoi allen,

    Maandag 17 tot en met vrijdag 21 september gaan we met z’n tweeën naar Villages Nature. Even een paar dagen ontspannen en natuurlijk twee dagen disneyland :-) . Het leek ons leuk om fietsen te huren om zo op de fiets richting Disneyland te gaan. Echter kan ik me in de afgelopen bezoeken niet echt herinneren of dit wel mogelijk is... Weet iemand dit? Anders rijden we er natuurlijk heen en met gratis parkeren is dat ook geen probleem, maar op de fiets naar Disneyland, dat klinkt toch tof?! ;-)

  • Hoi bassie,

    Het kan wel, maar ik weet niet of je de huurfietsen van Villages Nature buiten het park mag gebruiken.
    Als dat wel mag, zul je ietwat moeten omfietsen omdat je niet langs de snelweg mag fietsen. Houd sowieso rekening met het ontbreken van fietspaden langs veel wegen waar de maximumsnelheid 80 km/u is.
    Ik zou zeker rekenen op een uurtje fietsen enkele reis.
  • Hallo,

    Vraagje :)
    Wij zitten Village Nature te overwegen om naar toe te gaan volgend jaar.
    Maar als je deze boekt op de site van centerparcs is dit veeel goedkoper dan bij Disney zelf.
    (scheelt bijna 600 euro).

    Nu is mijn vraag.
    Als je bij Center Parcs boekt.
    Mag je dan ook gratis parkeren bij Disney?
    Of mag dit alleen als je bij Disney rechtstreeks boekt.

    Wij zitten dit nl. te overwegen om tijdens de halve marathon een weekje daar te verblijven.
    Hebben momenteel geen abonnement, maar willen deze waarschijnlijk in september weer gaan aanschaffen.

    1x parkeerkosten betalen tijdens de aanschaf kan ik mee leven :)
    Maar begreep dat het dit jaar tijdens de halve marathon zo was dat als je wou parkeren tijdens de halve Marathon / 10km, dat je gewoon parkeerkosten moest betalen, 'omdat het een evenement buiten de normale openingstijden is'.

  • december 2018 aangepast
    Hoi @Stefan-89 ,

    Als je via Disney boekt, dan profiteer je van gratis parkeren en toegang tot Extra Magic Time (net als de overige Disney hotels). Boeken via Center Parcs zelf is zonder deze voordelen, maar qua prijs doorgaans voordeliger. Het is dus beide vergelijken en dan kiezen voor het verblijf wat het beste bij jullie wensen past. Vergelijk de prijzen via alle opties (Disney of Center Parcs) eenvoudig online via http://www.discoverthemagic.nl/villages-nature onder het kopje 'Prijzen & Boeken'.

    Wat betreft de parkeerkosten tijdens het runDisney weekend moeten alle bezoekers gewoon betalen als ze buiten de openingstijden van de parken willen parkeren.

    Groetjes,
    Lars
  • Weet iemand of er een bus/pendeldienst gaat van Disney naar Centerparcs village en terug? Zo ja, wat zijn de kosten, de duur van de rit en eventueel de tijden?
    Woe 1-5 willen we gaan, lekker druk in en rondom Parijs ?
  • Hoi @Angela1987 ,

    Er rijden geen shuttlebussen naar de parken. Eigen vervoer wordt aanbevolen of maak gebruik van de reguliere buslijn 47 naar Marne-La-Vallée Chessy (busstation van Disney) die stopt bij de ingang van Villages Nature. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/villages-nature-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Wij gaan binnenkort een week naar het centerparcs park en vragen ons af of iemand daar is geweest met ervaring met een wasserette? Het scheelt ons met kleine kindjes wat kleding sjouwen, wanneer we tijdens ons verblijf een keer kunnen wassen :) . Stel dat iemand de ervaring heeft, hoe werkt dat? Is het de gehele tijd geopend, moet je ter plekke blijven wachten of kun je er vanuit gaan dat niemand anders je was mee kan nemen en kun je dus zelf even wat anders gaan doen tot het klaar is? ben benieuwd.

    Bedankt alvast!
Log In of Registreer om te reageren.