Bedden Davy Crocket

Ik ga in januari met mijn zoon naar Davy Crocket. Er zijn daar 2 slaapkamers en vraag mij af welke bedden er automatisch worden opgemaakt. Ik wil liever niet met mijn zoon de slaapkamer delen. Dus liever 1 2 persoonsbed en 1 1persoonsbed. Ik kom er niet achter hoe dit zit.

Reacties

  • Hoi eadaamen,

    als er twee slaapkamers zijn is dat toch geen probleem? Jij slaapt in de ene slaapkamer, je zoon in de andere. Of zie ik dat verkeerd?
  • Ik ga in januari met mijn zoon naar Davy Crocket. Er zijn daar 2 slaapkamers en vraag mij af welke bedden er automatisch worden opgemaakt. Ik wil liever niet met mijn zoon de slaapkamer delen. Dus liever 1 2 persoonsbed en 1 1persoonsbed. Ik kom er niet achter hoe dit zit.

    Hoi eadaamen,

    In iedere blokhut van Disney's Davy Crockett Ranch is plaats voor 6 personen, verdeelt over 2 slaapkamers en één woonkamer die tevens als slaapkamer dient (slaapbank). Er zijn dus 3 aparte ruimtes als reisgenoten zich willen terugtrekken en/of apart willen slapen. Alle bedden zijn bij aankomst opgemaakt en handdoeken zijn beschikbaar voor alle reisgenoten. Meer informatie over de indeling van de blokhutten en faciliteiten van dit hotel: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-davy-crockett-ranch-paris

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.