Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

17071737576105

Reacties

  • Hallo Carlien,

    Mogelijk dat wij dan ook nog in Disneyland zijn. Ik kan die twee stempels goed gebruiken, aangezien ikzelf dan één stempel heb.

    Groetjes,

    Saskia
  • Hoi Lars,

    we staan op de lijst met het aanbieden van korting maar de tweede data is niet juist. Er staat 25-28 Januari maar dat moet Februari zijn. Verder kunnen we ook alvast op de lijst voor 15 t/m 18 Juli 2017. Alvast bedankt voor het wijizigen.
  • november 2016 aangepast
    Hoihoi!! Mijn vriend en ik zijn op 11 en 12 december in Disneyland en willen graag een jaarabonnement kopen. Wij krijgen zelf geen korting, omdat we tot september 2015 al een Dream paspoort hadden. Maar mijn zusje zou wel heel graag korting krijgen op een abonnement. Is er iemand die een stempel wil verdienen? We horen het wel.

    Groetjes,

    Sophie
  • Hoi Sophie,

    11 en 12 wat? December of januari (of nog later?)
  • Oeps! Haha, vergeten; December. Ik pas hem aan.
  • carlien zei:

    Alvast even voor de zekerheid:

    Voor nu ziet het er naar uit dat we op 2 januari 8 mensen hebben om korting aan te geven.
    Aangezien we zelf genoeg hebben aan 6 stempels, dus de vraag wie er dan ook in Disney is en nog 2 stempels kan gebruiken.
    Geen 100% garantie, maar is zonde om de stempels verloren te laten gaan.

    Inmiddels voldoende reacties ontvangen van mensen die er ook zijn op 2 januari.

    Groetjes,
    Carlien
  • Wie is er tussen 25 en 28 december in Disney van plan om jaarkaarten aan te schaffen en helpt ons aan de laatste 3 stempeltjes??
    Daar zouden wij heeeel blij mee zijn!
    Mailen kan ook: hilkerogier@kpnmail.nl

    Groetjes Hilke
  • Ik ben er van 26 tot met 29 januari en kan nog 2 mensen aan korting helpen.
    Wie o wie helpt me aan de laatste 2 stempels
  • Wij hebben vandaag afspraken gemaakt om negen keer korting te geven dus helaas kunnen wij niemand meer helpen tot ongeveer augustus 2018 :blush:
  • Wij zijn op 4, 5 en 6 januari in disney. Wij kunnen nog 8 mensen 10% korting geven.
    Wie helpt ons dan ook weer aan die stempeltjes.

    Stuur me gerust een berichtje.
  • Wij zijn in disneyland met de camper van maandag 28 november tot vrijdag 2 december. En kunnen mensen korting geven op jaarabonnementen.
  • Wie wil ons helpen aan stempels?
    Wij kunnen aan 9 personen korting geven op een jaarkaart van disneyland parijs.

    Wij zijn in disneyland op 24, 25, 26 december 2016.

  • Hallo Discoverthemagic Fans.
    Wij zijn op 29-12-2016 tm 03-01-2017 in Disneyland Parijs.
    Het is mogelijk om 9 personen korting te geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als we een nieuwe stempelkaart krijgen van na 02 November 2016
    Groetjes Peter. korbijna@hotmail.com.
  • Wij zijn weer in Disney van 28-30 december en kunnen aan maximaal 12 personen korting geven. Mocht je er in die periode zijn en een jaarkaart willen aanschaffen, dan horen wij het graag! Stuur dan een mailtje naar: connympl@hotmail.com

  • Hallo iedereen,
    Van 23 t/m 26 december zijn wij weer in Disney :smiley:
    Wij kunnen nog aan 9 personen 10% korting verlenen bij de aanschaf van een jaarkaart zodat wij weer stempels hebben.
    Heb je interesse dan graag een pm.
  • Wij zijn van 4 tot en met 8 januari in Disneyland Parijs en kunnen nog 9 personen 10% korting geven. Dus mocht jij 4, 5, 6, 7, of 8 januari aankomen in Disneyland Parijs en een jaarkaart willen aanschaffen? Mail dan naar maritaophof@hotmail.com. Daar doe je jezelf en ons een groot plezier mee ;-)
  • Hi allen!

    Ik ben er 9-12 december.

    Zijn er nog mensen die dan korting op hun jaarkaart willen hebben?
  • Hallo allemaal op het forum,
    Fijn dat deze topic bestaat, bezuinigen in Disney in nooit verkeerd :smiley:
    Wij zijn op 2 januari in Disneyland en kan iemand ons die dag aan 10% korting helpen ? Wij denken er aan om 4 Fantasy passen aan te schaffen.
    wie helpt ons dan ? ik ben bereikbaar via djwieno@gmail.com Ik hoor het graag
    Grtz Wieno
  • Wieno zei:

    Hallo allemaal op het forum,
    Fijn dat deze topic bestaat, bezuinigen in Disney in nooit verkeerd :smiley:
    Wij zijn op 2 januari in Disneyland en kan iemand ons die dag aan 10% korting helpen ? Wij denken er aan om 4 Fantasy passen aan te schaffen.
    wie helpt ons dan ? ik ben bereikbaar via djwieno@gmail.com Ik hoor het graag
    Grtz Wieno

    Wij kunnen u zeker helpen. Groetjes Ellen ellen0628@pandora.be


  • Ik kan nog 3 personen korting geven en ben in het park van 2 tot en met 6 januari.

    Je mag me hierover altijd een berichtje sturen

    Groetjes

    Ellen zei:

    Wieno zei:

    Hallo allemaal op het forum,
    Fijn dat deze topic bestaat, bezuinigen in Disney in nooit verkeerd :smiley:
    Wij zijn op 2 januari in Disneyland en kan iemand ons die dag aan 10% korting helpen ? Wij denken er aan om 4 Fantasy passen aan te schaffen.
    wie helpt ons dan ? ik ben bereikbaar via djwieno@gmail.com Ik hoor het graag
    Grtz Wieno

    Wij kunnen u zeker helpen. Groetjes Ellen ellen0628@pandora.be


    Super, we hebben inmiddels contact en is geregeld. Bedankt en tot maandag 02 januari !
  • Hoi allemaal,

    Zojuist benaderd door een gezin van 5 personen om hen korting te geven, mocht het niet lukken om de familiekorting te verkrijgen. (2 kinderen wonen bij de andere ouder)
    Aangezien CM's niet altijd even eenlijnig werken dus de vraag wie er op 5 januari in Disneyland Parijs is en de stempels zou kunnen gebruiken?
    Zelf zijn we namelijk voorzien.
  • Met de kerstdagen zijn wij in disneyland parijs.
    We kunnen aan 9 mensen korting geven.
  • hallo
    wij zijn 26, 27 en 28 december in Disney en kunnen korting geven aan 12 personen, wil je graag een jaarkaart met korting reageer dan op heleenschuringa@gmail.com
    groetjes heleen
  • december 2016 aangepast
    Hoi sandi

    Mocht je de jaarkaarten toch in Disney willen kopen kunnen wij jullie nog 10% korting geven op 25-28 december.
    Ik hoor het graag als je hiervan gebruik wil maken.
    Groetjes Hilke
  • Hoi,

    Wij zijn 29 t/m 31 december in Disney dus mocht iemand nog 10% korting willen dan kan dat. Lijkt er overigens op dat het druk is met kerst als ik de reacties zo lees :smiley:
    27 t/m 29 januari zijn we overigens ook weer in Disney.
    Groet,
    Brian.
  • Wij zijn weer in Disney van 28-30 december en kunnen aan maximaal 12 personen korting geven. Mocht je er in die periode zijn en een jaarkaart willen aanschaffen, dan horen wij het graag! Stuur dan een mailtje naar connympl@hotmail.com

  • Wij kunnen ook nog korting geven, wij zijn ter plaatse van 27 tot 29 december.
    Stuur een mail naar nell.degendt@gmail.com
  • Mijn zusje en ik zijn er van 26 t/m 29 januari en kunnen nog 2 mensen korting geven
  • Wij zijn op het park van 2 tot 6 januari op het park en kunnen nog 8 mensen korting geven. Wij vergoeden de parkeerkosten van de eerste dag. judithfrenken@gmail.com
  • Onverwacht kunnen wij toch ook nog vier keer korting geven, en wel van:
    - 24 december tot en met 2 januari;
    - 18 februari tot en met 25 februari;
    - 22 juli tot en met 9 augustus.
Log In of Registreer om te reageren.