Hotel boeken met jaarkaarten

1246

Reacties

  • Lars zei:

    esther zei:


    dat is een handige site voor prijs idee van room only, maar voor de uiteindelijke room only prijzen incl korting met je jaarpas moet je toch nog even bellen met de reserveringslijn? of kan je de prijs ook ergens vinden incl de korting voor jaarpashouders?

    groeten,
    esther

    Hoi Esther,

    Wij werken samen met Expedia, de officiële Disney partner voor room only aanbiedingen in de Disney hotels. Voor de actuele prijzen met jaarkaartkorting zul je inderdaad naar Disney moeten bellen, maar met name voor Classic en Fantasy jaarkaarthouders zijn de room only prijzen via onze zoekmachine vaak voordeliger, aangezien zij van Disney een lagere korting krijgen dan de aanbieding van Expedia. Vandaar dat we beide zoekmachines (voor room only prijzen én reguliere arrangementen; als jaarkaarthouders voor 1 persoon te boeken) op één pagina hebben gezet, zodat je makkelijk en snel kunt vergelijken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi,

    kan je niet gewoon prijs x 35% doen? dan heb je toch het bedrag van de korting die er vanaf gaat?
  • dotty03 zei:


    Hoi,

    kan je niet gewoon prijs x 35% doen? dan heb je toch het bedrag van de korting die er vanaf gaat?

    Hoi dotty03,

    Nee, want de 'room only' prijzen via de zoekmachine van Expedia zijn ook aanbiedingen. Zij verkopen de Disney hotels niet aan de 'rack rate' prijzen, maar geven korting. Vandaar dat wij aangeven om de prijzen altijd te vergelijken via de zoekmachines.

    Groetjes,
    Lars
  • Dua het zou weleens kunnen zijn dat als ik naar disney zelf bel dat het duurder is of hetzelfde bedrag ?
  • dotty03 zei:

    Dua het zou weleens kunnen zijn dat als ik naar disney zelf bel dat het duurder is of hetzelfde bedrag ?

    Precies. Uiteraard is dit afhankelijk van de periode en beschikbaarheid. Met name Classic en Fantasy jaarkaarthouders doen er goed aan om de zoekmachine te gebruiken en te vergelijken, aangezien zij de 'laagste' korting krijgen via Disney zelf.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, Zou je voor ons even kunnen berekenen wat het zou kosten om met 5 personen naar de Davy Crockett Ranch te gaan van zaterdag 21 januari tot zondag 22 januari 2017, 2 volwassene en 3 tieners van 17 jaar. 4 van ons hebben een jaarkaart dream, dus zouden we ingangtickets en de magische uren voor 1 persoon van 17 jaar nodig hebben. Ik heb als veel gelezen over voor 1 persoon boeken en de andere personen ginder toevoegen. Dit hebben wij nog nooit gedaan en ik vraag mij af of ze daar dan geen problemen over maken. Ik had graag geweten hoeveel dit ons zou kosten?
    Groetjes Anja
  • stitch zei:

    Hoi Lars, Zou je voor ons even kunnen berekenen wat het zou kosten om met 5 personen naar de Davy Crockett Ranch te gaan van zaterdag 21 januari tot zondag 22 januari 2017, 2 volwassene en 3 tieners van 17 jaar. 4 van ons hebben een jaarkaart dream, dus zouden we ingangtickets en de magische uren voor 1 persoon van 17 jaar nodig hebben. Ik heb als veel gelezen over voor 1 persoon boeken en de andere personen ginder toevoegen. Dit hebben wij nog nooit gedaan en ik vraag mij af of ze daar dan geen problemen over maken. Ik had graag geweten hoeveel dit ons zou kosten?
    Groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Ik kijk graag mee voor de meest voordelige methode om als jaarkaarthouder een verblijf in de Disney hotels te boeken. Stuur hiervoor even een privébericht via de Contact pagina en ik zoek het voor je uit: http://www.discoverthemagic.nl/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel voor de info, we hebben daarnet geboekt. Ik vind het steeds fijn om hier mee te lezen en vind het super dat ik met al mijn vragen hier terecht kan. Groetjes Anja
  • stitch zei:

    Dank je wel voor de info, we hebben daarnet geboekt. Ik vind het steeds fijn om hier mee te lezen en vind het super dat ik met al mijn vragen hier terecht kan. Groetjes Anja

    Graag gedaan, Anja. Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars.
    Ik had gelezen dat er weer 60% korting was op de room only.
    Dus ik had gebeld voor een prijs opgave.
    Nu kwam ik met een golden forrest kamer met halfpension.
    Met 35% kwam ik op 661
    En met 60% op 622.
    Hoe kan hier zo weinig verschil in zitt
  • Myriam zei:

    Hoi lars.
    Ik had gelezen dat er weer 60% korting was op de room only.
    Dus ik had gebeld voor een prijs opgave.
    Nu kwam ik met een golden forrest kamer met halfpension.
    Met 35% kwam ik op 661
    En met 60% op 622.
    Hoe kan hier zo weinig verschil in zitt

    Hoi Myriam,

    De maximale korting tijdens een promotie voor jaarkaarthouders (buiten de 35%) is doorgaans alleen geldig voor standaardkamers, niet voor kamers op een club level. Dit verklaard het zeer geringe prijsverschil.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Myriam zei:

    Hoi lars.
    Ik had gelezen dat er weer 60% korting was op de room only.
    Dus ik had gebeld voor een prijs opgave.
    Nu kwam ik met een golden forrest kamer met halfpension.
    Met 35% kwam ik op 661
    En met 60% op 622.
    Hoe kan hier zo weinig verschil in zitt

    Hoi Myriam,

    De maximale korting tijdens een promotie voor jaarkaarthouders (buiten de 35%) is doorgaans alleen geldig voor standaardkamers, niet voor kamers op een club level. Dit verklaard het zeer geringe prijsverschil.

    Groetjes,
    Lars
    Toch kreeg ik te horen dat dit een prijs was met de 60 % korting actie
  • Myriam zei:


    Toch kreeg ik te horen dat dit een prijs was met de 60 % korting actie

    Hoi Myriam,

    Net als bij reguliere arrangementen gaat het hierbij om 'tot' 60% korting. Ook deze aanbieding is op basis van beschikbare kamers per kortingscategorie, vergelijkbaar met een Stuntverkoop. Het aantal kamers met de maximale korting is beperkt. Probeer een andere periode/datum te vragen om te zien of er verschil is.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars, even een vraag. Wij hebben dit jaar voor het eerst jaarkaarten, 2 volwassenen en 3 kids. De Fantasy pas. We willen zo graag eens in een Disney hotel en hoorden van de kortingen. Nu heb ik al verschillende keren gebeld (over verschillende data) om te informeren maar de keuze was beperkt en wat er mogelijk was vond ik echt niet in verhouding staan, zo duur. Nu kunnen we 2 nachten van 9 tot 11 dec gaan en was alleen het Disneyhotel n aanbieding, 900 euro...te duur helaas. En DavidC 250 euro. DC is idd wel betaalbaar maar niet wat we willen. Toen vroeg ik wat er meer mogelijk was, zonder de jaarpas korting. Dan had je santa fe voor 750euro of Segilia Lodge 581.
    Zou jij misschien een andere aanbieding kunnen zien? Of zijn dit nou eenmaal de kale prijzen? Alvast bedankt voor je antwoord. Mvg Manon
  • Manon3 zei:

    Hallo Lars, even een vraag. Wij hebben dit jaar voor het eerst jaarkaarten, 2 volwassenen en 3 kids. De Fantasy pas. We willen zo graag eens in een Disney hotel en hoorden van de kortingen. Nu heb ik al verschillende keren gebeld (over verschillende data) om te informeren maar de keuze was beperkt en wat er mogelijk was vond ik echt niet in verhouding staan, zo duur. Nu kunnen we 2 nachten van 9 tot 11 dec gaan en was alleen het Disneyhotel n aanbieding, 900 euro...te duur helaas. En DavidC 250 euro. DC is idd wel betaalbaar maar niet wat we willen. Toen vroeg ik wat er meer mogelijk was, zonder de jaarpas korting. Dan had je santa fe voor 750euro of Segilia Lodge 581.
    Zou jij misschien een andere aanbieding kunnen zien? Of zijn dit nou eenmaal de kale prijzen? Alvast bedankt voor je antwoord. Mvg Manon

    Hoi Manon,

    Ik kijk graag met je mee voor een voordelig verblijf in de Disney hotels met verschillende opties voor jaarkaarthouders via alle aanbiedingen. Stuur hiervoor even een privébericht via het formulier op de Contact pagina: http://www.discoverthemagic.nl/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben voor volgende maand een verblijf geboekt in hotel New York. Aangezien de membertarieven hoger waren dan de 'gewone' tarieven, hebben wij de 2+2 aanbieding geboekt voor één volwassene. Ik heb begrepen dat wij voor de overige personen de toeristenbelasting nog daar moeten afrekenen. Nu is het alleen zo dat wij dit ticket niet nodig hebben. Hoe hebben anderen dit eerder gedaan? Is het mogelijk om op een bepaalde manier een ongedateerd ticket te krijgen? Dan kan ik die in het voorjaar namelijk voor mijn moeder (die geen jaarkaart heeft) gebruiken. Ik hoor graag jullie ervaringen/suggesties!
  • Marita zei:

    Wij hebben voor volgende maand een verblijf geboekt in hotel New York. Aangezien de membertarieven hoger waren dan de 'gewone' tarieven, hebben wij de 2+2 aanbieding geboekt voor één volwassene. Ik heb begrepen dat wij voor de overige personen de toeristenbelasting nog daar moeten afrekenen. Nu is het alleen zo dat wij dit ticket niet nodig hebben. Hoe hebben anderen dit eerder gedaan? Is het mogelijk om op een bepaalde manier een ongedateerd ticket te krijgen? Dan kan ik die in het voorjaar namelijk voor mijn moeder (die geen jaarkaart heeft) gebruiken. Ik hoor graag jullie ervaringen/suggesties!

    Hoi Marita,

    Dat is niet mogelijk. De tickets als onderdeel van een arrangement staan op datum en kunnen niet worden omgewisseld voor tickets zonder datum. Zie het als een extra FastPass tijdens jullie verblijf.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik begrijp niet goed hoe ik via die site van expedia de kamers kan boeken zonder inkomtickets? Zijn de prijzen die erop staan zowiezo zonder inkom? Want ik zou in februari willen gaan en als ik de prijzen van expedia vergelijk met die van disneyland zelf (met inkom), dan zijn die van disneyland (met inkom) goedkoper dan die van expedia (zonder inkom).
  • Inez zei:

    Ik begrijp niet goed hoe ik via die site van expedia de kamers kan boeken zonder inkomtickets? Zijn de prijzen die erop staan zowiezo zonder inkom? Want ik zou in februari willen gaan en als ik de prijzen van expedia vergelijk met die van disneyland zelf (met inkom), dan zijn die van disneyland (met inkom) goedkoper dan die van expedia (zonder inkom).

    Hoi Inez,

    Met de huidige Stuntverkoop is geen enkele andere optie voordeliger. Let op: deze prijzen (inclusief toegangstickets) zijn nog slechts twee dagen te boeken. Boek vóór 15 december en profiteer! Info, prijzen & boeken via de Stuntverkoop aanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-stuntverkoop-be.

    In een periode zonder Stuntverkoop zijn de 'room only' prijzen' via onze Expedia zoekmachine het voordeligst, naast de incidentele aanbiedingen voor jaarkaarthouders via Disney zelf. Gebruik hiervoor de zoekmachine op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen 'room only' prijzen': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dan doe ik zeker iets fout.. ik krijg altijd prijzen te zien met disney tickets. Zo komt disney hotel eind mei op bijna 1800 euro voor 2nachten
  • Ook eens getest op expedia.be en alle prijzen zijn met tickets bij...
  • Hoi @Myriam en @Quickie ,

    Zojuist gekeken voor januari en er worden gewoon twee opties gegeven: room only zonder tickets en arrangementen met tickets via onze zoekmachine op de Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik zie alleen maar met tickets via de zoekmachine
  • Myriam zei:

    Ik zie alleen maar met tickets via de zoekmachine

    Hoi Myriam,

    Zojuist gezocht op (als voorbeeld) 9-10 januari 2017 en krijg gewoon de prijzen zonder tickets en met tickets te zien voor ieder Disney hotel. Voor welke periode kijk je? Wellicht kijk je naar een aankomst vanaf 29 maart 2017. Daar zijn namelijk nog geen 'room only' prijzen voor beschikbaar, alleen voor aankomsten t/m 28 maart 2017.

    Groetjes,
    Lars
  • Dan zal dat het zijn.
    ik keek voor 22 mei
  • gisteren de reserveringslijn gebeld omdat ik wat wilde wijzigen in de boeking, word mij verteld dat er een kans bestaat dat de 3 personen die wij ter plaatse toe willen voegen bij de kamer (geboekt voor 1 pers GF SL) ontbijt los bij moeten betalen. Wij gaan begin maart en vallen nog onder de incl ontbijt kamers. Tijdens de boeking werd mij ook verteld dat dit incl zou zijn. Heb nu rotgevoel dat je mogelijk bij moet betalen, Het zou afhangen van het beleid van het hotel, dus je weet het pas als je aankomt zei de medewerker. Heeft er wel een iemand op deze manier geboekt en ter plaatse bij moeten betalen?
  • esther zei:

    gisteren de reserveringslijn gebeld omdat ik wat wilde wijzigen in de boeking, word mij verteld dat er een kans bestaat dat de 3 personen die wij ter plaatse toe willen voegen bij de kamer (geboekt voor 1 pers GF SL) ontbijt los bij moeten betalen. Wij gaan begin maart en vallen nog onder de incl ontbijt kamers. Tijdens de boeking werd mij ook verteld dat dit incl zou zijn. Heb nu rotgevoel dat je mogelijk bij moet betalen, Het zou afhangen van het beleid van het hotel, dus je weet het pas als je aankomt zei de medewerker. Heeft er wel een iemand op deze manier geboekt en ter plaatse bij moeten betalen?

    Hoi Esther,

    Het bijbetalen van het ontbijt wordt voor alle reserveringen (arrangementen, room only, etc.) verplicht voor aankomsten vanaf 29 maart 2017. Ook bij het toevoegen van personen aan een bestaand verblijf. Tot en met 28 maart zijn de huidige voorwaarden echter nog actief, waarbij het ontbijt altijd inclusief is.

    Groetjes,
    Lars
  • bedankt voor het antwoord Lars. Ik ga er dan maar vanuit dat het bij ons gewoon incl is. Gaan begin maart 2017.
    Weet jij toevallig of de hotelfastpass van de GF kamer per persoon is en of je die ook krijgt als je later bijgevoegd word? Of is die alleen beschikbaar voor de persoon op de oorspronkelijke boeking?
  • esther zei:

    bedankt voor het antwoord Lars. Ik ga er dan maar vanuit dat het bij ons gewoon incl is. Gaan begin maart 2017.
    Weet jij toevallig of de hotelfastpass van de GF kamer per persoon is en of je die ook krijgt als je later bijgevoegd word? Of is die alleen beschikbaar voor de persoon op de oorspronkelijke boeking?

    Hoi Esther,

    Ook de Disney Hotel FastPasses zijn inclusief voor alle toegevoegde personen bij een verblijf in de Golden Forest Club.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Ik heb gisteren een telefonische boeking gemaakt voor een verblijf in een disneyhotel zonder inkomtickets. De persoon aan de telefoon zei dat ik nog een bevestiging via mail ging krijgen binnen de 24u. Is het normaal dat dit nog niet is aangekomen? Heeft iemand van jullie dit ook al voorgehad?
  • Inez zei:

    Hallo,

    Ik heb gisteren een telefonische boeking gemaakt voor een verblijf in een disneyhotel zonder inkomtickets. De persoon aan de telefoon zei dat ik nog een bevestiging via mail ging krijgen binnen de 24u. Is het normaal dat dit nog niet is aangekomen? Heeft iemand van jullie dit ook al voorgehad?

    Hoi Inez,

    Normaal ontvang je de reserveringsbevestiging binnen 24-48 uur. Zo niet, dan kan het zijn dat het mailadres bijvoorbeeld verkeerd is ingevoerd. Neem hiervoor nogmaals contact op met de reserveringslijn onder vermelding van je reserveringsnummer.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.