Bring a Friend actie

1235712

Reacties

  • Let op, in de zomer (ook dit jaar!) zijn de kaarten in het weekend 45 euro ipv 35!
  • Hallo,

    Wij gaan met 4 personen naar Parijs vanaf 23 tm 30 juli 2016.
    We willen ook 1 dag in die week naar Disney.

    Wie wil ons helpen via de actie Bring à friend ?

    Groet,
    Inge
  • Esmee4 zei:

    Hallo,

    Wij gaan met 4 personen naar Parijs vanaf 23 tm 30 juli 2016.
    We willen ook 1 dag in die week naar Disney.

    Wie wil ons helpen via de actie Bring à friend ?

    j.vanriesen@quicknet.nl

    Groet,
    Inge

  • Wij gaan deze zomer samen met een nichtje voor 3 dagen naar disney, ons gezin heeft jaarpaspoorten maar het nichtje niet zei gaat dus mee met tickets via bring a friend. Nu vroeg ik mij af om hoeveel uur de kassas aan het park opengaan want we zouden natuurlijk hraag genieten van de magische uren.

    Grtjs
    Kim
  • Kimvds zei:

    Wij gaan deze zomer samen met een nichtje voor 3 dagen naar disney, ons gezin heeft jaarpaspoorten maar het nichtje niet zei gaat dus mee met tickets via bring a friend. Nu vroeg ik mij af om hoeveel uur de kassas aan het park opengaan want we zouden natuurlijk hraag genieten van de magische uren.

    Grtjs
    Kim

    Beste Kim,

    De kassa's aan de parken gaan één uur vóór de officiële openingstijd open. Als het Disneyland Park om 10:00 uur open gaat, dan zijn de kassa's vanaf 09:00 uur open. Er is altijd nog de mogelijkheid om de 'Bring a Friend' tickets bij het loket van Guest Relations (rechterzijde ingang) te halen. Dit loket gaat al eerder open.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo!
    Kan iemand mij vertellen hoe het gaat als ik een vrienden stel 1 dag mee neem in beide parken?
    Hoe ik dit moet doen met mijn abonnement en wat de kosten zijn?
    Heb iets gelezen over een actie week en dat je dan 21 euro p p betaald
    Is dit dan per park per persoon of????
    en.......is dit dit jaar ook zo;n actie ?

    Heel veel vragen hoop dat er antwoord op komt!
    Alvast bedankt!
    Gr Sandra
  • Hoi Sandra,

    Ik heb je vraag even samengevoegd met het 'Bring a Friend' topic. Jaarkaarthouders kunnen t/m 29 juli vrienden meenemen voor de speciale prijs van €35 (werkdagen) of €45 (weekend) per dagkaart, geldig voor 2 parken. Er kunnen maximaal 5 tickets per week (met een maximum tot 20 tickets tijdens de actiepagina) worden aangeschaft. Meer informatie in ons artikel over het nieuwe Envie de + magazine voor jaarkaarthouders: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneyland-paris-envie-magazine-42.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars!
    Het is me duidelijk!
    Gr Sandra
  • Kan je bij de kassa's van beide parken de kaarten voor bring a friend kopen?
  • Kan je bij de kassa's van beide parken de kaarten voor bring a friend kopen?

    Hoi magicmamma,

    De 'Bring a Friend' tickets zijn inderdaad te koop bij de kassa's van beide parken.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars
  • Hoi Lars,
    De combi tussen een nieuw abonnement (fantasy) voor mijn broer en dan via de bring a friend actie kaartjes voor mij, dat leek me wel wat. Maar ik lees dat de bring a friend actie niet kan tijdens de eerste dag van een nieuw abo. Kun je dit 'omzeilen' door de fantasy jaarkaart via de post te bestellen? En is nu via de post bestellen voor een trip op 22 augustus op tijd denk je? Hoor graag!
    Gr, Kim
  • KimN zei:

    Hoi Lars,
    De combi tussen een nieuw abonnement (fantasy) voor mijn broer en dan via de bring a friend actie kaartjes voor mij, dat leek me wel wat. Maar ik lees dat de bring a friend actie niet kan tijdens de eerste dag van een nieuw abo. Kun je dit 'omzeilen' door de fantasy jaarkaart via de post te bestellen? En is nu via de post bestellen voor een trip op 22 augustus op tijd denk je? Hoor graag!
    Gr, Kim

    Hoi Kim,

    Dat kan inderdaad, maar hou er wel rekening mee dat een aanvraag per post gemiddeld 2-4 weken duurt naar gelang de drukte bij Bureau Passeport Annuel. Aangezien het nu zomervakantie is, gaat het eerder richting de 4 weken en zou het kunnen zijn dat je de jaarkaart te laat krijgt. Die gok zou ik niet wagen. Ik zou adviseren om op 22 augustus een MAGIC ticket voor jou aan te schaffen (€59 voor 2 parken met onze zomeractie) en de dagen daarna (als jullie langer zouden gaan) de 'Bring a Friend' tickets. Je broer kan de jaarkaart hier als E-voucher online aanschaffen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Het MAGIC ticket voor jou kun je hier aanschaffen als E-ticket: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Zo kunnen jullie direct de parken in en profiteert je broer van de maximale geldigheid van de jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Wie gaat er nu of binnenkort naar het park ? Graag zouden we 2 Bring a friend tickets aankopen, maar zonder abonnementshouder erbij nogal moeilijk ... Daarom deze vraag. Mocht iemand eerstdaags vertrekken, laten jullie me iets weten aub ? Wanneer speelt geen rol. We staan vertrekkensklaar. En ik nodig je uit op een mini-ontbijt in de Salon de Mickey.
    Hier mijn gegevens: Van Belle Ludo, +32 495 512921. Heist op den Berg, België.
  • Hallo Lars,

    Deze zomer gaan wij in DLP weer jaarkaarten aanschaffen. De onze zijn afgelopen juni verlopen, maar omdat we geen tijd hebben gehad om ze te verlengen, gaan we nu nieuwe aanschaffen.
    Ik lees dat er weer een bring a friend actie is, ook lees ik dat deze op de eerste dag van de jaarkaart niet geldig is. Kan ik op de tweede dag wel iemand trakteren op een bring a friend ticket? Ik dacht namelijk dat dit de eerste twee maanden (?) niet kon. Of heb ik helemaal de foute informatie?

    Groetjes,

    Celine
  • Hallo Lars,

    Deze zomer gaan wij in DLP weer jaarkaarten aanschaffen. De onze zijn afgelopen juni verlopen, maar omdat we geen tijd hebben gehad om ze te verlengen, gaan we nu nieuwe aanschaffen.
    Ik lees dat er weer een bring a friend actie is, ook lees ik dat deze op de eerste dag van de jaarkaart niet geldig is. Kan ik op de tweede dag wel iemand trakteren op een bring a friend ticket? Ik dacht namelijk dat dit de eerste twee maanden (?) niet kon. Of heb ik helemaal de foute informatie?

    Groetjes,

    Celine

    Hoi Celine,

    Het aanschaffen van 'Bring a Friend' tickets is vanaf de dag na aanschaf van de jaarkaart mogelijk. Als bestaande jaarkaarthouder korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders (Parrainage) en zo sparen voor stempels, kan pas vanaf de tweede maand na aanschaf/verlenging.

    Groetjes,
    Lars
  • Loopt er nu een bring a friend actie?
    Wij gaan van 2-4 nov naar disney, hebben zelf een jaarkaart maar nemen nichtje van 12 jaar mee. Nu zijn we aan het zoeken naar de goedkoopste losse toegangstickets. wat komt het voordeligst, daar de kaartjes kopen met dreamkaart korting, op voorhand 3-dagenkaart of per dag losse tickets kopen?
  • tatake zei:

    Loopt er nu een bring a friend actie?
    Wij gaan van 2-4 nov naar disney, hebben zelf een jaarkaart maar nemen nichtje van 12 jaar mee. Nu zijn we aan het zoeken naar de goedkoopste losse toegangstickets. wat komt het voordeligst, daar de kaartjes kopen met dreamkaart korting, op voorhand 3-dagenkaart of per dag losse tickets kopen?

    Hoi tatake,

    Er is geen 'Bring a Friend' actie geldig voor jullie verblijf. Aangezien 2 november onder de SUPER MAGIC categorie valt, zijn de goedkoopste dagkaarten niet beschikbaar (84 + 62 + 62 = €208 voor een 3-daags verblijf met losse dagkaarten). In dit geval is een 3-dagen ticket voordeliger (€174) én hoef je niet iedere dag in de rij te staan bij de kassa. Bestel hier je tickets via iDEAL of creditcard naar keuze: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • kosten de mini tickets voor 3-4 nov niet maar 47 euro. Of zie ik dat verkeerd?
    Lars zei:

    tatake zei:

    Loopt er nu een bring a friend actie?
    Wij gaan van 2-4 nov naar disney, hebben zelf een jaarkaart maar nemen nichtje van 12 jaar mee. Nu zijn we aan het zoeken naar de goedkoopste losse toegangstickets. wat komt het voordeligst, daar de kaartjes kopen met dreamkaart korting, op voorhand 3-dagenkaart of per dag losse tickets kopen?

    Hoi tatake,

    Er is geen 'Bring a Friend' actie geldig voor jullie verblijf. Aangezien 2 november onder de SUPER MAGIC categorie valt, zijn de goedkoopste dagkaarten niet beschikbaar (84 + 62 + 62 = €208 voor een 3-daags verblijf met losse dagkaarten). In dit geval is een 3-dagen ticket voordeliger (€174) én hoef je niet iedere dag in de rij te staan bij de kassa. Bestel hier je tickets via iDEAL of creditcard naar keuze: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • tatake zei:

    kosten de mini tickets voor 3-4 nov niet maar 47 euro. Of zie ik dat verkeerd?

    Lars zei:

    tatake zei:

    Loopt er nu een bring a friend actie?
    Wij gaan van 2-4 nov naar disney, hebben zelf een jaarkaart maar nemen nichtje van 12 jaar mee. Nu zijn we aan het zoeken naar de goedkoopste losse toegangstickets. wat komt het voordeligst, daar de kaartjes kopen met dreamkaart korting, op voorhand 3-dagenkaart of per dag losse tickets kopen?

    Hoi tatake,

    Er is geen 'Bring a Friend' actie geldig voor jullie verblijf. Aangezien 2 november onder de SUPER MAGIC categorie valt, zijn de goedkoopste dagkaarten niet beschikbaar (84 + 62 + 62 = €208 voor een 3-daags verblijf met losse dagkaarten). In dit geval is een 3-dagen ticket voordeliger (€174) én hoef je niet iedere dag in de rij te staan bij de kassa. Bestel hier je tickets via iDEAL of creditcard naar keuze: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi tatake,

    Dat zijn de prijzen voor tickets voor één park. De vergelijking tussen de losse dagkaarten en het 3-daagse ticket is anders niet eerlijk, aangezien je met het meerdaagse ticket wel alle dagen toegang krijgt tot beide parken. Wil je dagkaarten aanschaffen voor slechts één park per dag, dan kost het 69 + 47 + 47 = €163.

    Groetjes,
    Lars
  • Thx Lars, zag het idd.
    En stel, we nemen een fantasy jaarkaart, zit je vast met die blockdagen. Maar als je dan in een disneyhotel verblijft, vervallen de blockdagen dan?
    Lars zei:

    tatake zei:

    kosten de mini tickets voor 3-4 nov niet maar 47 euro. Of zie ik dat verkeerd?

    Lars zei:

    tatake zei:

    Loopt er nu een bring a friend actie?
    Wij gaan van 2-4 nov naar disney, hebben zelf een jaarkaart maar nemen nichtje van 12 jaar mee. Nu zijn we aan het zoeken naar de goedkoopste losse toegangstickets. wat komt het voordeligst, daar de kaartjes kopen met dreamkaart korting, op voorhand 3-dagenkaart of per dag losse tickets kopen?

    Hoi tatake,

    Er is geen 'Bring a Friend' actie geldig voor jullie verblijf. Aangezien 2 november onder de SUPER MAGIC categorie valt, zijn de goedkoopste dagkaarten niet beschikbaar (84 + 62 + 62 = €208 voor een 3-daags verblijf met losse dagkaarten). In dit geval is een 3-dagen ticket voordeliger (€174) én hoef je niet iedere dag in de rij te staan bij de kassa. Bestel hier je tickets via iDEAL of creditcard naar keuze: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi tatake,

    Dat zijn de prijzen voor tickets voor één park. De vergelijking tussen de losse dagkaarten en het 3-daagse ticket is anders niet eerlijk, aangezien je met het meerdaagse ticket wel alle dagen toegang krijgt tot beide parken. Wil je dagkaarten aanschaffen voor slechts één park per dag, dan kost het 69 + 47 + 47 = €163.

    Groetjes,
    Lars
  • tatake zei:

    Thx Lars, zag het idd.
    En stel, we nemen een fantasy jaarkaart, zit je vast met die blockdagen. Maar als je dan in een disneyhotel verblijft, vervallen de blockdagen dan?

    Als je met een Fantasy jaarkaart verblijft in een Disney hotel, dan vervallen de blockdagen inderdaad, maar je zult eerst over een jaarkaart moeten beschikken, wil je overnachtingen in de Disney hotels kunnen reserveren.

    Mocht je al een reservering hebben, dan schaf je een jaarkaart eenvoudig online aan via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Je ontvangt dan een E-voucher die je binnen 6 maanden op een willekeurige dag in Disney bij Bureau Passeport Annuel kunt laten omwisselen voor de definitieve jaarkaart. De geldigheid start pas als de definitieve jaarkaart is aangemaakt.

    Voor minderjarigen dienen de ouders toestemming te geven via het volgende formulier als zij zelf niet meegaan: http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-ouderlijketoestemming.pdf.

    Groetjes,
    Lars
  • Ons hotel is al gereserveerd met onze jaarkaarten dus dat is allemaal in orde. het is dus omdat we nu het nichtje meenemen dat we aan het rondkijken zijn voor de goedkoopste oplossing. Nu is er ook nog de optie om een classic kaart te nemen, op voorwaarde dat de 2 ristrictiedagen dan vervallen aangezien we dus in davy crocket verblijven.
    Lars zei:

    tatake zei:

    Thx Lars, zag het idd.
    En stel, we nemen een fantasy jaarkaart, zit je vast met die blockdagen. Maar als je dan in een disneyhotel verblijft, vervallen de blockdagen dan?

    Als je met een Fantasy jaarkaart verblijft in een Disney hotel, dan vervallen de blockdagen inderdaad, maar je zult eerst over een jaarkaart moeten beschikken, wil je overnachtingen in de Disney hotels kunnen reserveren.

    Mocht je al een reservering hebben, dan schaf je een jaarkaart eenvoudig online aan via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Je ontvangt dan een E-voucher die je binnen 6 maanden op een willekeurige dag in Disney bij Bureau Passeport Annuel kunt laten omwisselen voor de definitieve jaarkaart. De geldigheid start pas als de definitieve jaarkaart is aangemaakt.

    Voor minderjarigen dienen de ouders toestemming te geven via het volgende formulier als zij zelf niet meegaan: http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-ouderlijketoestemming.pdf.

    Groetjes,
    Lars
  • tatake zei:

    Ons hotel is al gereserveerd met onze jaarkaarten dus dat is allemaal in orde. het is dus omdat we nu het nichtje meenemen dat we aan het rondkijken zijn voor de goedkoopste oplossing. Nu is er ook nog de optie om een classic kaart te nemen, op voorwaarde dat de 2 ristrictiedagen dan vervallen aangezien we dus in davy crocket verblijven.

    Hoi tatake,

    De blockdagen voor de Classic jaarkaart vervallen niet, ook niet als je in een Disney hotel verblijft. Alleen bij een Fantasy jaarkaart vervallen de blockdagen. De goedkoopste oplossing is dan dagkaarten voor één park aanschaffen voor 69 + 47 + 47 = €163.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedenavond
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag:
    Als je als jaarkaarthouder iemand meeneemt met bring a friend actie en in een Disney hotel verblijft of je dan ook gebruik kan maken van de magische uren?
    En Klopt het dat de bring a friend actie geldt op 19 en 20 december?
    Groetjes Patricia
  • vanons zei:

    Goedenavond
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag:
    Als je als jaarkaarthouder iemand meeneemt met bring a friend actie en in een Disney hotel verblijft of je dan ook gebruik kan maken van de magische uren?
    En Klopt het dat de bring a friend actie geldt op 19 en 20 december?
    Groetjes Patricia

    Dat klopt! De actie geldt tot 24 december en je betaald €35 op weekdagen en €45 in het weekend.

    Veel plezier!
  • RogerM zei:

    vanons zei:

    Goedenavond
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag:
    Als je als jaarkaarthouder iemand meeneemt met bring a friend actie en in een Disney hotel verblijft of je dan ook gebruik kan maken van de magische uren?
    En Klopt het dat de bring a friend actie geldt op 19 en 20 december?
    Groetjes Patricia

    Dat klopt! De actie geldt tot 24 december en je betaald €35 op weekdagen en €45 in het weekend.

    Veel plezier!
    Dag RogerM,

    Ik zie zonet dat op deze website (discover the magic) staat vermeld dat de bring a friend tem de 25ste December is. Welke datum is correct: 24ste of 25 ste?

    Alvast bedankt!
    Leen
  • Leen zei:


    Dag RogerM,

    Ik zie zonet dat op deze website (discover the magic) staat vermeld dat de bring a friend tem de 25ste December is. Welke datum is correct: 24ste of 25 ste?

    Alvast bedankt!
    Leen

    Hoi Leen,

    De huidige 'Bring a Friend' actie is geldig t/m 25 december 2016.

    Groetjes,
    Lars
  • Is er al iets geweten over een actie in januari of februari?
  • Inez zei:

    Is er al iets geweten over een actie in januari of februari?

    Hoi Inez,

    Momenteel is er nog niets bekend over een eventuele Bring a Friend actie volgend jaar. Zodra Disney dit bekend maakt, zal ik hier een reactie plaatsen. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.