Voordelige tickets (dagkaarten / meerdaagse tickets)

november 2016 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi Lars,

ik ga 2 en 3 maart 2017 met niet-jaarkaarthouders naar DLP. Weet jij vanaf wanneer bekend is voor welke data mini of maxi-kaartjes gekocht kunnen worden?
«134

Reacties

  • Hugo zei:

    Hoi Lars,

    ik ga 2 en 3 maart 2017 met niet-jaarkaarthouders naar DLP. Weet jij vanaf wanneer bekend is voor welke data mini of maxi-kaartjes gekocht kunnen worden?

    Hoi Hugo,

    Zojuist bericht gekregen van Disney dat het nog niet duidelijk is wanneer er nieuwe voorverkooptickets beschikbaar komen voor aankomsten vanaf 1 februari. Waarschijnlijk eind dit jaar meer informatie. Voor nu zijn er voorverkooptickets met korting beschikbaar voor gebruik t/m 31 januari 2017: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars,

    bedankt voor het navragen. Nog maar even geduld hebben dus :wink:
  • Hugo zei:

    Lars,

    bedankt voor het navragen. Nog maar even geduld hebben dus :wink:

    Hoi Hugo,

    Ze hebben je gehoord, want de nieuwe voorverkooptickets zijn vanaf vandaag beschikbaar t/m 30 juni 2017 :) Reserveer een dagkaart vanaf €47 of ontvang 1 dag gratis bij meerdaagse tickets. Bestel de E-tickets eenvoudig online: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    fijn, dan zijn die prijzen duidelijk. Nu nog even afwachten of er nog een Bring-a-Friend-actie komt en dan kunnen mijn reisgenoten beslissen welke kaarten ze gaan kopen!
  • Hoi,

    Van 27 tm 29 dec gaan we naar Disney met een bevriend stel. Wij hebben 2 fantasy jaarpassen en het stelletje dat mee gaat niet. Wat is voor hun de voordeligste optie qua tickets?

    Groetjes Vera
  • Hoi,

    Van 27 tm 29 dec gaan we naar Disney met een bevriend stel. Wij hebben 2 fantasy jaarpassen en het stelletje dat mee gaat niet. Wat is voor hun de voordeligste optie qua tickets?

    Groetjes Vera

    Hoi Vera,

    De 'Bring a Friend' actie is geldig t/m 25 december, dus daar kun je helaas geen gebruik van maken. Met een Fantasy jaarkaart ontvang je 10% korting op dagkaarten op basis van de prijs aan de kassa ter plaatse (10% van €90 = €81 per dagkaart). Je ontvangt als jaarkaarthouder geen korting op meerdaagse tickets. In dit geval is het voordeliger om een 3-daags ticket op voorhand online aan te schaffen voor €174. Op die manier bespaar je geld en hoef je niet iedere dag in de rij te staan bij de kassa om korting te geven op dagkaarten (zeker tijdens de kerstvakantie erg druk bij de kassa's), Bestel de meerdaagse tickets als E-vouchers hier en ontvang ze direct per mail: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi,

    Van 27 tm 29 dec gaan we naar Disney met een bevriend stel. Wij hebben 2 fantasy jaarpassen en het stelletje dat mee gaat niet. Wat is voor hun de voordeligste optie qua tickets?

    Groetjes Vera

    Hoi Vera,

    De 'Bring a Friend' actie is geldig t/m 25 december, dus daar kun je helaas geen gebruik van maken. Met een Fantasy jaarkaart ontvang je 10% korting op dagkaarten op basis van de prijs aan de kassa ter plaatse (10% van €90 = €81 per dagkaart). Je ontvangt als jaarkaarthouder geen korting op meerdaagse tickets. In dit geval is het voordeliger om een 3-daags ticket op voorhand online aan te schaffen voor €174. Op die manier bespaar je geld en hoef je niet iedere dag in de rij te staan bij de kassa om korting te geven op dagkaarten (zeker tijdens de kerstvakantie erg druk bij de kassa's), Bestel de meerdaagse tickets als E-vouchers hier en ontvang ze direct per mail: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Het is dan toch voordeliger om voor hen ook een fantasy kaart aan te schaffen?
    174 euro online voor een 3-daags ticket, of na 10% korting 161,10 voor een fantasy kaart.

    Er vallen geen blockdagen tussen en het levert je zelf 2 stempels op.
  • carlien zei:


    Het is dan toch voordeliger om voor hen ook een fantasy kaart aan te schaffen?
    174 euro online voor een 3-daags ticket, of na 10% korting 161,10 voor een fantasy kaart.

    Er vallen geen blockdagen tussen en het levert je zelf 2 stempels op.

    Dat kan zeker, Carlien. Alleen gaan zij tijdens de kerstvakantie, waardoor het doorgaans erg lang wachten is bij Bureau Passeport Annuel vóór je je jaarkaart hebt. Met de meerdaagse tickets hoef je niet meer te wachten. De keuze is aan hen :)

    Groetjes,
    Lars
  • Wat betreft het wachten bij BPA; het is ons opgevallen dat dat vooral tot aan begin van de middag is, later op de dag is het vrij rustig, iig geen hele lange rijen meer

    grz

    MJ
  • Hoi Hoi,

    We zijn aan het overwegen om de week tss kerst en nieuw naar DLP te gaan. We hebben een jaarpaspoort (dream) en hebben dus korting. Is het voordeliger om aan de kassa onze korting te vragen of via deze website te bestellen gedurende die periode?

    Alvast bedankt!
    Anneleen
  • Leen zei:

    Hoi Hoi,

    We zijn aan het overwegen om de week tss kerst en nieuw naar DLP te gaan. We hebben een jaarpaspoort (dream) en hebben dus korting. Is het voordeliger om aan de kassa onze korting te vragen of via deze website te bestellen gedurende die periode?

    Alvast bedankt!
    Anneleen

    Hoi Anneleen,

    Dat ligt eraan hoeveel dagen jullie een bezoek willen brengen. Voor één dag tijdens die week is de Dream korting op dagkaarten voordeliger, voor meerdaagse tickets ben je voordeliger uit met de online tickets, aangezien jaarkaarthouders daar geen korting op krijgen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,

    Eind februari (25 tm 27) gaan wij naar Disney samen met m'n broer en schoonzus.
    Nu gaan wij die dag onze jaarkaarten inleveren. Kan ik dan gelijk al korting geven?
    Wat is eventueel de goedkoopste optie voor hun om entreekaarten aan te schaffen?
  • Pauk zei:

    Beste Lars,

    Eind februari (25 tm 27) gaan wij naar Disney samen met m'n broer en schoonzus.
    Nu gaan wij die dag onze jaarkaarten inleveren. Kan ik dan gelijk al korting geven?
    Wat is eventueel de goedkoopste optie voor hun om entreekaarten aan te schaffen?

    Hoi Pauk,

    Het is pas mogelijk om korting te geven en voor stempels te sparen als je de jaarkaart één maand in je bezit hebt (vanaf de tweede maand). Op de dag van omwisselen is dat dus niet mogelijk. Ook de korting die je als jaarkaarthouder op dagkaarten krijgt is op de dag van omwisselen niet geldig.

    De voordeligste optie is het aanschaffen van de speciale voorverkooptickets. Voor 3 dagen in februari ben je het voordeligst uit met de 3=2 meerdaagse ticketaanbieding voor €140 (3 dagen onbeperkt toegang tot beide parken; niet verkrijgbaar aan de kassa): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Je ontvangt deze tickets als E-vouchers die je bij de ticketautomaten bij de ingang van het Disneyland Park éénmalig dient om te wisselen voor de definitieve tickets.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Ik zou graag 14 april (goede vrijdag) naar disney willen voor 1 dag. Ik heb zelf een jaarkaart, maar degene die meegaan niet. Ik zie verschillende prijzen op de site staan en dat sommige kaarten niet alle dagen beschikbaar zijn. Ik kom echter niet uit hoe de kalender werkt die erbij zit. Wat zou de goedkoopste kaart zijn voor 1 dag, 1 park?
  • dotty03 zei:

    Hoi,

    Ik zou graag 14 april (goede vrijdag) naar disney willen voor 1 dag. Ik heb zelf een jaarkaart, maar degene die meegaan niet. Ik zie verschillende prijzen op de site staan en dat sommige kaarten niet alle dagen beschikbaar zijn. Ik kom echter niet uit hoe de kalender werkt die erbij zit. Wat zou de goedkoopste kaart zijn voor 1 dag, 1 park?

    Hoi dotty03,

    Op 14 april zijn alleen de Magic Flex tickets geldig. Deze tickets hebben dezelfde prijs als aan de kassa ter plaatse. Aangezien je een jaarkaart hebt is het voordeliger om dit ticket met jaarkaartkorting aan de kassa te kopen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een tijdje geleden tickets gekocht voor mijn broertje en vriendin (staan hun namen op)
    Nu door iets medisch weten ze op dit moment niet of het verstandig is om mee te gaan. Wij gaan wel, we zitten met z'n alle in davy crockett.. Kan ik daarvoor ook iemand anders meenemen? Hun namen staan natuurlijk niet op de tickets en de boeking
  • Nog een vraagje, aangezien we in Davy Crockett verblijven maar wel losse kaarten hebben gekocht kan je hoe dan ook toch gebruik maken van de magische uren?
  • Pauk zei:

    Ik heb een tijdje geleden tickets gekocht voor mijn broertje en vriendin (staan hun namen op)
    Nu door iets medisch weten ze op dit moment niet of het verstandig is om mee te gaan. Wij gaan wel, we zitten met z'n alle in davy crockett.. Kan ik daarvoor ook iemand anders meenemen? Hun namen staan natuurlijk niet op de tickets en de boeking

    Hoi Pauk,

    Dat kan. Losse tickets kunnen namelijk worden gebruikt door iedereen. Alleen jaarkaarten zijn persoonlijk en kunnen niet 'uitgewisseld' worden.
    Pauk zei:

    Nog een vraagje, aangezien we in Davy Crockett verblijven maar wel losse kaarten hebben gekocht kan je hoe dan ook toch gebruik maken van de magische uren?

    Tijdens het inchecken in een Disney hotel ontvang je de Disney Hotel Easy Pass. Hiermee heb je, naast een geldig toegangsbewijs, gewoon toegang tot de Extra Magische Uren, ook al heb je geen 'regulier' arrangement geboekt.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je antwoord Lars!
  • Pauk zei:

    Ik heb een tijdje geleden tickets gekocht voor mijn broertje en vriendin (staan hun namen op)
    Nu door iets medisch weten ze op dit moment niet of het verstandig is om mee te gaan. Wij gaan wel, we zitten met z'n alle in davy crockett.. Kan ik daarvoor ook iemand anders meenemen? Hun namen staan natuurlijk niet op de tickets en de boeking

    Lars,

    Het is dus mogelijk als je tickets heb gekocht online die op jouw naam staan, deze aan iemand anders te geven als jij niet zou kunnen gaan? Mijn schoonzus heeft dit namelijk gedaan, maar op de dag dat ze zou gaan was er een begrafenis. Nu heeft ze geen mogelijk om voor juni te gaan. Zou ze de kaarten gewoon aan iemand kunnen geven die wel gaat?
  • dotty03 zei:


    Lars,

    Het is dus mogelijk als je tickets heb gekocht online die op jouw naam staan, deze aan iemand anders te geven als jij niet zou kunnen gaan? Mijn schoonzus heeft dit namelijk gedaan, maar op de dag dat ze zou gaan was er een begrafenis. Nu heeft ze geen mogelijk om voor juni te gaan. Zou ze de kaarten gewoon aan iemand kunnen geven die wel gaat?

    Hoi dotty03,

    Ja, dat is geen probleem. Alleen bij jaarkaarten is dit niet toegestaan.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik wil 25 maart graag naar disney gaan met 3 extra volwassenen en 1 kind (en dan nog n kind van 2 maar die is sowieso gratis).
    Zelf heb ik een dream jaarpaspoort.
    Wat is de goedkoopste manier om binnen te komen voor hun?
    Ik heb begrepen dat ik mensen mee kan nemen met 20% korting?
    Hoe werkt dit?

    Alvast bedankt voor degene die het antwoord heeft voor mij :)
  • Hallo,
    Ik wil 25 maart graag naar disney gaan met 3 extra volwassenen en 1 kind (en dan nog n kind van 2 maar die is sowieso gratis).
    Zelf heb ik een dream jaarpaspoort.
    Wat is de goedkoopste manier om binnen te komen voor hun?
    Ik heb begrepen dat ik mensen mee kan nemen met 20% korting?
    Hoe werkt dit?

    Alvast bedankt voor degene die het antwoord heeft voor mij :)

    Hoi Marionnrt,

    Op 25 maart zijn de MAGIC voorverkooptickets vanaf €59 per volwassene en €52 per kind beschikbaar (1 park). Met je Dream jaarkaart ontvang je 20% korting op de reguliere prijs voor een dagkaart (€90 aan de kassa, dus €72 met Dream korting; 2 parken). Wil je een ticket voor één park, dan zijn de vooverkooptickets sowieso voordeliger, wil je een ticket voor beide parken, dan is de prijs ongeveer hetzelfde (€74 online).

    Voordeel met de voorverkooptickets is dat je deze E-tickets direct bij de ingang van de parken kunt gebruiken zonder eerst in de rij te hoeven staan bij de kassa. Aangezien het weekend van 24-25-26 maart lancering is van de 25e verjaardag met pers gaan dit drukke dagen worden en is het wellicht handiger om ze alvast op voorhand online aan te schaffen via: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi LArs,

    In de mei vakantie zou ik graag naar disney willen voor 1 dag met mijn schoonzus, haar vriend en hun dochter. Nu heb ik een dream card. Wat is de voordeligste manier? Zijn de kaartjes in die periode goedkoper? OF betaal je gewoon de volle pond?
  • dotty03 zei:

    Hoi LArs,

    In de mei vakantie zou ik graag naar disney willen voor 1 dag met mijn schoonzus, haar vriend en hun dochter. Nu heb ik een dream card. Wat is de voordeligste manier? Zijn de kaartjes in die periode goedkoper? OF betaal je gewoon de volle pond?

    Hoi dotty03,

    Tijdens de meivakantie van 22 t/m 30 april zijn de MAGIC voorverkooptickets beschikbaar voor €59 per dag (1 park) of €74 per dag (2 parken). Met een Dream jaarkaart ontvang je 20% korting op de prijs aan te kassa (€90 -20% = €72). Dagkaarten voor beide parken zijn dus ongeveer even duur, maar met de voorverkooptickets hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa en dat is tijdens drukke schoolvakanties wel zo handig. Deze E-tickets zijn direct te gebruiken bij de poortjes van de parken. Bestel de tickets eenvoudig online: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft sinds 29 maart 2017 nieuwe prijzen bekendgemaakt voor de toegangstickets. Een dagkaart aan de kassa voor 2 parken kost nu €94 per persoon. De voordelige voorverkooptickets zijn vanaf nu beschikbaar vanaf €49 per dag voor gebruik t/m 31 januari 2018. Bekijk alle ticket aanbiedingen en bestel de E-tickets eenvoudig online zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan 10 november naar Disney 3 met fantastische jaarkaart maar nu nemen we ons neefje van 8 mee waar of hoe kan ik het beste een kaart voor hem kopen
    Alvast bedankt voor het advies
  • Wij gaan 10 november naar Disney 3 met fantastische jaarkaart maar nu nemen we ons neefje van 8 mee waar of hoe kan ik het beste een kaart voor hem kopen
    Alvast bedankt voor het advies

    Hoi NathalievanBerkel,

    De huidige 'Bring a Friend' actie voor jaarkaarthouders is geldig t/m 16 augustus. Voor een bezoek na deze datum kun je het beste profiteren van onze voorverkooptickets waarbij je tot 40% korting ontvangt via: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Op 10 november zijn de MINI tickets geldig die je als E-tickets direct per mail ontvangt zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Net via je link kaartjes gekocht voor volgende week.
    Op deze print staat:
    Dit is een voucher. Wissel uw voucher in bij de ticket automaat aan de ingang van het park Disneyland.

    Waar aan de ingang vind ik deze automaat? Is mij nog nooit opgevallen. Vorige keren gingen we altijd gewoon met de print zelf naar binnen.

    Groetjes
    Ivon
  • Ivon zei:

    Net via je link kaartjes gekocht voor volgende week.
    Op deze print staat:
    Dit is een voucher. Wissel uw voucher in bij de ticket automaat aan de ingang van het park Disneyland.

    Waar aan de ingang vind ik deze automaat? Is mij nog nooit opgevallen. Vorige keren gingen we altijd gewoon met de print zelf naar binnen.

    Groetjes
    Ivon

    Hoi Ivon,

    Alle meerdaagse tickets ontvang je als E-vouchers. Deze dien je éénmalig om te wisselen voor de definitieve tickets bij de automaten rechts van de hoofdingang (ingang 1 onder het grote bord van het Disneyland Park). Dit staat duidelijk aangegeven. Vervolgens ontvang je de echte tickets die je tijdens het gehele verblijf kunt gebruiken. Dagkaarten ontvang je als E-tickets die wel direct te gebruiken zijn.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.