Jaarkaart online aanschaffen

maart 2019 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Beste forumleden,

Sinds kort is het ook mogelijk om een jaarkaart online aan te schaffen. Bij een online bestelling ontvang je een E-voucher die na aankoop 6 maanden geldig is, tenzij anders vermeld. Binnen deze periode dien je de voucher in Disneyland om te wisselen voor een definitieve jaarkaart. Met de voucher krijg je éénmalig toegang tot het Disneyland Park op een dag naar keuze. Hierdoor hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa. Vervolgens kun je de definitieve jaarkaart krijgen bij Bureau Passeport Annuel.

Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via: https://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten-nl (met iDeal) of https://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten-be (met bancontact, creditcard of PayPal).

Als je 5 of meer dezelfde jaarkaarten voor leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres wilt aanschaffen, dan ontvang je 20% familiekorting. Online is het helaas niet mogelijk om deze korting te krijgen. Dit is alleen ter plaatse beschikbaar bij Bureau Passeport Annuel. Je gaat als volgt te werk: Schaf eerst voor alle gezinsleden een Super Magic Plus dagkaart aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De E-tickets ontvang je direct per mail zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Je gaat direct het Disneyland Park binnen om bij Bureau Passeport Annuel de dagkaarten te upgraden naar jaarkaarten. Hierbij wordt de prijs van de dagkaart per persoon verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart + 20% familiekorting. Zo profiteer je van de korting zonder twee keer in de rij te hoeven staan.

Groetjes,
Lars
«13

Reacties

  • september 2016 aangepast
    Beste Lars,

    Het online jaarkaarten bestellen ziet er handig uit, bedankt voor de tip.
    Lijkt ons handig dat je dan ook de eerste dag met het voorlopig ticket niet in de rij hoeft te staan.
    Weet jij misschien of je bij het bestellen gelijk de jaarkaarten online moet afrekenen of doe je dit bij bureau passeport annuel?
    Groeten Manon

    Lars zei:

    Beste forumleden,

    Sinds kort is het ook voor Nederlanders mogelijk om een jaarkaart online aan te schaffen. Bij een online bestelling ontvang je een E-voucher die na aankoop 6 maanden geldig is. Binnen deze 6 maanden dien je de voucher in Disneyland om te wisselen voor een definitieve jaarkaart. Met de voucher krijg je éénmalig toegang tot het Disneyland Park op een dag naar keuze. Hierdoor hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa. Vervolgens kun je de definitieve jaarkaart krijgen bij Bureau Passeport Annuel. De 20% familiekorting bij de aanschaf van 5 of meer jaarkaarten is eveneens online beschikbaar. Bestel de jaarkaarten eenvoudig online: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en klik daarna op het tabblad Jaarpaspoorten om de jaarkaarten te bestellen.

    Groetjes,
    Lars

  • september 2016 aangepast
    Manon3 zei:

    Beste Lars,

    Het online jaarkaarten bestellen ziet er handig uit, bedankt voor de tip.
    Lijkt ons handig dat je dan ook de eerste dag met het voorlopig ticket niet in de rij hoeft te staan.
    Weet jij misschien of je bij het bestellen gelijk de jaarkaarten online moet afrekenen of doe je dit bij bureau passeport annuel?
    Groeten Manon

    Hoi Manon3,

    Bij het online bestellen van de jaarkaarten betaal je direct (vergelijkbaar met reguliere tickets). Je ontvangt een E-voucher per mail. Dit ticket is geldig voor 6 maanden na aanschaf. Binnen die 6 maanden geeft het ticket op een willekeurige dag direct toegang tot het Disneyland Park (barcode laten scannen bij de poortjes) en kun je meteen naar Bureau Passeport Annuel. Hier wordt de voucher omgezet naar de definitieve jaarkaart. Vanaf dat moment gaat de geldigheid van de jaarkaart in, zodat je precies 1 jaar kunt genieten vanaf het eerste bezoek. Bestel de jaarkaarten eenvoudig online: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en klik daarna op het tabblad Jaarpaspoorten om de jaarkaarten te bestellen.

    Groetjes,
    Lars
  • juli 2016 aangepast
    Beste Lars,
    Ik wil via de link een Fantasy-jaarkaart gaan bestellen, en kom via de link op een site waar ik kaartjes kan bestellen. Ik klik dan door naar 'passport annuel' en kom dan op de boekingssite.
    Is het de bedoeling dat ik daar een willekeurig kaartje voor 1 dag ga bestellen? Want een specifieke 'e-ticket' of een kaartje dat gelinkt is aan een jaarabonnement zie ik niet staan.
    Help! En nu?!
    groetjes, Kim
  • september 2016 aangepast
    KimN zei:

    Beste Lars,
    Ik wil via de link een Fantasy-jaarkaart gaan bestellen, en kom via de link op een site waar ik kaartjes kan bestellen. Ik klik dan door naar 'passport annuel' en kom dan op de boekingssite.
    Is het de bedoeling dat ik daar een willekeurig kaartje voor 1 dag ga bestellen? Want een specifieke 'e-ticket' of een kaartje dat gelinkt is aan een jaarabonnement zie ik niet staan.
    Help! En nu?!
    groetjes, Kim

    Hoi Kim,

    Een jaarkaart is eenvoudig online aan te schaffen. Ga hiervoor naar: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en klik daarna op het tabblad Jaarpaspoorten om de jaarkaarten te bestellen. Volg de verdere instructies om de bestelling te voltooien. Je ontvangt de E-voucher direct per mail.

    Mocht je verder nog vragen hebben of hulp nodig hebben met je bestelling, dan hoor ik dat graag.

    Groetjes,
    Lars
  • september 2016 aangepast
    Lars zei:


    Hoi Kim,

    Een jaarkaart is eenvoudig online aan te schaffen. Ga hiervoor naar: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en klik daarna op het tabblad Jaarpaspoorten om de jaarkaarten te bestellen. Volg de verdere instructies om de bestelling te voltooien. Je ontvangt de E-voucher direct per mail.

    Mocht je verder nog vragen hebben of hulp nodig hebben met je bestelling, dan hoor ik dat graag.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars, ik heb het tabbladje over het hoofd gezien! Excuus, en dank voor de snelle reactie! gr, Kim
  • september 2016 aangepast
    KimN zei:



    Hoi Lars, ik heb het tabbladje over het hoofd gezien! Excuus, en dank voor de snelle reactie! gr, Kim

    Graag gedaan en geen probleem, Kim. Wij helpen graag :)
  • Hoi Lars, ben ik weer. Ik weet dat Classic jaarkaart de eerste 2 dagen na aanschaf niet geldig is. Als ik de kaart online wil bestellen, zie ik staan:

    In het geval dat een toetreding tot het jaarpaspoortenprogramma gebeurt via internet, heeft het lid de mogelijkheid een ‘tijdelijk jaarpaspoort’ af te drukken. Dit tijdelijke jaarpaspoort dient op de eerste dag van het bezoek en vóór de termijn vermeld op het 'voorlopige jaarpaspoort' is verstreken (6 maanden beginnend op de dag van de goedkeuring van de aankoop) omgewisseld te worden tegen het definitieve jaarpaspoort, in het jaarpaspoortenbureau, gelegen rechts naast het Kasteel van Doornroosje in het Disneyland® Park.

    Betekent dat dat de kaart na 'omruilen' in het park alsnog twee dagen niet geldig is?
    Want dan is per post bestellen toch het makkelijkst!
    Gr, Kim
  • KimN zei:

    Hoi Lars, ben ik weer. Ik weet dat Classic jaarkaart de eerste 2 dagen na aanschaf niet geldig is. Als ik de kaart online wil bestellen, zie ik staan:

    In het geval dat een toetreding tot het jaarpaspoortenprogramma gebeurt via internet, heeft het lid de mogelijkheid een ‘tijdelijk jaarpaspoort’ af te drukken. Dit tijdelijke jaarpaspoort dient op de eerste dag van het bezoek en vóór de termijn vermeld op het 'voorlopige jaarpaspoort' is verstreken (6 maanden beginnend op de dag van de goedkeuring van de aankoop) omgewisseld te worden tegen het definitieve jaarpaspoort, in het jaarpaspoortenbureau, gelegen rechts naast het Kasteel van Doornroosje in het Disneyland® Park.

    Betekent dat dat de kaart na 'omruilen' in het park alsnog twee dagen niet geldig is?
    Want dan is per post bestellen toch het makkelijkst!
    Gr, Kim

    Hoi Kim,

    Dat is correct. De jaarkaart gaat pas in op het moment dat de voucher is omgeruild voor de definitieve jaarkaart. Op dat moment gaat ook de beperking in dat deze de twee volgende dagen niet geldig is. Via de post verlies je echter geldigheid omdat de definitieve jaarkaart eerst wordt verzonden naar je thuisadres en de verwerking 2-4 weken kan duren afhankelijk van de drukte bij Bureau Passeport Annuel. Wij adviseren internationale (niet-Franse) gasten om te kiezen voor een Fantasy of Dream, ook vanwege het gratis parkeren, toegang tot de Extra Magische Uren, hogere korting in winkels en restaurants en minder tot geen blockdagen. Deze voordelen compenseren de hogere prijs.

    Groetjes,
    Lars
  • december 2016 aangepast
    Hoi Lars,

    Wij hebben e-tickets gekocht voor ons 4tjes. We gaan 28 december naar Disneyland Parijs en nu vraag ik me af of ik al kan parkeren met deze tickets of dat ik alsnog voor het parkeren moet betalen en of ik ook nog via via korting kan krijgen op deze kaarten zoals hierboven vermeld.
    Ik heb zelf in het verleden vaker mensen van korting voorzien maar heb de laatste 3 jaar geen jaarkaart meer gehad.
    Groetjes
    Sandra (epicmickey)
  • Wij hebben Jaarkaarten gekocht via E-ticket moet ik er bij zeggen
  • Hoi Lars,

    Wij hebben e-tickets gekocht voor ons 4tjes. We gaan 28 december naar Disneyland Parijs en nu vraag ik me af of ik al kan parkeren met deze tickets of dat ik alsnog voor het parkeren moet betalen en of ik ook nog via via korting kan krijgen op deze kaarten zoals hierboven vermeld.
    Ik heb zelf in het verleden vaker mensen van korting voorzien maar heb de laatste 3 jaar geen jaarkaart meer gehad.
    Groetjes
    Sandra (epicmickey)

    Hoi Sandra,

    Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. Het is niet mogelijk om op de dag van aanschaf/omwisselen de parkeerkosten terug te krijgen. Gratis parkeren gaat pas vanaf de tweede dag in. Het ontvangen van korting via een bestaande jaarkaarthouder is niet mogelijk met de E-vouchers.

    Groetjes,
    Lars
  • Thanks voor je reactie
  • Hallo Lars,

    Wij gaan volgende week naar Disneyland Parijs, We hebben al jaarkaarten online aangeschaft. De e-voucher gaan we volgende week omwisselen. Nu is mijn vraag welke gegevens hebben ze allemaal nodig om de jaarkaart aan te maken? Ik wil voordat we gaan al een lijstje maken met alle gegevens die nodig zijn.

    Alvast bedankt.

    Groetjes,
    Ton
  • Hallo Lars,

    Wij gaan volgende week naar Disneyland Parijs, We hebben al jaarkaarten online aangeschaft. De e-voucher gaan we volgende week omwisselen. Nu is mijn vraag welke gegevens hebben ze allemaal nodig om de jaarkaart aan te maken? Ik wil voordat we gaan al een lijstje maken met alle gegevens die nodig zijn.

    Alvast bedankt.

    Groetjes,
    Ton

    Hoi Ton,

    Aangezien jullie de vouchers al online hebben aangeschaft, heeft Disney alle benodigde informatie al. Het enige wat jullie moeten meenemen zijn de identiteitsbewijzen. Pasfoto's worden ter plaatse gratis gemaakt. De vouchers zijn tevens toegangstickets voor het Disneyland Park, dus jullie kunnen zo binnenlopen en naar Bureau Passeport Annuel gaan om ze om te laten zetten naar de definitieve jaarkaarten.

    Goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hallo Lars,

    Wij gaan volgende week naar Disneyland Parijs, We hebben al jaarkaarten online aangeschaft. De e-voucher gaan we volgende week omwisselen. Nu is mijn vraag welke gegevens hebben ze allemaal nodig om de jaarkaart aan te maken? Ik wil voordat we gaan al een lijstje maken met alle gegevens die nodig zijn.

    Alvast bedankt.

    Groetjes,
    Ton

    Hoi Ton,

    Aangezien jullie de vouchers al online hebben aangeschaft, heeft Disney alle benodigde informatie al. Het enige wat jullie moeten meenemen zijn de identiteitsbewijzen. Pasfoto's worden ter plaatse gratis gemaakt. De vouchers zijn tevens toegangstickets voor het Disneyland Park, dus jullie kunnen zo binnenlopen en naar Bureau Passeport Annuel gaan om ze om te laten zetten naar de definitieve jaarkaarten.

    Goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Dank je voor je snelle reactie.

    Groetjes,
    Ton

  • Hoi Lars,

    Ik vroeg mij af of je fastpasses kunt halen met je tijdelijke jaarpasvouchers?

    groetjes Cindy
  • Kyrtje zei:

    Hoi Lars,

    Ik vroeg mij af of je fastpasses kunt halen met je tijdelijke jaarpasvouchers?

    groetjes Cindy

    Hoi Cindy,

    Nee, dat is niet mogelijk. Alleen met 'definitieve' toegangsbewijzen (tickets en jaarkaarten) is het mogelijk om FastPass tickets te halen, niet met tijdelijke vouchers.

    Groetjes,
    Lars
  • Thnx Lars! dan gaan we ze eerst omruilen voor de definitieve .
  • Hallo Lars,
    Is dit ook te gebruiken voor verlenging?
    Of krijg je de 6 maanden extra niet op deze manier?
  • Hallo Lars,
    Is dit ook te gebruiken voor verlenging?
    Of krijg je de 6 maanden extra niet op deze manier?

    Hoi Maria-Anna,

    Helaas is dat niet mogelijk bij een verlenging, alleen bij de aanschaf van een nieuwe jaarkaart. Een verlening kan alleen ter plaatse of via de post worden geregeld met de 6 maanden extra gratis aanbieding.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hallo Lars,
    Is dit ook te gebruiken voor verlenging?
    Of krijg je de 6 maanden extra niet op deze manier?

    Hoi Maria-Anna,

    Helaas is dat niet mogelijk bij een verlenging, alleen bij de aanschaf van een nieuwe jaarkaart. Een verlening kan alleen ter plaatse of via de post worden geregeld met de 6 maanden extra gratis aanbieding.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel voor de info, Lars
    Alvast 'ne gooje roetsj & 'n Disneylicious 2017!

  • Dank je wel voor de info, Lars
    Alvast 'ne gooje roetsj & 'n Disneylicious 2017!

    Graag gedaan, Maria-Anna. Ook voor jullie 'nne gooje roetsj en veel Disney plezier in 2017!

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,

    Ik ben mijn trip naar Disneyland in april aan het voorbereiden, en kwam daarbij op jouw site uit (die heel veel goede informatie bevat, complimenten!). We zijn al tot de conclusie gekomen dat het voor de 4-5 dagen die wij willen gaan goedkoper is om een jaarkaart te nemen, en willen die graag voor de waarschijnlijke prijsverhoging van eind maart online bestellen. Nu zit ik nog met een vraag waar ik geen antwoord op kon vinden: kun je online een jaarkaart bestellen voor een minderjarige die zonder ouders reist? Ik ga met mijn zusje van 16 (ben zelf wel volwassen), en onze ouders gaan niet mee. Ik had gelezen dat je dan normaal gesproken een brief van de ouders en kopie van hun ID-kaart mee moet nemen naar het passport annuel, maar hoe gaat dit als je online een voorlopige jaarkaart bestelt?

    Ik hoop dat je me kan helpen!
  • Beste Lars,

    Ik ben mijn trip naar Disneyland in april aan het voorbereiden, en kwam daarbij op jouw site uit (die heel veel goede informatie bevat, complimenten!). We zijn al tot de conclusie gekomen dat het voor de 4-5 dagen die wij willen gaan goedkoper is om een jaarkaart te nemen, en willen die graag voor de waarschijnlijke prijsverhoging van eind maart online bestellen. Nu zit ik nog met een vraag waar ik geen antwoord op kon vinden: kun je online een jaarkaart bestellen voor een minderjarige die zonder ouders reist? Ik ga met mijn zusje van 16 (ben zelf wel volwassen), en onze ouders gaan niet mee. Ik had gelezen dat je dan normaal gesproken een brief van de ouders en kopie van hun ID-kaart mee moet nemen naar het passport annuel, maar hoe gaat dit als je online een voorlopige jaarkaart bestelt?

    Ik hoop dat je me kan helpen!

    Hoi mooiweertje,

    Dank voor de complimenten! Je kunt gewoon de vouchers bestellen en ter plaatse het ondertekende formulier met Ouderlijke toestemming overhandigen dat door beide ouders ondertekend moet worden (inclusief kopie ID bewijs): http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-ouderlijketoestemming.pdf

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Hoi mooiweertje,

    Dank voor de complimenten! Je kunt gewoon de vouchers bestellen en ter plaatse het ondertekende formulier met Ouderlijke toestemming overhandigen dat door beide ouders ondertekend moet worden (inclusief kopie ID bewijs): http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-ouderlijketoestemming.pdf

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,

    Heel erg bedankt voor het snelle antwoord, het is me helemaal duidelijk zo!
  • Hallo,

    Als ik de jaarkaarten online aanschaf, kan ik dan ook kiezen voor maandelijkse incasso ? Of kan dit niet?

    Ik hoor het graag.

    Gr Lisanne
  • Hallo,

    Als ik de jaarkaarten online aanschaf, kan ik dan ook kiezen voor maandelijkse incasso ? Of kan dit niet?

    Ik hoor het graag.

    Gr Lisanne

    Hoi Lisanne,

    Online is alleen reguliere betaling in één keer mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Wij wilden online jaarkaarten bestellen maar kunnen alleen via creditkaart betalen. Is er geen andere mogelijkheid om de jaarkaarten te betalen (betaling via bankpas oid)? Wij beschikken helaas niet over een creditcard maar zouden nog graag van de oude jaarkaarten gebruik maken (wij gaan pas eind april naar Disneyland). Alvast bedankt voor het antwoord.
    Groeten,
    Bianca en Berry
  • BiancaR zei:

    Hallo Lars,
    Wij wilden online jaarkaarten bestellen maar kunnen alleen via creditkaart betalen. Is er geen andere mogelijkheid om de jaarkaarten te betalen (betaling via bankpas oid)? Wij beschikken helaas niet over een creditcard maar zouden nog graag van de oude jaarkaarten gebruik maken (wij gaan pas eind april naar Disneyland). Alvast bedankt voor het antwoord.
    Groeten,
    Bianca en Berry

    Hoi Bianca en Berry,

    Betaling is alleen met een creditcard mogelijk, aangezien dit door het Franse betalingssysteem van Disney wordt afgehandeld. Hebben jullie wellicht vrienden of familieleden met een creditcard?

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    BiancaR zei:

    Hallo Lars,
    Wij wilden online jaarkaarten bestellen maar kunnen alleen via creditkaart betalen. Is er geen andere mogelijkheid om de jaarkaarten te betalen (betaling via bankpas oid)? Wij beschikken helaas niet over een creditcard maar zouden nog graag van de oude jaarkaarten gebruik maken (wij gaan pas eind april naar Disneyland). Alvast bedankt voor het antwoord.
    Groeten,
    Bianca en Berry

    Hoi Bianca en Berry,

    Betaling is alleen met een creditcard mogelijk, aangezien dit door het Franse betalingssysteem van Disney wordt afgehandeld. Hebben jullie wellicht vrienden of familieleden met een creditcard?

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Bedankt voor je snelle reactie. Heel jammer dat er geen andere mogelijkheid tot betalen is. We gaan even informeren of een bekende van ons misschien een creditcard heeft.

    Groeten,

    Bianca en Berry

Log In of Registreer om te reageren.