Aanbiedingen / Stuntverkoop

1356

Reacties

  • Hoi iedereen,

    Ik heb gebruik gemaakt van de stuntverkoop bij jetair belgie.
    Heb een verblijf geboekt van 2 tot 5 November (herfstvakantie belgie).
    4 dagen 2 volwassenen 2 kinderen santa fé toegangtickets beide parken met ontbijt aan 407€.
    Als ik mijn toegangtickets apart zou kopen kom ik op 507€ zonder hotel.
    Ben niet zo gewoon van naar Disneyland te gaan maar denk dat ik hier aan een spotprijs geboekt heb.

    Groetjes

    Hoi tisniewoareh,

    Dat is normaal bij een Stuntverkoop. Dit zijn doorgaans de laatste kamers voor de laagste prijs. Via ons kun je echter ook van een dergelijke aanbieding gebruikmaken rechtstreeks via het officiële Disney boekingssysteem, dat hoeft niet via een derde partij als Jetair. Bekijk alle actuele aanbiedingen hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2016 aangepast
    Hoi Lars,

    Rechtstreeks bij Disney kwam ik zo een 50€ duurder uit dan bij jetair.
    Ben daar toevallig opgekomen omdat mijn kredietkaart opgesoupeerd was en niet kon boeken bij Disney zelf ( teveel gekocht ;-) ).
    Daarom ben ik gaan zoeken bij welke touroperator ik disney arrangementen kon boeken.
    Ik dacht dat het al goedkoop was maar blijkbaar ging er nog effe 50€ af, daarom gelijk betaald.
    Misschien dat we volgend een abo nemen..... een idee wat ze vragen voor een hotel santa fé zelfde periode als nu.
    Laat me raden, waarschijnlijk duurder of wat ik nu betaald heb.
    Weet u soms goede alternatieven?

    Met vriendelijke groeten,
  • Hoi allemaal,

    De boekingen voor heel 2017 (25ste verjaardag) zijn nu open met de speciale vroegboekaanbieding waarbij je tot 2 nachten & 2 dagen gratis ontvangt. Ga hiervoor naar onze actie pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl. Gebruik vervolgens onze handige zoekmachine onder het kopje 'Prijzen & Boeken' en vul de gegevens in van je reisgezelschap om de prijzen te ontdekken en te boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • november 2016 aangepast
    Hoi ik kan geen enkele datum vinden april/mei waar 2nachten/dgn gratis zijn ?
    Doe ik iets fout ?
    Wat is er met die prijzen gebeurd ? foei echt niet normaal meer.
  • josj zei:

    Hoi ik kan geen enkele datum vinden april/mei waar 2nachten/dgn gratis zijn ?
    Doe ik iets fout ?
    Wat is er met die prijzen gebeurd ? foei echt niet normaal meer.

    Hoi josj,

    De aanbieding werkt als volgt:

    3 nachten/4 dagen, of 4 nachten/5 dagen, voor de prijs van 2 nachten/3 dagen
    4 nachten/5 dagen, of 5 nachten/6 dagen, voor de prijs van 3 nachten/4 dagen
    5 nachten/6 dagen, of 6 nachten/7 dagen, voor de prijs van 4 nachten/5 dagen

    Om de maximale 2 nachten & 2 dagen gratis te krijgen, dien je dus minimaal 5 nachten te boeken. Boek je een 2 nachten/3 dagen arrangement, dan ontvang je tot 25% korting op je verblijf.

    Groetjes,
    Lars
  • okidoki dankjewel
  • Hallo allemaal,

    De last-minute Stuntverkoop is weer tijdelijk beschikbaar. Ontvang tot 45% korting op toegang en verblijf + kinderen t/m 11 jaar gratis voor bepaalde aankomsten t/m 9 februari 2017. Info, prijzen & boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-stuntverkoop-be.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen. Ik zou heel graag dit jaar ook met kerst naar disneyland gaan 2volw + 2 kind . Wanneer kan je het voordeligst boeken. Ik heb nnamelijk.vaak dat ik boek en paar weken later is de aanbieding nog beter.
  • Goedemorgen. Ik zou heel graag dit jaar ook met kerst naar disneyland gaan 2volw + 2 kind . Wanneer kan je het voordeligst boeken. Ik heb nnamelijk.vaak dat ik boek en paar weken later is de aanbieding nog beter.

    Hoi loveDisney91,

    Boekingen voor kerst 2017/2018 zijn al open via de vroegboekaanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl.

    Het is lastig om te zeggen wanneer een bepaalde aankomstperiode het voordeligst is. Disney gaat namelijk steeds meer naar een aanbiedingen-systeem toe waarbij het loont om vroeg te boeken (meer voordeel). De vroegboekaanbiedingen worden hierdoor voordeliger, terwijl de beschikbaarheid & prijzen tijdens bijvoorbeeld een last-minute (stuntverkoop) aanbieding minder wordt. Je kunt uiteraard wachten tot er weer een dergelijke last-minute aanbieding beschikbaar komt (Disney maakt die echter nooit op voorhand bekend; dus ook wij kunnen niet aangeven of en wanneer deze zullen komen), maar dan heb je de kans dat de beschikbaarheid gering is en mogelijk niet geldig is in de periode dat jullie willen gaan. Dit was bijvoorbeeld voor veel mensen het geval tijdens de stuntverkoop van eind vorig jaar: weinig beschikbaarheid qua periodes en hotels. Dit worden echt 'opvul-aanbiedingen', vergeleken met de vroegboekaanbiedingen met de maximale beschikbaarheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Rondklikkend op de site van Disneyland, gebruikmakend van de korting van 2 nachten en kinderen gratis, Hotel Santa Fé, kom ik op €1032 (exclusief kosten) voor 5 nachten in september 2017.
    Omgerekend is dat €344 voor twee volwassenen per dag/nacht (want 4e en 5e nacht €0 en kinderen €0).
    Is dat een normaal tarief?
  • Suus zei:

    Rondklikkend op de site van Disneyland, gebruikmakend van de korting van 2 nachten en kinderen gratis, Hotel Santa Fé, kom ik op €1032 (exclusief kosten) voor 5 nachten in september 2017.
    Omgerekend is dat €344 voor twee volwassenen per dag/nacht (want 4e en 5e nacht €0 en kinderen €0).
    Is dat een normaal tarief?

    Hoi Suus,

    Als jullie 5 nachten / 6 dagen verblijven, dan is de prijs €206,40 per nacht (€51,60 per persoon, per nacht op basis van 4 personen) voor het hele reisgezelschap. De berekening wordt namelijk gemaakt over alle reisgenoten voor de totale lengte van het verblijf, niet alleen over een bepaald gedeelte, als je wilt vergelijken ;-) Dit is een zeer voordelige prijs voor een dergelijk verblijf. De vroegboekaanbieding wordt steeds voordeliger hoe langer je verblijft. Andere aanbiedingen focussen meer op kortere verblijven.

    Ontdek de prijzen via de 25ste verjaardag aanbieding via onze actie pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl. Maak gebruik van onze handige zoekmachine onder het kopje 'Prijzen & Boeken' om de prijzen te bekijken. Hier zijn tevens de prijzen van het ontbijt en overige maaltijdopties te bekijken.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel, Lars.

    Ik begrijp het nog niet helemaal. De kinderen zijn 2 en 4. Tellen zij volledig mee?

    En als de actie is 5 nachten voor de prijs van 3, waarom deel je de prijs dan toch door 5 om de prijs per nacht te berekenen?

    Ik begrijp dat het uiteindelijk uitkomt op €206 per nacht, maar dat vind ik nog steeds heel veel geld.
  • Suus zei:

    Dankjewel, Lars.

    Ik begrijp het nog niet helemaal. De kinderen zijn 2 en 4. Tellen zij volledig mee?

    En als de actie is 5 nachten voor de prijs van 3, waarom deel je de prijs dan toch door 5 om de prijs per nacht te berekenen?

    Ik begrijp dat het uiteindelijk uitkomt op €206 per nacht, maar dat vind ik nog steeds heel veel geld.

    Hoi Suus,

    Graag gedaan! Nee, de kinderen zijn gratis met deze aanbieding, maar waarom bereken je de prijs alleen op de volwassenen? Je reisgezelschap bestaat immers uit 4 personen. Voor 5 nachten / 6 dagen betaal je dan €1063. Dat is relatief weinig. Het arrangement bestaat uit hotelovernachtingen en toegang tot beide parken tijdens alle dagen van je verblijf.

    Ter vergelijking: Een regulier toegangsticket voor 2 parken kost €90 per dag aan de kassa (of vanaf €62 per dag op bepaalde dagen in het laagseizoen). Als je enkel losse toegangstickets aanschaft voor 4 personen (2 volwassenen en 1 kind; kinderen onder de 3 jaar komen gratis binnen) dan ben je voor 6 dagen al meer kwijt dan wat je nu in totaal zou moeten betalen, inclusief overnachtingen.

    Hoe langer je verblijft, hoe lager de kosten per dag worden. Uiteraard zul je voor jezelf moeten bepalen of het je die prijs waard is, maar dit zijn normale vroegboek prijzen (als antwoord op je allereerste vraag).

    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,

    Ik heb de actie gratis volpension bij boekingen t/m 28 maart 2017 gezien en deze lijkt mij zeer voordelig. Op 29 maart 2017 begint '25 jaar Disneyland Parijs'.

    Nu denk ik eraan om te boeken met aankomst op 28 maart 2017 en vertrek op 31 maart 2017.
    Als ik het goed heb krijg ik dan wel voor het hele verblijf volpension gratis voor ons gezin toch?
    Maar op 29 maart 2017 veranderd er het eea rondom de regels volpension. Val ik dan voor mijn verblijf onder de oude of nieuwe regels?

    Oja en is het echt nodig om in die periode vooraf restaurants te reserveren? Met twee kids kan je soms dingen niet vooraf plannen en ik ken de restaurants nog niet, dus vind het lastig vooraf te kiezen waar we willen eten...

    Veel vragen... alvast bedankt Lars!

    Groetjes,
    Danielle
  • Hi Lars,

    Ik heb de actie gratis volpension bij boekingen t/m 28 maart 2017 gezien en deze lijkt mij zeer voordelig. Op 29 maart 2017 begint '25 jaar Disneyland Parijs'.

    Nu denk ik eraan om te boeken met aankomst op 28 maart 2017 en vertrek op 31 maart 2017.
    Als ik het goed heb krijg ik dan wel voor het hele verblijf volpension gratis voor ons gezin toch?
    Maar op 29 maart 2017 veranderd er het eea rondom de regels volpension. Val ik dan voor mijn verblijf onder de oude of nieuwe regels?

    Oja en is het echt nodig om in die periode vooraf restaurants te reserveren? Met twee kids kan je soms dingen niet vooraf plannen en ik ken de restaurants nog niet, dus vind het lastig vooraf te kiezen waar we willen eten...

    Veel vragen... alvast bedankt Lars!

    Groetjes,
    Danielle

    Hoi Danielle,

    De 25ste verjaardag start al vanaf 26 maart 2017. De nieuwe voorwaarden gaan vanaf 29 maart in. De aanbieding op de dag van aankomst geldt voor het gehele verblijf. Als jullie dus op 28 maart aankomen en op 31 maart vertrekken, dan is de volpension aanbieding voor alle dagen gewoon inclusief onder de 'oude' voorwaarden: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-lentevoordeel-nl.

    Het is absoluut aan te bevelen om de restaurants op voorhand te reserveren, wil je zeker zijn van een tafel in je favoriete restaurants. Tip voor mensen met kinderen (en/of slechte eters): Neem een all-you-can-eat buffetrestaurant zodat iedereen zelf een keuze kan maken. Advies: Plaza Gardens, Agrabah Café en Restaurant des Stars. Er is ook een buffetrestaurant in Disney Village (La Grange), maar die is meer gefocust op tex-mex gerechten. Bekijk de Nederlandstalige menu's van alle restaurants hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,

    Nog een praktische andere vraag als dat mag:
    Als we een familiekamer in Newport of Santa Fe boeken (we twijfelen nog tussen deze twee) voor 2 volwassenen en 2 kinderen, zit daar dan zo'n deur tussen?
    Onze jongste is dan namelijk net 1 jaar en slaapt rond half 7 en is een lichte slaper... of betekent dit dan dat wij ook verplicht zijn om om half 7 te slapen? Of zijn er nog andere opties om dit te ondervangen?

    Ben benieuwd! Groetjes, Danielle
  • Hi Lars,

    Nog een praktische andere vraag als dat mag:
    Als we een familiekamer in Newport of Santa Fe boeken (we twijfelen nog tussen deze twee) voor 2 volwassenen en 2 kinderen, zit daar dan zo'n deur tussen?
    Onze jongste is dan namelijk net 1 jaar en slaapt rond half 7 en is een lichte slaper... of betekent dit dan dat wij ook verplicht zijn om om half 7 te slapen? Of zijn er nog andere opties om dit te ondervangen?

    Ben benieuwd! Groetjes, Danielle

    Hoi Danielle,

    Een familiekamer is groter dan een standaardkamer, maar heeft geen afgesloten ruimtes. Die zijn alleen beschikbaar in de blokhutten van Disney's Davy Crockett Ranch. Hier krijg je 2 aparte slaapkamers, 1 woonkamer/slaapkamer, 2 badkamers, een keuken en een terras zodat reisgenoten in alle rust kunnen slapen en opfrissen. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-davy-crockett-ranch-paris.

    De tussendeur in bepaalde kamers is alleen te gebruiken als jullie een 'connecting room' hebben met de kamer ernaast om zo naar de andere kamer te gaan. Hiervoor dien je 2 kamers te boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn vorig jaar in de zomer naar disneyland geweest (wij= ouders en 4 kinderen), 3 dagen en 2 nachten incl. half pension. Ik was toen iets meer dan 700 euro kwijt. De kinderen willen heel graag terug gaan, dus ze zijn volop aan het sparen. Ik dacht gisteren: laat ons eens kijken hoeveel het kost... amai, ik verschoot even!! meer dan 1500 euro voor dezelfde periode, hetzelfde verblijf, GEEN halfpension... *slik* Op die manier gaan we er niet geraken dit jaar... Laat ons hopen dat er mooie aanbiedingen komen, want ik geloof echt dat de prijzen de pan uitswingen. En eerlijk... wie boekt dat aan zo een prijs? Wij gaan 2 weken naar het zuiden van Frankrijk voor bijna evenveel geld :-o
  • Prijzen zijn idd verhoogd door de viering van 25 jaar DLP, maar er zijn ook constant aanbiedingen. Dus gewoon even wachten en de site hier in de gaten houden (promoties komen hier altijd op). Het reisbureau zei dat er zelden mensen moeten boeken aan volle prijs, de hoop dus niet opgeven :-)
  • Wij zijn vorig jaar in de zomer naar disneyland geweest (wij= ouders en 4 kinderen), 3 dagen en 2 nachten incl. half pension. Ik was toen iets meer dan 700 euro kwijt. De kinderen willen heel graag terug gaan, dus ze zijn volop aan het sparen. Ik dacht gisteren: laat ons eens kijken hoeveel het kost... amai, ik verschoot even!! meer dan 1500 euro voor dezelfde periode, hetzelfde verblijf, GEEN halfpension... *slik* Op die manier gaan we er niet geraken dit jaar... Laat ons hopen dat er mooie aanbiedingen komen, want ik geloof echt dat de prijzen de pan uitswingen. En eerlijk... wie boekt dat aan zo een prijs? Wij gaan 2 weken naar het zuiden van Frankrijk voor bijna evenveel geld :-o

    Hoi melissa18,

    Zoals JokeVermote al aangeeft, zijn de prijzen voor de 25ste verjaardag verhoogd, aangezien er grote vraag is naar deze periode. Via DiscoverTheMagic.nl profiteer je van alle beschikbare aanbiedingen in de Benelux. Via welke aanbieding hebben je nu gekeken naar de prijzen?

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Ik denk dat er nog geen aanbiedingen waren voor deze periode (ik keek voor tweede helft augustus)? Via de boekingspagina stond dat toch: geselecteerde aanbieding: geen... Ik schrok gewoon. Dat de prijzen een beetje verhoogd waren, tot daar aan toe, maar verdubbeld (en meer dan verdubbeld) :-o Dat geld geef ik er gewoon niet aan... dan wacht ik wel tot ze 26 jaar oud zijn ofzo :wink: Nee, serieus, ik kan me ook niet voorstellen dat iedereen zoveel geld zomaar kan missen...
  • januari 2017 aangepast

    Hallo,

    Ik denk dat er nog geen aanbiedingen waren voor deze periode (ik keek voor tweede helft augustus)? Via de boekingspagina stond dat toch: geselecteerde aanbieding: geen... Ik schrok gewoon. Dat de prijzen een beetje verhoogd waren, tot daar aan toe, maar verdubbeld (en meer dan verdubbeld) :-o Dat geld geef ik er gewoon niet aan... dan wacht ik wel tot ze 26 jaar oud zijn ofzo :wink: Nee, serieus, ik kan me ook niet voorstellen dat iedereen zoveel geld zomaar kan missen...

    Hoi melissa18,

    Bekijk ons handige overzicht van alle actuele aanbiedingen op één pagina: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen. Kies de aanbieding voor jullie periode en ontdek de prijzen. Disney werkt met een zogenaamde gradatiesysteem. Hoe meer mensen in een bepaalde periode boeken, hoe lager de korting wordt voor nieuwe reserveringen, zeker tijdens schoolvakanties. Daarom loont het altijd om tijdig te boeken voor de beste beschikbaarheid van een aanbieding. Kom je er niet uit, dan kijken wij graag mee voor een voordelig verblijf. Stuur ons hiervoor een privébericht via de contactpagina: http://www.discoverthemagic.nl/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars! Ondertussen, dankzij jullie, een mooie aanbieding gevonden :smiley: *enthousiast*
  • Hallo allemaal,

    De last-minute Stuntverkoop is weer tijdelijk beschikbaar. Ontvang tot 45% korting op toegang en verblijf + kinderen t/m 11 jaar gratis voor bepaalde aankomsten t/m 28 maart 2017. Info, prijzen & boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-stuntverkoop-be.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    De populaire gratis halfpension aanbieding is weer terug! Ontvang nu tot 30% korting op je verblijf (hotel + tickets) + gratis ontbijt & diner tijdens de 25ste verjaardag van Disneyland Paris voor aankomsten t/m 30 oktober 2017. Info, prijzen & boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Ik ben aan het zoeken naar een leuke aanbieding voor de meivakantie volgend jaar. We zouden graag met 2 volw + 1 kind van 8 jaar en 1 kind van 5 jaar verblijven in Sequoia Lodge. Nu zie ik prijzen voor 3 nachten, 4 dagen a € 1095.00. Wat een prijzen! 2 Jaar geleden zijn we ook in de meivakantie geweest en toen betaalden we € 750 per kamer. Zouden er nog aanbiedingen komen?
    Weet er iemand of we ook 3 nachten, 3 dagen (entree voor beide parken) kunnen boeken? De laatste dag (4e dag) hoeven we niet meer het park in omdat we dan alweer terug gaan rijden.
  • Hallo allemaal,

    Ik ben aan het zoeken naar een leuke aanbieding voor de meivakantie volgend jaar. We zouden graag met 2 volw + 1 kind van 8 jaar en 1 kind van 5 jaar verblijven in Sequoia Lodge. Nu zie ik prijzen voor 3 nachten, 4 dagen a € 1095.00. Wat een prijzen! 2 Jaar geleden zijn we ook in de meivakantie geweest en toen betaalden we € 750 per kamer. Zouden er nog aanbiedingen komen?
    Weet er iemand of we ook 3 nachten, 3 dagen (entree voor beide parken) kunnen boeken? De laatste dag (4e dag) hoeven we niet meer het park in omdat we dan alweer terug gaan rijden.

    Hoi Tinkerbell81,

    Voor de meivakantie komen er geen nieuwe aanbiedingen meer. Op dit moment zijn er twee aanbiedingen beschikbaar: De NL aanbieding met tot 30% korting + gratis halfpension (info & prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl) en de BE aanbieding met tot 35% korting + €100 Disney Gift Card (info & prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-be). Maak op beide actiepagina's gebruik van onze handige zoekmachines onder het kopje 'Prijzen & Boeken' om de beschikbaarheid te controleren en de prijzen te bekijken en/of te vergelijken. Het is niet mogelijk om 3 nachten met 3 dagen entree te boeken. Bij 3 nachten ontvangt u automatisch toegangstickets voor 4 dagen. De reserveringen lopen hard in verband met de viering van de 25e verjaardag, dus wacht niet te lang i.v.m. beschikbaarheid van de voordeligste prijzen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Is er iemand die weet of er voor deze zomer nog een stuntverkoop komt ? Grtjs
  • Hoi Is er iemand die weet of er voor deze zomer nog een stuntverkoop komt ? Grtjs

    Hoi Evemintu,

    Op dit moment heeft Disney niets bekendgemaakt over een eventuele Stuntverkoop voor deze zomer. Als dergelijke last-minute aanbiedingen worden gelanceerd, krijgen wij dat pas enkele dagen vóór de start te horen. In de huidige planning komt echter geen Stuntverkoop voor. Zodra wij informatie ontvangen, publiceren wij dat hier.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi Is er iemand die weet of er voor deze zomer nog een stuntverkoop komt ? Grtjs

    Hoi Evemintu,

    Op dit moment heeft Disney niets bekendgemaakt over een eventuele Stuntverkoop voor deze zomer. Als dergelijke last-minute aanbiedingen worden gelanceerd, krijgen wij dat pas enkele dagen vóór de start te horen. In de huidige planning komt echter geen Stuntverkoop voor. Zodra wij informatie ontvangen, publiceren wij dat hier.

    Groetjes,
    Lars
    Momenteel toch mooie actie -35% en cadeaubon van 100 euro. Denk dat je bijna 45% korting hebt in totaal...
Log In of Registreer om te reageren.