Extra Magische Uren

135

Reacties

  • Een andere vraag dan over de Magische Uren in combinatie met Bring A Friend en hotelbezoek. Volgende maand ga ik met mijn verjaardag naar Disney inclusief Santa Fe. (Momenteel kun je op veel data met 60% korting room only boeken)

    Degene waarmee ik ga heeft geen jaarkaart, maar normaal zou ze via het Disney Hotel Easy Pass al wel van de Magische Uren gebruik kunnen maken. Hiervoor heeft ze in combinatie met de Pass natuurlijk ook een toegangskaartje nodig.

    Ik had op dit forum gelezen, dat Bring A Friend kaarten alleen op de dag zelf gekocht kunnen worden (dus pas vanaf +/- 09:30). Volgens de mevrouw van de klantenservice zou dit echter niet kloppen. Volgens haar kan ik tijdens de dag van aankomst alvast een kaartje kopen voor de dag erna, als ik het aangaf bij de kassa dan zouden ze daar namelijk de datum van het kaartje kunnen aanpassen.

    Kan iemand dat toevallig bevestigen?
  • Hoi BinaryRun,

    wie heeft het hotel geboekt? Want als je medebezoekster een Disney Hotel Easy Pass heeft, dan heeft ze toch ook al toegang? Want zonder jaarkaart kun je geen room-only boeken, dat kan toch alleen met een jaarkaart (dus ik neem aan dat jij die kamer geboekt hebt?)? Of heb jij de room-only geboekt en je medebezoekster daarna aan de kamer toegevoegd terwijl zij geen jaarkaart heeft? In dat laatste geval heb ik weer iets geleerd want ik wist niet dat dat kon :smile:
  • Een andere vraag dan over de Magische Uren in combinatie met Bring A Friend en hotelbezoek. Volgende maand ga ik met mijn verjaardag naar Disney inclusief Santa Fe. (Momenteel kun je op veel data met 60% korting room only boeken)

    Degene waarmee ik ga heeft geen jaarkaart, maar normaal zou ze via het Disney Hotel Easy Pass al wel van de Magische Uren gebruik kunnen maken. Hiervoor heeft ze in combinatie met de Pass natuurlijk ook een toegangskaartje nodig.

    Ik had op dit forum gelezen, dat Bring A Friend kaarten alleen op de dag zelf gekocht kunnen worden (dus pas vanaf +/- 09:30). Volgens de mevrouw van de klantenservice zou dit echter niet kloppen. Volgens haar kan ik tijdens de dag van aankomst alvast een kaartje kopen voor de dag erna, als ik het aangaf bij de kassa dan zouden ze daar namelijk de datum van het kaartje kunnen aanpassen.

    Kan iemand dat toevallig bevestigen?

    Hoi BinaryRun,

    Vreemd dat dit door de klantenservice wordt tegengesproken. De 'Bring a Friend' tickets kunnen alleen op de dag zelf worden aangeschaft. Dit staat duidelijk in de voorwaarden op de website van Disney zelf:

    "Les billets achetés à l’entrée des parcs dans le cadre de cette offre sont à utiliser le jour de l’achat du billet."

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je informatie, ik ga het gewoon proberen en dan zie ik wel. Als het niet mogelijk dan koop ik het kaartje op de dag zelf. In dat geval kunnen we toch vanaf 09:00 naar binnen?
  • Bedankt voor je informatie, ik ga het gewoon proberen en dan zie ik wel. Als het niet mogelijk dan koop ik het kaartje op de dag zelf. In dat geval kunnen we toch vanaf 09:00 naar binnen?

    Toegang tot de Extra Magische Uren is mogelijk op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass + een geldig toegangsbewijs (ticket of jaarkaart). Dit mag ook een 'Bring a Friend' ticket zijn. Je kunt dan naar binnen vanaf het moment dat de kassa's van de parken open gaan en je het speciale ticket kunt aanschaffen.

    Groetjes,
    Lars
  • Guest relations aan de rechterkant van de ingang gaat volgens mij eerder open en hier kan je ook bring a friend kaartjes kopen!

    Verder hoeft er voor een Room Only boeking maar 1 persoon met een jaarkaart te zijn, de rest van de gasten in de kamer maakt niet uit
  • Een andere vraag dan over de Magische Uren in combinatie met Bring A Friend en hotelbezoek. Volgende maand ga ik met mijn verjaardag naar Disney inclusief Santa Fe. (Momenteel kun je op veel data met 60% korting room only boeken)

    Degene waarmee ik ga heeft geen jaarkaart, maar normaal zou ze via het Disney Hotel Easy Pass al wel van de Magische Uren gebruik kunnen maken. Hiervoor heeft ze in combinatie met de Pass natuurlijk ook een toegangskaartje nodig.

    Ik had op dit forum gelezen, dat Bring A Friend kaarten alleen op de dag zelf gekocht kunnen worden (dus pas vanaf +/- 09:30). Volgens de mevrouw van de klantenservice zou dit echter niet kloppen. Volgens haar kan ik tijdens de dag van aankomst alvast een kaartje kopen voor de dag erna, als ik het aangaf bij de kassa dan zouden ze daar namelijk de datum van het kaartje kunnen aanpassen.

    Kan iemand dat toevallig bevestigen?

    Bent u ondertussen reeds geweest? Ik zit namelijk met dezelfde vraag ☺
  • juli 2016 aangepast
    Hugo zei:

    Hoi BinaryRun,

    wie heeft het hotel geboekt? Want als je medebezoekster een Disney Hotel Easy Pass heeft, dan heeft ze toch ook al toegang? Want zonder jaarkaart kun je geen room-only boeken, dat kan toch alleen met een jaarkaart (dus ik neem aan dat jij die kamer geboekt hebt?)? Of heb jij de room-only geboekt en je medebezoekster daarna aan de kamer toegevoegd terwijl zij geen jaarkaart heeft? In dat laatste geval heb ik weer iets geleerd want ik wist niet dat dat kon :smile:

    Hoi Hugo,

    Bedoel je dat als iemand in een Disney hotel verblijft altijd met de Hotel Easy Pass het park in kan? Ook al heeft deze persoon geen tickets bij zijn verblijf geboekt? Zit er dan geen verschil tussen de room only-pasjes en de arrangement-pasjes?
    Wij gaan namelijk met 3 jaarkaarthouders en 1 niet-jaarkaarthouder in één kamer, dus room only geboekt en dan voor diegene Bring a Friend tickets aanschaffen.

    Op verschillend hotel-sites kun je trouwens ook room only boeken bij een Disney Hotel.
    Dus er zal wel verschil in de hotelpasjes moeten zijn.... Anders zouden we wel heel veel geluk hebben!

    Het maakt mij wel nieuwsgierig ;-)

    Groetjes Denise
  • Hoi Denise,

    je hebt me weer iets geleerd, maar daardoor kan ik je vraag helaas niet beantwoorden: ik wist niet dat je een room-only-boeking kon uitbreiden met niet-jaarkaarthouders.
    Dus ik denk dat we (want ik ben nu ook wel benieuwd) deze vraag naar Lars moeten doorsturen :)
  • Volgens mij krijg je standaard een hotel easy pass, want als je bij David crockett ranch room only boekt, krijg je ook een hotel easy pass, want deze heb je nodig om david crockett weer op te komen.
    Mocht je hem niet krijgen, kan je het altijd vragen aangezien het niet verplicht is om met alleen jaarkaart houders op de kamer te slapen.
    Er is tenslotte niet voor niks de bring a friend actie.
  • Myriam zei:

    Volgens mij krijg je standaard een hotel easy pass, want als je bij David crockett ranch room only boekt, krijg je ook een hotel easy pass, want deze heb je nodig om david crockett weer op te komen.
    Mocht je hem niet krijgen, kan je het altijd vragen aangezien het niet verplicht is om met alleen jaarkaart houders op de kamer te slapen.
    Er is tenslotte niet voor niks de bring a friend actie.

    Hoi Myriam,

    Je krijgt inderdaad altijd een Hotel Easy Pass bij verblijf in een Disney Hotel. Het is alleen de vraag of er verschil zit in de pasjes voor room only en arrangement.
    Het lijkt mij van wel, maar you never know ;-)

    Groetjes Denise
  • Hoi @Denise L-B , @Hugo en @Myriam ,

    Iedereen die in een Disney hotel verblijft, ontvangt de Disney Hotel Easy Pass, ook als dit een 'room only' reservering betreft. Toegang tot de Extra Magische Uren is echter alleen mogelijk in combinatie met een geldig toegangsbewijs. In het geval van Denise dient de persoon zonder jaarkaart over een ticket te beschikken (zoals via de 'Bring a Friend' actie of een regulier ticket) om toegang te krijgen tot de Extra Magische Uren.

    Groetjes,
    Lars
  • oh dus de persoon met jaarkaart zal eerst een ticket moeten kopen, en dan vervolgens de persoon waar dit ticket voor bedoelt is ophalen om het park in te kunnen...
    aangezien ze vlak na de tassen controle al controleren op toegang
  • Myriam zei:

    oh dus de persoon met jaarkaart zal eerst een ticket moeten kopen, en dan vervolgens de persoon waar dit ticket voor bedoelt is ophalen om het park in te kunnen...
    aangezien ze vlak na de tassen controle al controleren op toegang

    Hoi Myriam,

    De persoon zonder ticket kan gewoon mee door de tassencontrole. Er zijn namelijk genoeg mensen die hun tickets pas bij de kassa's aanschaffen, dus dat is geen probleem. Omdat de kassa's later openen dan de Extra Magische Uren, wordt het aanbevolen de tickets al op voorhand online te bestellen (Bestel de E-tickets hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris) om zo lang wachten bij Guest Relations te voorkomen. Op die manier kan de persoon zonder jaarkaart ook direct mee naar binnen.

    Groetjes,
    Lars
  • ja bedoelde ook niet de tassen controle... maar de controle voor de emh... en de bring a friend kan je toch niet online bestellen...??
  • Myriam zei:

    ja bedoelde ook niet de tassen controle... maar de controle voor de emh... en de bring a friend kan je toch niet online bestellen...??

    Hoi Myriam,

    De 'Bring a Friend' tickets zijn alleen op de dag zelf ter plaatse te koop bij de kassa's.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Denise L-B , @Hugo en @Myriam ,

    Iedereen die in een Disney hotel verblijft, ontvangt de Disney Hotel Easy Pass, ook als dit een 'room only' reservering betreft. Toegang tot de Extra Magische Uren is echter alleen mogelijk in combinatie met een geldig toegangsbewijs. In het geval van Denise dient de persoon zonder jaarkaart over een ticket te beschikken (zoals via de 'Bring a Friend' actie of een regulier ticket) om toegang te krijgen tot de Extra Magische Uren.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,

    Bedankt weer voor je snelle reactie!
    Maar wat ik bedoelde is dat ik benieuwd ben of er verschil is in Hotel Easy passes. Of ze kunnen zien of je room only hebt of een arrangement.
    Dat zal uiteraard wel, maar door de discussie op dit forum was ik nieuwsgierig geworden of dat er een "flaw" in het systeem zit :-)

    Groetjes Denise

  • Hoi Lars,

    Bedankt weer voor je snelle reactie!
    Maar wat ik bedoelde is dat ik benieuwd ben of er verschil is in Hotel Easy passes. Of ze kunnen zien of je room only hebt of een arrangement.
    Dat zal uiteraard wel, maar door de discussie op dit forum was ik nieuwsgierig geworden of dat er een "flaw" in het systeem zit :-)

    Groetjes Denise

    Hoi Denise,

    Zo op het eerste oog is er geen verschil tussen een Disney Hotel Easy Pass voor arrangementen of 'room only' boekingen. Ik heb ze zojuist bekeken en vergeleken. Er staat wel een andere code op, dus wellicht is dat het verschil, maar ik kan niet zien of dat gerelateerd is aan het type verblijf.

    Groetjes,
    Lars
  • Nu gaan wij begin januari naar dlp nou zijn de extra magische uren in het studio's park wat is er dan open en zijn er ook characters?
  • Nu gaan wij begin januari naar dlp nou zijn de extra magische uren in het studio's park wat is er dan open en zijn er ook characters?

    Hoi kussiez_anne,

    Tijdens de Extra Magische Uren in het Walt Disney Studios Park zijn doorgaans 7 attracties geopend en exclusieve ontmoetingen met de Disney figuren, vergelijkbaar met het Disneyland Park. Bekijk welke attracties open zijn en welke figuren je kunt ontmoeten op onze Extra Magische Uren pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/extra-magische-uren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Zijn de disneyfiguren momenteel nog steeds alleen te ontmoeten tijdens de extra magische uren in het park of zijn er ook hotels waar eventueel nog Disney figuren te ontmoeten zijn op het moment??

    Groetjes Birgitte
  • Hoi Lars,

    Zijn de disneyfiguren momenteel nog steeds alleen te ontmoeten tijdens de extra magische uren in het park of zijn er ook hotels waar eventueel nog Disney figuren te ontmoeten zijn op het moment??

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    De Disney figuren zijn voor hotelgasten alleen tijdens de Extra Magische Uren in de parken te ontmoeten, niet meer in het hotel zelf.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedeavond,

    Komende week zijn de magische uren in het Studios Park. Daarover heb ik eigenlijk twee vragen. De eerste vraag is, wanneer de magische uren in het Studio Park zijn, vanaf hoelaat gaan de deuren van Disneyland dan open (voor toegang tot main street)?

    M'n tweede vraag gaat over de baggage / koffer afgifte. Normaal gesproken gaat deze om 08:00 open bij het Disneyland park open en alleen bij uitzondering bij Studio's. Zal dit komende week ook gewoon bij het Disneyland park zijn, ondanks de verplaatsing van de magische uren?
  • Goedeavond,

    Komende week zijn de magische uren in het Studios Park. Daarover heb ik eigenlijk twee vragen. De eerste vraag is, wanneer de magische uren in het Studio Park zijn, vanaf hoelaat gaan de deuren van Disneyland dan open (voor toegang tot main street)?

    M'n tweede vraag gaat over de baggage / koffer afgifte. Normaal gesproken gaat deze om 08:00 open bij het Disneyland park open en alleen bij uitzondering bij Studio's. Zal dit komende week ook gewoon bij het Disneyland park zijn, ondanks de verplaatsing van de magische uren?

    Hoi BinaryRun,

    De Extra Magische Uren zijn iedere dag beschikbaar in één van de parken. Van 9 januari t/m 13 januari 2017 zijn deze uren in het Walt Disney Studios Park van 08:00 tot 10:00 uur. Het Disneyland Park opent om 09:30 uur de poorten en het park zelf gaat om 10:00 uur open.

    De Storage Service bij het Studios Park is alleen op drukke dagen (voornamelijk weekend en schoolvakanties) geopend. Deze service bij het Disneyland Park is dagelijks beschikbaar en blijft langer open (tot 45 minuten na parksluiting), dus het advies is om daar de spullen af te geven.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars voor je antwoord. De Storage Service bij het Disneyland Park zou dus gewoon open moeten zijn vanaf 08:00 zoals gebruikelijk, ondanks dat de magische uren in Studios zijn?
  • Bedankt Lars voor je antwoord. De Storage Service bij het Disneyland Park zou dus gewoon open moeten zijn vanaf 08:00 zoals gebruikelijk, ondanks dat de magische uren in Studios zijn?

    Hoi BinaryRun,

    Inderdaad!

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo!

    Ik ga dit weekend naar Disneyland Parijs (22 - 23 januari). Er staat vermeld dat de extra magische uren dan in het park doorgaan. Nu is het zo dat er enkele attracties die normaal tijdens deze uren open zijn tijdens deze periode gesloten zijn wegens verbouwingen (Space mountain en carrousel de Lancelot). Zijn tijdens de extra magische uren dan minder attracties open of zijn er andere in de plaats van deze open?

    Alvast bedankt!
  • ElineTh zei:

    Hallo!

    Ik ga dit weekend naar Disneyland Parijs (22 - 23 januari). Er staat vermeld dat de extra magische uren dan in het park doorgaan. Nu is het zo dat er enkele attracties die normaal tijdens deze uren open zijn tijdens deze periode gesloten zijn wegens verbouwingen (Space mountain en carrousel de Lancelot). Zijn tijdens de extra magische uren dan minder attracties open of zijn er andere in de plaats van deze open?

    Alvast bedankt!

    Hoi ElineTh,

    Normaal probeert Disney alternatieve attracties te openen als Extra Magische Uren attracties zijn gesloten. In Fantasyland is dit doorgaans "it's a small world" en in Discoveryland Star Tours. Star Tours is echter ook gesloten, dus daar zal geen alternatief worden geboden.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    ElineTh zei:

    Hallo!

    Ik ga dit weekend naar Disneyland Parijs (22 - 23 januari). Er staat vermeld dat de extra magische uren dan in het park doorgaan. Nu is het zo dat er enkele attracties die normaal tijdens deze uren open zijn tijdens deze periode gesloten zijn wegens verbouwingen (Space mountain en carrousel de Lancelot). Zijn tijdens de extra magische uren dan minder attracties open of zijn er andere in de plaats van deze open?

    Alvast bedankt!

    Hoi ElineTh,

    Normaal probeert Disney alternatieve attracties te openen als Extra Magische Uren attracties zijn gesloten. In Fantasyland is dit doorgaans "it's a small world" en in Discoveryland Star Tours. Star Tours is echter ook gesloten, dus daar zal geen alternatief worden geboden.

    Groetjes,
    Lars
    Oké! Bedankt voor het snelle antwoord! :smiley:
Log In of Registreer om te reageren.