Disney's Davy Crockett Ranch

13567

Reacties

  • Dushi zei:

    Zijn er baby stoelen ook da je kan vragen?

    Hoi Dushi,

    Stoelen voor baby's zijn alleen verkrijgbaar bij de restaurants, niet in de blokhutten van Davy Crockett Ranch. Kinderbedjes zijn wel beschikbaar op aanvraag.

    Groetjes,
    Lars
  • Vraagje... is er beddengoed aanwezig? Ik kan me herinneren dat de bedden standaard zijn opgemaakt bij aankomst,maar mijn moeder twijfelt..
  • dotty03 zei:

    Vraagje... is er beddengoed aanwezig? Ik kan me herinneren dat de bedden standaard zijn opgemaakt bij aankomst,maar mijn moeder twijfelt..

    Hoi dotty03,

    Alle bedden zijn opgemaakt en er zijn handdoeken aanwezig voor alle reisgenoten, vergelijkbaar met de kamers van de overige Disney hotels.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik lees hier al veel maar ik begin nu mijn twijfels te krijgen... wij gaan met een ander koppel, wij hebben hier lang voor gespaard (2 jaar) en besloten voor de Davy Crocket Ranch omdat mijn echtgenoot in een rolstoel zit. (ook aanrader van het reisbureau) Maar ik zou me dood schamen als het ontbijt niet goed is en de hut ook niet al te schoon.... Wij gaan 8-9 al weg dus ik raak wat in paniek. Wij hebben een Pioneer hut. Wij geven dit cadeau aan het andere koppel ook omdat ze ons helpen dat we naar Disney kunnen. Wie kan er wat over zeggen? Ga ik me kapot schamen? En is het idd wel te doen voor mijn echtgenoot, hij is wel heel sportief en kan heel veel zelf. Pfff zie het even niet meer zitten...
  • Ik lees hier al veel maar ik begin nu mijn twijfels te krijgen... wij gaan met een ander koppel, wij hebben hier lang voor gespaard (2 jaar) en besloten voor de Davy Crocket Ranch omdat mijn echtgenoot in een rolstoel zit. (ook aanrader van het reisbureau) Maar ik zou me dood schamen als het ontbijt niet goed is en de hut ook niet al te schoon.... Wij gaan 8-9 al weg dus ik raak wat in paniek. Wij hebben een Pioneer hut. Wij geven dit cadeau aan het andere koppel ook omdat ze ons helpen dat we naar Disney kunnen. Wie kan er wat over zeggen? Ga ik me kapot schamen? En is het idd wel te doen voor mijn echtgenoot, hij is wel heel sportief en kan heel veel zelf. Pfff zie het even niet meer zitten...

    Hoi Chrissie,

    Het ontbijt bij Disney's Davy Crockett Ranch is niet inclusief bij een regulier arrangement en dient bijgeboekt te worden tijdens het inchecken, tenzij je halpension of volpension hebt genomen, dan is dit inclusief. Het ontbijt bestaat uit een pakket dat iedere ochtend afgehaald kan worden bij de receptie, vergelijkbaar met de buffetten van Disney's Hotel Santa Fe en Disney's Hotel Cheyenne. Het pakket wordt samengesteld naar gelang het aantal personen in de blokhut. Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om zelf voor het ontbijt te verzorgen door spullen mee te nemen van thuis of door naar een winkel in de buurt te gaan en zelf te bereiden. De accommodaties zelf worden grondig schoongemaakt vóór nieuwe gasten hun intrek nemen, net als de kamers in de overige Disney hotels.

    Gasten met beperkingen komen in aanmerking voor speciale kaarten, zoals de Priority Card en de Easy Access Card waarbij je sneller of makkelijker toegang krijgt tot attracties, shows en parades. Beide kaarten zijn gratis verkrijgbaar op vertoon van een geldige doktersverklaring. Lees meer over deze kaarten en of deze op je man van toepassing zijn: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/gasten-met-beperkingen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij komen binnenkort met een persoon in een rolstoel. Zijn de wegen tussen de blokhutten en het centrum verhard? Een zijn de gewone hutten te betreden met een rolstoel?
  • Hoi Bgriffioen,

    de wegen tussen de blokhutten en het centrum zijn verhard.
    De blokhutten kom je binnen door een trapje van drie/vier (als ik het me goed herinner) treden (hier kun je dat goed zien: http://www.magische-ontdekking.nl/wp-content/uploads/2012/04/Disneys-Davy-Crockett-Ranch-300x224.jpg) . Dat is dus in principe niet rolstoelvriendelijk. Ik weet niet of er blokhutten zijn met rolstoeltoegang.
  • Is het mogelijk als er 2 personen een blokhut huren inclusief tickets, wij met jaarkaarten die we die dag in gaan leveren (2 volwassenen een kind van 3 en een baby) in dezelfde blokhut erbij komen?
    Iemand een idee wat dat dan extra kost?
  • Voor jaarkaarthouders betaal je normaal gesproken alleen de toeristenbelasting, dus dat zal niet veel zijn.
  • Pauk zei:

    Is het mogelijk als er 2 personen een blokhut huren inclusief tickets, wij met jaarkaarten die we die dag in gaan leveren (2 volwassenen een kind van 3 en een baby) in dezelfde blokhut erbij komen?
    Iemand een idee wat dat dan extra kost?

    Hoi Pauk,

    Zoals Hugo al aangeeft, kun je personen die geen toegangstickets nodig hebben laten toevoegen aan een kamer/blokhut (mits groot genoeg voor het totaal aantal mensen) door alleen de toeristenbelasting per persoon te betalen. Dit moet bij aankomst (tijdens het inchecken) worden aangegeven.

    Groetjes,
    Lars
  • Zeer benieuwd, wat is het verschil tussen pioneer of premium plus?
  • Von zei:

    Zeer benieuwd, wat is het verschil tussen pioneer of premium plus?

    ik bedoel de blokhutten op de David Crocket Ranch

  • Von zei:

    Von zei:

    Zeer benieuwd, wat is het verschil tussen pioneer of premium plus?

    ik bedoel de blokhutten op de David Crocket Ranch

    En dan nog iets...wij gaan met 6 personen. Op de foto's zie ik 1 slaapkamer met dubbelbed en 1 slaapkamer met 3 bedden. Waar moet nr. 6 dan slapen?
  • Wat voor soort koffiezetapparaat zit er in de huisjes? Weet iemand dat?
  • Von zei:

    Zeer benieuwd, wat is het verschil tussen pioneer of premium plus?

    Hoi Von,

    De Premium blokhutten hebben de volgende extra's ten opzichte van de Trapper en Pioneer blokhutten:

    Gratis internet (bekabeld), thee- en koffie welkomstpakket en koffiezetapparaat
    Gratis fles water bij aankomst
    Gratis schoonmaakpakket
    Koffiezetmachine (filter)
    Haardroger

    Meer informatie over de verschillende faciliteiten van de blokhut types: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-davy-crockett-ranch-paris
    Von zei:


    En dan nog iets...wij gaan met 6 personen. Op de foto's zie ik 1 slaapkamer met dubbelbed en 1 slaapkamer met 3 bedden. Waar moet nr. 6 dan slapen?

    Iedere blokhut bestaat uit 2 slaapkamers (1 x tweepersoonsbed in kamer 1 en 3 x eenpersoonsbedden in kamer 2), 1 woonkamer (tevens 'slaapkamer' met slaapbank voor één persoon), 2 badkamers, een keuken en een terras.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik overweeg om voor de voorjaarsvakantie de Davy Crocket ranch te boeken inclusief vol pension. Daarbij krijg je de 'standaard' optie vol pension. Mochten we een keer met Disneyfiguren willen eten of bijvoorbeeld naar de Buffalo Bill show kunnen we dan onze vouchers gebruiken en bijbetalen?
  • Jee! Bedankt voor de super snelle reacties!!!
  • ilse zei:

    Ik overweeg om voor de voorjaarsvakantie de Davy Crocket ranch te boeken inclusief vol pension. Daarbij krijg je de 'standaard' optie vol pension. Mochten we een keer met Disneyfiguren willen eten of bijvoorbeeld naar de Buffalo Bill show kunnen we dan onze vouchers gebruiken en bijbetalen?

    Hoi Ilse,

    Ja, dat is geen probleem. De waarde van de voucher wordt dan afgetrokken van het totaalbedrag en is eigenlijk gewoon een betaalmiddel. De gratis volpension aanbieding is beschikbaar via deze actiepagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-lentevoordeel-nl. Maak gebruik van onze handige zoekmachine onder het kopje 'Prijzen & Boeken' en vul de gegevens in van je reisgezelschap om de prijzen te bekijken en/of te boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • kan iemand mij vertellen wat het kost om bij de huisjes van Davy Crockett Ranch internet te hebben.
    ik heb zelf een router en bekabeling bij wil graag weten of het duur is
    alvast bedankt
  • robert zei:

    kan iemand mij vertellen wat het kost om bij de huisjes van Davy Crockett Ranch internet te hebben.
    ik heb zelf een router en bekabeling bij wil graag weten of het duur is
    alvast bedankt

    Hoi robert,

    Het bekabeld internet is gratis in de Premium Plus blokhutten. In de overige type blokhutten (Trapper en Pioneer) moet hiervoor betaald worden, maar de exacte kosten zijn mij niet bekend. Ik ga het navragen voor je en kom hierop terug.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    ilse zei:

    Ik overweeg om voor de voorjaarsvakantie de Davy Crocket ranch te boeken inclusief vol pension. Daarbij krijg je de 'standaard' optie vol pension. Mochten we een keer met Disneyfiguren willen eten of bijvoorbeeld naar de Buffalo Bill show kunnen we dan onze vouchers gebruiken en bijbetalen?

    Hoi Ilse,

    Ja, dat is geen probleem. De waarde van de voucher wordt dan afgetrokken van het totaalbedrag en is eigenlijk gewoon een betaalmiddel. De gratis volpension aanbieding is beschikbaar via deze actiepagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-lentevoordeel-nl. Maak gebruik van onze handige zoekmachine onder het kopje 'Prijzen & Boeken' en vul de gegevens in van je reisgezelschap om de prijzen te bekijken en/of te boeken.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Dank voor je snelle reactie! Nog een vraagje hierover: gelden de vouchers per dag of per maaltijd of kun je de ene dag wat zuiniger aan doen en de andere dag wat duurder eten?

    Groetjes ilse
  • ilse zei:

    Hallo Lars,

    Dank voor je snelle reactie! Nog een vraagje hierover: gelden de vouchers per dag of per maaltijd of kun je de ene dag wat zuiniger aan doen en de andere dag wat duurder eten?

    Groetjes ilse

    Hoi Ilse,

    Graag gedaan! De vouchers gelden per maaltijd. Binnen je verblijf mag je echter zelf bepalen wanneer je je vouchers inwisselt. Dit kan allemaal op één dag (niet aan te bevelen natuurlijk :p), of verspreid zoals je zelf wilt. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om op de aankomstdag geen lunch te doen, maar die te verplaatsen naar de vertrekdag. Je kunt dus zelf bepalen wanneer je van de vouchers gebruikmaakt, zolang het maar binnen het verblijf is.

    Groetjes,
    Lars
  • januari 2017 aangepast
    Lars zei:

    robert zei:

    kan iemand mij vertellen wat het kost om bij de huisjes van Davy Crockett Ranch internet te hebben.
    ik heb zelf een router en bekabeling bij wil graag weten of het duur is
    alvast bedankt

    Hoi robert,

    Het bekabeld internet is gratis in de Premium Plus blokhutten. In de overige type blokhutten (Trapper en Pioneer) moet hiervoor betaald worden, maar de exacte kosten zijn mij niet bekend. Ik ga het navragen voor je en kom hierop terug.

    Groetjes,
    Lars
    ok vast bedankt ik hoor het wel
  • Weet iemand dit misschien?

    Als ik roomonly via expedia of hotels.com wil boeken en ik geef op dat we komen met 2 volwassenen en 2 kinderen (3 jaar en onder de 1) geeft hij op niets beschikbaar te hebben.
    Al haal ik de baby weg (gaat echt puur om de baby want als ik die van 3 weg haal blijft hetzelfde er staan) dan is ineens de Pioner Cabin beschikbaar.
    Kan de baby er niet bij in deze accomodatie of weet iemand waarvoor het is?
    Ik heb de neiging gewoon zonder de baby te boeken en die wel gewoon mee te nemen. Kwa kosten maakt het toch niets uit
  • Pauk zei:

    Weet iemand dit misschien?

    Als ik roomonly via expedia of hotels.com wil boeken en ik geef op dat we komen met 2 volwassenen en 2 kinderen (3 jaar en onder de 1) geeft hij op niets beschikbaar te hebben.
    Al haal ik de baby weg (gaat echt puur om de baby want als ik die van 3 weg haal blijft hetzelfde er staan) dan is ineens de Pioner Cabin beschikbaar.
    Kan de baby er niet bij in deze accomodatie of weet iemand waarvoor het is?
    Ik heb de neiging gewoon zonder de baby te boeken en die wel gewoon mee te nemen. Kwa kosten maakt het toch niets uit

    Hoi Pauk,

    Dat maakt inderdaad niet uit, aangezien baby's altijd in een accommodatie kunnen verblijven zonder kosten. Maak gebruik van onze zoekmachine om alle prijzen van accommodaties in en rondom Disney te ontdekken met of zonder toegangstickets: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars!
    Weet je toevallig als we deze boeken of je dan gratis kan parkeren bij de parken?
    De 1e dag moeten we namelijk de jaarkaarten nog in gaan leveren.
  • Pauk zei:

    Bedankt Lars!
    Weet je toevallig als we deze boeken of je dan gratis kan parkeren bij de parken?
    De 1e dag moeten we namelijk de jaarkaarten nog in gaan leveren.

    Hoi Pauk,

    Gratis parkeren is mogelijk op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass die je ontvangt tijdens het inchecken bij Davy Crockett Ranch.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars,

    weet je inmiddels wat het bekabeld internet kost en hoe dat berekend wordt? Ik lees op andere sites iets voer een bedrag vooruitbetalen en dan achteraf verrekenen, maar er zal toch niet echt per MB betaald moeten worden?
    Lars zei:

    robert zei:

    kan iemand mij vertellen wat het kost om bij de huisjes van Davy Crockett Ranch internet te hebben.
    ik heb zelf een router en bekabeling bij wil graag weten of het duur is
    alvast bedankt

    Hoi robert,

    Het bekabeld internet is gratis in de Premium Plus blokhutten. In de overige type blokhutten (Trapper en Pioneer) moet hiervoor betaald worden, maar de exacte kosten zijn mij niet bekend. Ik ga het navragen voor je en kom hierop terug.

    Groetjes,
    Lars
  • Hugo zei:

    Lars,

    weet je inmiddels wat het bekabeld internet kost en hoe dat berekend wordt? Ik lees op andere sites iets voer een bedrag vooruitbetalen en dan achteraf verrekenen, maar er zal toch niet echt per MB betaald moeten worden?

    Helaas heb ik daar nog geen informatie over ontvangen. Mijn contactpersoon weet dit ook niet precies. De prijzen zijn opgevraagd bij het hotel. Zodra ik iets hoor, zal ik het hier plaatsen.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2017 aangepast
    Hi Lars,

    Wij gaan komende woensdag voor 2 nachten naar de Davy Crockett Ranch, en in dezelfde periode verblijven vrienden van ons in hotel Vienna Castle. Mochten we met z'n allen gebruik willen maken van het zwembad van de Davy Crockett Ranch, is dat dan mogelijk? Kan dat kosteloos, of eventueel tegen bijbetaling? En maken onze Passeports Annuel Dream nog een verschil?

    We zijn overigens met 2 gezinnen van elk 2 volwassenen en 2 kinderen. De kinderen zijn 4, 3 en 2x2 jaar oud.

    Groet,

    Wouter
Log In of Registreer om te reageren.