Restaurants reserveren

1235713

Reacties

  • Hallo. Ik belde net met de reserveringslijn. En volgens haar kon ik het ontbijt in cafe mickey maar 3 dagen van tevoren reserveren. Erg jammer. Hoop dat het dan niet vol zit
  • Hallo. Ik belde net met de reserveringslijn. En volgens haar kon ik het ontbijt in cafe mickey maar 3 dagen van tevoren reserveren. Erg jammer. Hoop dat het dan niet vol zit

    Hoi loveDisney91,

    Dat is inderdaad correct. Gasten van de Disney hotels die het ontbijt met de figuren bij Café Mickey hebben toegevoegd aan hun arrangement krijgen voorrang. De rest wordt opgevuld met losse reserveringen, mits er beschikbaarheid is.

    Groetjes,
    Lars
  • O jammer. Ik zit dan in een disneyhotel.. maar dan wacht ik wel af
  • O jammer. Ik zit dan in een disneyhotel.. maar dan wacht ik wel af

    Hoi loveDisney91,

    Als je in een Disney hotel verblijft, dan kun je het ontbijt met de figuren ook laten toevoegen aan het arrangement door de Disney reserveringslijn te bellen onder vermelding van je reserveringsnummer. Dan weet je zeker dat je een plekje hebt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo
    De mevrouw wist dat ik in een disneyhotel verbleef maar zei toch dat het maar 3 dagen van te voren kan.
  • Hallo
    De mevrouw wist dat ik in een disneyhotel verbleef maar zei toch dat het maar 3 dagen van te voren kan.

    Hoi loveDisney91,

    Ik bedoel de reguliere reserveringslijn voor arrangementen, niet de restaurant reserveringslijn. Zij kunnen de boeking aanpassen met de toevoeging van het ontbijt bij Café Mickey.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Vanaf einde maart is het ontbijt in Plaza Gardens met de disneyfiguren. Nu vroeg ik mij af of Plaza Gardens tijdens de middag en avond ook met de disneyfiguren is vanaf einde maart (zoals café Mickey nu is). Wij zouden hier graag gaan eten in april maar als dit ook met de figuren zou zijn dan zullen de prijzen wel zijn zoals inventions veronderstel ik. Weet iemand hier meer over, ik vind alleen maar iets terug over het ontbijt en niet over lunch en diner.
    Groetjes,
    Anja
  • Ik heb ook nog een vraagje. Ik heb dus plus volpension geboekt bij seqouia lodge. Moet ik dan bij betalen voor het mickey ontbijt
  • stitch zei:

    Hoi,
    Vanaf einde maart is het ontbijt in Plaza Gardens met de disneyfiguren. Nu vroeg ik mij af of Plaza Gardens tijdens de middag en avond ook met de disneyfiguren is vanaf einde maart (zoals café Mickey nu is). Wij zouden hier graag gaan eten in april maar als dit ook met de figuren zou zijn dan zullen de prijzen wel zijn zoals inventions veronderstel ik. Weet iemand hier meer over, ik vind alleen maar iets terug over het ontbijt en niet over lunch en diner.
    Groetjes,
    Anja

    Hoi Anja,

    Plaza Gardens heeft vanaf 29 maart 2017 alleen Disney figuren tijdens het ontbijt. Voor lunch en diner blijft het restaurant gewoon een regulier all-you-can-eat buffet zonder figuren.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb ook nog een vraagje. Ik heb dus plus volpension geboekt bij seqouia lodge. Moet ik dan bij betalen voor het mickey ontbijt

    Hoi loveDisney91,

    Voor aankomsten t/m 28 maart 2017 kan er ontbijt met de Disney figuren bij Café Mickey worden bijgeboekt, maar hier betaal je extra voor. Ook met halfpension of volpension is dit niet inclusief. Lunch en diner bij Café Mickey met de figuren is met de Plus maaltijdoptie wél inclusief. Vanaf 29 maart 2017 wordt het ontbijt met de Disney figuren verplaatst naar Plaza Gardens in het Disneyland Park. Ook hier moet apart voor worden betaald. Meer informatie over de nieuwe ontbijtopties: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dus Lars nog even samengevoegd, vanaf april kun je dineren met Disney figuren bij...????
  • Von zei:

    Dus Lars nog even samengevoegd, vanaf april kun je dineren met Disney figuren bij...????

    Hoi Von,

    Vanaf 29 maart 2017 kun je dineren met de Disney figuren bij Plaza Gardens (alleen ontbijt), Inventions (lunch en diner) en Auberge de Cendrillon (lunch en diner). Meer informatie & prijzen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Even ter info voor iedereen die een hotelreservering heeft bij een Disney hotel:

    Sinds deze week kun je de restaurants reserveren via de reguliere reserveringslijn.
    Je hoeft dus niet meer het Franse nummer van de restaurant reserveringslijn te bellen.

    Verder ontvang je een reserveringsnummer van je restaurant reservering.

    Groet,
    Carlien
  • Dat bellen via reserveringslijn was ik al achter,werkt prima en in het nederlands.
    Echter kreeg ik geen reserveringsnummer,heb er eerlijk gezegd ook niet naar gevraagd.
  • carlien zei:

    Even ter info voor iedereen die een hotelreservering heeft bij een Disney hotel:

    Sinds deze week kun je de restaurants reserveren via de reguliere reserveringslijn.
    Je hoeft dus niet meer het Franse nummer van de restaurant reserveringslijn te bellen.

    Verder ontvang je een reserveringsnummer van je restaurant reservering.

    Groet,
    Carlien

    Goed om te horen, Carlien! Dank voor de feedback.

    Groetjes,
    Lars
  • Heeft iemand ervaring met lunchen bij Auberge de Cendrillon als volwassenen zijnde, dus zonder kinderen? Ik overweeg hier samen met een vriendin heen te gaan en een tafel te reserveren, alleen vraag mij af of de prinsessen ook gewoon aan je tafel komen als je hier eet zonder kinderen.
  • Lise zei:

    Heeft iemand ervaring met lunchen bij Auberge de Cendrillon als volwassenen zijnde, dus zonder kinderen? Ik overweeg hier samen met een vriendin heen te gaan en een tafel te reserveren, alleen vraag mij af of de prinsessen ook gewoon aan je tafel komen als je hier eet zonder kinderen.

    Hoi Lise,

    De prinsessen komen bij iedereen aan tafel, ook met alleen volwassenen. Ik heb zelf al twee keer gegeten bij Auberge de Cendrillon met enkel volwassenen en we kregen evenveel (zo niet méér) aandacht als de rest. Aanrader als je fan bent van de prinsessen!

    Groetjes,
    Lars
  • Hey lise,

    Als ik naar disneyland parijs ga, dan ga ik meestal alleen. Ook heb ik al verschillende keren gegeten bij auberge de cendrillon en bij mij zijn altijd de prinsessen gewoon langsgekomen. Heb zelfs al gehad dat het personeel vroeg als je gedaan had met eten of ik alle prinsessen al gezien had anders spreken ze de prinsessen aan en laten ze die langskomen. Dus bij volwassenen komen ze ook langs voor een gesprekje, foto, handtekening mocht je dat willen.

    De prinsessen maken de ronde en stoppen bij elke tafel even.

    Groetjes birgitte
  • Lars zei:

    Lise zei:

    Heeft iemand ervaring met lunchen bij Auberge de Cendrillon als volwassenen zijnde, dus zonder kinderen? Ik overweeg hier samen met een vriendin heen te gaan en een tafel te reserveren, alleen vraag mij af of de prinsessen ook gewoon aan je tafel komen als je hier eet zonder kinderen.

    Hoi Lise,

    De prinsessen komen bij iedereen aan tafel, ook met alleen volwassenen. Ik heb zelf al twee keer gegeten bij Auberge de Cendrillon met enkel volwassenen en we kregen evenveel (zo niet méér) aandacht als de rest. Aanrader als je fan bent van de prinsessen!

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Bedankt voor weer een super snelle reactie! Dat is goed om te weten! Ik ben een gróót fan van de Disney prinsessen, dus ik hoop dat het budget het gaat toelaten hier te gaan eten.
  • Hey lise,

    Als ik naar disneyland parijs ga, dan ga ik meestal alleen. Ook heb ik al verschillende keren gegeten bij auberge de cendrillon en bij mij zijn altijd de prinsessen gewoon langsgekomen. Heb zelfs al gehad dat het personeel vroeg als je gedaan had met eten of ik alle prinsessen al gezien had anders spreken ze de prinsessen aan en laten ze die langskomen. Dus bij volwassenen komen ze ook langs voor een gesprekje, foto, handtekening mocht je dat willen.

    De prinsessen maken de ronde en stoppen bij elke tafel even.

    Groetjes birgitte

    Hoi Birgitte,
    Wat leuk dat je reageert en goed om te lezen! Ik ben erg benieuwd en hoop dat mijn budget het toelaat om hier te gaan eten. Ik ben een beetje claustrofobisch, dus Auberge de Cendrillon lijkt mij een veel betere en leuker optie dan lang in de rij staan in de smalle paadjes in de Princess Pavillion.
  • Vraagje. Ik heb voor lunch gereseeveerd bij cafe mickey. Mu had ik begrepen dat hier twee starttijden van waren. Kan iemand mij vertellen wat de tijden hiervab zyn
  • Vraagje. Ik heb voor lunch gereseeveerd bij cafe mickey. Mu had ik begrepen dat hier twee starttijden van waren. Kan iemand mij vertellen wat de tijden hiervab zyn

    Hoi loveDisney91,

    De 'starttijden' bij Café Mickey zijn alleen van toepassing op het ontbijt. Bij lunch of diner kun je op een willekeurig tijdstip reserveren.

    Groetjes,
    Lars
  • in de officiele communicatie staat dat er een shift is om 12u en dan om 13u, ik dacht ook dat je enkel op die uren kon gaan. Toen ik belde op te reserveren bleek idd dat je eender wanneer kan gaan, geloof dat onze reservatie om 12u15 is.
  • ik heb ook zonet gebeld voor café mickey voor 's avonds en kon kiezen om 18u15 of 19u30
  • Hoi hoi,

    Moet (of kan) je de restaurants buiten disneyland ook reserveren via de reserveringslijn? Wij willen deze keer nl 1x gaan eten in Rainforest café en wellicht Planet Hollywood...
  • Hoi hoi,

    Moet (of kan) je de restaurants buiten disneyland ook reserveren via de reserveringslijn? Wij willen deze keer nl 1x gaan eten in Rainforest café en wellicht Planet Hollywood...

    Hoi melissa18,

    Beide restaurants zijn zogenaamde 'walk-in' restaurants waar je niet voor kunt reserveren via de restaurant reserveringslijn. Het is wel mogelijk om ter plaatse op de dag zelf te reserveren bij de ingang van het restaurant. In Disney Village kun je enkel op voorhand reserveren bij Café Mickey, The Steakhouse en King Ludwig's Castle.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars!
    Groetjes :smile:
  • La Grange is ook in Disney Village dacht ik, en kan je ook reserveren.
  • La Grange is ook in Disney Village dacht ik, en kan je ook reserveren.

    Helemaal correct, Joke! Het buffetrestaurant La Grange kan inderdaad ook op voorhand worden gereserveerd.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal, net gereserveerd voor lunch bij Bistro Chez Remy en Cafe Mickey, nog 2 restaurants gezocht voor het diner. Wat zijn aanraders met de Plus vouchers? Graag jullie advies
Log In of Registreer om te reageren.