Openingstijden parkeerplaats

Hallo,

Ik heb een jaarkaart en kan dus gratis parkeren bij Disney. Nu is mijn vraag of je na openingstijden van de parken de parkeerplaats wel nog op kunt rijden om naar Disney Village te gaan.

Groetjes

Reacties

  • Hallo,

    Ik heb een jaarkaart en kan dus gratis parkeren bij Disney. Nu is mijn vraag of je na openingstijden van de parken de parkeerplaats wel nog op kunt rijden om naar Disney Village te gaan.

    Groetjes

    Hoi Claireeeparis,

    De grote parkeerplaats bij de Disney parken is dagelijks geopend van 08:30 uur tot 30 minuten na sluiting van het Disneyland Park. Als je naar Disney Village wilt na sluiting van de parken, dan kun je parkeren bij de Indigo parkeergarage naast Disney Village (24 uur per dag geopend). Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/aankomst-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dan heb ik nog een vraag. Ik verblijf in B&B à Disneyland Paris. Tot hoe laat rijden de pendelbussen van het hotel naar Disney en weer terug? Hangt dat af van de openingstijden van het park of in welk hotel je verblijft of blijven die rijden tot vaste tijdstippen in de avond?
  • hoi Claireeeparis,

    De bussen rijden tot rond middernacht naar dat hotel. Bij ingang staat een tabel met op welke tijden de bussen vertrekken vanaf het hotel en vanaf het park. Maar het blijft Frankrijk, dus ik zou niet op de laatste bus gokken :-)

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    hoi Claireeeparis,

    De bussen rijden tot rond middernacht naar dat hotel. Bij ingang staat een tabel met op welke tijden de bussen vertrekken vanaf het hotel en vanaf het park. Maar het blijft Frankrijk, dus ik zou niet op de laatste bus gokken :-)

    grz

    MJ

    Okee, dankjewel!
Log In of Registreer om te reageren.