Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

17273757778105

Reacties

  • Hoi Allemaal, wij zijn van zondag 23 t/m donderdag 27 april in Disneyland Parijs. We kunnen jullie korting bieden op de aanschaf van een nieuwe jaarkaart, stuur een mailtje als je interesse hebt naar lbraken@xs4all.nl

    Groetjes, Loek
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn 15 en 16 maart weer in Disneyland en kunnen dus weer flink wat gelukkigen korting geven. Ben je er ook, en wil je jaarkaarten aanschaffen? Laat het me weten!

    Groetjes,

    Wouter
  • Wij zijn weer in Disney tussen 27 februari en 5 maart en kunnen nog aan 2 personen de korting geven!
    Wie helpt ons aan de laatste stempeltjes?
    Info kan via hilkerogier@kpnmail.nl
    Groetjes Hilke
  • Wij kunnen korting geven van donderdag 2 t/m zondag 5 februari.
    En tijdens het runDisney event! Van donderdag 21 t/m maandag 25 september.
    Aan 6 personen!
    Mailen mag je naar lauraklijnsma@hotmail.com
  • Wij zijn van 17 juli t/m 20 juli in Disneyland.
    Wij kunnen dan 3 personen blij maken met 10%-korting en zij ons uiteraard met de stempels.
  • januari 2017 aangepast
    Last minute!!!
    Wij gaan van 23 tot en met 27 januari naar Disney! En kunnen korting geven op aanschaf van jaarkaarten! Mail naar vanity_ramasray@hotmail.com
  • januari 2017 aangepast
    Wij gaan op 25 februari voor 4 personen jaarkaarten aanschaffen dus als iemand dan stempels nodig heeft, dan hoor ik het graag.

    Edit: geregeld! Stempels zijn vergeven ;).
  • Hoi TInkeB, ik wil je graag helpen, ik stuur je een PB.
  • Hoi! :)

    Van donderdag 9 t/m zaterdag 11 februari ben ik in Disney en ik kan 4 personen korting geven!

    Mocht je interesse hebben, laat het mij weten via een mailtje: meliz_91@live.nl
  • Hoi allemaal!
    Wij gaan woensdag 25 januari a.s. naar Disney en willen daar die dag (of eerder online?) drie Dream paspoorten aanschaffen. Kan iemand ons helpen aan de 10% korting, en wij hen aan de stempels? En is het dan verstandig om alvast online een paspoort aan te schaffen? We zouden heel blij zijn met wat extra uitleg. :) Mijn mailadres is: jolantenho@hotmail.com
  • januari 2017 aangepast
    Hoi Jopie,

    ik kan je niet helpen maar als je online je paspoort aanschaft kun je geen korting meer krijgen. Je kunt beter online een dagkaart kopen (http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris), zodat je bij de kassa niet hoeft te wachten. Als je dan met je kortinggevers afspreekt bij het BPA wordt daar zowel de 10% korting als de aanschafprijs van je dagkaart verrekend met je jaarkaart.
  • Wij zijn in Disney op 1, 2 en 3 maart, en kunnen nog aan 2 personen korting geven op de aanschaf van een jaarkaart! Wie helpt ons aan de laatste 2 stempels?? Als je ons in die dagen blij kan maken met de laatste 2 stempels neem ik nog een leuk cadeautje mee!
    Info: hilkerogier@kpnmail.nl
    Groetjes Hilke

    Ps. Lars wil je onze data aanpassen in de lijst? Dank je
  • januari 2017 aangepast
    Hugo zei:

    Hoi Jopie,

    ik kan je niet helpen maar als je online je paspoort aanschaft kun je geen korting meer krijgen. Je kunt beter online een dagkaart kopen (http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris), zodat je bij de kassa niet hoeft te wachten. Als je dan met je kortinggevers afspreekt bij het BPA wordt daar zowel de 10% korting als de aanschafprijs van je dagkaart verrekend met je jaarkaart.

    Bedankt voor je antwoord! We hebben inmiddels een afspraak gemaakt met een ander forum lid. We gaan de kaarten inderdaad gewoon ter plaatse kopen. Zij de stempels, wij de korting.. Top! Bedankt!
  • Voor een vriend en een familielid zoek ik iemand die hen op 27 februari eventueel aan korting kan helpen.
    Zelf zijn we volledig voorzien in stempels.

    1 addertje: i.p.v. de reguliere 10% korting van Disney, willen ze de kaarten alleen halen als er nog 10% bijgelegd wordt, anders zijn ze duurder uit dan voor hun verblijf nodig.
    (Gaat om 2 fantasy kaarten)

    Wie nog 2 stempels nodig heeft om voorzien te zijn, is dan voor 35,80 rond.

    Groetjes,
    Carlien
  • Wij zijn er vanaf 1 maart, dus als zij op die datum kunnen wil ik het bijbetalen overwegen, al vind ik het wel bijzonder dat wij dan voor de extra kosten opdraaien.
    Groetjes Hilke
    carlien zei:

    Voor een vriend en een familielid zoek ik iemand die hen op 27 februari eventueel aan korting kan helpen.
    Zelf zijn we volledig voorzien in stempels.

    1 addertje: i.p.v. de reguliere 10% korting van Disney, willen ze de kaarten alleen halen als er nog 10% bijgelegd wordt, anders zijn ze duurder uit dan voor hun verblijf nodig.
    (Gaat om 2 fantasy kaarten)

    Wie nog 2 stempels nodig heeft om voorzien te zijn, is dan voor 35,80 rond.

    Groetjes,
    Carlien

  • carlien zei:

    Voor een vriend en een familielid zoek ik iemand die hen op 27 februari eventueel aan korting kan helpen.
    Zelf zijn we volledig voorzien in stempels.

    1 addertje: i.p.v. de reguliere 10% korting van Disney, willen ze de kaarten alleen halen als er nog 10% bijgelegd wordt, anders zijn ze duurder uit dan voor hun verblijf nodig.
    (Gaat om 2 fantasy kaarten)

    Wie nog 2 stempels nodig heeft om voorzien te zijn, is dan voor 35,80 rond.

    Groetjes,
    Carlien

    Hoi Carlien,

    wij zijn er de 27e en kunnen en willen graag de 10% korting geven, Net als Hilke vind ik het ook een vreemd om 10% extra te vragen, ook dat zal voor mij in overleg gaan dan.

    Groetjes,
    Jolanda
  • carlien zei:

    Voor een vriend en een familielid zoek ik iemand die hen op 27 februari eventueel aan korting kan helpen.
    Zelf zijn we volledig voorzien in stempels.

    1 addertje: i.p.v. de reguliere 10% korting van Disney, willen ze de kaarten alleen halen als er nog 10% bijgelegd wordt, anders zijn ze duurder uit dan voor hun verblijf nodig.
    (Gaat om 2 fantasy kaarten)

    Wie nog 2 stempels nodig heeft om voorzien te zijn, is dan voor 35,80 rond.

    Groetjes,
    Carlien

    Dit bericht mag verder als onverzonden beschouwd worden.

    Met dank aan de "vriendelijke" reacties op een ander forum hebben wij besloten om geen enkele oproep meer te plaatsen voor mensen die nog korting willen.
  • Beste allemaal,

    wij gaan van 12 juni t/m 16 juni 2017 naar Disney. Nu overweeg ik om 2 jaarkaarten aan te schaffen. Ik heb begrepen dat mensen stempeltjes kunnen sparen en ons dan 10% korting kunnen geven. Mochten er mensen zijn die stempels sparen en aanwezig zijn op die data, laat het mij dan weten. Wij arriveren trouwens al op 11 juni, dus die dag zou er dan ook eventueel afgesproken kunnen worden.

    Groetjes Anne-Marie
  • Beste allemaal,

    wij gaan van 12 juni t/m 16 juni 2017 naar Disney. Nu overweeg ik om 2 jaarkaarten aan te schaffen. Ik heb begrepen dat mensen stempeltjes kunnen sparen en ons dan 10% korting kunnen geven. Mochten er mensen zijn die stempels sparen en aanwezig zijn op die data, laat het mij dan weten. Wij arriveren trouwens al op 11 juni, dus die dag zou er dan ook eventueel afgesproken kunnen worden.

    Groetjes Anne-Marie

    Hallo

    Wij kunnen jullie eventueel wel helpen, ik hoor graag van je

    Groetjes
  • januari 2017 aangepast
    Jammer dat er bij de concullega's zo fel wordt gereageerd. Ik heb daar het volgende geplaatst:

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hier zo fel op wordt gereageerd.
    Carlien geeft duidelijk vantevoren aan wat haar vriend/familielid beweegt om deze aanvullende vraag te stellen.

    De voordelen van het parrainage-systeem zijn wat mij betreft nogal oneerlijk verdeeld: de kortinggever krijgt bij 3 stempels een volledige jaarkaart gratis terwijl de kortingkrijger 3 keer 90% van de jaarkaartprijs betaalt.
    Ik zie geregeld aanbiedingen (ook hier!) met meldingen als "de eerste dag parkeren wordt vergoed" of "bij drie jaarkaarten bied ik ook nog een kop koffie of iets leuks aan". Mag het dan wel, als de kortinggever iets extra's erbij doet? Dan zie ik niemand zo reageren.

    Het alternatief (Carlien vraagt om kortinggevers en meldt pas achteraf dat er nog een financieel verschil overbrugd moet worden) was vast ook niet op prijs gesteld.

    Dit is mijn persoonlijke mening - ik snap dat anderen dit anders zien, dat respecteer ik maar dit zijn wat mij betreft erg overdreven reacties.
    carlien zei:

    carlien zei:

    Voor een vriend en een familielid zoek ik iemand die hen op 27 februari eventueel aan korting kan helpen.
    Zelf zijn we volledig voorzien in stempels.

    1 addertje: i.p.v. de reguliere 10% korting van Disney, willen ze de kaarten alleen halen als er nog 10% bijgelegd wordt, anders zijn ze duurder uit dan voor hun verblijf nodig.
    (Gaat om 2 fantasy kaarten)

    Wie nog 2 stempels nodig heeft om voorzien te zijn, is dan voor 35,80 rond.

    Groetjes,
    Carlien

    Dit bericht mag verder als onverzonden beschouwd worden.

    Met dank aan de "vriendelijke" reacties op een ander forum hebben wij besloten om geen enkele oproep meer te plaatsen voor mensen die nog korting willen.
  • januari 2017 aangepast
    Hartjes zei:

    Beste allemaal,

    wij gaan van 12 juni t/m 16 juni 2017 naar Disney. Nu overweeg ik om 2 jaarkaarten aan te schaffen. Ik heb begrepen dat mensen stempeltjes kunnen sparen en ons dan 10% korting kunnen geven. Mochten er mensen zijn die stempels sparen en aanwezig zijn op die data, laat het mij dan weten. Wij arriveren trouwens al op 11 juni, dus die dag zou er dan ook eventueel afgesproken kunnen worden.

    Groetjes Anne-Marie

    Hallo

    Wij kunnen jullie eventueel wel helpen, ik hoor graag van je

    Groetjes
    Dag hartjes,

    dat zou fijn zijn. Is het goed als ik t.z.t even contact met je opneem? Ik onthoud je hoor! ;-)
    En alvast bedankt natuurlijk.
  • januari 2017 aangepast
    Hugo zei:

    Jammer dat er bij de concullega's zo fel wordt gereageerd. Ik heb daar het volgende geplaatst:

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hier zo fel op wordt gereageerd.
    Carlien geeft duidelijk vantevoren aan wat haar vriend/familielid beweegt om deze aanvullende vraag te stellen.

    De voordelen van het parrainage-systeem zijn wat mij betreft nogal oneerlijk verdeeld: de kortinggever krijgt bij 3 stempels een volledige jaarkaart gratis terwijl de kortingkrijger 3 keer 90% van de jaarkaartprijs betaalt.
    Ik zie geregeld aanbiedingen (ook hier!) met meldingen als "de eerste dag parkeren wordt vergoed" of "bij drie jaarkaarten bied ik ook nog een kop koffie of iets leuks aan". Mag het dan wel, als de kortinggever iets extra's erbij doet? Dan zie ik niemand zo reageren.

    Het alternatief (Carlien vraagt om kortinggevers en meldt pas achteraf dat er nog een financieel verschil overbrugd moet worden) was vast ook niet op prijs gesteld.

    Dit is mijn persoonlijke mening - ik snap dat anderen dit anders zien, dat respecteer ik maar dit zijn wat mij betreft erg overdreven reacties.

    Ik zal mijn "grove"antwoord en uitleg hier dan ook nog wel even copieeren, is geen probleem : "Ik snap je reactie ook goed, die respecteer ik ook maar laten we even eerlijk zijn, ik ben A niet uit op ruzie en B praat ik alleen voor mezelf dat ik zo gek niet ben ondanks het feit dat ik ook graag stempeltjes spaar.

    Persoonlijk vind het net wat te .....om dat als eerste post sowieso te doen op eender welk forum.
    Maar omdat ik het niet doe, wil nog niet zeggen dat iemand anders het niet moet doen toch.
    ( Komt op mij een beetje over als zijnde zo nu zal ik eens kijken of ik wat minder kan betalen dan het gebruikelijke) en als tegenreactie een poging tot chantage :roll:

    Maar zoals je zegt zijn de rollen oneerlijk verdeeld ( accoord) maar dat is niet iets om bij een forum neer te leggen maar bij Disney zelf, die bepalen tenslotte de regels en niet eender welk forum dan ook. Notabene kan de aankoper van een jaarpas dit zelf ook gaan doen tenslotte, Daar hoef ik geen medelijden mee te hebben.

    Maar met een reactie als grof( sorry maar een nee is in mijn ogen niet grof, en daarna meer een vraag hoe ver wil men dan wel niet gaan voor die 3 stempels) en dat ik iets anders aan haal wat ik ooit heb meegemaakt is hier niet op de poster van toepassing! Was gewoon een simpel voorbeeld van wat je allemaal kunt verwachten meer niet.

    Mijn antwoord is vrij simpel hoor, ik ga niks vergoeden, een kop koffie kan men krijgen van me als het klikt met elkaar( anders netjes een dank je wel), een teken van dankbaarheid werkt namelijk 2 kanten op en niet 1 zijdig. Heb ook al meegemaakt dat ik 2 uur in de stromende regen stond te wachten en nog geen dank je wel kreeg na mijn natte pak.

    Persoonlijk is mijn mening dat ik buiten die 10% korting op eender welke jaarpas niets verplicht ben te vergoeden ( moet ook geen verplichting worden naar mijn mening) niet willen, dan laten hoor, Je steekt er tenslotte allemaal ook best veel tijd in allemaal om mee te gaan naar de kassa en BPA en de hele uitleg te doen als die nog niet bekend is bij de mensen.

    En jammer genoeg door dit soort dingen( hoe eerlijk de poster er ook over is) is mijn jaarpas vorige maand verlengd met een half jaar gratis, ik heb gewoon geen enkele zin, fut en tijd om me bezig te gaan houden met dat soort rare praktijken".

    Zo nu heb ik het even uitgelegd en laat ik het er verder bij.

    Ik belet verder niemand om wel zo gek te zijn om bijna €40 neer te tellen voor een ander zijn gemak, plezier en profijt, als men toch al gewone tickets wil kopen en feitelijk niet eens een jaarpas wil moeten ze dan maar lekker gewone tickets kopen!

    Ook jou niet toch!

  • Hallo allemaal,

    we hebben weer nieuwe data om op de lijst te zetten. Van 22 t/m 26 April zullen wij ook aanwezig zijn in het park en kunnen dan zeker nog 10% korting geven op de aankoop van een jaarkaart. Mocht je in die dagen ook gaan, neem dan even contact met ons op zodat we iets af kunnen spreken.

    Groetjes,
    Jolanda

    P.S. kan iemand onze zomervakantie op de lijst veranderen in 14 t/m 19 Juli ?
  • Hartjes zei:

    Beste allemaal,

    wij gaan van 12 juni t/m 16 juni 2017 naar Disney. Nu overweeg ik om 2 jaarkaarten aan te schaffen. Ik heb begrepen dat mensen stempeltjes kunnen sparen en ons dan 10% korting kunnen geven. Mochten er mensen zijn die stempels sparen en aanwezig zijn op die data, laat het mij dan weten. Wij arriveren trouwens al op 11 juni, dus die dag zou er dan ook eventueel afgesproken kunnen worden.

    Groetjes Anne-Marie

    Hallo

    ik heb je een pb gestuurd
  • Wij zijn van aankomende zondag 29 januari t/m woensdag 1 februari in Disney en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven op hun aan te schaffen jaarkaart. Bij interesse, neem vooral contact op!
  • Hoi allemaal!

    Wij zijn 11&12 april in het park en kunnen nog 4 keer korting geven. Aarzel niet om contact op te nemen :)

    Groetjes Neeltje.
  • Ludo zei:

    Aan beide gezinnen die zaterdag 21 april mooi op de afspraak waren : geniet van jullie jaarkaarten en nogmaals vriendelijk bedankt voor de stempels.
    Mensen die van hun woord zijn, ze bestaan dus toch. Smile
    Wie kan ik plezieren met 1 GRATIS Dreampass voor kinderen tot 7 jaar en 1 GRATIS Fantasypass voor kinderen tot 7 jaar. Let op ! Deze kaartjes moeten ten laatste voor 12 mei worden ingeruild voor echte passen.
    Er zijn geen voorwaarden aan verbonden. Ik zal ze jullie bezorgen per post. Als dat geen cadeau is, weet ik het echt niet meer.
    Groetjes,
    Ludo

  • Wie o wie kan ons op 25 / 26 maart aanstaande helpen aan 10% korting in ruil voor de stempels?
  • Wat een mooi gebaar! Ik ben volledig voorzien maar Ludo - super!
  • Hoi,

    wij zijn a.s zaterdag 4 februari in disney en kunnen nog 9 mensen korting geven, Bij intresse kan je altijd een berichtje sturen.

    groetjes,
Log In of Registreer om te reageren.