Korting geven op dagpas

april 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
Inmiddels heb ik een dreampas in mijn bezit die ik volgende maand hoop te verzilveren in een jaarpas. Nu gaan mijn ouders ook mee en willen gewoon een dagpas kopen (2 dagen). Kan ik met mijn dreampas ook die 20% korting geven op de verjaardagsticket van 59 euro? Of alleen op de gewone dagpassen?
Ik hoor het graag.
Groet,
Mireille

Reacties

  • mier74 zei:


    Hallo,
    Inmiddels heb ik een dreampas in mijn bezit die ik volgende maand hoop te verzilveren in een jaarpas. Nu gaan mijn ouders ook mee en willen gewoon een dagpas kopen (2 dagen). Kan ik met mijn dreampas ook die 20% korting geven op de verjaardagsticket van 59 euro? Of alleen op de gewone dagpassen?
    Ik hoor het graag.
    Groet,
    Mireille

    Hoi Mireille,
    Korting geven op dagkaarten kan uitsluitend op tickets voor 1 dag (2 parken), niet op meerdaagse tickets. Je zult dus iedere dag een ticket moeten halen bij de kassa. De 20% korting die je als Dream jaarkaarthouder krijgt, is alleen geldig aan de kassa. Het Celebration Ticket is daarentegen alleen op voorhand online te koop, niet in het resort zelf. Je krijgt dus korting op de standaard entreeprijzen.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.