Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15681011105

Reacties

  • Helaas, had graag een dagje speciaal naar DLRP gegaan dan, maar kijk net voor die 3 dagen de TGV, en de goedkoopste tickets zijn al weg.
    (als ik de duurdere ga nemen, heb ik straks toch nog mijn vernieuwing van mijn pas betaald via trein-uitgaven, lol)
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn zaterdag 20 en zondag 21 april in Disney. We hebben nog 6 stempels nodig anders is het voor ons volgend jaar helaas einde Disneyverhaal..
    Kan iemand ons helpen!! Indien je ook daar bent en toch al van plan bent om kaarten aan te schaffen... aangezien 2 dagen 2 parken bijna net zoveel kost als een jaarkaart. Help ons alstublieft! We zijn bereikbaar op het volgende e-mailadres..... sandradirks1970@hotmail.com
  • Beste Disneys!
    Ikzelf ben trotse eigenaar van een Dreams pas. Via deze site ben ik te weten gekomen dat ik deze gratis kan vernieuwen.
    Dus voor mensen die 10% korting willen op een jaarpas, ik ga 13 en 14 maart naar Disneyland.
    Je kan me bereiken op volgend adres: Natha1@msn.com
    Groetjes & veel Disney plezier!
  • Hallo,
    Wij zijn 30 en 31 maart 2013 weer in het Park. Als je nog korting (10%) op de aanschaf van een jaarkaart wil (en wij de stempels)
    laat ons dat even weten en spreken wij iets af.
    Happy Disney Days!
    Michael saffriemike@hetnet.nl
  • Ik ben 15,16,17 maart in Disney.
    Ik heb nog 3 jaarkaarten waarvan 1 met stempel. Dus ik kan nog voor wat mensen een jaarkaart met korting regelen.
    Indien je interesse hebt bel of mail me.
    Grtjes Henk
    06-52506506
  • Hallo,Laugh
    Wij zijn 01-05-2013 t/m 04-05-2013 weer aanwezig in DPL en kunnen nog mensen die een jaarkaart
    willen aanschaffen 10% korting geven. Wij zijn dolblij met de stempels.
    Laat het me weten als je korting wilt. syldemi@home.nl
    Groetjes RositaWink
  • Het is heel kort dag maar ik had de vraag of er op 6 maart iemand aanwezig is om korting te kunnen geven en een stempel te ontvangen.
    aub reageren op sprockles@hotmail.com
    BVD
  • Hallo,
    wij gaan op 29 maart naar Disney wij willen 3 Dreamkaarten kopen wij zullen er rond 14.00 uur zijn is er dan iemand die ons korting kan geven
    ik hoor het graag
    pk1970@kpnplanet.nl
    groetjes Patrick
  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan 15 Maart a.s naar Disney en kunnen jullie 10% korting geven op de aanschaf van jullie jaarkaarten.
    Wij krijgen dan een stempel,iedereen blij.Laugh
    bdewijk@upcmail.nl
    Groetjes Boudewijn.
  • HALLO ALLEMAAL!!Smile
    Wij zijn Zondag 17 maart en maandag 18 maart weer aanwezig in DISNEYCool
    Wij kunnen je 10 % korting geven bij aanschaf van je jaarkaart.
    Mail ons op vanity_ramasray@hotmail.com
    Tot gauw!!
  • Ik ga 15,16 en 17 maart naar Disney en kan 10 % korting op een jaarkaart regelen voor Disneyland Parijs.
    Je kan me mailen op henk.snijders@gmail.com of bellen op 06 -52 506 506. Smile
  • Wij gaan van 2 tot en met 5 april naar Disneyland en kunnen nog 9 mensen korting geven. Wij zouden natuurlijk superblij zijn met de stempels. Geïnteresseerd? Stuur dan een mailtje naar claude.clarysse@telenet.be.
    Mieke & Claude
  • Hallo,
    Wij zijn van 26 t/m 30 maart in DLP. Wij kunnen 10% korting op 9 jaarkaarten geven. Als je hiervan gebruik wil maken kun je ook een bericht sturen naar w.debeer@home.nl. We kunnen dan een datum en tijdstip afspreken.
    Groetjes,
    Lois
  • Hallo,
    wij zijn in DLP van 01-05-2013 t/m 04-05-2013 en kunnen voor de laatste keer stempels sparen. Wilt u een jaarkaart aanschaffen met 10% korting stuur ons dan een mailtje syldemi@hotmail.com.
    groetjes RositaSmile
  • Hallo allemaal,
    wij zijn op 14,15,16 en 17 april weer in Disneyland Parijs en wij kunnen de stempels nog heel goed gebruiken.
    Dus ....... Wilt u op één van deze dagen een jaarkaart aanschaffen en wilt u 10% korting op de aanschafprijs dan willen wij u daar meer dan graag bij helpen.
    Stuur even een mailtje naar wentros@casema.nl dan kunnen wij het één en ander regelen.
    Magische groetjes, Laugh
    Trudy
  • Beste Disney Fan,
    Ik ben nog opzoek naar 3 mensen die mij kunnen helpen aan mijn 3 Stempels voor 27 April 2013.
    Dus ga je nog voor deze tijd naar Disney en ben je van plan abonementen te kopen kan ik je daar met mijne 10% korting op geven.
    Mail mij op eric.vandersnoek@live.nl
    Groet
    Eric
  • Hallo mensen wij gaan iop maandag 29 april 5 jaarkaarten aanschaffen wie kan mij met hun jaarkaart helpen aan de korting? Zou heel fijn zijn geef me een berichtje terug en we komen er wel uit!
  • Hallo Disneyfans
    Wij zijn er nu zondag 7 april en maandag 8 april en kunnen korting geven aan 9 personen stuur gerust een berichtje naar elke-999@hotmail.com of 0495/567298 om af te spreken.
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Yntl
  • Wij gaan zondag 5 mei of maandag 6 mei naar Disney Land Parijs. (maakt ons niet zoveel uit welke dag we de jaarkaarten aanschaffen, we zitten op een camping in de buurt) Het gaat hier om 3 Fantasy-kaarten.
    Is er iemand die ons kan helpen aan korting, en die wij dan weer kunnen helpen aan stempels?
    Mail dan naar bumi@hetnet.nl! Alvast bedankt!
  • Van 4 tot en met 11 mei gaan wij naar parijs en willen dan een jaarkaart kopen. Wie kan ons helpen met de 10% korting? We zullen 3 passen kopen.
    Je kan mij mailen op nijdampje@hotmail.com
    Grt,
    Mireille
  • Hoi Allemaal,
    Ik ben 1, 2 en 3 Mei in Disney en kaan dus iemand blij maken met 10% korting op jaarkaarten,
    ik heb nog 3 stempels nodig dus dan maak je mij ook blij!
    Ook ben ik er in de zomer van 3 tot 8 augustus!!
    Ben jij er ook deze periode en wil ke graag een jaarkaart neem dan contact met me op!
    Janesca@live.nl
  • Hallo allemaal,
    Ik ben maandag 6 mei in Disney Land Resort Parijs en kan nog drie mensen korting geven.
    Wie kan ik helpen aan 10% korting en helpt mij aan de stempels?
    Mail me maar even op fam.fritschy@ziggo.nl dan kunnen we iets afspreken.
    Groetjes , Petra
  • Hallo allemaal,
    Ik ben maandag 6 mei in Disneyland Parijs en kan dan 3 mensen 10% korting geven op een jaarkaart!
    Ben jij nog op zoek naar 10% korting en wil je mij aan stempels helpen?
    Mail me dan voor een afspraak te maken; fam.fritschy@ziggo.nl
    Groetjes , Petra
  • Carmen,
    ik zie geen contactgegevens, dus dan maar even zo. Wij zijn op 29 april aanwezig en kunnen je wel helpen, je kan contact opnemen met ons op estmar99@planet.nl.
    Voor anderen, wij zijn vanaf 28 april begin van de middag t/m 3 mei sowieso aanwezig, en misschien dat we op 4 mei ook nog even komen, dat weet ik nu nog niet. We hebben in totaal 24 stempels nodig om onze kaarten te kunnen verlengen, dus als iemand interesse heeft kun je ook op bovenstaand mailadres contact opnemen.
    Groetjes,
    Esther
  • Wij zijn 29 April in Disney en kunnen 10% korting op uw jaarkaart geven.
    Wij krijgen dan stempels voor onze nieuwe jaarpas.Smile
    We zoeken nog een aantal personen dus heeft u interesse mail dan aub naar
    sdewijk@upcmail.nl.
    M.v.g . Suzan.
  • Wij zijn donderdag 2 t/m zaterdag 4 mei in Disneyland Parijs we kunnen die dagen maximaal 12 personen voorzien van 10% korting op aanschaf van een jaarkaart!
    Wie zoekt er nog korting en wilt ons helpen aan stempels?
    Wil je me dan mailen i.vanheck@me.com
    Met vriendelijke groet, Iwan
    Laugh
  • Hallo Disney fans,
    Op woensdag 14 en vrijdag 16 augustus ben ik weer in disneyland parijs.
    en kan ik mensen blij maken met 10% korting, en mijzelf natuurlijk met stempels.
    groetjes susanne van dijk
  • wij gaan op 6 mei 2013 naar disneyland ,wie kan mij helpen aan korting voor 4 jaarkaarten
  • mier74 zei:


    Van 4 tot en met 11 mei gaan wij naar parijs en willen dan een jaarkaart kopen. Wie kan ons helpen met de 10% korting? We zullen 3 passen kopen.
    Je kan mij mailen op nijdampje@hotmail.com
    Grt,
    Mireille

  • mier74 zei:


    Van 4 tot en met 11 mei gaan wij naar parijs en willen dan een jaarkaart kopen. Wie kan ons helpen met de 10% korting? We zullen 3 passen kopen.
    Je kan mij mailen op nijdampje@hotmail.com
    Grt,
    Mireille

    Hoi,wij zijn 4+5mei in Disneyland Parijs Als je wilt kunnen wij je helpen aan de korting,en wij zijn dan ontzettend blij met 3stempels omdat dat precies genoeg is om 1kaart te verlengen!!Ik hoor het graag!!Je kunt me mailen op henriastrid@hetnet.nl.Andere mensen mogen ook mailen voor 4of5 mei korting omdat we nog veel stempels kunnen gebruiken!!BVD!!!!Groetjes,Astrid.Laugh
Log In of Registreer om te reageren.