Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

17374767879105

Reacties

  • Van 28 februari t/m 2 maart zijn wij in Disneyland. Wil jij in deze periode een abonnement aanschaffen en gebruik maken van 10% korting. Laat het mij even weten. Wij hebben ruimte voor 9 personen.
  • Wij zijn op de volgende data in Disneyland en geven graag 10%korting aan mensen die in die periode een abonnement willen aanschaffen:

    1 t/m 4 maart 2017 (staat ook al in de lijst bovenaan dit forum)
    22 t/m 29 april 2017
    23 t/m 27 juli 2017

    Rechtstreeks mailen kan ook naar connympl@hotmail.com

    Wie weet tot ziens!
  • Wij zijn er 9 feb en 10 feb 2017 en kunnen ook korting geven aan 9 personen.

    Wij gaan ook nog eens in maart en april maar de datums zijn nog niet vast, wij zijn heel flexibel.

    Je kan gerust mailen naar gevaert.ldw@gmail.com

    Groetjes,
  • Ludo zei:

    Aan beide gezinnen die zaterdag 21 april mooi op de afspraak waren : geniet van jullie jaarkaarten en nogmaals vriendelijk bedankt voor de stempels.
    Mensen die van hun woord zijn, ze bestaan dus toch. Smile
    Wie kan ik plezieren met 1 GRATIS Dreampass voor kinderen tot 7 jaar en 1 GRATIS Fantasypass voor kinderen tot 7 jaar. Let op ! Deze kaartjes moeten ten laatste voor 12 mei worden ingeruild voor echte passen.
    Er zijn geen voorwaarden aan verbonden. Ik zal ze jullie bezorgen per post. Als dat geen cadeau is, weet ik het echt niet meer.
    Groetjes,
    Ludo

    Heeft u deze gratis pas nog aub?

    Mijn zoontje wordt in mei 7 jaar, komt hij hiervoor nog in aanmerking?

  • Is die 10% korting combineerbaar met de familiekorting?
  • Hoi Mieke,

    Helaas zijn kortingen bij Disney bijna nooit stapelbaar, dus het is of 10% korting, of de familie korting


    grz

    MJ
  • Hallo allemaal.

    Kan iemand ons korting geven voor 5 jaarpassen?
    Wij gaan 22-7-17 / 23-7-17 naar Disney.

    Alvast bedankt! :)
  • Enrique zei:

    Hallo allemaal.

    Kan iemand ons korting geven voor 5 jaarpassen?
    Wij gaan 22-7-17 / 23-7-17 naar Disney.

    Alvast bedankt! :)

    Hallo

    Wij helpen jullie graag aan de korting!
    Ik stuur je een pb.

    Groetjes
  • ik lees net op de site dat er maar tot maart korting gegeven kan worden, klopt dat??

  • februari 2017 aangepast
    Hoi Enrique,

    op welke site lees je dat?
    Het huidige parrainage-formulier is geldig van 3-11-2016 t/m 28-3-2017. Misschien dat je dat gelezen hebt?
    In het verleden volgden de geldigheidsperiodes elkaar gewoon op. Door deze beperking op te nemen is de periode om stempels te sparen beperkt, zodat je er niet "eeuwig" over kan doen om je formulier vol te krijgen.
    Dus tenzij het hele spaarsysteem stopt, zal vanaf 29-3-2017 een nieuw formulier beginnen.
  • Hugo zei:

    Hoi Enrique,

    op welke site lees je dat?
    Het huidige parrainage-formulier is geldig van 3-11-2016 t/m 28-3-2017. Misschien dat je dat gelezen hebt?
    In het verleden volgden de geldigheidsperiodes elkaar gewoon op. Door deze beperking op te nemen is de periode om stempels te sparen beperkt, zodat je er niet "eeuwig" over kan doen om je formulier vol te krijgen.
    Dus tenzij het hele spaarsysteem stopt, zal vanaf 29-3-2017 een nieuw formulier beginnen.

    Bedankt hugo!

    Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben.
  • 15, 16 en 17 februari 2017 zijn wij aanwezig in Disneyland Parijs. We hebben nog minstens 1 stempel nodig (liefst 4 om beide abonnementen te verlengen), dus wie wil er deze dagen 10% korting bij de aankoop van jullie abonnement?
    Laar aub snel iets weten!

    Mvg,

    David, Jessica & Alissa
  • Wij zijn in de voorjaarsvakantie vanaf 19 febr. tot 23 febr. bij Disneyland Parijs. Wij kunnen mensen 10% korting geven en vergoeden de parkeerkosten a 20 euro. Mail naar judithfrenken@gmail.com.
  • Hallo Disneyvrienden en -fans,

    Op 27 februari 2017 en van 12 t/m 14 april 2017 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder
  • Wie o wie kan ons op 25 / 26 maart aanstaande helpen aan 10% korting in ruil voor de stempels?

    Hi Denise,

    Wij zullen zaterdag 25 maart in Disneyland Parijs zijn met in ieder geval 2 personen (6x 10% korting). 26e is helaas een block dag voor de fantasy kaart dus kunnen wij het park niet in. Hoeveel jaarkaarten moeten/willen jullie halen? Groeten, Joy
  • Hi,

    Wij gaan van donderdag 23 maart t/m zaterdag 25 maart naar Disneyland Parijs. Wij kunnen nog 6x korting geven. Onze kaart loopt af in april en wij hopen nog wat stempels te kunnen verzamelen :)

    Hoor graag wanneer we iemand kunnen helpen met 10% korting op de aanschaf van een jaarkaart. Eventueel samen naar binnen rijden zodat je gratis kunt parkeren, scheelt weer €20,-!
    Je mag voor vragen ook mailen naar info@joyfit.nl

    Groetjes Joy
  • februari 2017 aangepast
    Hallo allemaal,
    wij zoeken korting :wink:
    Wij zullen naar verwachting het weekend van 4 en 5 maart in Disney zijn.
    Betreft totaal 6 nieuwe abonnees :smile:

    De exacte planning is nog niet helemaal rond, waarschijnlijk zijn 4 van de 6 al op vrijdag de 3e in Parijs.
  • februari 2017 aangepast

    Hallo allemaal,
    wij zoeken korting :wink:
    Wij zullen naar verwachting het weekend van 4 en 5 maart in Disney zijn.
    Betreft totaal 6 nieuwe abonnees :smile:

    De exacte planning is nog niet helemaal rond, waarschijnlijk zijn 4 van de 6 al op vrijdag de 3e in Parijs.

    Hallo

    Wij zouden jullie graag helpen, ik heb je ook een bericht gestuurd.
    Wij kunnen jullie alle 6 de korting geven

    Ik hoor graag van je
    Groetjes
  • Hoi Xander,

    Wij kunnen op de 3e aan 2 personen korting geven!
    Je zou me echt super blij maken want dat zijn onze laatste 2 stempeltjes!
    Ik hoor het graag.
    Evt kan je me mailen: hilkerogier@kpnmail.nl

    Groetjes Hilke

    Hallo allemaal,
    wij zoeken korting :wink:
    Wij zullen naar verwachting het weekend van 4 en 5 maart in Disney zijn.
    Betreft totaal 6 nieuwe abonnees :smile:

    De exacte planning is nog niet helemaal rond, waarschijnlijk zijn 4 van de 6 al op vrijdag de 3e in Parijs.

  • Wij gaan 1-2 & 3 maart weer naar DLP. We kunnen nog 9 personen korting geven.
  • Wij gaan 28 april tot en met 30 april naar Disney en kunnen korting geven (als het goed is ;) Wordt de eerste keer, haha). Dus wie wil... die roept maar ;)
  • Hi allemaal,

    Naast dat we 15 en 16 maart in Disneyland zijn, zullen we ook van 26 t/m 31 juli weer gaan. Dat betekent dat we ook dan weer liefhebbers blij kunnen maken met korting op hun jaarpassen.

    Ben je dan ook aanwezig, dan horen we het graag!

    Groet, Wouter
  • Wij kunnen aan 12 mensen korting geven.

    Zijn aanwezig:

    - Van donderdag 6 april tem zondag 9 april

    - Van vrijdag 11 augustus tem maandag 14 augustus

    Mag altijd pb sturen bij interesse.
  • Hoi,
    Wij kunnen op 1,2 of 3 maart nog aan 2 personen de korting geven. Wie helpt ons aan de laatste 2 stempeltjes?
    Ik hoor het graag bij interesse, groetjes Hilke
    hilkerogier@kpnmail.nl
  • Hugo zei:

    Onverwacht kunnen wij toch ook nog vier keer korting geven, en wel van:
    - 24 december tot en met 2 januari;
    - 18 februari tot en met 25 februari;
    - 22 juli tot en met 9 augustus.

    Op 25 februari zouden wij graag 2 nieuwe jaarkaarten kopen.
    Kan je ons nog 2x 10% korting bezorgen?

    mvg
    Sabine

  • Op 25 februari zouden wij graag 2 nieuwe jaarkaarten kopen.
    Kan je ons nog 2x 10% korting bezorgen?

    mvg
    Sabine


    Hoi Sabine, wij zijn er 25 Februari ook en kunnen ook nog korting verlenen.

    Groetjes,
    Jolanda
  • Wij mogen weer naar Disney vanaf 2 t/m 5 april en kunnen nog 4 pers korting geven.

    Gr Patricia
  • We hebben nog 1 stempel (liefst 4 maar 1 is super) nodig om onze kaart te vervolledigen. Wie wil korting bij aankoop van een abonnement? We zijn in Disneyland van 15 tot en met 17 februari 2017. Wie oh wie??
  • Hoi Sabine,

    Jolanda was me al voor, ik hoop dat je met haar kunt afspreken.
    Als het goed is zijn wij na de februari-periode voorzien van alle stempels. Ik zal dat hier dan ook doorgeven.
    Veel plezier volgende week!

    Hugo zei:

    Onverwacht kunnen wij toch ook nog vier keer korting geven, en wel van:
    - 24 december tot en met 2 januari;
    - 18 februari tot en met 25 februari;
    - 22 juli tot en met 9 augustus.

    Op 25 februari zouden wij graag 2 nieuwe jaarkaarten kopen.
    Kan je ons nog 2x 10% korting bezorgen?

    mvg
    Sabine
  • Mocht jullie datum nog niet helemaal vast staan, kan ik nog 2x korting geven op 1, 2 of 3 maart.
    Groetjes Hilke



    Op 25 februari zouden wij graag 2 nieuwe jaarkaarten kopen.
    Kan je ons nog 2x 10% korting bezorgen?

    mvg
    Sabine


Log In of Registreer om te reageren.