Jaarkaarten (algemene vragen)

1232426282982

Reacties

  • Hoi boogschutter,

    dat klopt, tot 15 februari is het BPA gesloten wegens onderhoud.
    Tot die tijd kun je gebruik maken van Donalds Desk - dat bereik je door als je via Fantasia Gardens de toegang nadert, de rechterkant aan te houden en zo langs het gebouw te lopen. Ongeveer halverwege vind je aan je linkerhand Donalds Desk.
  • Goedenavond, er staat zoveel informatie op dit forum, heel fijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer :(
    Wij gaan 18 februari naar Disney en gaan dan een jaarkaart kopen.
    Vanaf een maand later kunnen wij anderen dus korting geven. Nu valt het me bij de hotels op dat er vaak mensen staan die de dagtickets willen hebben. Tellen deze dan ook als stempels, of hoe werkt dat?
  • Nee, je krijgt alleen stempels als je anderen korting geven die een jaarkaart kopen.
  • Hoi Kristel1976,

    De mensen die bij de hotels/uitgang van het park om je kaarten vragen hebben helaas vaak ook niet de intentie om van de Disney magie te gaan genieten, maar meer met hun handen in andermans zakken/tassen etc te zitten zonder toestemming.

    grz

    MJ
  • Beste allemaal,

    Wij zijn van plan om fantasy jaarkaarten te kopen.
    Nu heb ik gelezen dat er bij erge drukte je geweigerd kan worden met fantasy jaarkaarten.
    Nu zijn wij ook van plan om in de bouwvak tegaan dan zal het waarschijnlijk erg druk zijn in het park.
    Het zou zonde zijn om naar parijs te rijden en dan te horen krijgen dat je er niet in mag.
    Wat is jullie ervaring hiermee?
  • Beste allemaal,

    Wij zijn van plan om fantasy jaarkaarten te kopen.
    Nu heb ik gelezen dat er bij erge drukte je geweigerd kan worden met fantasy jaarkaarten.
    Nu zijn wij ook van plan om in de bouwvak tegaan dan zal het waarschijnlijk erg druk zijn in het park.
    Het zou zonde zijn om naar parijs te rijden en dan te horen krijgen dat je er niet in mag.
    Wat is jullie ervaring hiermee?

    Hoi driftsmurf,

    Dit is nog nooit tijdens de zomervakantie gebeurt. De afgelopen jaren hebben de parken (met name het Disneyland Park) alleen op bepaalde dagen tijdens het kerstseizoen (november/december) de maximale capaciteit bereikt, waardoor de toegang tot de parken werd beperkt. Voor de zomer hoef je je dus geen zorgen te maken.

    Om tijd in het resort te besparen kun je de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Beste allemaal,

    Wij zijn van plan om fantasy jaarkaarten te kopen.
    Nu heb ik gelezen dat er bij erge drukte je geweigerd kan worden met fantasy jaarkaarten.
    Nu zijn wij ook van plan om in de bouwvak tegaan dan zal het waarschijnlijk erg druk zijn in het park.
    Het zou zonde zijn om naar parijs te rijden en dan te horen krijgen dat je er niet in mag.
    Wat is jullie ervaring hiermee?

    Hoi driftsmurf,

    Dit is nog nooit tijdens de zomervakantie gebeurt. De afgelopen jaren hebben de parken (met name het Disneyland Park) alleen op bepaalde dagen tijdens het kerstseizoen (november/december) de maximale capaciteit bereikt, waardoor de toegang tot de parken werd beperkt. Voor de zomer hoef je je dus geen zorgen te maken.

    Om tijd in het resort te besparen kun je de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt voor je snelle reactie Lars

    Ik heb nog een vraag hierover.
    Zijn die dagen vooraf bekend? stel je staat in die december periode vooraan in de rij als het park opengaat.
    Word je dan ook al geweigerd omdat ze verwachten dat het druk word? of is dat pas als het werkelijk te druk is in het park?



  • Bedankt voor je snelle reactie Lars

    Ik heb nog een vraag hierover.
    Zijn die dagen vooraf bekend? stel je staat in die december periode vooraan in de rij als het park opengaat.
    Word je dan ook al geweigerd omdat ze verwachten dat het druk word? of is dat pas als het werkelijk te druk is in het park?

    Graag gedaan, driftsmurf! Gasten worden pas geweigerd als het park daadwerkelijk de maximale capaciteit heeft bereikt. Iedereen wordt dan doorgestuurd naar het andere park (ook al heb je bijvoorbeeld alleen tickets voor het park dat de capaciteit heeft bereikt). Meestal bereikt een park rond het middaguur de maximale capaciteit. Later gaan weer veel mensen weg (bijvoorbeeld na de parade) en worden nieuwe bezoekers weer toegelaten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Weet je toevallig wat de beste tijd is om naar Bureau Passport Annuel te gaan, of is het daar altijd druk?
  • Iemand al hun jaarpassen gaan verlengen met de uiterste vervaldatum na 28 maart?
    Wij willen nl.op 26/02 onze passen gaan verlengen maar onze vervaldatum is 7/04.Zouden we dan toch onze 6 maand gratis erbij krijgen?
  • Pauk zei:

    Hoi Lars,

    Weet je toevallig wat de beste tijd is om naar Bureau Passport Annuel te gaan, of is het daar altijd druk?

    Hoi Pauk,

    De beste tijden om naar Bureau Passeport Annuel te gaan is direct om 10:00 uur, na lunchtijd of tegen het einde van de middag, het liefst niet in een schoolvakantie of weekend want dan is het de hele dag druk.

    Groetjes,
    Lars
  • minnie zei:

    Iemand al hun jaarpassen gaan verlengen met de uiterste vervaldatum na 28 maart?
    Wij willen nl.op 26/02 onze passen gaan verlengen maar onze vervaldatum is 7/04.Zouden we dan toch onze 6 maand gratis erbij krijgen?

    Hoi minnie,

    De 6 maanden extra gratis aanbieding is in ieder geval t/m 28 maart 2017 beschikbaar voor alle jaarkaarthouders die vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum verlengen. In jullie geval verloopt de jaarkaart op 07-04 en kun je dus vanaf 07-02 verlengen met de actie.

    Groetjes,
    Lars
  • Je snapt het al.. Wij gaan op zaterdag.. Dus dan proberen om daar toch om 10 uur te zijn in de hoop dat het meevalt
  • Lars
    De onze vervallen op 28/03/2017.
    We gaan op 28/02 gaan verlengen, dus de zes maanden die krijgen we dan als ik het goed lees...
  • Hoi Quickie,

    dat klopt, dan geldt de actie nog steeds.
  • februari 2017 aangepast
    Hallo allemaal,
    volgende week gaan wij naar Disney Paris en willen jaarkaarten aanschaffen (Fantasy).
    Nu is het mij onduidelijk welke dagkaarten ik kan kopen die kan worden omgewisseld bij Bureau Passport Annuel?
    Je hebt nu van die dagkaarten met speciale actie (2 parken voor de prijs van 1 etc), maar daar staat bij de kleine lettertjes dat deze niet omgewisseld kunnen worden.
    Dus ik begrijp dat ik het beste een Magic Flex dagkaart kan kopen?

    Kortom, met welke dagkaarten kan ik het park in en die omwisselen voor jaarkaarten?
    Alvast bedankt.
    Groetjes, Sanne
  • Hallo allemaal,
    volgende week gaan wij naar Disney Paris en willen jaarkaarten aanschaffen (Fantasy).
    Nu is het mij onduidelijk welke dagkaarten ik kan kopen die kan worden omgewisseld bij Bureau Passport Annuel?
    Je hebt nu van die dagkaarten met speciale actie (2 parken voor de prijs van 1 etc), maar daar staat bij de kleine lettertjes dat deze niet omgewisseld kunnen worden.
    Dus ik begrijp dat ik het beste een Magic Flex dagkaart kan kopen?

    Kortom, met welke dagkaarten kan ik het park in en die omwisselen voor jaarkaarten?
    Alvast bedankt.
    Groetjes, Sanne

    Hoi Sanne,

    In principe zijn alle losse dagkaarten (met of zonder aanbieding/korting) via onze website geldig voor de aanschaf van een jaarkaart, maar wij adviseren om te kiezen voor de MAGIC FLEX tickets. Deze zijn namelijk het hele jaar door geldig en daardoor flexibel te gebruiken. Mocht je om welke reden dan ook niet naar Disney kunnen op de dag dat je origineel van plan was (bijvoorbeeld vanwege ziekte), dan kan het altijd nog een andere keer later in het jaar. De tickets met korting hebben blockdagen en zijn daardoor minder flexibel. Deze tickets kunnen ook niet voor andere tickets 'omgewisseld' worden en dat is wat er in de kleine letters wordt bedoelt. Dergelijke tickets zijn niet annuleerbaar of wijzigbaar, vandaar ons advies voor MAGIC FLEX. De prijs van de gekozen dagkaart wordt bij Bureau Passeport Annuel afgetrokken van de prijs van de gekozen jaarkaart. Bestel de tickets eenvoudig online en ontvang ze als E-tickets direct per mail: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Ik wil toch eventjes graag de mening/hulp van anderen.
    Wij hebben afgelopen december een dream jaarkaart aangeschaft. Nu willen wij in September 3 mensen voor 4 dagen meenemen naar Disneyland Parijs. Wat is wijsheid?
    Komt er nog een actie waarbij je vrienden voor een vriendenprijs mee kan nemen?
    Het gaat om 4 doordeweekse dagen. En ik zag dus dat de goedkoopste jaarkaart goedkoper zou zijn dan losse entreekaartjes.
    En dan krijgen wij ook onze stempels toch?
    Maar blijven deze prijzen hetzelfde na 26 maart? en zo niet, hoe doe ik dat dan met nu al die jaarkaarten aanschaffen zodat wij onze stempels krijgen en hun in September voor goedkoper mee kunnen.

    Groeten,
    Maroesja
  • Hoi Maroesja,

    Meestal komt er na de zomervakantie een Bring A Friend-actie, maar zekerheid hierover heb je nooit. Je kunt per post de classis jaarkaarten al bestelken, dit heeft als voordeel dat je de kaart direct kunt gebruiken. Koop je 'm bij het park zelf dan is deze de eerstvolgende 2 dagen niet geldig. Wellicht ook handig om 1 fantasy jaarkaart te kopen voor bijvoorbeeld gratis parkeren en meer kortingen.
  • Mroezza zei:

    Hallo,

    Ik wil toch eventjes graag de mening/hulp van anderen.
    Wij hebben afgelopen december een dream jaarkaart aangeschaft. Nu willen wij in September 3 mensen voor 4 dagen meenemen naar Disneyland Parijs. Wat is wijsheid?
    Komt er nog een actie waarbij je vrienden voor een vriendenprijs mee kan nemen?
    Het gaat om 4 doordeweekse dagen. En ik zag dus dat de goedkoopste jaarkaart goedkoper zou zijn dan losse entreekaartjes.
    En dan krijgen wij ook onze stempels toch?
    Maar blijven deze prijzen hetzelfde na 26 maart? en zo niet, hoe doe ik dat dan met nu al die jaarkaarten aanschaffen zodat wij onze stempels krijgen en hun in September voor goedkoper mee kunnen.

    Groeten,
    Maroesja

    Hoi Maroesja,

    De 'Bring a Friend' actie is doorgaans alleen tijdens het begin van het jaar en rond de zomer beschikbaar. Daarnaast kun je maximaal 5 tickets per week aanschaffen via deze aanbieding. Dat gaat voor 3 personen voor 4 dagen dan niet lukken.

    Stempels ontvangen is alleen mogelijk als de jaarkaarten ter plaatse worden aangeschaft. De Classic heeft de beperking dat deze de twee dagen na aanschaf niet geldig is. Ik adviseer alle internationale gasten om te kiezen voor een Fantasy of Dream zonder deze beperking en inclusief gratis parkeren, toegang tot de Extra Magische Uren en hogere korting in winkels en restaurants.

    De prijzen gaan vanaf 29 maart 2017 omhoog en naar verluid komen er andere type jaarkaarten met nieuwe voorwaarden. Disney zal hier pas eind maart meer duidelijkheid over geven. Aanbiedingen voor losse tickets zijn momenteel beschikbaar voor aankomsten t/m 30 juni 2017 via: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Komend voorjaar zullen de aanbiedingen voor latere aankomsten bekend worden gemaakt.

    Je kunt de jaarkaarten (zonder korting via een andere jaarkaarthouder) eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi,

    Even een vraagje, je kunt nu ook jaarkaarten kopen en dit per maand betalen.
    Kun je dan evengoed gebruik maken van de 10% korting als een andere abbohouder met je meegaat?
    En waar wordt die 10% over berekent? bijv bij fantasy = 179 - dagkaartprijs (47) of gewoon over de 179?

    gr Renate
  • Hoi hoi,

    Even een vraagje, je kunt nu ook jaarkaarten kopen en dit per maand betalen.
    Kun je dan evengoed gebruik maken van de 10% korting als een andere abbohouder met je meegaat?
    En waar wordt die 10% over berekent? bijv bij fantasy = 179 - dagkaartprijs (47) of gewoon over de 179?

    gr Renate

    Hoi Renate,

    Ja dat kan. De korting wordt toegepast op het maandelijkse bedrag. De eerste betaling van €47 blijft hetzelfde. Schaf eerst op voorhand online losse dagkaarten aan voor de personen die een jaarkaart willen kopen en ontvang deze als E-tickets zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Bij Bureau Passeport Annuel spreek je vervolgens met een bestaande jaarkaarthouder af en wordt de prijs van de dagkaart + 10% korting verrekend.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mroezza zei:

    Hallo,

    Ik wil toch eventjes graag de mening/hulp van anderen.
    Wij hebben afgelopen december een dream jaarkaart aangeschaft. Nu willen wij in September 3 mensen voor 4 dagen meenemen naar Disneyland Parijs. Wat is wijsheid?
    Komt er nog een actie waarbij je vrienden voor een vriendenprijs mee kan nemen?
    Het gaat om 4 doordeweekse dagen. En ik zag dus dat de goedkoopste jaarkaart goedkoper zou zijn dan losse entreekaartjes.
    En dan krijgen wij ook onze stempels toch?
    Maar blijven deze prijzen hetzelfde na 26 maart? en zo niet, hoe doe ik dat dan met nu al die jaarkaarten aanschaffen zodat wij onze stempels krijgen en hun in September voor goedkoper mee kunnen.

    Groeten,
    Maroesja

    Hoi Maroesja,

    De 'Bring a Friend' actie is doorgaans alleen tijdens het begin van het jaar en rond de zomer beschikbaar. Daarnaast kun je maximaal 5 tickets per week aanschaffen via deze aanbieding. Dat gaat voor 3 personen voor 4 dagen dan niet lukken.

    Stempels ontvangen is alleen mogelijk als de jaarkaarten ter plaatse worden aangeschaft. De Classic heeft de beperking dat deze de twee dagen na aanschaf niet geldig is. Ik adviseer alle internationale gasten om te kiezen voor een Fantasy of Dream zonder deze beperking en inclusief gratis parkeren, toegang tot de Extra Magische Uren en hogere korting in winkels en restaurants.

    De prijzen gaan vanaf 29 maart 2017 omhoog en naar verluid komen er andere type jaarkaarten met nieuwe voorwaarden. Disney zal hier pas eind maart meer duidelijkheid over geven. Aanbiedingen voor losse tickets zijn momenteel beschikbaar voor aankomsten t/m 30 juni 2017 via: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Komend voorjaar zullen de aanbiedingen voor latere aankomsten bekend worden gemaakt.

    Je kunt de jaarkaarten (zonder korting via een andere jaarkaarthouder) eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
    Ok dus het is het slimste en het goedkoopste om die jaarkaarten gewoon online te kopen van tevoren. Het zijn namelijk geen die hard disney fanaten. Dus het gaat er niet zo zeer om dat ze uberhaupt een jaarkaart hebben, Ik ben alleen echt op zoek naar de goedkoopste optie voor 3 mensen 4 dagen entree.
    Maar ik snap alleen niet waarom hij 6 maanden geldig is na aanschaf. Het is toch een jaarkaart? geen half jaarkaart ;)

    Groetjes
  • Mroezza zei:


    Ok dus het is het slimste en het goedkoopste om die jaarkaarten gewoon online te kopen van tevoren. Het zijn namelijk geen die hard disney fanaten. Dus het gaat er niet zo zeer om dat ze uberhaupt een jaarkaart hebben, Ik ben alleen echt op zoek naar de goedkoopste optie voor 3 mensen 4 dagen entree.
    Maar ik snap alleen niet waarom hij 6 maanden geldig is na aanschaf. Het is toch een jaarkaart? geen half jaarkaart ;)

    Groetjes

    Hoi Mroezza,

    Het gaat hier om de geldigheid van de E-voucher. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die 6 maanden dien je die voucher om te wisselen voor een definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. Dat kan op ieder willekeurige dag (ook als dat een blockdag zou zijn voor die specifieke jaarkaart). Op dat moment gaat de geldigheid van de jaarkaart zelf (12 maanden) pas in.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Hoe lang mag je geen jaarkaart gehad hebben voordat je weer een nieuwe aanschaft?

    Alvast bedankt

    Gr Lisanne
  • Hoi Lisanne,

    daar zit geen beperking op. Je mag je huidige jaarkaart vandaag laten verlopen en morgen gewoon een nieuwe kopen. Je betaalt dan uiteraard wel weer de volledige prijs.
    Om korting te kunnen krijgen via het parrainage-systeem mag je de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart hebben gehad.
  • Hoi Lars,
    Hoe zit het met de nieuwe jaarkaarten vanaf 29 maart a.s?
    Blijven de regels voor Parrainage gelijk aan nu of veranderen die ook?
  • Ik twijfel nu even, we hebben al jaarkaarten aangeschaft (Dream) en die gaan we 11 maart inwisselen voor definitieve kaarten. Mag je die eerste dag meteen al gebruik maken van de EMH of mag je er pas om 10:00 uur in?
  • Hoi Lars,
    Hoe zit het met de nieuwe jaarkaarten vanaf 29 maart a.s?
    Blijven de regels voor Parrainage gelijk aan nu of veranderen die ook?

    Hoi Maria-Anna,

    Disney heeft de nieuwe jaarkaarten vanaf 29 maart 2017 gister aangekondigd. Parrainage blijft bestaan, maar dit wordt teruggebracht naar 4 gratis maanden in plaats van 6. Hier staat alvast het overzicht van de nieuwe jaarkaarten + prijzen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Vandaag heb ik helaas geen tijd, maar morgen plaats ik een uitgebreid artikel met alle nieuwe voorwaarden, voordelen, prijzen, acties, upgrade- & verlengmogelijkheden.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.