Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

17475777980105

Reacties

  • februari 2017 aangepast
    Hallo Disneyliefhebbers! Laugh

    Wij gaan 25 t/m 28 februari naar Disney en kunnen dan 10% korting geven bij de aanschaf van jaarkaart(en). Als jij de korting wilt, krijgen wij een stempel. Iedereen blij! Als je interesse hebt laat het dan weten en mail naar ossio@live. om een afspraak te maken.
    Hartelijke groet,
    Oscar
  • Ik ben opzoek naar een jaarkaarthouder die mij op 26 maart a.s. 10% korting op de aanschaf van mijn nieuwe Dream kaart kan verlenen.

    Daarnaast bied ik een 3 dagen 2 parken pas aan voor zondag 26 t/m dinsdag 28 maart!!

    Graag reacties naar; nathasjabarink75@gmail.com
  • Wie o wie kan ons op 25 / 26 maart aanstaande helpen aan 10% korting in ruil voor de stempels?

    Hoi Denise, ben je nog op zoek naar iemand die jullie van korting kan voorzien? Wij zijn de 25e en 26e namelijk in het park. Groetjes

  • Takkie zei:

    Wie o wie kan ons op 25 / 26 maart aanstaande helpen aan 10% korting in ruil voor de stempels?

    Hoi Denise, ben je nog op zoek naar iemand die jullie van korting kan voorzien? Wij zijn de 25e en 26e namelijk in het park. Groetjes

    Sorry?!! Ik dacht februari. We zijn er niet in maart :-(

  • Hallo,
    Wij gaan van 24 februari tot 27 februari en kunnen dan 10% korting geven aan mensen die een jaar kaart willen kopen

    Tot dan,
    Sabine
  • Hallo allemaal,

    Wij gaan NA alle schoolvakanties (dus na de Franse- Duitse en Nederlandse schoolvakanties)
  • Ik ben op 11, 12 en 13 april in Disneyland Parijs en kan 6 personen helpen met korting op de aanschaf van hun jaarkaarten.

    Kopen jullie 3 jaarkaarten dan staat daar een leuke verrassing tegenover, gaat het om 6 kaarten dan komt hier nog een extraatje bovenop!

    Ik hoor het graag als ik jullie kan helpen!
  • februari 2017 aangepast

    Wij gaan 28 april tot en met 30 april naar Disney en kunnen korting geven (als het goed is ;) Wordt de eerste keer, haha). Dus wie wil... die roept maar ;)

    Ja, hoor! Afgelopen weekend in Disney onze jaarkaarten opgehaald! Super gaaf. En we zijn van 28 april tot en met 1 mei in Disney. We kunnen 9 mensen korting geven. Mocht je interesse hebben, stuur me gerust een PB :)

    Overigens zijn we er ook van 21 augustus tot en met 28 augustus. Dus alle kans :smiley:
  • februari 2017 aangepast
    Wij zijn er aankomend weekend
    (24 TM 26 februari) en eind maart gaan we een weekendje. Als er mensen op zoek zijn naar 10% korting kun je me een berichtje sturen :-)
  • februari 2017 aangepast
    Wij zijn aanwezig: 23,24 en 25 februari en staan met de camper op het parkeer terrein.
    Dus makkelijk af te spreken daar.:-) we hebben 2 kaarten en nog nooit korting gegeven en stempels ontvangen.....weten dus ook niet exact hoe het werkt, maar daar komen we wel uit neem ik aan. maar per kaart kan er wel een aantal jaarkaarten met korting gegeven worden toch?
  • Hallo mede Disney fans

    komende maandag 27 februari rijden wij weer met onze camper richting Disneyland Parijs en blijven daar tot vrijdag 3 maart.
    Zoek jij nog iemand om gezellig in de rij te staan voor een jaarkaart met 10% korting?
    Dan kunnen wij jullie vast helpen
  • clautje zei:

    Hallo mede Disney fans

    komende maandag 27 februari rijden wij weer met onze camper richting Disneyland Parijs en blijven daar tot vrijdag 3 maart.
    Zoek jij nog iemand om gezellig in de rij te staan voor een jaarkaart met 10% korting?
    Dan kunnen wij jullie vast helpen

    Om af te spreken stuur dan een berichtje (of bel gewoon) naar 06-23459860

    En wie weet zien we elkaar in Disneyland Parijs

    Groetjes Claudia
  • februari 2017 aangepast

    Hallo allemaal,
    wij zoeken korting :wink:
    Wij zullen naar verwachting het weekend van 4 en 5 maart in Disney zijn.
    Betreft totaal 6 nieuwe abonnees :smile:

    De exacte planning is nog niet helemaal rond, waarschijnlijk zijn 4 van de 6 al op vrijdag de 3e in Parijs.

    Hoi Sander,

    Wij zijn in Disney tot 4 maart en kunnen jullie korting geven. Je kunt mij mailen op connympl@hotmail.com
  • Hallo allemaal

    Wij gaan met z'n tweeen naar disney van 27 Feb tot 2 maar 2017 en kunnen mensen nog korting aanbieden.
    Laat maar weten wie er interesse hebben en we gaan graag even in de rij staan voor jullie.
    Om af te spreken kun je het beste een email sturen naar : leonvanraaij@hotmail.com

    Groetjes

    Leon

  • Laatste oproepje vlak voordat we gaan:
    Van 1 tm 3 maart kunnen wij nog aan 2 personen 10% korting geven! Het zijn onze laatste 2 benodigde stempels dus zou zoooo fijn zijn!
    Info: hilkerogier@kpnmail.nl
    Groetjes Hilke
  • Wie gaat er nog een abonnement aanschaffen van nu tot 26 maart?
    We hebben nog 1 (liefst 4 uiteraard) mensen 10% korting geven. Liefst in een weekend maar indien andere dag, laat het mij weten, dan neem ik wel verlof!
  • Hoi! :)

    Ik ben van zondag 7 mei t/m zaterdag 13 mei in Disneyland. Mijn familie en ik kunnen maximaal 12 personen korting geven :)

    Mocht je interesse hebben, laat het mij weten via email: sammelissac@gmail.com
  • Met dank aan Bernie kunnen wij nu definitief van de lijst. Mocht vanaf augustus 2018 er nog een parrainage-systeem bestaan, dan meld ik me daarvoor wel weer. Natuurlijk blijf ik alle andere onderwerpen wel volgen.
  • Wij zijn in disneyland 12,13 en 14 april en kunnen 12 mensen korting geven. interesse? Laat het me gerust weten betty.papegaey@telenet.be. . Groetjes Betty
  • Wij zijn van 22 tot 29 april 2017 in Disney en kunnen dan nog aan 8 personen 10% korting geven.
    Wil je in die periode een jaarkaart aanschaffen? Mail ons dan op connympl@hotmail.com

    Groetjes

  • Hallo iedereen,

    Wij gaan deze week (onverwachts!) naar Disney van zaterdag 3 maart tot en met zondag 5 maart. Kunnen we iemand helpen met korting? Zo kunnen we beginnen sparen voor onze Parrainage...

    Bedankt!

    Groetjes,
    Nathalie

  • Mocht er nog iemand korting willen hebben bij het aanschaffen van een jaarkaart. We zijn er van 1 tot en met 4 maart om die korting te geven.
    stuur dan even een email naar dit adres sandra.elzakkers@ziggo.nl
  • Lars zei:

    Beste forumleden,

    Dit topic is bedoeld voor zowel bestaande, als nieuwe (aanstaande) jaarkaarthouders om met elkaar in contact te komen voor het verlenen of het ontvangen van 10% korting. Bij iedere reactie in dit topic zal ik de data per persoon vermelden in deze post. Zo kan iedereen in één oogopslag zien wanneer er jaarkaarthouders in Disneyland zijn om korting te geven of wanneer er aanstaande jaarkaarthouders korting zouden willen.

    Tip: Wil je via een bestaande jaarkaarthouder korting ontvangen op je nieuwe jaarkaart, bestel dan, na een afspraak gemaakt te hebben, via DiscoverTheMagic.nl één MAGIC FLEX dagkaart per nieuwe jaarkaarthouder. Met dit flexibele E-ticket (geldig op alle dagen van het jaar, gedurende 12 maanden na aankoop) kun je direct naar binnen en hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa. Zo kun je op een willekeurig tijdstip afspreken bij Bureau Passeport Annuel en alvast van de magie genieten. De prijs van dit E-ticket wordt vervolgens bij Bureau Passeport Annuel verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart, inclusief 10% korting via de bestaande jaarkaarthouder. Bestel de tickets hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    2016 / 2017

    Korting aangeboden door bestaande jaarkaarthouders:
    jessy84: 11-15 april
    Disneyfam: 25-28 februari & 22-26 april & 14-19 juli
    Hilke: 1-3 maart
    Hugo: 18-25 februari & 22 juli - 9 augustus
    saskia_d: 17-20 juli
    esther: 26-29 december
    Conny1311: 1-4 maart & 22-29 april & 23-27 juli
    sandrael: 1-4 maart
    Conny1311: 1-4 maart
    Ilona79: 23-25 april
    tattie325: 5-8 maart
    Yves: 11-14 april
    Isaaa201: 28 februari - 2 maart
    Wouter86: 15-16 maart
    Loek: 23-27 april
    missneeltje: 11-12 april
    romolija: 28 februari - 2 maart
    judith: 19-23 februari
    Geert1969: 27 februari & 12-14 april
    JoyVisser: 23-25 maart
    Pika: 1-3 maart
    Kristel1976: 28-30 april
    Wouter86: 15-16 maart & 26-31 juli
    mieke: 6-9 april & 11-14 augustus
    vanons: 2-5 april
    ossio: 25-28 februari
    kleintje1: 24-27 februari
    RogerM: 11-13 april
    LVR: 27 februari - 2 maart
    Plopperke: 24-26 februari
    Melissa91: 7-13 mei

    Korting gevraagd door nieuwe jaarkaarthouders:

    Anne-marie: 11 juni
    denise1973: 25 of 26 maart
    Enrique: 22 juli
    XanderVR: 4 maart
    Nathasja: 26 maart

    Denise1973, XanderVR en Nathasja: Hebben jullie nog nood aan een korting? Laat anders maar iets weten, ik kan elke dag wel "even" naar Disneyland komen ;-)
  • Als iemand nog korting zoekt voor zijn jaarkaart (de 'oude' dus tot 29 maart, welke geen blockoutdagen heeft!) zou je mij kunnen mailen op marjoleinart@hotmail.com
    Wij komen graag naar Disneyland om onze jaarkaarten nog voor die datum te kunnen verlengen! Het gaat om 5 of 6 personen om korting te geven.
  • Mits alles lukt proberen we eind deze week naar Disney te gaan om jaarkaarten te kopen, ligt er nog aan of we vrij kunnen krijgen, hotel geboekt kunnen krijgen etc. :-) )

    Gezien de aankomende prijsverhoging lijkt ons dat het slimste, begrijp ik goed dat je voor de jaarkaarten niet meer een halve dag kwijt bent? Vorige keer (geloof 2014) kostte de jaarkaarten kopen met korting zo'n beetje een halve dag in de rij staan...dat was wel erg jammer
  • Mits alles lukt proberen we eind deze week naar Disney te gaan om jaarkaarten te kopen, ligt er nog aan of we vrij kunnen krijgen, hotel geboekt kunnen krijgen etc. :-) )

    Gezien de aankomende prijsverhoging lijkt ons dat het slimste, begrijp ik goed dat je voor de jaarkaarten niet meer een halve dag kwijt bent? Vorige keer (geloof 2014) kostte de jaarkaarten kopen met korting zo'n beetje een halve dag in de rij staan...dat was wel erg jammer

    Hoi! Het is idd het slimste om de kaarten nu nog te kopen, dat scheelt veel geld ;)
    Het ligt er een beetje aan hoe druk het is, maar afgelopen keer hebben wij op vrijdag ongeveer drie kwartier erover gedaan (van in de rij staan tot de pas ontvangen).
    Wij willen je graag korting geven, dit weekend of op een ander moment. Je kunt me een email sturen op carmen-dekkers@hotmail.com
  • we verwachten dat we donderdag zullen arriveren bij Disney, hopelijk is er nog iemand op zoek naar stempels zodat we van de korting kunnen genieten.
  • we verwachten dat we donderdag zullen arriveren bij Disney, hopelijk is er nog iemand op zoek naar stempels zodat we van de korting kunnen genieten.

    Ja wij!! Wij zijn er donderdag en kunnen nog korting geven!
  • we verwachten dat we donderdag zullen arriveren bij Disney, hopelijk is er nog iemand op zoek naar stempels zodat we van de korting kunnen genieten.

    Ik heb je een privé bericht gestuurd, je kan me contacten. Ik hoor het graag
    Groetjes Hilke
  • check, check en dubbelcheck:

    als ik het goed begrijp, als we een E-ticket kopen dan hoeven we niet in de rij te staan bij de kassa en kunnen we (op dezelfde dag uiteraard) met iemand afspreken voor 4 jaar-kaarten met korting waar dan ook het bedrag van E-ticket nog vanaf gehaald wordt?

    (just to be sure)
Log In of Registreer om te reageren.