Agrabah Café

Hoi,

Agrabah Café is een all-you-can-eat restaurant, maar wat is er zoal te krijgen? Ik wil er namelijk de volgende keer dat ik in Disney ben gaan eten, maar twijfel een beetje omdat ik niet precies weet wat het aanbod is.

Reacties

  • Hoi,

    Agrabah Café is een all-you-can-eat restaurant, maar wat is er zoal te krijgen? Ik wil er namelijk de volgende keer dat ik in Disney ben gaan eten, maar twijfel een beetje omdat ik niet precies weet wat het aanbod is.

    Hoi Claireeeparis,

    Bekijk hier recente foto's en een review van dit restaurant om een goed beeld te krijgen van de gerechten die hier geserveerd worden: http://www.dlptownsquare.com/agrabah-cafe-review/.

    Groetjes,
    Lars
  • Wat je er kon krijgen, weet ik niet meer precies, weet wel dat ik het één van de lekkerste restaurants vind ;)
  • Ik wilde er ook een keer eten omdat ik het type eten erg lekker vind, maar ik vond het heel erg tegenvallen. Het restaurant deed voor mij zijn laatste 3 letters in de naam eer aan. Elk gerecht vond ik hetzelfde smaken. Disney heeft betere restaurants wat mij betref.
  • Hoi Lars, heb je ook nog links naar andere restaurants, want veel van de all you can eat buffetten staat niet bij wat er zoal te eten is....
  • Lydia zei:

    Hoi Lars, heb je ook nog links naar andere restaurants, want veel van de all you can eat buffetten staat niet bij wat er zoal te eten is....

    Hoi Lydia,

    Voor de buffetservice restaurants zijn er helaas geen 'volledige' menu's aangezien de gerechten geregeld wisselen. In de regel serveren Plaza Gardens, Restaurant des Stars en de buffetservice restaurants in de Disney hotels een gevarieerde internationale keuken. Agrabah Café heeft meer oosterse gerechten en La Grange heeft tex-mex gerechten.

    Groetjes,
    Lars
  • Lydia zei:

    Hoi Lars, heb je ook nog links naar andere restaurants, want veel van de all you can eat buffetten staat niet bij wat er zoal te eten is....

    Even op YouTube kijken, daar zie je een beetje wat je kan verwachten.
  • Is dit restaurant maar tot 1530 te boeken? Via de app was dit de laatste tijd die je kon kiezen?
  • Dat klopt, je kunt in dit restaurant meestal alleen lunchen, niet dineren.
  • Hoi @ikkeiet ,

    Agrabah Café is de komende periode dagelijks geopend van 11:30 tot 16:00 uur.

    Groetjes,
    Lars
  • Zijn er ook wel momenten dat Agrabah Café 's avonds geopend is? Of sluit het altijd na 16.00 uur?
  • Zijn er ook wel momenten dat Agrabah Café 's avonds geopend is? Of sluit het altijd na 16.00 uur?

    Agrabah Cafe is alleen in de middag geopend.
Log In of Registreer om te reageren.