Season of the Force

januari 2017 aangepast in Walt Disney Studios Park
Hoi,
Ik had ergens (weet niet meer waar) gelezen dat een gedeelte van season of the force verlengd zou worden tot september. Kan iemand daar misschien meer informatie over geven?

Reacties

  • dotty03 zei:

    Hoi,
    Ik had ergens (weet niet meer waar) gelezen dat een gedeelte van season of the force verlengd zou worden tot september. Kan iemand daar misschien meer informatie over geven?

    Hoi dotty03,

    Delen van het entertainment voor Season of the Force in het Walt Disney Studios Park wordt verlengd t/m 30 september 2017. De show overdag (Star Wars: A Galaxy Far Far Away), First Order March en Stormtroopers Patrol blijven te zien. De avondshow (Star Wars: A Galactic Celebration) is exclusief voor het seizoen en nog t/m 26 maart 2017 te zien. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/star-wars-season-of-the-force-2017-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ben heel benieuwd voor alle shows van Star wars... ik heb voor de zekerheid een verblijf van 4 dagen geboekt om op ons gemak alle shows en meet and greets te kunnen zien van star wars.
    Zou ook leuk zijn voor onze kids om eens mee te kunnen doen in de star wars academy. Moet kick zijn om te mogen vechten tegen Darth Vader :-)
  • ik zag al beelden van een aantal dingen en vond het maar "meh" Ben nochtans wel een Star Wars fan (behalve van film I, II en III). Denk, had ik het daar pas voor de eerste keer gezien, ik heel teleurgesteld zou zijn geweest. De projectie op de Tower of terror vond ik wel nog mooi op de video's. Nog iets meer dan 3 weken geduld voor ons :-)
  • Hoi Joke,

    ik herken je gevoel - op een schermpje op je telefoon, iPad of computer ziet het er misschien niet overweldigend uit. Maar ik hoor van mensen die geweest zijn dat het heel indrukwekkend is - zeker met het geluid dat in de parken veel beter is dan op een filmpje. Maar ook voor ons geldt: nog 2 weken en dan weten we het.
  • Ik ben niet zo'n star wars fan maar mijn zoon van 6 wel. Denk dat het voor hem en zijn zus wel indrukwekkend zal zijn om al die figuren daar zien rond te lopen.
  • Hallo allemaal,

    De avondshow, Star Wars: A Galactic Celebration, was echt heel indrukwekkend.
    Alleen jammer dat die tijdens ons bezoek (door de week) niet te combineren is met Disney Dreams. (vrijwel gelijktijdig)

    De shows overdag zijn echt voor de Star Wars fans.
  • Hallo Allemaal,

    Nog een paar dagen en dan vertrek ik naar disneyland parijs. Op 1 maart vertrek ik voor 2 dagen naar Disney. Ben erg benieuwd naar de star wars shows.

    De avondshow Star wars: A Galactic Celebration wil ik graag zien en ik heb alleen de mogelijkheid om deze te kijken op de eerste dag dat ik daar ben.

    Nu vraag ik mij af wat de beste plaats is om te gaan staan om deze show te zien?? Zou het jammer vinden als ik de show maar eenmalig kan zien en dan ook nog eens een slechte plaats heb, waar je de show slecht of niet helemaal ziet.

    Groetjes Birgitte
  • Hoi Birgitte,

    voor deze avondshow kun je, zoals ik het vorige week gezien heb, het beste ongeveer midden op Production Courtyard gaan staan. Dan heb je goed zicht op zowel podium en ToT-gebouw èn kun je goed genieten van het surround-sound geluid.
  • Hoi Hugo,

    Bedankt voor je reactie.

    Dan zal ik daar ergens een plekje zoeken.

    Groetjes Birgitte
Log In of Registreer om te reageren.