Nieuwe prijzen jaarkaarten

februari 2017 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Is er al iets bekend over de prijzen na 28 maart?
Ik kwam namelijk een bericht tegen van Looopings, die spreekt over 399 euro.
Maar weet niet of ik het met een kilo zout moet nemen of niet, aangezien ik er verder nog helemaal niets over heb kunnen vinden?
http://www.looopings.nl/weblog/7117/Gigantische-prijsstijging-abonnement-Disneyland-Paris-gaat-399-euro-kosten.html
«1345

Reacties

  • Afkomstig uit deze discussie:
    Lars zei:

    Hugo zei:

    Lars,

    bedankt voor je antwoord. Hoor jij als reisagent al eerder iets over de nieuwe jaarkaarten of moet jij ook wachten tot eind maart?

    Hoi Hugo,

    Ook wij krijgen dit pas te horen op de dag dat Disney de prijzen en voorwaarden op hun site gaat aanpassen. Dit om te voorkomen dat mensen nog massaal jaarkaarten kopen vóór de nieuwe prijzen zijn ingegaan.

    Groetjes,
    Lars
  • http://www.disneylandforum.fr/pass-annuel-2017-disneyland-paris/

    Dit heb ik vandaag op mijn facebook gekregen. Het is weliswaar in het frans, maar dit zijn de nieuwe prijzen.
  • Als het bericht van Loopings op waarheid berust, denk ik dat DLP niet veel Infinity kaarten gaat verkopen.
    Wij als gezin van vier hebben geen behoefte aan vier Photopasses, vier keer privilege parking of vier keer korting in restaurants. Voor ons zou er dan mogelijk één duurdere kaart en drie minder dure kaarten worden gekocht.

    Ik vraag me sowieso af of dat privilege parking op de manier gaat werken zoals het nu lijkt te worden opgezet: de eerste zes of zeven rijen reserveren. Volgens mij willen mensen maar één ding, minder tijd kwijt zijn aan wachten. Of dat nou wachten op de parkeerplaats is, voor de tassencontrole, de toegangscontrole of de attracties.
    Wat heb je aan een plekje op de eerste rij helemaal achteraan (dus tegen de bomen aan) als je ook op de achtste rij vooraan kunt staan? Bovendien - hoe kom je bij die eerste rij? Gewoon aansluiten bij de andere auto's?

    Ik blijf heel benieuwd naar de officiële bekendmaking, en dan vooral naar de zaken die nu niet worden genoemd (bij welke kaarten blijft gratis parkeren inbegrepen, krijg je nog korting in winkels etc).

  • Hoi hugo,
    Dat staat er ook bij..... ik zelf ben wel blij met die infinity, want de korting is veel.meer.. ik hoef geen privilege parking te hebben zeker niet als de prijzen van overnachting naar 50% korting gaat...aangezien ik de enige in ons gezin van 4 met een kaart ben, vind ik dit wel heel prettig.. mensen kunnen altijd kiezen om bij het oude te blijven.. daar gaat de korting voor overnachting.met 5% omhoog en voor de rest blijft daar alles volgens mij hetzelfde..
  • Hoi hoi,

    Ik zag het ook deze ochtend op ed92.

    We hebben stempels verzameld en gaan onze jaagpas verlengen op 24/3 of is het dan beter om te wachten tot 29/3? En is het dan mogelijk om de kaarten te upgraden? Want er zit ook nog eens verschil op de blokdagen. Of los je dat dan op door die vriendenkaart v 35 euro? Mag je die dan altijd gebruiken of is dit enkel geldig tijdens de bring a friend?

    Alvast bedankt
  • Hoi Leen,

    zonder bijbetaling krijg je voor je huidige stempelformulier gewoon nog de kaart die je nu hebt. Er blijven dus nog een tijde Dream-, Fantasy- en Classickaarten in omloop.
    Bijbetalen mag altijd, dan betaal je gewoon het verschil tussen de prijs van je huidige kaart (dus wat je er destijds voor hebt betaald) en de nieuwe kaart die je wilt aanschaffen.
    Of die vriendenkaarten altijd gekocht kunnen worden heb ik nog nergens gelezen en kan ik dus niet zeggen.
  • Hugo zei:

    Hoi Leen,

    zonder bijbetaling krijg je voor je huidige stempelformulier gewoon nog de kaart die je nu hebt. Er blijven dus nog een tijde Dream-, Fantasy- en Classickaarten in omloop.
    Bijbetalen mag altijd, dan betaal je gewoon het verschil tussen de prijs van je huidige kaart (dus wat je er destijds voor hebt betaald) en de nieuwe kaart die je wilt aanschaffen.
    Of die vriendenkaarten altijd gekocht kunnen worden heb ik nog nergens gelezen en kan ik dus niet zeggen.

    Dag Hugo,

    Dank je voor je snelle antwoord. Maar is het dan het beste om te verlengen op 24/3 en eventueel te upgraden na 29/3 of is het beter om te wachten tot 29/3?

    De disneydream geeft wel geen blokdagen voor 2017 - 2018.. is toch wel een voordeel vind ik persoonlijk. Vraag mij ook af of wij veel gebruik gaan maken van die "VIP" privileges....

    Groetjes
    Leen
  • Beetje aansluitend hierop: onze passen verlopen half april

    In augustus hebben we 6 stempels gespaard om 2 kaarten gratis te verlengen..

    Nu gaan wij het weekend van 31 maart naar Parijs.. dan zijn de nieuwe prijzen al geldig

    Zou het verstandig zijn om de kaarten per post te verlengen of zou ik in dat weekend nog gewoon mijn kaart kunnen verlengen bij BPA?
  • Beetje aansluitend hierop: onze passen verlopen half april

    In augustus hebben we 6 stempels gespaard om 2 kaarten gratis te verlengen..

    Nu gaan wij het weekend van 31 maart naar Parijs.. dan zijn de nieuwe prijzen al geldig

    Zou het verstandig zijn om de kaarten per post te verlengen of zou ik in dat weekend nog gewoon mijn kaart kunnen verlengen bij BPA?

    Hi Stefan,

    In de voorwaarde van Parrainage staat dat je 12 extra maanden krijgt op je huidige abbonement.
    Ik denk dus niet dat het wat uitmaakt je krijgt gewoon een Dreampas mits je upgraden naar een nieuwe.

  • Ik zag op Disney Live op Facebook de nieuwe prijzen voorbij komen... met een 4e kaart erbij.... ik snap dat ze het e.e.a. anders gaan doen... Mijn vraag is nu... is het nog steeds zo dat als je verlenging doet, dat je dan die 6 maanden extra krijgt?? Wij gaan 1 april naar Disney, het zou zonde zijn als we dan voor 1 jaar verlengen ipv 18 maanden.... Is er iemand die al iets hierover kan zeggen?? Mijn interesse zou dan uitgaan naar de kaart van 249,00 voor 350 dagen... €399,00 vind ik een te groot prijsverschil voor die 16 dagen extra....
  • Nati053 zei:

    Ik zag op Disney Live op Facebook de nieuwe prijzen voorbij komen... met een 4e kaart erbij.... ik snap dat ze het e.e.a. anders gaan doen... Mijn vraag is nu... is het nog steeds zo dat als je verlenging doet, dat je dan die 6 maanden extra krijgt?? Wij gaan 1 april naar Disney, het zou zonde zijn als we dan voor 1 jaar verlengen ipv 18 maanden.... Is er iemand die al iets hierover kan zeggen?? Mijn interesse zou dan uitgaan naar de kaart van 249,00 voor 350 dagen... €399,00 vind ik een te groot prijsverschil voor die 16 dagen extra....

    Bij verlengen krijg je 4 maanden extra ipv van 6 maanden.

    "You can of course wait until your current Annual Passport expires and renew it by choosing ONLY from the new range of Annual Passes. In that case, the renewal offer will be for 16 months (and not 18 month as it currently is)"

  • Misschien kun je nu nog (snel) per post verlengen en dan wel nog een Dream-jaarkaart met 6 maanden extra krijgen, maar zeker weten doe ik het niet. Dat is natuurlijk snel opgelost met een mailtje of belletje naar DLP.
  • De blokdagen voor de kaart van €249 zijn (voor dit jaar) ook bekend:
    de laatste week van oktober en de week tussen Kerst en Oud&Nieuw.

    Dat helpt misschien om in te schatten of die 16 dagen wel of niet uitmaken.
    Nati053 zei:

    Ik zag op Disney Live op Facebook de nieuwe prijzen voorbij komen... met een 4e kaart erbij.... ik snap dat ze het e.e.a. anders gaan doen... Mijn vraag is nu... is het nog steeds zo dat als je verlenging doet, dat je dan die 6 maanden extra krijgt?? Wij gaan 1 april naar Disney, het zou zonde zijn als we dan voor 1 jaar verlengen ipv 18 maanden.... Is er iemand die al iets hierover kan zeggen?? Mijn interesse zou dan uitgaan naar de kaart van 249,00 voor 350 dagen... €399,00 vind ik een te groot prijsverschil voor die 16 dagen extra....

  • Hallo @Stefan-89 en @Leen,

    Houden jullie er rekening mee dat het meest recente Parrainage formulier moet worden verzilverd voor 29 maart 2017?
  • Rick zei:

    Hallo @Stefan-89 en @Leen,

    Houden jullie er rekening mee dat het meest recente Parrainage formulier moet worden verzilverd voor 29 maart 2017?

    Lijkt me niet dat je deze moet verzilveren. Het formulier is geldigig tot 29 maart! Je kan dus Tot 29 maart stempels verzamelen.
  • Ykings zei:

    Rick zei:

    Hallo @Stefan-89 en @Leen,

    Houden jullie er rekening mee dat het meest recente Parrainage formulier moet worden verzilverd voor 29 maart 2017?

    Lijkt me niet dat je deze moet verzilveren. Het formulier is geldigig tot 29 maart! Je kan dus Tot 29 maart stempels verzamelen.
    De stempels zijn al binnen. We moeten het gewoon omwisselen naar een jaarkaart.

    Die kan je toch enkel omwisselen naar je jaarpaspoort een maand voor vervaldatum...

    Groetjes
  • Die van mij is zelfs in november al verlopen het stempel formulier.. wou / wil alleen even zeker weten dat het op 31 maart of 1 /2 april nog mogelijk is om de stempels te verzilveren tot een nieuwe dream kaart die weer een jaar geldig is dat (lijkt) geen probleem te zijn..
  • Wij hebben afgelopen weekend nog stempels gekregen. En werd toen inderdaad gezegd dat je een maand voor de verval datum van je jaarpas langs moet komen. Onze pas verloopt pas is 2018.
  • Leen zei:


    Maar is het dan het beste om te verlengen op 24/3 en eventueel te upgraden na 29/3 of is het beter om te wachten tot 29/3?


    Enige suggestie?
  • Ik vind het wel jammer dat je bij de Magic Plus maar 10% korting krijgt in de winkels. Daar hadden ze best 20 % of desnoods 15% van kunnen maken.
    Ik ben wel benieuwd naar de blokdagen van de Magic Flex en of je toch het park in komt wanneer je in een Disneyhotel verblijft. Dit was wel altijd zo bij de oude kaarten. Iemand enig idee?

    Groetjes

  • Maar de blokdagen voor de magic plus zijn dus nog niet met zekerheid te zeggen voor bijv aankomende zomer?
  • Jawel, voor de Magic Plus is het de laatste week van oktober en de week tussen Kerst en Oud & Nieuw.
  • Mierik zei:

    Maar de blokdagen voor de magic plus zijn dus nog niet met zekerheid te zeggen voor bijv aankomende zomer?

    BLock dagen zijn bekend http://www.ed92.org/en/disneyland-paris-pass-annual-dates-of-restrictions-available/

    gaat om de laatste week van oktober en december
  • Ik vind de Magic Plus ook maar een achteruit gang. -16 dagen, -10% korting en 26 euro extra...
    Mijn kaart verloopt op 20/6 dus dat word onder de nieuwe voorwaarden vernieuwen :/

    Word mijn Shareholders pas wel weer interessant (voor zo lang dat nog duurt) met zijn 15% korting.
    En ze hadden de blockdagen er ook wel bij mogen zetten.
  • Hoi RavenLiquid,

    je zou nu nog online een Dream-jaarkaart kunnen hopen. Die kun je dan in juni of juli verzilveren voor een definitieve Dream-jaarkaart en zo nog een jaar genieten van 365 dagen en 20% korting :)
  • Hoi allemaal,

    Ik heb alle informatie over de nieuwe jaarkaarten inmiddels verzameld en in het Nederlands vertaald in het volgende artikel: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-jaarkaarten-disneyland-paris. Dit artikel zal verder worden aangepast als Disney meer informatie bekendmaakt. Echt vlekkeloos kan ik de communicatie vanuit Parijs nog niet noemen ;-) Als er vragen zijn, dan hoor ik die graag!

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2017 aangepast
    Ook 2 maanden minder bij verlenging :/ De trouwe fanbase word wel erg in de kou gezet vind ik op deze manier.

    Ik kan het trouwens niet goed uit het Frans opmaken, maar de korting bij restaurants geld nog steeds alleen op bediening aan tafel en niet in Disney Village neem ik aan?
  • Ook 2 maanden minder bij verlenging :/ De trouwe fanbase word wel erg in de kou gezet vind ik op deze manier.

    Ik kan het trouwens niet goed uit het Frans opmaken, maar de korting bij restaurants geld nog steeds alleen op bediening aan tafel en niet in Disney Village neem ik aan?

    Hoi RavenLiquid,

    De korting in restaurants is beschikbaar in alle door Disney gerunde restaurants, dus ook bij Annette's Diner, La Grange, The Steakhouse en Café Mickey in Disney Village.

    Groetjes,
    Lars
  • Ja ik probeer de voorwaarden te ontcijferen, er staan er nogal wat.
    Bij de hotels zijn er in elk geval wel een aantal uitsluitingen zo te zien, en het is ook wat onduidelijk waneer je nou korting krijgt en hoeveel gezien er tot 40%/50% staat.
Log In of Registreer om te reageren.