Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

17576788081105

Reacties

• check, check en dubbelcheck:

als ik het goed begrijp, als we een E-ticket kopen dan hoeven we niet in de rij te staan bij de kassa en kunnen we (op dezelfde dag uiteraard) met iemand afspreken voor 4 jaar-kaarten met korting waar dan ook het bedrag van E-ticket nog vanaf gehaald wordt?

(just to be sure)

Klopt als je een dagkaart koopt wordt dit met het bedrag van je jaarkaart verrekend bij het paspoort bureau.
    Om de korting te krijgen mag je 2 jaar geen jaarkaart hebben gehad.
    Pas bij het paspoort bureau betaal je dus je jaarkaart, waar je samen met degene die je de korting verleent naartoe gaat.
  • check, check en dubbelcheck:

als ik het goed begrijp, als we een E-ticket kopen dan hoeven we niet in de rij te staan bij de kassa en kunnen we (op dezelfde dag uiteraard) met iemand afspreken voor 4 jaar-kaarten met korting waar dan ook het bedrag van E-ticket nog vanaf gehaald wordt?

(just to be sure)

Hoi sandeman,

Dat is correct. Bestel de dagkaarten als E-tickets hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Ter informatie: Dit topic is in principe alleen bedoelt om aan te geven of je korting kunt geven of wilt ontvangen. Voor vragen over jaarkaarten kun je hier terecht: http://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/35/jaarkaarten-algemene-vragen#latest. Zo houden we beide topics overzichtelijk. Merci!

Groetjes,
    Lars
  • Ik ben van 20 t/m 22 november in Disneyland (duurt nog even) maar ik kan 3 personen korting geven
  • maart 2017 aangepast

Hallo,
    Zijn er nog mensen die op 3 of 4 maart in disneyland parijs zijn en van plan zijn een abbonnement te kopen. stuur mij dan even een pb, wij kunnen bij aanschaf van je abbonnement je 10% korting geven.
  • Mensen die nog (voor de prijsstijging) een abonnement willen aanschaffen, wij zoeken nog 1 (liefst 4) stempels en kunnen jullie dus 10% korting geven. Een Dream-abonnement komt dus voor jullie nu op €200, bij de prijsstijging komt het op €399 (als je dezelfde voordelen wil behouden). Het is dus zeker voordelig nu nog een abonnement te kopen! Wij kunnen vanaf nu tot 26 maart 2017 liefst en dit elke dag.
  • 7 maart ga ik 1 dagje op en neer om een paar personen korting te kunnen geven.
    Degene die op deze dag ook gaan kunnen ook profiteren van deze korting, stuur me een pb of mail via replup@gmail.com
  • Vanaf nu kunnen wij ook nieuwe jaarkaarthouders van korting voorzien, we zullen in ieder geval van 27 april t/m 01 mei weer in Disneyland. (kunnen evt nog wat schuiven)

@Lars ecuus voor het eerder vervuilen van het topic.
  • Vanaf nu kunnen wij ook nieuwe jaarkaarthouders van korting voorzien, we zullen in ieder geval van 27 april t/m 01 mei weer in Disneyland. (kunnen evt nog wat schuiven)

@Lars ecuus voor het eerder vervuilen van het topic.

Geen probleem, sandeman! :) Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst.

Groetjes,
    Lars
  • 9, 10 en 11 maart zijn wij in disney.
    We kunnen korting geven aan 9 personen
    Stuur mij een pb en dan neem ik verder contact met u op.

• Hallo allemaal,

Wij zijn 24 april in Disney en willen graag korting voor 1 jaarkaart, wie is er ook en wil de stempel hebben?
    Groetjes Elles
  • Elles zei:

Hallo allemaal,

Wij zijn 24 april in Disney en willen graag korting voor 1 jaarkaart, wie is er ook en wil de stempel hebben?
    Groetjes Elles

Hoi elles, wij zijn de 24e in Disney en kunnen je wel helpen aan de korting.
    Gr
    Joost
  • Elles zei:

Hallo allemaal,

Groetjes Elles

Gr
    Joost
    Hoi Joost, dat is heel fijn! kun je mij prive mailen om verder af te spreken e.dergent@upcmail.nl

• Elles zei:

Hallo allemaal,

Groetjes Elles

Gr
    Joost
    Als Joost zou afhaken, we hebben nog 1 stempel nodig, zou super zijn als we die nog kunnen vinden!
  • Hoi.. Wij gaan 8 mei naar disneyland..
    nu is 8 mei een blokdag dacht ik.. dus ik verwacht dat het lastig is om dan iemand te vinden die ons korting kan geven.. of zijn er mensen met een uitgebreidere kaart die er dan misschien toch zijn om ons aan korting te helpen..?

Bedankt!
  • Hallo,

als er mensen zijn die korting willen op 18 t/m 21 april of eventueel 29 mrt tm 1 april, kun je me een pb sturen, krijg je zo snel mogelijk een mailtje van me ;)

Mag ik in het overzicht worden toegevoegd?
  • Natalie zei:

Hoi.. Wij gaan 8 mei naar disneyland..
    nu is 8 mei een blokdag dacht ik.. dus ik verwacht dat het lastig is om dan iemand te vinden die ons korting kan geven.. of zijn er mensen met een uitgebreidere kaart die er dan misschien toch zijn om ons aan korting te helpen..?

Bedankt!

Dag Nathalie!
    Hoeveel abonnementen zou je nemen? In elk geval kan ik dan zeker hoor!
  • Natalie zei:

Hoi.. Wij gaan 8 mei naar disneyland..

Bedankt!

Dag Nathalie!
    Hoeveel abonnementen zou je nemen? In elk geval kan ik dan zeker hoor!
    Je mag me altijd mailen op hetplopperke@hotmail.com
    Wij hebben een Dream-paspoort dus 365 dagen toegang.

• Mijn vrouw en ik zijn nog t/m woensdag (15 maart) in Disneyland Parijs om korting op jaarkaarten te geven. We kunnen nog zes mensen korting geven. Laat het ons maar weten.
  • Hallo allemaal,

het is nog niet helemaal definitief maar het begint er op te lijken dat we het laatste weekend van Maart toch ook nog een keer naar DLP gaan. Aan wie mogen wij 10% korting verlenen op 25 of 26 Maart ? We hebben nog ruimte voor vier personen ! Neem contact op met daschuijl@home.nl. Alvast bedankt !

Groetjes,
    Jolanda
  • Wie o wie kan ons op 25 / 26 maart aanstaande helpen aan 10% korting in ruil voor de stempels?

Hoi Denise,

wij zijn 25/26 maart in Disney en willen jullie graag de korting geven in ruil voor de stempels (max. 9 personen)!
  • Wij zijn 25 en 26 maart in Disneyland en kunnen maximaal 9 personen aan 10 % korting op de jaarpassen helpen.
  • Als er nog mensen zijn een abonnement willen kopen aanstaande dinsdag 21 maart, laat maar weten! We hebben 1 abonnement gratis, nu proberen we het 2de nog vast te krijgen! We kunnen dus minstens 3 personen korting geven
  • maart 2017 aangepast

Als er nog mensen zijn een abonnement willen kopen aanstaande dinsdag 21 maart, laat maar weten! We hebben 1 abonnement gratis, nu proberen we het 2de nog vast te krijgen! We kunnen dus minstens 3 personen korting geven

We hebben nog iemand gevonden dus hebben we al gratis abonnement! Zijn er nog mensen die een abonnement zouden willen kopen?
    We kunnen nog 3 of meerdere personen 10% korting geven (het enige dat we in ruil vragen is de stempel bij het passport office en kost jullie uiteraard niets (jullie kunnen er enkel de korting maar mee winnen, niets verliezen). Laat maar weten wanneer jullie willen gaan om jullie abonnement aan te kopen, dan kunnen we verdere afspraken maken.

De mogelijkheden van paspoorten zijn:
    - Discovery: €139 (dus korting van €13,9)
    - Magic Flex: €189 (dus korting van €18,9)
    - Magic Plus: €249 (dus korting van €24,9)
    - Infinity: €399 (dus korting van €39,9)

De kortingen die we kunnen geven zijn hierboven aangegeven en gelden uiteraard pér paspoort. Indien bv Magic Plus is het al €100 korting bij aankoop van 4 paspoorten.
  • Hoi is er iemand die mij op 17 april kan helpen aan de korting in ruil voor een stempel?

• Hoi is er iemand die mij op 17 april kan helpen aan de korting in ruil voor een stempel?

Als je nog iemand zoekt wil ik je héél graag korting geven voor de stempel hoor. Ik zoek nog 3 stempels, dan wordt ons 2de abonnement ook verlengd. Je mag me altijd contacteren om af te spreken.
  • Wij zijn in de buurt van Disneyland van 23 april t/m 3 mei en kunnen met onze jaarkaarten nog 12 mensen 10% korting geven. Mail voor een afspraak jzuidema79@hotmail.com.
    Groetjes, Jessica
  • Hey allemaal,
    Ik ben vanaf dinsdag 11 t/m vrijdag 14 april in Disneyland en kan korting aanbieden op de jaarkaarten! Bij aanschaf van 3 kaarten staat daar een leuke extra tegenover! Mail mij gerust: rogermullens@live.nl

Hopelijk tot dan!
  • Hallo!

Wij zijn nieuw hierzo maar niet nieuw in Disney. :smiley: Van 18 tot 20 mei gaan wij naar Disney en volgens mij ga ik dan aan mijn 5e abonnement beginnen. :smiley: Zijn er paspoorthouders die ons korting willen geven?
    Uiteraard willen wij die dagen ook korting aan andere geven. (Als dat meteen mag?)

Groetjes Robin
  • We zijn weer in Disneyland van 28 t.e.m.30 april 2017. Mensen die nog iemand zoeken om 10% korting te krijgen, laat gerust iets weten! We zoeken nog 3 personen! 1 jaarkaart is al verlengd.
  • Hallo!

Wij zijn nieuw hierzo maar niet nieuw in Disney. :smiley: Van 18 tot 20 mei gaan wij naar Disney en volgens mij ga ik dan aan mijn 5e abonnement beginnen. :smiley: Zijn er paspoorthouders die ons korting willen geven?
    Uiteraard willen wij die dagen ook korting aan andere geven. (Als dat meteen mag?)

Groetjes Robin

'k Heb je een privé-bericht gestuurd.

Log In of Registreer om te reageren.