Nieuwe prijzen jaarkaarten

245

Reacties

  • Ja ik probeer de voorwaarden te ontcijferen, er staan er nogal wat.
    Bij de hotels zijn er in elk geval wel een aantal uitsluitingen zo te zien, en het is ook wat onduidelijk waneer je nou korting krijgt en hoeveel gezien er tot 40%/50% staat.

    Hoi RavenLiquid,

    De korting in de Disney hotels is alleen geldig voor de reguliere kamers, niet voor suites of speciale club level kamers.

    Groetjes,
    Lars
  • Heb een vraag; wij hebben fantasy jaarkaarten (voorlopig) gekocht en deze willen we over twee maanden verzilveren. Deze blijven toch gewoon bestaan/geldig? Of moeten we upgraden oid?
  • stevepp zei:

    Heb een vraag; wij hebben fantasy jaarkaarten (voorlopig) gekocht en deze willen we over twee maanden verzilveren. Deze blijven toch gewoon bestaan/geldig? Of moeten we upgraden oid?

    Hoi stevepp,

    E-vouchers die je vóór 29 maart 2017 aanschaft, blijven gewoon geldig voor de huidige jaarkaarten onder de oude voorwaarden. Je krijgt weliswaar de optie om deze ter plaatse te upgraden naar één van de nieuwe varianten, maar dat is niet verplicht. Je kunt er ook voor kiezen om gewoon de 'oude' jaarkaart waar je de voucher voor hebt aangekocht te ontvangen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik lees niets meer terug over het gratis huren van een buggy en rolstoel zoals je nu hebt bij de dreampas, is dit ook niet meer mogelijk met de huidige passen ?
  • ossio zei:

    Ik lees niets meer terug over het gratis huren van een buggy en rolstoel zoals je nu hebt bij de dreampas, is dit ook niet meer mogelijk met de huidige passen ?

    Hoi ossio,

    Het gratis huren van een buggy of rolstoel is inclusief voor Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders.

    Groetjes,
    Lars
  • Mooi! Dan hoeven we ons geen zorgen te maken
    ;-)
    Lars zei:

    stevepp zei:

    Heb een vraag; wij hebben fantasy jaarkaarten (voorlopig) gekocht en deze willen we over twee maanden verzilveren. Deze blijven toch gewoon bestaan/geldig? Of moeten we upgraden oid?

    Hoi stevepp,

    E-vouchers die je vóór 29 maart 2017 aanschaft, blijven gewoon geldig voor de huidige jaarkaarten onder de oude voorwaarden. Je krijgt weliswaar de optie om deze ter plaatse te upgraden naar één van de nieuwe varianten, maar dat is niet verplicht. Je kunt er ook voor kiezen om gewoon de 'oude' jaarkaart waar je de voucher voor hebt aangekocht te ontvangen.

    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,

    Ik kan nergens vinden of het parkeren met een camper, net als nu, ook mogelijk blijft met de nieuwe kaarten, kan jij dit uitzoeken?

    grz

    MJ
  • maart 2017 aangepast
    mcjas zei:

    hoi Lars,

    Ik kan nergens vinden of het parkeren met een camper, net als nu, ook mogelijk blijft met de nieuwe kaarten, kan jij dit uitzoeken?

    grz

    MJ

    In de voorwaarden staat dat campers 10 euro extra per dag betalen, alleen auto's en motors parkeren gratis met de jaarkaart.
  • Hoi RavenLiquid,

    Dank voor de informatie, waar heb je dat vandaan??
    Weet iemand of dit dan vanaf 29 maart ingaat, of tot het einde van onze huidige jaarkaart?/


    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Hoi RavenLiquid,

    Dank voor de informatie, waar heb je dat vandaan??
    Weet iemand of dit dan vanaf 29 maart ingaat, of tot het einde van onze huidige jaarkaart?/


    grz

    MJ

    De bron.
    http://idf.disneylandparis.fr/passeports-annuels/pass-annuel-infinity/
    Je kunt het bovenste stuk even negeren en doorscrollen naar conditions (die zijn als het goed is gelijk voor alle kaarten). Bij 1 zie je staan dat er een toeslag gerekend word voor campers.

    En je oude voorwaarden blijven als het goed is van toepassing zo lang je kaart geldig is.
  • mcjas zei:

    Hoi RavenLiquid,

    Dank voor de informatie, waar heb je dat vandaan??
    Weet iemand of dit dan vanaf 29 maart ingaat, of tot het einde van onze huidige jaarkaart?/


    grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Deze informatie staat ook in ons artikel over de nieuwe jaarkaarten: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-jaarkaarten-disneyland-paris. Deze regel is alleen van toepassing op de nieuwe jaarkaarten. Zolang je oude jaarkaart nog geldig is, kun je gewoon gratis parkeren met de camper.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Mijn dochter haar jaarkaart verloopt 21 april 2017. Nu mag je de jaarkaart verlengen 2 maanden van te voren.
    Wij zijn 11 maart in Disney en kunnen deze verlengen. Geldt dan nog de 6 maanden extra? en als ik deze kaart wil upgraden naar Infinity moet ik dan het verschil tussen de huidige dream bijbetalen of het verschil van de Magic plus?
    Zelf heb ik stempels gespaard en mag mijn dreampas in oktober verlengen. Welk bedrag moet ik dan bijbetalen?

    hoor het graag.
    Wendy
  • wendy zei:

    Hallo Lars,

    Mijn dochter haar jaarkaart verloopt 21 april 2017. Nu mag je de jaarkaart verlengen 2 maanden van te voren.
    Wij zijn 11 maart in Disney en kunnen deze verlengen. Geldt dan nog de 6 maanden extra? en als ik deze kaart wil upgraden naar Infinity moet ik dan het verschil tussen de huidige dream bijbetalen of het verschil van de Magic plus?
    Zelf heb ik stempels gespaard en mag mijn dreampas in oktober verlengen. Welk bedrag moet ik dan bijbetalen?

    hoor het graag.
    Wendy

    Hoi Wendy,

    Voor jaarkaarten die ná 28 maart 2017 verlopen, krijg je bij een verlenging een nieuwe variant + 4 maanden extra gratis. De 6 maanden extra gratis aanbieding is alleen geldig voor jaarkaarten die vóór 29 maart verlopen. Voor de Dream is de Magic Plus de nieuwe variant. Wil je upgraden naar een Infinity dan betaal je het verschil bij tussen de Magic Plus en de Infinity. Een vol Parrainage formulier vóór 29 maart 2017 is gewoon geldig voor een gratis verlenging waarbij je ook een nieuwe variant ontvangt. Ook hier betaal je dan het verschil bij als je wilt upgraden.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    wendy zei:

    Hallo Lars,

    Mijn dochter haar jaarkaart verloopt 21 april 2017. Nu mag je de jaarkaart verlengen 2 maanden van te voren.
    Wij zijn 11 maart in Disney en kunnen deze verlengen. Geldt dan nog de 6 maanden extra? en als ik deze kaart wil upgraden naar Infinity moet ik dan het verschil tussen de huidige dream bijbetalen of het verschil van de Magic plus?
    Zelf heb ik stempels gespaard en mag mijn dreampas in oktober verlengen. Welk bedrag moet ik dan bijbetalen?

    hoor het graag.
    Wendy

    Hoi Wendy,

    Voor jaarkaarten die ná 28 maart 2017 verlopen, krijg je bij een verlenging een nieuwe variant + 4 maanden extra gratis. De 6 maanden extra gratis aanbieding is alleen geldig voor jaarkaarten die vóór 29 maart verlopen. Voor de Dream is de Magic Plus de nieuwe variant. Wil je upgraden naar een Infinity dan betaal je het verschil bij tussen de Magic Plus en de Infinity. Een vol Parrainage formulier vóór 29 maart 2017 is gewoon geldig voor een gratis verlenging waarbij je ook een nieuwe variant ontvangt. Ook hier betaal je dan het verschil bij als je wilt upgraden.

    Groetjes,
    Lars
    Dus als ik het goed begrijp Lars maakt het voor mijn dochter niet uit of ik 11 maart of 22 april verleng! En ik betaal in oktober dan bij verlenging met parriange maar 150 euro bij ipv 176.
    Het is jammer dat mijn dochter nu maar 4 maanden krijgt. Mijn volgende jaarkaart is dan 2 maanden langer geldig.

    Een vriendin gaat in april mee dus voor haar is het verstandig om eerder via een voucher een dream te kopen en dan in april te verzilveren. Ik neem aan dat zij dan niet iemand aan een stempel kan helpen als ze de jaarkaart eerder aanschaft. klopt dit?

    groet
    Wendy
  • wendy zei:


    Dus als ik het goed begrijp Lars maakt het voor mijn dochter niet uit of ik 11 maart of 22 april verleng! En ik betaal in oktober dan bij verlenging met parriange maar 150 euro bij ipv 176.
    Het is jammer dat mijn dochter nu maar 4 maanden krijgt. Mijn volgende jaarkaart is dan 2 maanden langer geldig.

    Een vriendin gaat in april mee dus voor haar is het verstandig om eerder via een voucher een dream te kopen en dan in april te verzilveren. Ik neem aan dat zij dan niet iemand aan een stempel kan helpen als ze de jaarkaart eerder aanschaft. klopt dit?

    groet
    Wendy

    Hoi Wendy,

    Dat maakt inderdaad voor je dochter niet uit. Volgens recente reactie van Disney is er een wijziging voor Parrainage. Als je verlengt met een vol Parrainage formulier vóór 29 maart 2017 (waarbij je jaarkaart uiterlijk 29 april 2017 vervalt) , dan krijg je 12 maanden gratis. Verleng je vanaf 29 maart 2017 (waarbij je jaarkaart vanaf 30 april 2017 vervalt), dan krijg je 6 maanden gratis. In beide gevallen krijgt de Classic jaarkaarthouder een Discovery, de Fantasy jaarkaarthouder een Magic Flex en de Dream jaarkaarthouder een Magic Plus.

    Voor de vriendin is het inderdaad verstandig om nu nog vóór 29 maart 2017 online een E-voucher aan te schaffen om van de oude voorwaarden en prijzen te profiteren. Bestel de jaarkaarten eenvoudig via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Ze ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dient zij de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat zij niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben, net als velen die dit lezen de nieuwe jaarkaarten eens vergeleken.
    Al bij al gaan we er natuurlijk niet op vooruit maar als echte Dineyliefhebbers valt het natuurlijk nog mee en blijft een jaarkaart nog steeds de meest voordelige optie.

    Discovery: valt af, dan moet je al in de buurt wonen.
    Infinity: geweldig hoor die VIP behandeling maar te duur voor de meeste bezoekers, zeker voor gezinnen.
    Dus de meest redelijke opties zijn: Magic Flex of Magic Plus.

    In eerste instantie dacht ik aan Magic Plus.. Maar is Magic Flex niet genoeg?
    Maar als je gewoon nog eens kritisch en redelijk kijkt is dit mijn conclusie / mening / afweging:

    - Op de dagen dat je geen toegang hebt, is het meestal erg druk, en dan WIL je toch eigenlijk niet in DLP zijn?

    - De extra magic hours, na er veel gebruik van hebben gemaakt valt dat ook wel mee, je moet al ruim voor 9:00 uur bij de Peter pan ofzo zijn wil je daar van profiteren. Daarna is het te druk en zijn de wachttijden gewoon 50 minuten.
    Iedereen mag het park al in voor foto's of een hapje. Maar die paar attracties die vroeger open zijn kun je met een fastpass of in de avond ook gewoon doen zonder te wachten (zeker als het park tot 22u open is toch)
    Plus.. tijdens zo'n reis is het ook wel lekker om de wekker niet om voor 7:00 uur af te laten gaan, je dag zal lang genoeg duren.

    - Die extra's zoals een VIP ingang en gratis bagage opbergen, leuk hoor maar:
    Die rijen aan de ingangen vallen natuurlijk wel goed mee.
    In tegenstelling tot de rij aan de concierge service, wij bergen de koffers op in het RER station, en wie op het resort verblijft zal het wel opbergen in z'n hotel of in de auto?
    Leuk dat het gratis is, maar dan neem ik liever een goedkoper abonnement en betaal ik wel 5,50 voor een kluisje ergens anders (indien nodig).

    Eindconclusie met gezond verstand: voor een "flex" betaal je 60 euro pp minder. precies de prijs van een nacht in een hotel, incl ontbijt.
    Voel je 'm aankomen? In mijn geval kan ik 1x extra naar Disneyland, zonder echt op m'n comfort in te leveren.
    Ik zie niet dat ik een duurdere kaart "terugverdien" in korting, extra comfort of gratis services".

    uiteraard is dit heel persoonlijk maar toch voor iedereen eens goed om bij stil te staan!
  • Macamba, ik geef je gelijk. Het gaat er niet zozeer om wat beter is in het algemeen, maar om wat het beste aansluit bij je gewoonten of plannen.

    En ik weet niet of het zo zal blijven met de nieuwe kaarten, maar in december hebben we ook korting gekregen in Vapiano met onze Dream. (Off topic: ze hebben daar heerlijke panna cotta)
  • Als.ik even kijk is de korting op voor een hotel overnachting bij een Dream kaart nu 35%,maar gaan hij naar 40%. En de korting voor in de winkels gaat verlagen naar 10%, is nu 20% Buiten die 10 bring your friend die je per jaar heb, heb je korting geven van 20% ? Mijn kaart heb ik oktober vorig jaar verlengd en is geldig tot mei volgend jaar. Klopt het dat ik dan gewoon gebruik kan maken van mijn huidige korting ?
  • dotty03 zei:

    Als.ik even kijk is de korting op voor een hotel overnachting bij een Dream kaart nu 35%,maar gaan hij naar 40%. En de korting voor in de winkels gaat verlagen naar 10%, is nu 20% Buiten die 10 bring your friend die je per jaar heb, heb je korting geven van 20% ? Mijn kaart heb ik oktober vorig jaar verlengd en is geldig tot mei volgend jaar. Klopt het dat ik dan gewoon gebruik kan maken van mijn huidige korting ?

    Hoi dotty03,

    Zolang je huidige jaarkaart geldig is, blijven de oude voorwaarden in tact. Pas bij een upgrade of verlenging gaan de nieuwe voorwaarden in.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Ik heb deze vraag ook op een ander forum gesteld, echter blijft een antwoord uit... vandaar dat ik het hier ook maar een keer probeer.

    Met de dreampas had je gratis buggy/rolstoel, parking (ook camper), baggage depot, maar ook gratis de hondenkennel...
    En nu de vraag: die hondenkennel, blijft deze gratis voor de dream en de magic plus / infinity ? of wordt deze afgeschaft ? of enkel voor infinity?

    alvast bedankt voor het antwoord!
    groetjes kim
  • Angel zei:

    Hoi Lars,

    Ik heb deze vraag ook op een ander forum gesteld, echter blijft een antwoord uit... vandaar dat ik het hier ook maar een keer probeer.

    Met de dreampas had je gratis buggy/rolstoel, parking (ook camper), baggage depot, maar ook gratis de hondenkennel...
    En nu de vraag: die hondenkennel, blijft deze gratis voor de dream en de magic plus / infinity ? of wordt deze afgeschaft ? of enkel voor infinity?

    alvast bedankt voor het antwoord!
    groetjes kim

    Hoi Kim,

    Alle genoemde voordelen zijn met de nieuwe jaarkaarten inclusief voor Magic Plus en Infinity. Let op wat betreft het parkeren met een camper. Die service is niet meer gratis. Met alle jaarkaarten (m.u.v. Discovery) betaal je €10 per nacht. Auto en motor parkeren blijft gratis. Bekijk het complete overzicht hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-jaarkaarten-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Oké, bedankt voor het snelle antwoord Lars. Een camper hebben we niet, dus daar liggen we niet van wakker hihi, maar de kennel zouden we dit jaar voir het eerst nodig hebben, dus deze was wel een belangrijk weetje voor ons. Groetjes
  • Hoi Lars, is het met de nieuwe jaarkaarten nog steeds zo dat de blockdagen vervallen als je in een disney hotel verblijft?

    Als ik een infinity zal nemen en voor mijn dochter een magic flex mag ik mijn dochter (6jr) meenemen bij de vip plekken?
    We zijn nog even aan het uitvogelen wat we gaan doen
  • Hoi Lars, is het met de nieuwe jaarkaarten nog steeds zo dat de blockdagen vervallen als je in een disney hotel verblijft?

    Als ik een infinity zal nemen en voor mijn dochter een magic flex mag ik mijn dochter (6jr) meenemen bij de vip plekken?
    We zijn nog even aan het uitvogelen wat we gaan doen

    Hoi magicmama,

    Momenteel is het onduidelijk of je met de nieuwe jaarkaarten toegang hebt tot de parken op een blockdag, zoals nu het geval is met een Fantasy. Disney heeft hier geen informatie over gegeven. Het is sowieso niet toegestaan om iemand met een Discovery, Magic Flex of Magic Plus jaarkaart mee te nemen naar de VIP plekken, dit is exclusief en alleen voor Infinity jaarkaarthouders.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars. Bedankt voor je snelle antwoord. Even dubbelchecken
  • Een gedeelte van mijn reactie is weggevallen zie ik.
    Hoop echt dat de blockdagen vervallen bij verblijf on site.
  • Lars zei:

    wendy zei:


    Dus als ik het goed begrijp Lars maakt het voor mijn dochter niet uit of ik 11 maart of 22 april verleng! En ik betaal in oktober dan bij verlenging met parriange maar 150 euro bij ipv 176.
    Het is jammer dat mijn dochter nu maar 4 maanden krijgt. Mijn volgende jaarkaart is dan 2 maanden langer geldig.

    Een vriendin gaat in april mee dus voor haar is het verstandig om eerder via een voucher een dream te kopen en dan in april te verzilveren. Ik neem aan dat zij dan niet iemand aan een stempel kan helpen als ze de jaarkaart eerder aanschaft. klopt dit?

    groet
    Wendy

    Hoi Wendy,

    Dat maakt inderdaad voor je dochter niet uit. Volgens recente reactie van Disney is er een wijziging voor Parrainage. Als je verlengt met een vol Parrainage formulier vóór 29 maart 2017 (waarbij je jaarkaart uiterlijk 29 april 2017 vervalt) , dan krijg je 12 maanden gratis. Verleng je vanaf 29 maart 2017 (waarbij je jaarkaart vanaf 30 april 2017 vervalt), dan krijg je 6 maanden gratis. In beide gevallen krijgt de Classic jaarkaarthouder een Discovery, de Fantasy jaarkaarthouder een Magic Flex en de Dream jaarkaarthouder een Magic Plus.

    Voor de vriendin is het inderdaad verstandig om nu nog vóór 29 maart 2017 online een E-voucher aan te schaffen om van de oude voorwaarden en prijzen te profiteren. Bestel de jaarkaarten eenvoudig via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Ze ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dient zij de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat zij niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
    Dus als ik het goed begrijp leveren mijn stempels, die ik vorig jaar al gespaard heb voor gratis verlegging van een jaar, nu nog maar verlenging van 6 maanden op? dus loop mijn nieuwe jaarkaart 4 maanden eerder af dan dat hij 2 maanden langer geldig is dan de van mijn dochter.
    fijn al die nieuwe wijzigingen :neutral:

    ik denk dat heel veel Disney fans geen jaarkaart meer nemen en dat op termijn de inkomsten voor Disney omlaag gaan *ps ik ben aandeelhouder ",

  • Ik heb een vraag over die extra VIP onderdelen bij de infinity....er is een VIP ingang voor jaarkaarthouders en er is een VIP ruimte voor bij parades e.d. Maar mag je daar ook mensen in meenemen die geen jaarkaart hebbe? Ik ben de enige in mijn gezin van 4 die een jaarkaart heeft..
  • Hallo Lars,

    Ik heb al een vol Parrainage formulier (3 stempels) waarop nog staat dat je 12 maanden gratis krijgt, maar mijn huidige jaarpas vervalt op 30 April. Betekent dit dat ik maar 6 maanden gratis krijgt ipv 12 maanden

    grt

    Ossio
  • wendy zei:


    Dus als ik het goed begrijp leveren mijn stempels, die ik vorig jaar al gespaard heb voor gratis verlegging van een jaar, nu nog maar verlenging van 6 maanden op? dus loop mijn nieuwe jaarkaart 4 maanden eerder af dan dat hij 2 maanden langer geldig is dan de van mijn dochter.
    fijn al die nieuwe wijzigingen :neutral:

    ik denk dat heel veel Disney fans geen jaarkaart meer nemen en dat op termijn de inkomsten voor Disney omlaag gaan *ps ik ben aandeelhouder ",

    Dat is correct, Wendy.
Log In of Registreer om te reageren.