Nieuwe prijzen jaarkaarten

135

Reacties

  • dotty03 zei:

    Ik heb een vraag over die extra VIP onderdelen bij de infinity....er is een VIP ingang voor jaarkaarthouders en er is een VIP ruimte voor bij parades e.d. Maar mag je daar ook mensen in meenemen die geen jaarkaart hebbe? Ik ben de enige in mijn gezin van 4 die een jaarkaart heeft..

    Hoi dotty03,

    De VIP services zijn alleen voor de Infinity jaarkaarthouders zelf. Het is niet toegestaan andere gasten mee te nemen door de VIP ingang of in de VIP vakken bij de parade en avondshow.

    Groetjes,
    Lars
  • ossio zei:

    Hallo Lars,

    Ik heb al een vol Parrainage formulier (3 stempels) waarop nog staat dat je 12 maanden gratis krijgt, maar mijn huidige jaarpas vervalt op 30 April. Betekent dit dat ik maar 6 maanden gratis krijgt ipv 12 maanden

    grt

    Ossio

    Hoi Ossio,

    Dat is correct. Bij jaarkaarten die vanaf 29 maart 2017 vervallen en verlengd worden met een vol Parrainage forumulier ontvang je 6 maanden gratis i.p.v. de huidige 12 maanden. Die 12 maanden zijn alleen van toepassing op jaarkaarten die vóór 29 maart vervallen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars,

    Is die 6 maanden nu officieel het beleid, of is daar nog onduidelijkheid over?
  • Hugo zei:

    Lars,

    Is die 6 maanden nu officieel het beleid, of is daar nog onduidelijkheid over?

    Hoi Hugo,

    Dat is officieel. Bevestigd door Disney op o.a. het officiële Twitter account.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    waar vind ik dat account? Ik zie door de twitterbomen het bos niet meer...
  • Hugo zei:

    Hoi Lars,

    waar vind ik dat account? Ik zie door de twitterbomen het bos niet meer...

    Hoi Hugo,

    Hier is de desbetreffende Tweet:

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Mijn dream jaarkaart is tot feb 2018 geldig. Blijven alle toepassingen gelijk na 29 maart? Of wordt deze kaart omgezet naar een nieuwe kaart ( de magic plus ofzo? ) want dan zijn er ineens blockdagen
  • Hoi Sybrecht,

    je huidige jaarkaart, inclusief alle voordelen, blijft ongewijzigd tot je verlengt.
  • Dankjewel
  • Als ik het op een andere manier interpreteer:

    Een vol formulier na 29 maart levert 6 maanden op...

    Een nieuw formulier wat per 29 maart gaat gelden? Als de oude van nu dus niet meer geldig is.. kan het zijn dat ze dat bedoelen
  • Dat zou ook kunnen...
    man-man-man - wat is DLP toch slecht in duidelijke communicatie :)
  • Wij als gezin zouden dan 1 duurder paspoort nemen en de rest een lagere. Wat is dan het voordeel van Infinity verder nog als je als enige op de vip plaatsen mag zijn zonder de rest van je gezin? Want daar zou ik dan geen gebruik van maken.. Ik laat tenslotte m'n gezin niet in de steek dan.
  • Hi Pauk,

    Wij denken ook dat het 1 infinity gaat worden. Je mist dan wel de VIP ingang/plaatsen want daar kan de rest van het gezin geen gebruik van maken, maar je kan wel VIP parkeren, hogere korting in de winkels en restaurant hebben, en de photopass

    grz

    MJ
  • Hoi @Stefan-89 en @Hugo ,

    Ja, lang leven de duidelijke communicatie ;-) Hier nog twee tweets met dezelfde informatie, anders geformuleerd:




    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    Ik heb een vraag over die extra VIP onderdelen bij de infinity....er is een VIP ingang voor jaarkaarthouders en er is een VIP ruimte voor bij parades e.d. Maar mag je daar ook mensen in meenemen die geen jaarkaart hebbe? Ik ben de enige in mijn gezin van 4 die een jaarkaart heeft..

    Hoi dotty03,

    De VIP services zijn alleen voor de Infinity jaarkaarthouders zelf. Het is niet toegestaan andere gasten mee te nemen door de VIP ingang of in de VIP vakken bij de parade en avondshow.

    Groetjes,
    Lars
    Dan is die hele dure kaart voor mij niet aantrekkelijk. Vindt het wel jammer dat bij de kaart die ik nu heb 15 dagen afgehaald zijn en de korting in de winkels is verlaagd naar 10%, nu 20%. Ze maken het daarin niet aantrekkelijk. Wel is een overnachting verhoogd met 5% korting en meer korting op een entree kaart als je iemand mee neemt.
  • Dag Lars,

    Ik heb nog een vraag ivm de blokdagen. Indien je de Magic Plus hebt, kan je dan voor de blokdagen gebruik maken van de 'Ticket Amis'? Of is dat niet toegestaan?

    Groetjes
    Leen
  • kan ik ergens de voordelen per nieuwe jaarkaart lezen in het NL :) ? het meeste snap ik nog wel.. maar niet alles.. staat links in een kolom wanneer ik de nieuwe jaarkaarten bekijk.. is dat ergens op dit forum te vinden?
    bedankt!
  • Leen zei:

    Dag Lars,

    Ik heb nog een vraag ivm de blokdagen. Indien je de Magic Plus hebt, kan je dan voor de blokdagen gebruik maken van de 'Ticket Amis'? Of is dat niet toegestaan?

    Groetjes
    Leen

    Hoi Leen,

    De 'Bring a Friend' tickets als onderdeel van de jaarkaart (Magic Plus en Infinity) zijn alleen te koop als je jaarkaart geldig is, dus niet op een blockdag (of dag van aanschaf). De reguliere korting op losse dagkaarten aan de kassa (20%) is wel geldig, maar dan zijn de voorverkooptickets met tot 40% korting doorgaans voordeliger. Check hiervoor de kalender: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Natalie zei:

    kan ik ergens de voordelen per nieuwe jaarkaart lezen in het NL :) ? het meeste snap ik nog wel.. maar niet alles.. staat links in een kolom wanneer ik de nieuwe jaarkaarten bekijk.. is dat ergens op dit forum te vinden?
    bedankt!

    Hoi Nathalie,

    Helaas heeft Disney het overzicht nog niet beschikbaar gemaakt in het Nederlands. Dit zal eind deze maand gepubliceerd worden. Tot die tijd moeten we het even doen met de Franse versie. Mocht je een vraag hebben over een bepaald voordeel, aarzel dan niet om hier een reactie te plaatsen en ik beantwoord je vraag graag.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan dit weekend naar disney en hebben via internet een dream jaarkaart aangeschaft.
    Ik twijfel om het om te laten zetten naar magic plus, zou dat kunnen of kan dat pas vanaf eind maart??
  • andrea1 zei:

    Wij gaan dit weekend naar disney en hebben via internet een dream jaarkaart aangeschaft.
    Ik twijfel om het om te laten zetten naar magic plus, zou dat kunnen of kan dat pas vanaf eind maart??

    Hoi andrea1,

    Het upgraden van een bestaande jaarkaart naar een nieuwe variant kan pas vanaf 29 maart 2017.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik lees net dat Disney vanaf 29 maart nieuwe jaarkaarten aanbiedt. Wij hebben met een stel vriendinnen in november een hotel geboekt, aangesloten bij Disney, om in april naar Disney te gaan. Uiteraard hebben wij toen naar de blokdagen gekeken. De jaarkaart die eigenlijk voor Fransen is bedoelt, was het goedkoopst en had geen blokdagen wanneer wij wilden gaan.... Nu hebben we 1 mrt per aangetekende post naar Disney een aanvraag voor 6 jaarkaarten gedaan ( die Francillien dus ) En ja hoor, de bedragen netjes afgeschreven dus wij hebben jaarkaarten! De vraag is dus: krijgen wij die "oude jaarkaart" en geldt daar dan ook die blockdagen nog steeds voor zoals wij die hebben gepland? Want bij de nieuwe Discovery jaarkaart zijn 23,24 en 25 april 2017 ineens blokdagen!!!! Dat was ten tijde van onze boeking voor het hotel nog niet zo.

    Vriendelijke groet Lea
  • leaste zei:

    Hoi Lars,
    Ik lees net dat Disney vanaf 29 maart nieuwe jaarkaarten aanbiedt. Wij hebben met een stel vriendinnen in november een hotel geboekt, aangesloten bij Disney, om in april naar Disney te gaan. Uiteraard hebben wij toen naar de blokdagen gekeken. De jaarkaart die eigenlijk voor Fransen is bedoelt, was het goedkoopst en had geen blokdagen wanneer wij wilden gaan.... Nu hebben we 1 mrt per aangetekende post naar Disney een aanvraag voor 6 jaarkaarten gedaan ( die Francillien dus ) En ja hoor, de bedragen netjes afgeschreven dus wij hebben jaarkaarten! De vraag is dus: krijgen wij die "oude jaarkaart" en geldt daar dan ook die blockdagen nog steeds voor zoals wij die hebben gepland? Want bij de nieuwe Discovery jaarkaart zijn 23,24 en 25 april 2017 ineens blokdagen!!!! Dat was ten tijde van onze boeking voor het hotel nog niet zo.

    Vriendelijke groet Lea

    Hoi Lea,

    Jullie krijgen inderdaad nog de oude variant (Classic). De nieuwe versie (Discovery) kan pas vanaf 29 maart worden aangevraagd. Voor jullie gelden dus de oude voorwaarden én blockdagen van de Classic waarbij je van 23 t/m 25 april gewoon toegang hebt.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraagje ivm de blockdagen. Wij zijn van 7 tot 9 august
    Us in parijs zelf . Ik zou echter graag op 9 augustus een jaarabo aanschaffen maar zag bij de iets goedkopere abonnement s dat 9 ik het park wel binnen kan maar 10 een blockdag is en ik had voor die ene extra nacht een dia ey hotel willen boeken ook . Gaat dit trouwens als je het abonnement online bestelt al om dan een kamer te kunnen boeken zonder de effectieve kaart ? Grtjs
  • Hoi Evemintu,

    normaal gesproken moet je je jaarkaartnummer doorgeven bij het boeken van een room-only-overnachting met jaarkaartkorting. Feitelijk zou dat dus niet moeten lukken, aangezien je je jaarkaartnummer nog niet hebt.
  • Hallo Lars,

    Vrienden van ons willen in Mei naar Disneyland gaan.
    Omdat wij al tig keer zijn geweest, hebben ze aan ons gevraagd om mee te kijken naar de interessantste opties.

    Bij de nieuwe jaarkaarten bestaat de mogelijkheid voor goedkope tickets aan te schaffen voor anderen.
    * Zijn dit bij beide (duurste) jaarkaarten 20 tickets voor een vaste prijs? Of zijn dit er alleen 20 bij de duurste kaart?
    Er staat namelijk in het ene overzicht dat er maar 10 voor de een-na-duurste kaart gekocht mogen worden, en op het andere overzicht staat dat er wel 20 gekocht mogen worden.

    * In Februari hebben we aandeelhouderskorting gekregen op onze 3 Dreamjaarkaarten. Geldt deze korting ook wanneer we één jaarkaart gaan upgraden naar de Infinity

    Alvast bedankt voor de reactie.

    Gr
    Melanie
  • Ik heb een vraagje ivm de blockdagen. Wij zijn van 7 tot 9 august
    Us in parijs zelf . Ik zou echter graag op 9 augustus een jaarabo aanschaffen maar zag bij de iets goedkopere abonnement s dat 9 ik het park wel binnen kan maar 10 een blockdag is en ik had voor die ene extra nacht een dia ey hotel willen boeken ook . Gaat dit trouwens als je het abonnement online bestelt al om dan een kamer te kunnen boeken zonder de effectieve kaart ? Grtjs

    Hoi Evemintu,

    Zoals Hugo al aangeeft is het niet mogelijk om met jaarkaartkorting een overnachting te boeken in één van de Disney hotels als je de definitieve jaarkaart nog niet in je bezit hebt. Er zijn echter twee alternatieve methodes om toch voordelig in de Disney hotels of omliggende accommodaties te verblijven. Maak hiervoor gebruik van onze handige zoekmachines op de Jaarkaarten pagina onder de kopjes 'Aanbiedingen hotels' en 'Extra voordeel in de Disney hotels': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Je kunt de huidige jaarkaarten nog t/m 28 maart eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Vrienden van ons willen in Mei naar Disneyland gaan.
    Omdat wij al tig keer zijn geweest, hebben ze aan ons gevraagd om mee te kijken naar de interessantste opties.

    Bij de nieuwe jaarkaarten bestaat de mogelijkheid voor goedkope tickets aan te schaffen voor anderen.
    * Zijn dit bij beide (duurste) jaarkaarten 20 tickets voor een vaste prijs? Of zijn dit er alleen 20 bij de duurste kaart?
    Er staat namelijk in het ene overzicht dat er maar 10 voor de een-na-duurste kaart gekocht mogen worden, en op het andere overzicht staat dat er wel 20 gekocht mogen worden.

    * In Februari hebben we aandeelhouderskorting gekregen op onze 3 Dreamjaarkaarten. Geldt deze korting ook wanneer we één jaarkaart gaan upgraden naar de Infinity

    Alvast bedankt voor de reactie.

    Gr
    Melanie

    Hoi Melanie,

    De 'Bring a Friend' tickets zijn het hele jaar door beschikbaar voor Magic Plus jaarkaarthouders (€39 per stuk; maximaal 5 tickets per week; 10 tickets per jaar) en Infinity jaarkaarthouders (€34 per stuk; maximaal 5 tickets per week; 20 tickets per jaar). Bij een upgrade naar een andere jaarkaart is geen korting mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraagje ivm de blockdagen. Wij zijn van 7 tot 9 august
    Us in parijs zelf . Ik zou echter graag op 9 augustus een jaarabo aanschaffen maar zag bij de iets goedkopere abonnement s dat 9 ik het park wel binnen kan maar 10 een blockdag is en ik had voor die ene extra nacht een dia ey hotel willen boeken ook . Gaat dit trouwens als je het abonnement online bestelt al om dan een kamer te kunnen boeken zonder de effectieve kaart ? Grtjs

    Ik heb een kamer kunnen boeken zonder onze definitieve jaarkaart maar ik had wel een tijdelijke voucher en ik mocht pas inchecken na het ophalen van onze jaarkaart al hebben ze nooit gevraagd naar mijn jaarkaart bij het inchecken
  • Hey, wij gaan dit weekend nog snel onze dream passen verlengen. Verlopen pas op 14 mei. Nu hebben ze me in disney verteld dat alle voorwaarden dus behouden blijven. Dus ook de 6 maanden extra. Hier lees ik maar 4 maanden. Hebben ze me in disney verkeerde info gegeven dan? Want heb het echt uitdrukkelijk gevraagd, als we voor 29 maart verlengen krijgen we nog alle dream voordelen en het half jaar extra? Ja was hun antwoord.
Log In of Registreer om te reageren.