Vragen over toegangstickets

13»

Reacties

  • Hoi Lars,
    Ik wil graag met mijn schoonzus en haar vriend, kind op 24 en/of 25 april naar disney. Nu zie ik verschillende opties qua toegangtickets op de site. Welke is de goedkoopste variant welke we kunnen nemen? Ik heb een jaarkaart, dus ik hoef geen ticket, maar misschien is het online bestellen goedkoper dan met mijn korting aan de kassa.. Want volgens mij zijn er op de dagen meerdere kaarten beschikbaar klopt dat?
  • dotty03 zei:

    Hoi Lars,
    Ik wil graag met mijn schoonzus en haar vriend, kind op 24 en/of 25 april naar disney. Nu zie ik verschillende opties qua toegangtickets op de site. Welke is de goedkoopste variant welke we kunnen nemen? Ik heb een jaarkaart, dus ik hoef geen ticket, maar misschien is het online bestellen goedkoper dan met mijn korting aan de kassa.. Want volgens mij zijn er op de dagen meerdere kaarten beschikbaar klopt dat?

    Hoi dotty03,

    Dat klopt. Op 24 & 25 april zijn de voordelige MAGIC tickets vanaf €59 per dag beschikbaar. Deze prijs is voordeliger dan de jaarkaartkorting ten opzichte van de prijs voor een dagkaart ter plaatse aan de kassa (€90). Alleen met een Dream jaarkaart is de prijs van een dagkaart voor 2 parken gelijk aan de MAGIC tickets, maar zul je iedere dag in de rij moeten staan bij de kassa. Met onze voorverkooptickets hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa en kun je met de E-tickets direct naar binnen. Wel zo handig! Bestel de tickets eenvoudig via deze pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.