Hotel boeken met jaarkaarten

12346»

Reacties

  • Ik heb via die link gezien dat er in santander ge van 9 augustus tot 10 augustus 241 euro word gerekend voor 1 persoon is dit dan met de room only korting of moet die er nog af dan ? Is niet heel duidelijk . Grtjs
  • Ik heb via die link gezien dat er in santander ge van 9 augustus tot 10 augustus 241 euro word gerekend voor 1 persoon is dit dan met de room only korting of moet die er nog af dan ? Is niet heel duidelijk . Grtjs

    Hoi Evenmintu,

    De zoekmachines op onze Jaarkaarten pagina zijn alternatieve methoden om 'room only' boekingen te maken. Wil je gebruikmaken van de jaarkaartkorting in de Disney hotels, dan zul je Disney zelf moeten bellen. Die korting is online namelijk niet beschikbaar. De prijs via Disney is echter niet altijd voordeliger. Wij adviseren om de prijzen altijd te vergelijken en zo de meest voordelige optie te kiezen.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben sinds afgelopen maand een jaarkaart en nu willen we van 27 t/m 30 april naar Disney.
    Nu zag ik alleen dat 30 april een blockdag is.. (zoontje en man hebben fantasy, ikzelf dream)
    Als we in een disneyhotel verblijven, vervalt dan je blockdag? Hoe checken ze dat dan bij de ingang?
    Wat is dan de goedkoopste manier om in een disney hotel te verblijven?
  • Zou ik eventueel de reserveringslijn kunnen bellen voor prijzen zonder dat ik mijn jaarkaart hier bij de hand heb?
  • Pauk zei:

    Zou ik eventueel de reserveringslijn kunnen bellen voor prijzen zonder dat ik mijn jaarkaart hier bij de hand heb?

    Kan prima, gewoon aangeven dat je nog niet wilt boeken omdat je je jaarkaart niet bij de hand hebt, maar wel de prijs wilt weten.
  • Is dat in het nederlands?
  • Pauk zei:

    Wij hebben sinds afgelopen maand een jaarkaart en nu willen we van 27 t/m 30 april naar Disney.
    Nu zag ik alleen dat 30 april een blockdag is.. (zoontje en man hebben fantasy, ikzelf dream)
    Als we in een disneyhotel verblijven, vervalt dan je blockdag? Hoe checken ze dat dan bij de ingang?
    Wat is dan de goedkoopste manier om in een disney hotel te verblijven?

    Hoi Pauk,

    Vergelijk de prijzen via de reserveringslijn met de twee alternatieve methodes beschreven op onze Jaarkaarten pagina onder de kopjes 'Aanbiedingen hotels' en 'Extra voordeel in de Disney hotels': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris,
    Pauk zei:

    Is dat in het nederlands?

    De reserveringslijn is inderdaad Nederlandstalig.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik vroeg mij ook af pakt 1 persoon boekt in de golden compass club een arrangement met een baby en de tweede persoon word dan toegevoegd bij aankomst tegen betaling van de toeristen belasting . Wat dan met het ontbijt ? In de club is dit nog inclusief krijgt de tweede persoon dit dan ook of moet daar voor betaald worden en zo ja wat zijn de prijzen ?
  • Ik vroeg mij ook af pakt 1 persoon boekt in de golden compass club een arrangement met een baby en de tweede persoon word dan toegevoegd bij aankomst tegen betaling van de toeristen belasting . Wat dan met het ontbijt ? In de club is dit nog inclusief krijgt de tweede persoon dit dan ook of moet daar voor betaald worden en zo ja wat zijn de prijzen ?

    Hoi Evemintu,

    Als je een arrangement boekt in een club level kamer voor één persoon en de overige reisgenoten ter plaatse toevoegt, dan is het ontbijt inderdaad voor iedereen inclusief. Gebruik hiervoor de zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Extra voordeel in de Disney hotels': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Weet er iemand of je nu al kan boeken met de reserveringslijn voor de herfstvakantie met de jaarkaart dream, room only.
    Groetjes Anja
  • stitch zei:

    Weet er iemand of je nu al kan boeken met de reserveringslijn voor de herfstvakantie met de jaarkaart dream, room only.
    Groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Dat kan inderdaad. Vergelijk deze prijzen ook altijd met de twee zoekmachines op onze Jaarkaarten pagina zodat je altijd het meest voordelige verblijf boekt: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Vandaag gebeld voor prijs voor kamer in compass kamer New Port Bay Hotel.
    Via de aanbieding van Disneyland Parijs was het 519 euro voor één nacht, en cadeaubon van 100 euro.

    Ik dacht nooit dat het goedkoper zou zijn met fantasy jaarkaart maar toch iets goedkoper. Daar was het 429 euro voor één nacht. Als je gewoon arrangement boekt, komt er nog dossierkosten bij van 19 euro dat je niet hebt als je kamer boekt via jaarkaart. Dus iets goedkoper via de reserveringslijn en met jaarkaart.
    Staat ook gemeld dat we die dag net 10 jaar getrouwd zijn, benieuwd of het hotel verrassing zal voorzien of niet.
  • Ik zou graag disney hotel boeken tijdens blokdagen en met tgv naar ginder gaan. Met beperkte bagage.
    Maar nadeel is dat je eerst naar het hotel moet achter de easy pass waardoor je toch wel veel tijd verliest...

    Is er mogelijkheid om de easy pass op andere manier te verkrijgen?

    Of toegang te verkrijgen via de papieren versie van je reservering?

    Andere mogelijkheid is om met de auto te gaan, dan parkeren we hem bij hotel en halen easy pass op. Maar waren maar van plan om één nachtje te gaan, dus is niet echt te doen met de auto dan...
  • mieke zei:

    Ik zou graag disney hotel boeken tijdens blokdagen en met tgv naar ginder gaan. Met beperkte bagage.
    Maar nadeel is dat je eerst naar het hotel moet achter de easy pass waardoor je toch wel veel tijd verliest...

    Is er mogelijkheid om de easy pass op andere manier te verkrijgen?

    Of toegang te verkrijgen via de papieren versie van je reservering?

    Andere mogelijkheid is om met de auto te gaan, dan parkeren we hem bij hotel en halen easy pass op. Maar waren maar van plan om één nachtje te gaan, dus is niet echt te doen met de auto dan...

    Hoi mieke,

    Hiervoor kun je de Disney Express service toevoegen aan je hotelreservering. Je kunt je bagage dan afgeven bij de Disney Express balie op het station. Deze worden later naar je hotel gebracht. Vervolgens ontvang je alvast alle documenten en tickets om direct de parken in te gaan. Meer informatie & prijs: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-express-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    mieke zei:

    Ik zou graag disney hotel boeken tijdens blokdagen en met tgv naar ginder gaan. Met beperkte bagage.
    Maar nadeel is dat je eerst naar het hotel moet achter de easy pass waardoor je toch wel veel tijd verliest...

    Is er mogelijkheid om de easy pass op andere manier te verkrijgen?

    Of toegang te verkrijgen via de papieren versie van je reservering?

    Andere mogelijkheid is om met de auto te gaan, dan parkeren we hem bij hotel en halen easy pass op. Maar waren maar van plan om één nachtje te gaan, dus is niet echt te doen met de auto dan...

    Hoi mieke,

    Hiervoor kun je de Disney Express service toevoegen aan je hotelreservering. Je kunt je bagage dan afgeven bij de Disney Express balie op het station. Deze worden later naar je hotel gebracht. Vervolgens ontvang je alvast alle documenten en tickets om direct de parken in te gaan. Meer informatie & prijs: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-express-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Ik weet van de Disney Express maar vind ik wel duur. 14 euro x 4 personen juist om een hotel easy pass te ontvangen. Veel bagage gaan we niet mee hebben omdat het maar voor één nacht is. Waarschijnlijk gewoon rugzak...

    Groetjes

  • mieke zei:

    Hallo Lars,

    Ik weet van de Disney Express maar vind ik wel duur. 14 euro x 4 personen juist om een hotel easy pass te ontvangen. Veel bagage gaan we niet mee hebben omdat het maar voor één nacht is. Waarschijnlijk gewoon rugzak...

    Groetjes

    Hoi Mieke,

    Helaas is er geen andere optie om de toegangstickets al eerder te ontvangen als je met de trein arriveert.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Op het moment zou ik graag informatie willen opvragen en eventueel willen boeken van een hotel met jaarkaart vanuit belgie.

    Nu heb ik mijn jaarkaart verlengd en de nieuwe gaat in vanaf 20 augustus 2017 kan ik dan nu al het hotel reserveren voor oktober of moet ik wachten tot deze definitief geactiveerd is??

    Wat ik het nummer van de reserveringslijn vanuit belgie ook al weer?? Klopt het dat dit een nieuw nummer is?? op de papieren van vorig jaar heb ik het nummer 078/156025 staan en hier ben ik ergens het nummer tegengekomen 078/156028 wat is nu correct??

    groetjes Birgitte
  • Hallo,

    Op het moment zou ik graag informatie willen opvragen en eventueel willen boeken van een hotel met jaarkaart vanuit belgie.

    Nu heb ik mijn jaarkaart verlengd en de nieuwe gaat in vanaf 20 augustus 2017 kan ik dan nu al het hotel reserveren voor oktober of moet ik wachten tot deze definitief geactiveerd is??

    Wat ik het nummer van de reserveringslijn vanuit belgie ook al weer?? Klopt het dat dit een nieuw nummer is?? op de papieren van vorig jaar heb ik het nummer 078/156025 staan en hier ben ik ergens het nummer tegengekomen 078/156028 wat is nu correct??

    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Als het goed is, is je huidige jaarkaart nog geldig t/m 19 augustus (de nieuwe gaat vanaf 20 augustus in) en kun je dus gewoon een hotel met korting reserveren voor oktober. De reserveringslijn vanuit België is te bereiken via 078 15 60 28.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik wil eindelijk eens een keer gebruik gaan maken van de mogelijke korting op hotels met mijn Infinity-pas, eens kijken wat uiteindelijk voordeliger is. Kan dit alleen telefonisch? En hoe zit het met betaling? Ik heb namelijk geen creditcard.
  • Ik wil eindelijk eens een keer gebruik gaan maken van de mogelijke korting op hotels met mijn Infinity-pas, eens kijken wat uiteindelijk voordeliger is. Kan dit alleen telefonisch? En hoe zit het met betaling? Ik heb namelijk geen creditcard.

    Hoi larissavanbuul,

    Dit kan inderdaad alleen telefonisch. Betaling kan volgens mij ook met een overschrijving, maar dat zul je even moeten navragen. Vergelijk de prijzen via Disney ook altijd met de speciale 'room only' aanbiedingen van alle accommodaties in en rondom Disneyland Paris middels onze handige zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Boek vervolgens de voordeligste optie.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Wij zijn magic plus jaarkaart bezitters, en nu vroeg ik me af waar ik kan vinden hoeveel korting je krijgt bij overnachting in Disney hotels, en dan uiteraard zonder toegangstickets. Betaal ik dan gewoon room only? of krijg je ook nog extra korting met jaarkaart?

    Groetjes Helma
  • Voor de room-only-jaarkaartprijzen zul je even moeten bellen met de DLP-reserveerlijn. Die kun je helaas niet online vinden.
  • Waarschijnlijk een erg domme vraag, maar wat is het nummer om te informeren naar Infinity korting bij hotels? Is dat gewoon dat 0900 nummer?
  • Waarschijnlijk een erg domme vraag, maar wat is het nummer om te informeren naar Infinity korting bij hotels? Is dat gewoon dat 0900 nummer?

    Hoi larissavanbuul,

    Ja, er kan gewoon naar de reguliere Disney reserveringslijn worden gebeld voor jaarkaartkorting in de Disney hotels.

    Groetjes,
    Lars
  • september 2019 aangepast
    Twee vragen.....al een tijd niet geweest sinds we kinderen kregen.

    1. Wij willen jaarkaarten kopen (Magic Flex) en met E-vouches, kunnen wij met deze vouches al gebruik maken van de extra's zoals het gratis parkeren en disney hotels korting?
    2. Hoe werkt deze disney hotels korting, ik snap niets van de uitleg:

    "Aanbieding geldig op enkele overnachtingen t/m 6 november 2019. De voorgestelde prijs voor eenzelfde kamer varieert naargelang de beschikbaarheid op het moment van de reservatie. Contacteer ons om de prijs te kennen op de dag van jouw reservatie. De naar boven afgeronde prijzen van €130 en €108 zijn geldig voor 1 nacht in Disney's Hotel Santa Fe per Cars Standaardkamer tijdens het Voordeelseizoen. Het verblijf is exclusief toeristenbelasting (€1,13 per persoon, 18 jaar en ouder, en per nacht in Disney's Hotel Santa Fe en zal worden toegevoegd aan het totaalbedrag van jouw verblijf op het moment van de reservatie) en exclusief ontbijt. Tarieven op aanvraag voor elke nieuwe reservatie met een maximum van 2 kamers/blokhutten per reservering. (Korting niet van toepassing op de Premium Plus Blokhutten, familiekamers in Disney’s Hotel Santa Fe en Disney’s Newport Bay Club en alle suites van de Disney Hotels). I.v.m. de renovatie van Disney's Hotel New York - The Art of Marvel is deze aanbieding niet geldig voor dit hotel."
  • Hoi @Octonger ,

    Ja, met de E-vouchers kun je ook de eerste dag gratis parkeren en overnachtingen in de Disney hotels met korting reserveren. Nadat je de voucher per mail hebt ontvangen, bel je met de Disney reserveringslijn en kunnen zij je de speciale prijzen geven voor jaarkaarthouders. De hoogte van de korting is afhankelijk van de periode en aankomstdag, net als reguliere arrangementen met tickets.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.