Bring a Friend actie

13468912

Reacties

  • Hallo allemaal,

    De 'Bring a Friend' actie is weer terug van 3 januari t/m 24 maart 2017 voor €37 per dagkaart. Meer informatie & voorwaarden: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneyland-paris-envie-magazine-43.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Moet je de kaarten voor de bring a friend actie bij de kassa kopen of kunnen die ook al eerder gekocht worden?
  • Hoi,

    Moet je de kaarten voor de bring a friend actie bij de kassa kopen of kunnen die ook al eerder gekocht worden?

    Hoi Claireeeparis,

    De 'Bring a Friend' tickets kunnen alleen op de dag zelf aan de kassa van beide parken worden aangeschaft.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,

    Weet jij heel toevallig wanneer de nieuwe bring a friend actie bekend gemaakt wordt. Wij willen graag familieleden meenemen eind mei, dan zou een actie natuurlijk mooi meegenomen zijn!

    Groetjes,

    Celine
  • Hey Lars,

    Weet jij heel toevallig wanneer de nieuwe bring a friend actie bekend gemaakt wordt. Wij willen graag familieleden meenemen eind mei, dan zou een actie natuurlijk mooi meegenomen zijn!

    Groetjes,

    Celine

    Hoi Celine,

    Dat is op dit moment nog niet bekend. Zodra wij meer informatie ontvangen van Disney, publiceren we dat. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Om de kaarten te kopen hoef ik alleen maar naar een van de kassa's bij de parken te gaan en mijn jaarkaart bij me te hebben? Of moet ik nog wat anders meenemen/doen?
  • Hoi,

    Om de kaarten te kopen hoef ik alleen maar naar een van de kassa's bij de parken te gaan en mijn jaarkaart bij me te hebben? Of moet ik nog wat anders meenemen/doen?

    Hoi Claireeeparis,

    Dat klopt. Je kunt de tickets aanschaffen bij de kassa's van beide parken op vertoon van een geldige jaarkaart. Je hoeft verder niets extra's mee te nemen.

    Groetjes,
    Lars
  • Was de bring a friend actie nu ook voor fantasypas of alleen met dreampas ?
    Vorig jaar had ik dreampas.ben aant denken of ik nu best dream of fantasy kan kopen.verblijven tegenwoordig vaker in partnerhotels.
  • Hi boogschutter,

    de bring a friend actie geldt voor alle jaarkaarthouders

    grz

    MJ
  • Verwacht je dat er dit jaar ook weer rond de zomer een bring a friend actie gaat komen? Ik weet dat het normaal wel is, maar misschien door het 25-jarig bestaan dat het anders gaat lopen?

    Ik weet dat er nu een bring a friend actie loopt, maar dat redden we niet meer.
  • Kuki zei:

    Verwacht je dat er dit jaar ook weer rond de zomer een bring a friend actie gaat komen? Ik weet dat het normaal wel is, maar misschien door het 25-jarig bestaan dat het anders gaat lopen?

    Ik weet dat er nu een bring a friend actie loopt, maar dat redden we niet meer.

    Hoi Kuki,

    Goede vraag! Momenteel hebben wij nog geen informatie van Disney ontvangen betreffende acties/aanbiedingen voor jaarkaarthouders. Eind maart zal er meer duidelijkheid komen over de prijzen en voorwaarden van de nieuwe jaarkaarten tijdens de 25e verjaardag. Zodra wij deze gegevens ontvangen, zal de Jaarkaarten pagina worden aangepast: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Op de website van DiscoverTheMagic staat bij de 'Bring a Friend' actie: 'voor maximaal 5 vrienden per week een dagkaart aanschaffen, met een maximum van 20 dagkaarten'. Dus ik met 3 vrienden (dus minder dan 5) naar DLP voor zaterdag en zondag. Zaterdag ging alles goed, maar zondag kon ik nog maar 2 kaartjes halen ipv 3. Wat blijkt nou, en dat lees ik niet op de website, dat je 5 vrienden per week mee kunt nemen, ELK VOOR 1 DAG! Dus in totaal 5 KAARTJES per week, en niet 5 VRIENDEN per week. Een groot verschil, met een groot prijskaartje....of we voor de derde vriend wel even € 81 wilden afrekenen ipv € 37.
    Daarom Lars, wil je alsjeblieft de tekst op de website aanpassen enverduidelijken, zodat er niet meer mensen zo'n dure verrassing te wachten staat?
    Dank je wel.
    groetje, Kim
  • KimN zei:

    Beste Lars,
    Op de website van DiscoverTheMagic staat bij de 'Bring a Friend' actie: 'voor maximaal 5 vrienden per week een dagkaart aanschaffen, met een maximum van 20 dagkaarten'. Dus ik met 3 vrienden (dus minder dan 5) naar DLP voor zaterdag en zondag. Zaterdag ging alles goed, maar zondag kon ik nog maar 2 kaartjes halen ipv 3. Wat blijkt nou, en dat lees ik niet op de website, dat je 5 vrienden per week mee kunt nemen, ELK VOOR 1 DAG! Dus in totaal 5 KAARTJES per week, en niet 5 VRIENDEN per week. Een groot verschil, met een groot prijskaartje....of we voor de derde vriend wel even € 81 wilden afrekenen ipv € 37.
    Daarom Lars, wil je alsjeblieft de tekst op de website aanpassen enverduidelijken, zodat er niet meer mensen zo'n dure verrassing te wachten staat?
    Dank je wel.
    groetje, Kim

    Hoi Kim,

    Dat is zeker vervelend, maar dit is de eerste keer in al die jaren dat deze actie loopt dat ik van iemand hoor die het op deze manier interpreteert. Het aantal 'kaartjes' en 'vrienden' is namelijk hetzelfde. Dit is de letterlijke (vertaalde) tekst van Disney zelf. Hier hebben wij niets aan gewijzigd. Er wordt gesproken over vrienden omdat het een 'vrienden-actie' is. Dit staat gelijk aan het aantal kaartjes. Dus: Maximaal 5 tickets/vrienden per week, met een maximum van 20 tickets voor de gehele duur van de aanbieding. Als je met 3 vrienden op één jaarkaart 'Bring a Friend' tickets wilt halen voor 2 dagen, dan zul je inderdaad op de tweede dag voor één persoon een regulier ticket moeten aanschaffen. Dat wilt dus niet zeggen dat je 'dezelfde vrienden' kunt blijven meenemen. Voor Disney zijn vrienden hetzelfde als tickets in dit geval en die tekst nemen wij letterlijk over. Dank in ieder geval voor de feedback en ik zal de tekst hierop aanpassen om eventuele onduidelijkheid in de toekomst te voorkomen.

    Groetjes,
    Lars
  • Al meer bekend wanneer de bring a friend actie is??
  • Al meer bekend wanneer de bring a friend actie is??

    Hoi Nathalie,

    Nee, er is nog geen informatie over eventuele komende 'Bring a Friend' acties. Zodra wij informatie van Disney ontvangen, plaatsen wij dat op de website en via onze social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Met de nieuwe jaarkaarten ben ik benieuwd of er komend jaar og wel bring a friend acties komen voor houders van de oude kaarten. De nieuwe jaarkaarten hebben (in het geval van de iets duurdere versies) standaard een aantal Bring a friend tickets als ik het goed gelezen heb. Uiteraard hoop ik dat er toch gewoon weer dergelijke acties komen zodat alle jaarkaarthouders hier gebruik van kunnen maken!
  • RogerM zei:

    Met de nieuwe jaarkaarten ben ik benieuwd of er komend jaar og wel bring a friend acties komen voor houders van de oude kaarten. De nieuwe jaarkaarten hebben (in het geval van de iets duurdere versies) standaard een aantal Bring a friend tickets als ik het goed gelezen heb. Uiteraard hoop ik dat er toch gewoon weer dergelijke acties komen zodat alle jaarkaarthouders hier gebruik van kunnen maken!

    Ik heb begrepen dat dit er wel gaat komen nog, maar dat dit meer tijdens de hoogseizoenen wordt. Maar zeker weten doe ik het niet
  • Hoi @RogerM en @dotty03 ,

    De reguliere 'Bring a Friend' actie voor alle jaarkaarthouders keert in de toekomst weer terug, maar minder frequent en voornamelijk tijdens het laagseizoen.

    Groetjes,
    Lars
  • Gelukkig :)
  • Hallo,
    wij hebben nu een Fantasy kaart en gaan volgende week naar Disney. We hebben besloten om 1 jaarkaart up te graden naar Magic Plus om de bring a friend actie te kunnen gebruiken.
    Praktische vraag: kan ik de upgrade in orde brengen, het park verlaten en onmiddelijk de bring a friend tickets aanschaffen diezelfde dag?
    Ik lees namelijk tegenstrijdige info dat dit onmiddelijk kan ofwel dat je 2 dagen moet wachten.... Upgraden heeft namelijk geen zin als we niet onmiddelijk de actie kunnen toepassen.
  • Hallo,
    wij hebben nu een Fantasy kaart en gaan volgende week naar Disney. We hebben besloten om 1 jaarkaart up te graden naar Magic Plus om de bring a friend actie te kunnen gebruiken.
    Praktische vraag: kan ik de upgrade in orde brengen, het park verlaten en onmiddelijk de bring a friend tickets aanschaffen diezelfde dag?
    Ik lees namelijk tegenstrijdige info dat dit onmiddelijk kan ofwel dat je 2 dagen moet wachten.... Upgraden heeft namelijk geen zin als we niet onmiddelijk de actie kunnen toepassen.

    Hoi Minnie-T,

    De 'Bring a Friend' actie als onderdeel van de nieuwe jaarkaarten is niet geldig op de dag van aanschaf of upgrade, maar pas vanaf de tweede dag.

    Groetjes,
    Lars
  • HOi Lars,
    Is de Bring a Friend actie geldig van 21 april tot 25 april? We hebben nog een dreampas.
    Hoe duur zijn de kaarten dan?
    vast bedankt voor de reactie.
    gr. Hans
  • hanz zei:

    HOi Lars,
    Is de Bring a Friend actie geldig van 21 april tot 25 april? We hebben nog een dreampas.
    Hoe duur zijn de kaarten dan?
    vast bedankt voor de reactie.
    gr. Hans

    Hoi Hans,

    Er is momenteel geen Bring a Friend actie voor de oude jaarkaarten, alleen voor Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders. Dream jaarkaarthouders ontvangen 20% korting op de prijs van een dagkaart aan de kassa ter plaatse (€94 per persoon; dus €75,20 met korting). Tijdens jullie periode zijn de Magic voorverkooptickets beschikbaar vanaf €63 per persoon. Bestel alle voordeeltickets eenvoudig als E-tickets via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • mei 2017 aangepast
    Er is weer Bring a Friend voor de oude jaarkaarten. Van 10 mei t/M 16 augustus. Kaarten ma-vr zijn €42, za-zo zijn €47.
  • Hallo allemaal,

    De reguliere 'Bring a Friend' actie voor alle jaarkaarthouders is weer terug vanaf 10 mei 2017. Meer informatie, prijzen & voorwaarden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneyland-paris-envie-magazine-44.

    Groetjes,
    Lars
  • Is er een kans dat ook in oktober weer een Bring a friend actie komt voor jaarkaarthouders, of is dit maar 1x per jaar?
  • Is er een kans dat ook in oktober weer een Bring a friend actie komt voor jaarkaarthouders, of is dit maar 1x per jaar?

    Hoi Mooiweertje,

    Het is momenteel onbekend of er in oktober weer een nieuwe 'Bring a Friend' actie komt.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hallo allemaal,

    De reguliere 'Bring a Friend' actie voor alle jaarkaarthouders is weer terug vanaf 10 mei 2017. Meer informatie, prijzen & voorwaarden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneyland-paris-envie-magazine-44.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,
    Is de bring a friend actie ook geldig voor de nieuwe jaarkaarten? Wij hebben magic flex. Kan je met je jaarkaart ook een bring a friend ticket aanschaffen op een blockdag?
    Groetjes Hilke
  • Hilke zei:


    Hoi Lars,
    Is de bring a friend actie ook geldig voor de nieuwe jaarkaarten? Wij hebben magic flex. Kan je met je jaarkaart ook een bring a friend ticket aanschaffen op een blockdag?
    Groetjes Hilke

    Hoi Hilke,

    De reguliere 'Bring a Friend' actie is voor alle jaarkaarthouders geldig. Het is niet mogelijk om een dergelijk ticket op een blockdag aan te schaffen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hilke zei:


    Hoi Lars,
    Is de bring a friend actie ook geldig voor de nieuwe jaarkaarten? Wij hebben magic flex. Kan je met je jaarkaart ook een bring a friend ticket aanschaffen op een blockdag?
    Groetjes Hilke

    Hoi Hilke,

    De reguliere 'Bring a Friend' actie is voor alle jaarkaarthouders geldig. Het is niet mogelijk om een dergelijk ticket op een blockdag aan te schaffen.

    Groetjes,
    Lars
    Helaas, dat is jammer.
    Dank voor je antwoord!
Log In of Registreer om te reageren.