Familiekorting bij aanschaf/verlenging jaarkaart

13»

Reacties

  • Goedendag, Hoe kun je aantonen dat je als gezin allemaal op het zelfde adres woont ?
  • Door bijvoorbeeld een polis van je ziektekostenverzekering, een uittreksel uit de GBA, een brief van je reisverzekering waar alle verzekerden opstaan.
  • Ik had voor zekerheid trouwboelje mee maar was helemaal niet nodig.
  • Werd er niet naar gevraagd dan ?
  • Is het voldoende een formulier te tonen waar uit blijkt dat je allen te samen in een caravan op de zelfde camping staat?
  • Bij mij werd er idd helemaal niet naar gevraagd.
    Had de jaarkaarten al online gekocht.
  • april 2017 aangepast
    ik kan nergens iets vinden over jaar kaarten met gezins korting om te bestellen.

    Kom gewoon op het volle bedrag uit dan.
  • april 2017 aangepast

    ik kan nergens iets vinden over jaar kaarten met gezins korting om te bestellen.

    Kom gewoon op het volle bedrag uit dan.

    Hoi Richard63,

    Sinds de nieuwe jaarkaarten is de 20% familiekorting (voorlopig) alleen ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel beschikbaar, niet online.

    Groetjes,
    Lars
  • Ok bedankt, weet dan alleen nog steeds niet wat er geaccepteerd word als bewijs dat je een gezin bent op 1 adres (kan de camping reservering daar voor gebruikt worden?>_
  • Ok bedankt, weet dan alleen nog steeds niet wat er geaccepteerd word als bewijs dat je een gezin bent op 1 adres (kan de camping reservering daar voor gebruikt worden?>_

    Hoi Richard63,

    Graag gedaan! Nee, dit moet een officieel document zijn zoals Hugo ook al aangaf. Denk aan een polis van je ziektekostenverzekering, een uittreksel uit de GBA, een brief van je reisverzekering waar alle verzekerden opstaan.

    Groetjes,
    Lars
  • dan word dat erg lastig voor ons denk ik
    mogelijk is dan de dlp-kaarten.nl een betere oplossing om nog 14.5% korting te krijgen
  • In België kan je bij veel steden en gemeenten een "Bewijs van Gezinssamenstelling" online vinden. Daarop staat precies wie er allemaal op 1 bepaald adres woont.
  • Hoi,
    wij willen 5 jaarkaarten onlilne aanschaffen (gezin wonende op hetzelfde adres). Hoe kan ik de gezinskortig toevoegen aan het winkelmandje?
  • Hoi mnagel,

    ik zou even contact opnemen met Lars via https://www.discoverthemagic.nl/contact zodat hij je meteen kan helpen. Succes en alvast veel voorpret gewenst!
  • mnagel zei:

    Hoi,
    wij willen 5 jaarkaarten onlilne aanschaffen (gezin wonende op hetzelfde adres). Hoe kan ik de gezinskortig toevoegen aan het winkelmandje?

    Hoi mnagel,

    Als je 5 of meer dezelfde jaarkaarten voor leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres wilt aanschaffen, dan ontvang je 20% familiekorting. Online is het helaas niet mogelijk om deze korting te krijgen. Dit is sinds de nieuwe jaarkaarten alleen ter plaatse beschikbaar bij Bureau Passeport Annuel. Om de wachttijd zo kort mogelijk te houden, ga je als volgt te werk: Schaf eerst voor alle gezinsleden een Super Magic Plus dagkaart aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De E-tickets ontvang je direct per mail zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Je gaat vervolgens direct het Disneyland Park binnen om bij Bureau Passeport Annuel de dagkaarten te upgraden naar jaarkaarten. Hierbij wordt de prijs van de dagkaart per persoon verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart + 20% familiekorting + tijdelijk 1 maand extra gratis geldigheid bij een Discovery, Magic Flex en Magic Plus of 2 maanden extra gratis geldigheid bij een Infinity als je de dagkaarten vóór 30 juni 2017 ter plaatse upgrade naar een jaarkaart. Zo profiteer je van de korting + gratis maand(en), zonder twee keer in de rij te hoeven staan.

    Groetjes,
    Lars
  • Ha Lars

    wij willen onze dreampas verlengen en ik heb een aanbieding van Disney ontvangen. De pas kan worden verlengd voor 16 maanden. Ik wilde dit online doen. Toen ik dit ging doen kreeg ik niet de familie korting (wij zijn met 5 personen), moet ik dan persoonlijk gaan verlengen of is de familie korting er niet meer?
  • genny zei:

    Ha Lars

    wij willen onze dreampas verlengen en ik heb een aanbieding van Disney ontvangen. De pas kan worden verlengd voor 16 maanden. Ik wilde dit online doen. Toen ik dit ging doen kreeg ik niet de familie korting (wij zijn met 5 personen), moet ik dan persoonlijk gaan verlengen of is de familie korting er niet meer?

    Hoi genny,

    Online is het niet mogelijk om met 20% familiekorting te verlengen. Dit kan alleen per post of ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel.

    Groetjes,
    Lars
  • dank je wel voor je antwoord
  • Wij zijn een gezin van 6 personen. Ik las dat je bij 5 of meer kaarten, 20 procent korting krijgt.
    Die 10 procent regeling komt dan, neem ik aan, te vervallen?
  • Dat klopt, je mag de 20% en 10% (helaas) niet combineren.
  • Wij hebben met ons gezin van 5 magic flex kaarten en willen deze gaan verlengen .( verlopen in juli)
    Alleen nu had ik de vraag : bij aanschaf kregen wij de family korting van 20% krijgen we dat weer bij verlenging?
    En zouden jullie bijv weer allemaal magic flex dien of bijvoorbeeld 1 x infinity en de rest flex ?
    Iemand tips ?
    Gr Louise
  • Hoi @Louwise1506 ,

    De 20% familiekorting krijg je ook bij een verlenging, maar alleen voor 5 of meer dezelfde jaarkaarten. Je kunt dus niet 1 x Infinity en 4 x Magic Flex nemen. De korting is dan niet geldig. Alleen bij 5 x Magic Flex (of een ander type jaarkaart) krijg je de familiekorting.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars , en de verlenging kan denk ik alleen in het park zelf toch ?
  • Hoi @Louwise1506 ,

    De verlenging met familiekorting kan inderdaad alleen ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel. Online verlengen kan alleen zonder de familiekorting.

    Groetjes,
    Lars
  • En als je allemaal magic flex neemt en dan 1 later upgrade naar infinity (?)
  • Hoi @magicmama ,

    Dat kan, maar dan betaal je wel het exacte prijsverschil, dus €449 - €207 (Magic Flex met 20% korting) = €242.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @magicmama ,

    Dat kan, maar dan betaal je wel het exacte prijsverschil, dus €449 - €207 (Magic Flex met 20% korting) = €242.

    Groetjes,
    Lars

    Volgens mij alsnog een mooi voordeel. Op 4 kaarten 20%
  • Nog een vraag : onze kaarten verlopen op 24 juli .
    Als wij na deze datum gaan , dan kan ik ze zeker niet verlengen meer ?
    Dan word het zeker een nieuw abbo?
  • Hoi @Louwise1506 ,

    Dat klopt. Verlengen kan alleen in de twee maanden vóór de vervaldatum als je gebruik wilt maken van de 4 maanden extra. Na de vervaldatum verlengen kan natuurlijk ook, maar dan krijg je gewoon een nieuw abonnement zonder de aanbieding.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.