Maaltijdopties (halfpension / volpension)

145791017

Reacties

  • omdat we 2 nachten in Hotel New York verblijven hebben we ook 2x de vouchers, due willen we natuurlijk slim vervelen over de 3 dagen dat we er zijn. Ik vind wel menukaarten, maar geen lunchkaarten, wie kan me hier meer over vertellen? We willen sowieso 1 x lunchen bij Mickey en 1x dineren bij Bistro Chez Remy. Verdere aanraders???

    Hoi jolanda1966,

    De menu's voor restaurants met tafelbediening en buffetservice zijn hetzelfde voor lunch of diner. Met de Plus vouchers zijn, naast Bistrot Chez Remy (en de gesloten Blue Lagoon Restaurant) Silver Spur Steakhouse (Disneyland Park) en The Steakhouse (Disney Village) aanraders. Optie: Het is tevens mogelijk om te dineren in een Premium locatie (zoals Walt's Restaurant en Auberge de Cendrillon), maar dan dien je het verschil tussen de prijs van de voucher en de prijs ter plaatse bij te betalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, dank je wel voor je snelle antwoord!!! Dat komt mooi uit dus, dan wordt het 1 dag lunch en pause gourmande. 1 dag lunch en diner en 1 dag pause gourmande en diner. Ik begrijp uit jouw reactie dat dus alleen het tijdstip waarop je gaat eten bepaalt of het als lunch of als diner wordt gezien. Je kunt dus een 3 gangen lunch of een 3 gangen diner gebruiken?

    Begreep ik nou goed dat tijdens de extra magische uren er figuren rondlopen op het park?

    Weet jij misschien of een autipas voldoende is voor een groene kaart, dus zonder medische verklaring? Volgens het reisbureau wel, maar ik denk dat ik toch maar een medische verklaring vraag voor onze zoon en dochter.

    Sorry voor al mijn vragen, maar met 2 kids met een autistische stoornis moet je wel goed voorbereid zijn
  • Hoi Lars, dank je wel voor je snelle antwoord!!! Dat komt mooi uit dus, dan wordt het 1 dag lunch en pause gourmande. 1 dag lunch en diner en 1 dag pause gourmande en diner. Ik begrijp uit jouw reactie dat dus alleen het tijdstip waarop je gaat eten bepaalt of het als lunch of als diner wordt gezien. Je kunt dus een 3 gangen lunch of een 3 gangen diner gebruiken?

    Begreep ik nou goed dat tijdens de extra magische uren er figuren rondlopen op het park?

    Weet jij misschien of een autipas voldoende is voor een groene kaart, dus zonder medische verklaring? Volgens het reisbureau wel, maar ik denk dat ik toch maar een medische verklaring vraag voor onze zoon en dochter.

    Sorry voor al mijn vragen, maar met 2 kids met een autistische stoornis moet je wel goed voorbereid zijn

    Hoi jolanda1966,

    Geen probleem. Stel gerust je vragen. De vouchers zijn de hele dag bruikbaar, of het nu voor een 3-gangen lunch is, of voor een 3-gangen diner, dat ligt puur aan het tijdstip dat jullie gaan eten. De menu's zijn gewoon hetzelfde tijdens de 'lunchuren', als de 'dineruren'.

    Tijdens de Extra Magische Uren zijn er inderdaad exclusieve ontmoetingen met de Disney figuren in Main Street, U.S.A. (Disneyland Park). Voor een Priority Card of Easy Access Card zijn één van de volgende documenten nodig: officiële invaliditeitskaart, Europese invalidenparkeerkaart of medische verklaring die aangeeft dat de mindervalide persoon een beperking heeft (originele verklaring, opgesteld in het Frans of Engels, ondertekend en gestempeld door een arts en minder dan 3 maanden oud). In jullie geval zou ik dus een medische verklaring meenemen, aangezien in de officiële documenten van Disney niet specifiek een autipas wordt vermeld.

    Groetjes,
    Lars
  • februari 2017 aangepast
    Hallo Lars, dank je wel weer voor je uitgebreide antwoorden! Zag dat ik even een uitstapje maakte naar een ander onderwerp, sorry daarvoor! Groetjes Jolanda
  • Hallo Lars, dank je wel weer voor je uitgebreide antwoorden! Zag dat ik even een uitstapje maakte naar een ander onderwerp, sorry daarvoor! Groetjes Jolanda

    Graag gedaan en geen probleem, Jolanda :)

    Groetjes,
    Lars
  • februari 2017 aangepast
    Hallo,

    Ik ben aan het twijfelen of halfpensioen bij te nemen. Om nog laatste keer in Café Mickey te gaan eten...

    Als je de plus vouchers neemt en je gaat naar inventions gaan eten, krijg je dan nog je gratis drankje of niet meer?
    Waarschijnlijk op de opleg dat we moeten betalen kan ik mijn korting krijgen van de shareholdersclub of ben ik mis?

    groetjes
  • mieke zei:

    Hallo,

    Ik ben aan het twijfelen of halfpensioen bij te nemen. Om nog laatste keer in Café Mickey te gaan eten...

    Als je de plus vouchers neemt en je gaat naar inventions gaan eten, krijg je dan nog je gratis drankje of niet meer?
    Waarschijnlijk op de opleg dat we moeten betalen kan ik mijn korting krijgen van de shareholdersclub of ben ik mis?

    groetjes

    Hoi Mieke,

    Het gratis drankje bij een maaltijd met de Plus vouchers is enkel geldig bij Plus locaties, niet bij Premium locaties. Korting bovenop het gebruik van vouchers is niet mogelijk, aangezien de vouchers zelf al korting geven ten opzichte van de prijs in de restaurants ter plaatse.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo, ik bedoelde dat je korting krijgt op de opleg. Als je bv met plus voucher naar inventions gaat moet je opleggen, dacht dat je daar korting kon op krijgen?
  • mieke zei:

    Hallo, ik bedoelde dat je korting krijgt op de opleg. Als je bv met plus voucher naar inventions gaat moet je opleggen, dacht dat je daar korting kon op krijgen?

    Op hetgeen je bij moet betalen, kun je geen korting ontvangen.
    Eigenlijk is je voordeel weg op het moment dat je de voucher op een duurdere locatie gebruikt. Gratis drankje vervalt + niet meer te combineren met korting. Het bedrag dat je betaald hebt voor de voucher (of minder) krijg je als korting op de rekening.
  • Hallo Lars en Carlien,

    Bedankt voor jullie antwoord.

    Zal dan geen Inventions zijn met onze plus vouchers. Zal later op het jaar eens gaan eten met mijn shareholderskorting.

    groetjes
  • wij gaan van 2 tm 6 mei naar disney. We verblijven in Hotel New Port Bay. We hebben volpensioen met ontbijt met countermenu. Nu willen we bijbetalen voor het ontbijt en de restaurants reserveren. We willen graag in een buffetrestaurant reserveren met zoveel mogelijk europees eten. Heeft iemand tips voor het ontbijt, lunch en diner. Wat moet ik me bij de buffets voorstellen. Kan geen menu of foto's vinden.
  • Plaza Gardens is binnenkort met Disney Figuren ontbijten!

    Zelf 1x buffet gehad in datzelfde Plaza Gardens. (diner) Super lekker gegeten daar Buffet verschillende soorten vlees (beenham varkenshaas bijv. wat ik me herinner) Pizza, een saladebar Friet en kipnuggets. Verschillende soorten nagerechten...
  • magda zei:

    wij gaan van 2 tm 6 mei naar disney. We verblijven in Hotel New Port Bay. We hebben volpensioen met ontbijt met countermenu. Nu willen we bijbetalen voor het ontbijt en de restaurants reserveren. We willen graag in een buffetrestaurant reserveren met zoveel mogelijk europees eten. Heeft iemand tips voor het ontbijt, lunch en diner. Wat moet ik me bij de buffets voorstellen. Kan geen menu of foto's vinden.

    Hoi magda,

    Plaza Gardens Restaurant (Disneyland Park) en Restaurant des Stars (Walt Disney Studios Park) zijn de twee restaurants in de parken met de meeste reguliere (Europese) gerechten. Agrabah Café (Disneyland Park) en La Grange (Disney Village) serveren meer oosterse en tex-mex gerechten. Daarnaast zijn de buffetservice restaurants in de Disney hotels ook aan te bevelen met een reguliere Europese keuken, waarbij met name Cape Cod in Disney's Newport Bay Club een aanrader is. Het gaat hier om all-you-can-eat buffetten. Hier zijn geen menu's van.

    Groetjes,
    Lars
  • Cape cod is dat niet veel vis ?
  • magda zei:

    Cape cod is dat niet veel vis ?

    Er worden visgerechten gereserveerd, maar er is tevens vlees en andere reguliere gerechten te krijgen. Het restaurant is recent gerenoveerd met een nieuwe keuken.
  • Welke menu's mag je kiezen als je de plus-vouchers uit de aanbieding hebt? Zijn dat alle menu's in de "plus"-restaurants of alleen de goedkoperen menu's? En wat is de waarde van zo'n voucher als je die met bijbetalen gebruikt? Is dat dan Eur 49 (en 33 voor de kinderen)? of gaat daar de prijs van het ontbijt nog af?
    Om van te voren te reserveren is het wel handig om in te kunnen schatten of er wat bij zit dat de kinderen lusten :smile:
  • Welke menu's mag je kiezen als je de plus-vouchers uit de aanbieding hebt? Zijn dat alle menu's in de "plus"-restaurants of alleen de goedkoperen menu's? En wat is de waarde van zo'n voucher als je die met bijbetalen gebruikt? Is dat dan Eur 49 (en 33 voor de kinderen)? of gaat daar de prijs van het ontbijt nog af?
    Om van te voren te reserveren is het wel handig om in te kunnen schatten of er wat bij zit dat de kinderen lusten :smile:

    Hoi anne,

    Je mag in principe alleen de Plus menu's kiezen in de desbetreffende restaurants als je niets wilt bijbetalen. In de meeste Plus locaties kun je echter ook Premium menu's kiezen, maar dan zul je met een Plus voucher moeten bijbetalen. Op alle menukaarten staat bij ieder menu vermeld onder welke maaltijdoptie die valt. De waarde is inderdaad €49 per volwassene en €33 per kind. Bekijk de Nederlandstalige menu's van alle restaurants hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars

  • Lars zei:

    Welke menu's mag je kiezen als je de plus-vouchers uit de aanbieding hebt? Zijn dat alle menu's in de "plus"-restaurants of alleen de goedkoperen menu's? En wat is de waarde van zo'n voucher als je die met bijbetalen gebruikt? Is dat dan Eur 49 (en 33 voor de kinderen)? of gaat daar de prijs van het ontbijt nog af?
    Om van te voren te reserveren is het wel handig om in te kunnen schatten of er wat bij zit dat de kinderen lusten :smile:

    Hoi anne,

    Je mag in principe alleen de Plus menu's kiezen in de desbetreffende restaurants als je niets wilt bijbetalen. In de meeste Plus locaties kun je echter ook Premium menu's kiezen, maar dan zul je met een Plus voucher moeten bijbetalen. Op alle menukaarten staat bij ieder menu vermeld onder welke maaltijdoptie die valt. De waarde is inderdaad €49 per volwassene en €33 per kind. Bekijk de Nederlandstalige menu's van alle restaurants hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Dank je, het staat er inderdaad gewoon bij, dat me dat niet eerder was opgevallen...
  • Wij verblijven van 2 tm 5 mei in Sequoia Lodge GFC met volpension plus. Wat zijn dan de vouchers waard? 69,00 per voucher of is dit dan 34,50
  • Als je de free premium half board plan hebt, kun je dan in het hotel (dlh) ontbijt eten met bijbetaling.
  • Melani zei:

    Wij verblijven van 2 tm 5 mei in Sequoia Lodge GFC met volpension plus. Wat zijn dan de vouchers waard? 69,00 per voucher of is dit dan 34,50

    Hoi Melani,

    De volpension vouchers zijn €69 per nacht waard, gelding voor lunch + diner. Per voucher is de waarde dan inderdaad €34,50.

    Groetjes,
    Lars
  • Als je de free premium half board plan hebt, kun je dan in het hotel (dlh) ontbijt eten met bijbetaling.

    Hoi juttawdw,

    Dat kan inderdaad ter plaatse tijdens het inchecken. De meerprijzen voor het ontbijtbuffetper Disney hotel staan vermeld op onze actie pagina onder het kopje 'Gratis halfpension': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl.

    Groetjes,
    Lars
  • Nog een kort vraagje over de maaltijdvouchers. Staan de data waarop je de vouchers kan/moet gebruiken vast, of zijn ze geldig voor de periode van je boeking? Wij gaan van 4 t/m 7 mei. Moet ik de dan gebruiken voor diner op 4, 5 en 6 mei. Of kan ik er bijv ook voor kiezen om de 6 mei geen voucher te gebruiken maar ipv daarvan op 7 mei?
  • maart 2017 aangepast
    op de maaltijdvouchers staat geen vaste datum, enkel de data van je verblijf. Je gebruikt ze dus zoals je zelf wil
  • Nog een kort vraagje over de maaltijdvouchers. Staan de data waarop je de vouchers kan/moet gebruiken vast, of zijn ze geldig voor de periode van je boeking? Wij gaan van 4 t/m 7 mei. Moet ik de dan gebruiken voor diner op 4, 5 en 6 mei. Of kan ik er bijv ook voor kiezen om de 6 mei geen voucher te gebruiken maar ipv daarvan op 7 mei?

    Hoi Anne,

    Dat mag je inderdaad zelf bepalen. Alle vouchers zijn geldig op alle dagen van het verblijf. Je kunt ze dus ook op de vertrekdag gebruiken.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Dit weekend verblijven wij in Newport Bay Club en hebben volpension PLUS.
    Kunnen wij dan alleen in ons eigen hotel (en diverse Disney restaurants) eten?
    Of mogen wij ook met onze vouchers dineren in de andere hotels, bijvoorbeeld Sequoia of New York?
    Groetjes Esther
  • Robine zei:

    Hallo Lars,
    Dit weekend verblijven wij in Newport Bay Club en hebben volpension PLUS.
    Kunnen wij dan alleen in ons eigen hotel (en diverse Disney restaurants) eten?
    Of mogen wij ook met onze vouchers dineren in de andere hotels, bijvoorbeeld Sequoia of New York?
    Groetjes Esther

    Hoi Robine,

    Jazeker. Met de Plus vouchers mag je ook in de andere Disney hotels dineren, met uitzondering van het Disneyland Hotel. Daar vallen de restaurants namelijk onder de Premium categorie. Daarnaast zijn de Plus vouchers ook geldig bij alle Disney restaurants in Disney Village, met uitzondering van Buffalo Bill's Wild West Show (Premium).

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt! Maar in alle restaurants in Disney Village? Ik dacht dat Planet Hollywood en Rainforrest daar niet bij hoorden?
    Groetjes Esther
    Lars zei:

    Robine zei:

    Hallo Lars,
    Dit weekend verblijven wij in Newport Bay Club en hebben volpension PLUS.
    Kunnen wij dan alleen in ons eigen hotel (en diverse Disney restaurants) eten?
    Of mogen wij ook met onze vouchers dineren in de andere hotels, bijvoorbeeld Sequoia of New York?
    Groetjes Esther

    Hoi Robine,

    Jazeker. Met de Plus vouchers mag je ook in de andere Disney hotels dineren, met uitzondering van het Disneyland Hotel. Daar vallen de restaurants namelijk onder de Premium categorie. Daarnaast zijn de Plus vouchers ook geldig bij alle Disney restaurants in Disney Village, met uitzondering van Buffalo Bill's Wild West Show (Premium).

    Groetjes,
    Lars
  • Robine zei:

    Bedankt! Maar in alle restaurants in Disney Village? Ik dacht dat Planet Hollywood en Rainforrest daar niet bij hoorden?
    Groetjes Esther

    Hoi Robine,

    Dat is correct. Vandaar dat er staat: alle 'Disney' restaurants ;-) Planet Hollywood en Rain Forest worden niet door Disney gerund. In Disney Village kun je met de vouchers dineren bij: Annette's Diner, King Ludwig's Castle, Café Mickey en The Steakhouse.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik wil graag de restaurants gaan reserveren voor ons verblijf, maar kan nergens achterhalen wat de waarde is van de maaltijdvoucher (diner) indien je halfpension premium hebt geboekt (Disney hotel). Waar kan ik dit achterhalen?
Log In of Registreer om te reageren.