CE Multi-Avantages en andere aanbieders

2456712

Reacties

  • Normaal krijg je van CE een mail ofzo die je moet uitprinten, dan naar het park gaan voor de datum die hun opstellen, en dan pas krijg je een pas.
    Dus vind het al vreemd dat hij een werkelijke pas had die niet geactiveerd is? Want die betalende staan op naam, en Disney is hier zeer streng in als ze zien dat jij het niet bent die op de foto staat.
    Dat is althans wat ik uit je bericht begrijp, dat je de effectieve pas in handen gehad hebt.
  • mier74 zei:


    Nog weer een vraag :-)
    Nu dacht ik een mooie deal te hebben gehad via markplaats met een volwassen en een kind jaarpas maar helaas een desillusie rijker. De 2 kaarten had ik inmiddels ontvangen en zien er gewoon goed uit. Kan op de achterkant leze dat ze ooit bij CE multi advantages besteld zijn. Op de kinderpas staat 0 euro wat de gratis pas is en op de volwassenkaart 159 euro
    Beiden moeten voor 27 augustus ingewisseld zijn.
    Nu krijg ik vandaag een mail van de verkopende partij dat hij geinformeerd was door de partij waar hij ze van gekocht had, dat de passen niet 'geactiveerd' zijn en dus niet geldig zijn. Mijn verkoper heeft zijn geld teruggekregen en ik de mijne. Gelukkig want jee wat een domper zou het zijn als je eenmaal daar in disney staat en je komt er niet in.
    Ik zit nu dus met 2 'niet geactiveerde' kaarten maar heb geen idee hoe dit kan of wat de risico's zijn om toch weer in zee te gaan met een partij op marktplaats. De volwassenkaarten koop ik nu wel in disney zelf. Ik ga daarmee geen risico meer lopen. Maar een kinderkaart voor een 30 euro voor mijn dochter van 6 blijft wel lonkennatuurlijk. Heeft iemand enig idee wat de risico's zijn? Heeft iemand een idee wat er precies bedoeld wordt met niet geactiveerd/geblokkeerd?
    Ik blijf het allemaal zo vreemd vinden. Ook al heb ik de kaarten gewoon ontvangen en heeft de verkopende partij netjes mijn geld terug gestort.

    Hoi Mireille,
    Het overnemen/overkopen van vouchers/tickets/jaarkaarten via marktplaats of andere verkoopsites buten Disney en haar partners is altijd riskant. Je hebt namelijk altijd de kans dat de gekochte producten niet werken of verlopen zijn. Uiteraard is het heel goedkoop en daardoor verleidelijk, maar persoonlijk zou ik daar nooit op vertrouwen. Rechstreeks bij CE MultiAvantages is geen probleem overigens, maar daar geldt die kinderactie nu niet. Via Disney is de aanschaf van jaarkaarten het duurst, maar ook het meest betrouwbaar. Je zult zelf de overweging moeten maken of je voor het risico (en de goedkopere optie) gaat of voor de veiligste (en dus duurste) optie gaat. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Momenteel loopt er op CE MultiAvantages een actie (voor leveringen vanaf 20 april) : dreampass volwassenen 155 euro, kids tem 11 jaar 35 euro. Ik ga ervan uit dat dit nog een sterk aanbod is daar je bij DLP ook 199 euro zou betalen voor de kinderen?
    Daar wij 8 jaarpassen zouden nodig hebben (5 volwassenen en 3 kinderen) zou een bestelling via CE MultiAvantages onns 712 euro voordeel opleveren?
    Uit bovenstaande items heb ik al begrepen dat een jaarpass aanvragen CE MultiAvantages toch echt wel betrouwbaar is hé, want mijn man vertrouwt het niet echt ... Hij vindt het prijsverschil te groot ...
  • Na wat heen en weer gemail met CE multiple advantages (hoewel mijn mails in het Engels bleef zij lekker stug in het Frans antwoorden). Ben ik er inmiddels wel achter wat er loos was met de tickets.
    Zij wees mij ook op die actie en heb het volste vertrouwen in het bedrijf. Ik ga ook zeker daar bestellen.
  • Ik heb gisteren via CE multiavantages besteld. Na wat heen en weer mailen in mijn beste schoolFrans is alles gelukt. Ik ben eerst lid geworden van de site (20 euro, via overschrijving (virement) betaald). Daarna een mailtje gestuurd met mijn iban en bic nummer (via de site gemaild), zodat ze wist dat de betaling eraan kwam.
    De kaarten die vanaf 20 april beschikbaar komen kon ik niet via de site via een overschrijving bestellen. Gemaild wat ik wilde bestellen en welk bedrag ik heb overgemaakt, weer onder vermelding van mijn iban en bic. Direct een maitlje terug gehad dat de kaartjes verstuurd worden als ze binnen zijn. Spannend!
  • Ik heb vandaag besteld en betaald per creditcard. Omdat wij in de meivakantie gaan stelde zij voor om electronische tickets te bestellen. Ik moest mij eerst inschrijven voor 20 euro, vervolgens online bestellen en betalen en hierna een mail sturen dat ik graag electronische tickets wil.
  • mier74 zei:


    Ik heb vandaag besteld en betaald per creditcard. Omdat wij in de meivakantie gaan stelde zij voor om electronische tickets te bestellen. Ik moest mij eerst inschrijven voor 20 euro, vervolgens online bestellen en betalen en hierna een mail sturen dat ik graag electronische tickets wil.

    Weet jij dan ook hoe het in zijn werk gaat met de electronische tickets? Krijg je dan een mail die je moet afgeven aan de kassa of hoe werkt dat juist? En wanneer krijg je die mail dan? Ik wou graag een abonnement cadeau doen, maar dan heb ik het ook 27 april al nodig. Ik dacht eerst een tegoedbonnetje uit te schrijven, maar een electronisch ticket is natuurlijk veel leuker om te geven.
  • Ellen zei:


    mier74 zei:


    Ik heb vandaag besteld en betaald per creditcard. Omdat wij in de meivakantie gaan stelde zij voor om electronische tickets te bestellen. Ik moest mij eerst inschrijven voor 20 euro, vervolgens online bestellen en betalen en hierna een mail sturen dat ik graag electronische tickets wil.

    Weet jij dan ook hoe het in zijn werk gaat met de electronische tickets? Krijg je dan een mail die je moet afgeven aan de kassa of hoe werkt dat juist? En wanneer krijg je die mail dan? Ik wou graag een abonnement cadeau doen, maar dan heb ik het ook 27 april al nodig. Ik dacht eerst een tegoedbonnetje uit te schrijven, maar een electronisch ticket is natuurlijk veel leuker om te geven.
    Daarnet zaten de 8 electronische tickets voor de dreampassen in mijn mailbox. Nu nog wachten tot 27 april om te zien of de kids even enthousiast zijn als ik ;) (Al denk ik dat dat geen probleem gaat zijn) En dan aftellen tot 18 mei ....
  • Ellen zei:


    mier74 zei:


    Ik heb vandaag besteld en betaald per creditcard. Omdat wij in de meivakantie gaan stelde zij voor om electronische tickets te bestellen. Ik moest mij eerst inschrijven voor 20 euro, vervolgens online bestellen en betalen en hierna een mail sturen dat ik graag electronische tickets wil.

    Weet jij dan ook hoe het in zijn werk gaat met de electronische tickets? Krijg je dan een mail die je moet afgeven aan de kassa of hoe werkt dat juist? En wanneer krijg je die mail dan? Ik wou graag een abonnement cadeau doen, maar dan heb ik het ook 27 april al nodig. Ik dacht eerst een tegoedbonnetje uit te schrijven, maar een electronisch ticket is natuurlijk veel leuker om te geven.
    Hoi mier74,
    Met de electronische tickets die je per mail ontvangt kom je het Disneyland Park binnen en ga je vervolgens naar het kantoor van Bureau Passeport Annuel (tegenover de Royal Castle stage in Fantasyland, rechts van Central Plaza). Hier worden de tickets omgezet naar definitieve jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Hoi
    Ik mag JOEPIE eindelijk weer kaarten aanschaffen van manlief bij Multiavantages.
    Nu heb ik me gister via Visacard weer aangemeld....maar tot op heden nog geen login gegevens gekregen.
    Ik kan me van de vorige keer, 2 jaar geleden, nier meer goed herinneren hoe lang dat duurde.
    Is het normaal om zo lang te moeten wachten of krijg je normaal meteen je inloggegevens?
    Ik vind het zonde om het nogmaals te proberen, alhoewel het "maar" 20 € zal zijn dan.
    Maar natuurlijk is mijn Frans belabberd, en wil ik t liefst meteen kaarten bestellen aangezien ik bang ben dat ze zo weg zijn?
    Alvast bedankt voor jullie antwoord!!
    Grtz JaneKiss
  • Hai,
    Ik heb mij vandaag aangemeld, maar ook nog geen inloggegevens gekregen. Ik heb het nogmaals met hetzelfde adres geprobeerd en dan zeggen ze dat ze het email adres al geregistreerd hebben staan. Ook het aanklikken van ' wachtwoord vergeten' geprobeerd. Dan zeggen ze dat ze het wacht woord naar je emailadres sturen, maar ook dat nog niet ontvangen.
    Hoe lang zijn dit soort aanbiedingen er meestal?
    Groeten Mich
  • Hey Mitch,
    Heb jij ook een blaadje uit kunnen printen of in kunnen kijken waarop "details du paiement"staat?
    Mijn frans is echt belabberd maar kan er dan toch vanuit gaan dat het goed is gegaan anders krijg je toch geen betaalgegevens om af te drukken?
    Ik heb het NOG niet opnieuw geprobeerd om me te registreren, 2x 20 euro vind ik dan weer zonde.
    Op een ander forum zeggen ze dat het wel binnen enkele minuten moet lukken.
    Maar wellicht is er vandaag wel een of andere storing omdat het bij jou ook is?!
    Op een mail heeft ze trouwens ook nog niet gereageerd die ik vanmorgen heb gestuurd.
    Ik weet uit eerdere ervaringen dat mevr Dias wel terug mailt!
    To be continued....Yell
  • Hai,
    Ja de tweede keer had ik ook zo'n betaal pagina kunnen printen. Dit had ik de eerste keer niet. Toen had ik mijn betaalgegevens ook niet in kunnen voeren. Ik heb ook een mail gestuurd vandaag, maar vanwege het weekend denk ik dat ik daar pas maandag antwoord op zal krijgen.
    Is het iemand op het andere forum wel gelukt om gisteren binnen een paar minuten een reactie te krijgen of was dit al eerder?
    Confused
  • Okeey ik heb vandaag op de site van Visa gezien dat er via de creditcard wel 20 euro af is, dus betaald is het in elk geval.
    Dan ga ik er maar vanuit dat ik maandag zeker de gegevens krijg.
    Ik kan me wel herinneren dat ik vorige keren vaak gemaild had met Mevr Dias en ze zelf op de vreemdste momenten terug.
    Al lijkt het me, ongeacht het tijdstip dat een betaling een automatisch bericht verstuurd. Als je de kaartjes besteld krijg je als het goed is toch ook meteen een aankoopsbevestiging.
    En ja.,...als ik er niet op kom, dan meerdere mensen niet, dus zullen er best nog kaartjes zijn maandag hihi.
    (al is het gevoel van zekerheid toch ff lekkerder als dit!)
    succes
  • Laugh
    Ik heb een reactie via de mail van Mevr. Alicia Dias met mijn inlogcode. Het had wel automatisch verstuurd moeten zijn. Ze antwoordt erg kort dus ik weet niet waarom het niet gelukt is. Verder geen reactie op mijn andere vragen gekregen. Ik heb mijn bestelling gedaan en alles lijkt gelukt. Ik heb alleen wederom nog niet de beloofde bevestigingsmail ontvangen. Wel de bevestiging van de site geprint en bij haar komt alles blijkbaar wel aan. Dus dat komt wel goed denk ik.
    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je ze ontvangt per aangetekende post?
    groeten Mich
  • Ha das goed voor je!!
    Ik heb nog steeds niks dus ik ga nu mijn papiertje scannen en weer mailen in de hoop iets te ontvangen!
    Ze antwoord idd kort, en ik doe alles via Google vertaal anders kom ik er niet uit.
    Nou ik hoop dat ik toch redelijk snel iets lees van haar Frown
    grtz jane
  • Mich zei:


    Laugh
    Ik heb een reactie via de mail van Mevr. Alicia Dias met mijn inlogcode. Het had wel automatisch verstuurd moeten zijn. Ze antwoordt erg kort dus ik weet niet waarom het niet gelukt is. Verder geen reactie op mijn andere vragen gekregen. Ik heb mijn bestelling gedaan en alles lijkt gelukt. Ik heb alleen wederom nog niet de beloofde bevestigingsmail ontvangen. Wel de bevestiging van de site geprint en bij haar komt alles blijkbaar wel aan. Dus dat komt wel goed denk ik.
    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je ze ontvangt per aangetekende post?
    groeten Mich

    Per aangetekende post kan een 4-tal weken duren, afhankelijk van hoe snel de post is. Ik heb gevraagde de vouchers via mail te verzenden, en alhoewel er mij op het moment van bestelling gezegd was dat ze pas na 20 april geleverd zouden worden, zaten ze op 19 april reeds in mijn mailbox. je moet de vouchers dan uitprinten (let op! Je print moet wel duidelijk leesbaar zijn) en binnen de 6 maanden naar het "bureau annuelle" gaan voor de definitieve jaarpassen. Ze vragen wel je identiteitskaart om je jaarpassen aan te maken!
  • Hai Ellen,
    Ik heb niet zo'n geluk met deze site en mail ontvangen dus ben daar een beetje huiverig voor. Maar als het 4 weken duurt wordt het wel krap dus misschien toch maar mailen.Dank voor je antwoord.
    Jane, heb jij al je inlogcodes? Zij stuurde mij een kopie van een automatische mail die ik vrijdag had moeten ontvangen, maar echt niet heb gekregen en ook niet in mijn spambox zit. Dus ik denk dat er bij de site iets misgaat, maar voor zoveel korting wil ik wel moeite doen
    Wink
  • Mich zei:


    Hai Ellen,
    Ik heb niet zo'n geluk met deze site en mail ontvangen dus ben daar een beetje huiverig voor. Maar als het 4 weken duurt wordt het wel krap dus misschien toch maar mailen.Dank voor je antwoord.
    Jane, heb jij al je inlogcodes? Zij stuurde mij een kopie van een automatische mail die ik vrijdag had moeten ontvangen, maar echt niet heb gekregen en ook niet in mijn spambox zit. Dus ik denk dat er bij de site iets misgaat, maar voor zoveel korting wil ik wel moeite doen
    Wink

    Hoi Mich,
    Mevr. Dias is inderdaad wel kort van antwoord (die indruk had ik ook), maar in elk geval is ze wel correct Wink
    Wanneer ik 3 vragen gelijktijdig voor haar had, kreeg ik steevast enkel op de laatste vraag antwoord. Maar ik gaf ook niet op ... ik heb ze daarna één voor één gesteld!
    In elk geval, ik was ook pas echt gerust toen ik de definitieve jaarpassen in mijn handen had! Maar als het een geruststelling kan zijn ... eens de vouchers in je mailbox zitten, en je aan de ingang van Disney staat, loopt alles als een trein!!! Je moet de kassa niet passeren, je gaat rechtstreeks naar de ingangspoorten, daar scannen ze je vouchers, en dan ga je naar het "bureau annuelle". Ze vragen je identiteistskaarten, nemen een foto, en klaar is kees ...
    Ik wens je nog veel succes en vooral veel plezier met je jaarkaarten!
  • Hey
    Ja!!
    Ik heb nadat ik gister jouw antwoord hier zag, haar via de normale mail een bericht gestuurd dat ik nog niks had ontvangen.
    Kopie van betaling erbij gedaan en een uurtje later had ik mijn codes! (verder ook geen tekst en uitleg erbij maar een code was voor mij voldoende Smile )
    Meteen kaarten besteld.
    Verder nog geen mail/bevestiging gehad...maar op zich ben ik daar niet bang voor.
    Had ze alleen vorige keer via de mail en nu dan met post, dus ben benieuwd.
    Ik wil eigenlijk pas 6 december gaan, maar ja dat halen we niet binnen de 6 mnd. Dus zal nog eens mailen of ze mss de datum kan veranderen of later kan versturen.
    Ga ervanuit dat het verder goed komt.
    Veel plezier alvast!!!!
    Grtz Jane
  • And.............tickets are in tha house!!!
    Joehoeeeeee....Disney here we come.
    En een supersnelle service dit keer...heel fijn.
    Bedankt voor jullie reacties, en succes voor de gene die ook gaat bestellen!
    grtz Jane
  • Als ik bij multi-avantages een francilienkaart bestel, gelden dan de twee blokdagen op het moment dat ik hem in het park inwissel nog of gaat deze meteen in zodra ik de voucher aan laat maken? Met andere woorden, kan ik met voucher meteen het park in of moet ik dan nog twee dagen wachten, want dan bestel ik liever een iets duurdere...

  • Als ik bij multi-avantages een francilienkaart bestel, gelden dan de twee blokdagen op het moment dat ik hem in het park inwissel nog of gaat deze meteen in zodra ik de voucher aan laat maken? Met andere woorden, kan ik met voucher meteen het park in of moet ik dan nog twee dagen wachten, want dan bestel ik liever een iets duurdere...

    Hoi DisneyHans,
    Als er een jaarkaart wordt aangeschaft via een derde partij, dan ontvang je hiervoor altijd vouchers die in Disneyland zelf nog omgewisseld moeten worden. De jaarkaart gaat pas in op het moment dat je deze voucher inwisselt. Bij aanschaf van een Francilien heb je dan alsnog die twee blockdagen na aanschaf en mag je de parken de 2e en 3e dag niet in. Alleen als je een jaarkaart via Disney zelf per post besteld, ontvang je direct de definitieve jaarkaart en kun je de eerste twee blockdagen van de Francilien omzeilen.
    Groetjes,
    Lars
  • Dankje Lars, voor je snelle reactie. Ik zal er mijn voordeel mee doen! Heb inmiddels vijf fantasy-jaarkaarten besteld bij CE. Ben benieuwd of we, als we ze activeren in het park (eind juli) ook nog de familiekorting los kunnen peuteren.

  • Dankje Lars, voor je snelle reactie. Ik zal er mijn voordeel mee doen! Heb inmiddels vijf fantasy-jaarkaarten besteld bij CE. Ben benieuwd of we, als we ze activeren in het park (eind juli) ook nog de familiekorting los kunnen peuteren.

    Graag gedaan, Hans! Helaas kunnen die kortingen/voordelen niet worden gecombineerd. De 20% familiekorting is alleen via Disney zelf beschikbaar. Veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Ik heb een website gevonden waar ik jaarkaarten (en toegangskaarten) voor een veel lager bedrag kan aanschaffen dan wanneer ik dit doe bij disneyland zelf. Kunt u mij vertellen of dit legaal is?
    Het bedrijf vertelt dat ze goedkoop kunnen inkopen. Wanneer je een jaarkaart bij hun koopt, krijg je een pas die je bij de kassa van disneyland kan omzetten in een abonnement. Ook hebben zij speciale kinder jaarkaarten: 55 euro !!!!
    Ik kan de site wel even geven?
    het gaat om deze site http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs
    gr. jolanda
  • kan iemand mij vertellen hoe lang het duurde voor je de jaarkaarten binnen had?
    Wij gaan in juli naar disney, dus moet ze wel op tijd binnen hebben.
    Klopt het dat ik ook digitale tickets kan krijgen? Waar kan ik dat aangeven en hoe lang duurt dat?

  • Hoi,
    Ik heb een website gevonden waar ik jaarkaarten (en toegangskaarten) voor een veel lager bedrag kan aanschaffen dan wanneer ik dit doe bij disneyland zelf. Kunt u mij vertellen of dit legaal is?
    Het bedrijf vertelt dat ze goedkoop kunnen inkopen. Wanneer je een jaarkaart bij hun koopt, krijg je een pas die je bij de kassa van disneyland kan omzetten in een abonnement. Ook hebben zij speciale kinder jaarkaarten: 55 euro !!!!
    Ik kan de site wel even geven?
    het gaat om deze site http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs
    gr. jolanda

    Hoi Jolanda,
    Ik heb je vragen even samengevoegd in dit topic. De door jou vermelde site is geen officiële ticketpartner van Disney. Er is dus geen garantie dat dit echte tickets/jaarkaarten zijn en het wordt dan ook aanbevolen daar niets te bestellen. Ce MultiAvantages is een officiële partner van Disneyland Parijs en kan wel worden vertrouwd. Op het forum zijn genoeg mensen die ervaring hebben met dit bedrijf en kunnen je helpen met je vragen.
    Persoonlijk heb ik geen ervaring met deze partner, maar ik weet wel dat je de bestelde jaarkaarten als voucher per mail krijgt toegezonden. Deze print je uit en wissel je in Disneyland in voor de definitieve jaarkaart. Op die dag gaat de jaarkaart dan ook daadwerkelijk in.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars, enorm bedankt voor je antwoord.
    Weet jij misschien of je de losse dagkaarten die je daar kan bestellen ook in je mail toegezonden krijgt?
  • Hallo Jolanda,
    Ik heb mijn kaarten ook via CE Multiavantage besteld (aangetekend).Ik las op een andere site dat ze geen kaarten meer per mail toezend vanaf 3 juni 2013. Mijn kaarten kwamen na 7 werkdagen. Gelukkig had ik aangetekend laten versturen want zij had de postcode erg onduidelijk op de brief gezet. De PTT heeft dit toen verbeterd anders had ik ze al eerder binnen gehad.
    Inloggen en bevestigingsmail ging wel steeds mis bij mij, maar na mailen met haar bleek alles wel goed doorgekomen te zijn.
    Groeten Mich
Log In of Registreer om te reageren.