Jaarkaarten (algemene vragen)

1252628303182

Reacties

  • Hoi,

    Wij willen in de mei vakantie met 4 personen naar DLP en willen dan ook 4 Discovery kaarten aanschaffen.
    Nu lees ik alleen dat je daar de 2 en 3e dag na aanschaf niet mee het park in mag.
    Is het moegelijk dit te omzeilen door 4x een 2daags kaart te kopen en deze op de laatste dag te laten verrekenen met de Discovery kaarten?

    Alvast bedankt!

    Hoi Kapitein_Merlijn,

    Zoals Hugo al aangeeft is dat niet mogelijk. Bij de aanschaf van de Discovery jaarkaart ter plaatse of online als E-voucher blijven de twee standaard blockdagen actief. De Discovery jaarkaart is bedoelt voor de lokale Franse bevolking. Je kunt als internationale gasten beter kiezen voor een Magic Flex of Magic Plus zonder deze beperking en met veel meer voordelen en kortingen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik was er bang voor. Dan gaan we toch voor de Magic Flex kaarten.
    Bedankt in ieder geval!
  • Ik was er bang voor. Dan gaan we toch voor de Magic Flex kaarten.
    Bedankt in ieder geval!

    Hoi Kapitein_Merijn,

    Graag gedaan! Om tijd in het resort te besparen kun je de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Ik was er bang voor. Dan gaan we toch voor de Magic Flex kaarten.
    Bedankt in ieder geval!

    Hoi Kapitein_Merijn,

    Graag gedaan! Om tijd in het resort te besparen kun je de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

    De jaarkaarten wil ik graag in het park kopen ivm. de 10% korting. Ik heb inmiddels al iemand gevonden die op dezelfde datum in het park is.
    Ik zal wel via hier vast 4 dagkaarten kopen.

  • Hoi Lars,

    De jaarkaarten wil ik graag in het park kopen ivm. de 10% korting. Ik heb inmiddels al iemand gevonden die op dezelfde datum in het park is.
    Ik zal wel via hier vast 4 dagkaarten kopen.

    Helemaal goed! Alvast een goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag,

    Weet toevallig iemand hoe je contact opneemt met de afdeling die gaat over de abonnementen? Duurt nu toch wel heel lang voor ik iets zie verschijnen.

    Alvast bedankt,

    Saskia
  • Goedemiddag,

    Weet toevallig iemand hoe je contact opneemt met de afdeling die gaat over de abonnementen? Duurt nu toch wel heel lang voor ik iets zie verschijnen.

    Alvast bedankt,

    Saskia

    Hoi Saskia,

    Bureau Passeport Annuel is niet rechtstreeks bereikbaar. In verband met de nieuwe jaarkaarten en de vakantie in Frankrijk kan het langer duren dan normaal. Stuur anders een mailtje naar dlp.clientenservice@disney.com. Zij kunnen navraag doen bij Bureau Passeport Annuel.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt! Ga ik dat zeker doen. :)
  • Bedankt! Ga ik dat zeker doen. :)

    Mij hebben ze heel goed geholpen hierin. Ze kunnen contact opnemen om te kijken hoe ver ze met de afhandeling zijn.
  • Hallo allemaal,

    Heeft er iemand de nieuwe jaarkaarten al besteld via www.dlp-kaarten.nl in de afgelopen maanden?
    Zijn ze nog steeds betrouwbaar?

    Groetjes Domenique
  • Hallo allemaal,

    Heeft er iemand de nieuwe jaarkaarten al besteld via www.dlp-kaarten.nl in de afgelopen maanden?
    Zijn ze nog steeds betrouwbaar?

    Groetjes Domenique

    Ik heb afgelopen maart nog de oude jaarkaarten daar gehaald (Dream). Koop al een aantal jaar daar de jaarkaarten en ben ZEER tevreden! En ook zeer betrouwbaar, kijk ook maar in hun gastenboek.

  • hoi hoi ik vroeg mij af of ik ook al zonder abonnement een kamer kan boeken in dlp. Wij zouden nl willen gaan op 9 en 10 augustus en 1 van ons zou dan een jaarabonnement nemen en online bestellen . Echter vroeg ik me af of ik dan toch al de kamer kan boeken ?? ieamand die dit weet ? grtjs
  • hoi hoi ik vroeg mij af of ik ook al zonder abonnement een kamer kan boeken in dlp. Wij zouden nl willen gaan op 9 en 10 augustus en 1 van ons zou dan een jaarabonnement nemen en online bestellen . Echter vroeg ik me af of ik dan toch al de kamer kan boeken ?? ieamand die dit weet ? grtjs

    Hoi Evemintu,

    Als je de jaarkaart alvast als E-voucher online besteld, dan is het mogelijk om een kamer met jaarkaartkorting te boeken in één van de Disney hotels, ook als die voucher nog niet is omgewisseld voor de definitieve jaarkaart. Vervolgens bel je met de Disney reserveringslijn om een kamer met korting te reserveren. Hierbij wordt het reserveringsnummer en/of vouchernummer van de jaarkaart gevraagd ter controle.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    hoi hoi ik vroeg mij af of ik ook al zonder abonnement een kamer kan boeken in dlp. Wij zouden nl willen gaan op 9 en 10 augustus en 1 van ons zou dan een jaarabonnement nemen en online bestellen . Echter vroeg ik me af of ik dan toch al de kamer kan boeken ?? ieamand die dit weet ? grtjs

    Hoi Evemintu,

    Als je de jaarkaart alvast als E-voucher online besteld, dan is het mogelijk om een kamer met jaarkaartkorting te boeken in één van de Disney hotels, ook als die voucher nog niet is omgewisseld voor de definitieve jaarkaart. Vervolgens bel je met de Disney reserveringslijn om een kamer met korting te reserveren. Hierbij wordt het reserveringsnummer en/of vouchernummer van de jaarkaart gevraagd ter controle.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars


    Hoi Lars en is er ergensterug te vinden hoeveel korting je kan krijgen per jaarkaart want ik zie het niet op de site zelf . En is er als je ongeveer weet welke korting je kan krijgen ergens te vinden wat de normale standaard tarieven zijn van de room only ?

    grts eveline


  • Hoi Lars en is er ergensterug te vinden hoeveel korting je kan krijgen per jaarkaart want ik zie het niet op de site zelf . En is er als je ongeveer weet welke korting je kan krijgen ergens te vinden wat de normale standaard tarieven zijn van de room only ?

    grts eveline

    Hoi Eveline,

    De room only prijzen zijn helaas online niet beschikbaar. Hiervoor zul je de Disney reserveringslijn moeten bellen. Sinds 29 maart 2017 zijn de kortingen voor jaarkaarthouders op overnachtingen in de Disney hotels variabel geworden naar gelang het seizoen en de aankomstdag, net als de reguliere arrangementen. Hieronder staan de kortingen per jaarkaart ten opzichte van de kale room only prijzen (exclusief ontbijt):

    Magic Flex: tot 40% korting op room only
    Magic Plus: tot 40% korting op room only
    Infinity: tot 50% korting op room only

    Groetjes,
    Lars
  • Als ik een jaarkaart aanschaf ter plekke met betaling in termijnen, kan ik dan ook gebruik maken van de Shareholders korting?
  • Als ik een jaarkaart aanschaf ter plekke met betaling in termijnen, kan ik dan ook gebruik maken van de Shareholders korting?

    Hoi nala2410,

    Dat kan inderdaad.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Weet er ook iemand of je op blokdagen (ik heb een fantasy jaarkaart) s'avonds voor het vuurwerk wel het park in mag? Het gaat echt alleen maar om het bekijken van het vuurwerk :) thanks alvast!
  • Hoi,

    Weet er ook iemand of je op blokdagen (ik heb een fantasy jaarkaart) s'avonds voor het vuurwerk wel het park in mag? Het gaat echt alleen maar om het bekijken van het vuurwerk :) thanks alvast!

    Hoi Linsieej,

    Dat is helaas niet mogelijk, tenzij je in een Disney hotel verblijft. In dat geval kom je op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass toch binnen met een Fantasy jaarkaart op een blockdag.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste lars,

    Ik heb een fantasy jaarkaart die loopt van 17/08/2016 tot 16/02/2018. Ik kom net terug van disney en ben bij het Bureau Passeport Annuel langs geweest, Omdat Ik me jaarkaart wou upgraden naar de Magic Plus kaart. (dan zal met een bijbetaling van het prijsverschil de jaarkaart kunnen omlaten zetten naar de magic plus kaart.) Ik vroeg toen aan een medewerker hoeveel korting je kan krijgen als je roomonly in de dinsey hotels boekt met een magic plus kaart Hun zijden dat je geen korting krijg op de boeking als je roomonly boekt. Klopt dat ? Zij gaven aan om de fantasy kaart nog even te houden (wand ik wil boeken in oktober) dat je dan nog de 20% korting krijgt.

    Als je nu wel met de magic plus kaart korting kan krijgen op de roomonly kamer. kan ik hem dan als nog met bijbetaling hier in nl upgraden?

    Gr Monique
  • Hoi Monique,

    Upgraden kan alleen bij het BPA, dus niet vanuit Nederland.
  • Beste lars,

    Ik heb een fantasy jaarkaart die loopt van 17/08/2016 tot 16/02/2018. Ik kom net terug van disney en ben bij het Bureau Passeport Annuel langs geweest, Omdat Ik me jaarkaart wou upgraden naar de Magic Plus kaart. (dan zal met een bijbetaling van het prijsverschil de jaarkaart kunnen omlaten zetten naar de magic plus kaart.) Ik vroeg toen aan een medewerker hoeveel korting je kan krijgen als je roomonly in de dinsey hotels boekt met een magic plus kaart Hun zijden dat je geen korting krijg op de boeking als je roomonly boekt. Klopt dat ? Zij gaven aan om de fantasy kaart nog even te houden (wand ik wil boeken in oktober) dat je dan nog de 20% korting krijgt.

    Als je nu wel met de magic plus kaart korting kan krijgen op de roomonly kamer. kan ik hem dan als nog met bijbetaling hier in nl upgraden?

    Gr Monique

    Hoi Monique,

    Met alle jaarkaarten ontvang je korting op 'room only' overnachtingen in de Disney hotels, maar de nieuwe jaarkaarten krijgen de hoogste korting en beste beschikbaarheid. Fantasy jaarkaarthouders krijgen tot 25% korting. Zoals Hugo al aangeeft is upgraden van een jaarkaart alleen ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Beste lars,

    Ik heb een fantasy jaarkaart die loopt van 17/08/2016 tot 16/02/2018. Ik kom net terug van disney en ben bij het Bureau Passeport Annuel langs geweest, Omdat Ik me jaarkaart wou upgraden naar de Magic Plus kaart. (dan zal met een bijbetaling van het prijsverschil de jaarkaart kunnen omlaten zetten naar de magic plus kaart.) Ik vroeg toen aan een medewerker hoeveel korting je kan krijgen als je roomonly in de dinsey hotels boekt met een magic plus kaart Hun zijden dat je geen korting krijg op de boeking als je roomonly boekt. Klopt dat ? Zij gaven aan om de fantasy kaart nog even te houden (wand ik wil boeken in oktober) dat je dan nog de 20% korting krijgt.

    Als je nu wel met de magic plus kaart korting kan krijgen op de roomonly kamer. kan ik hem dan als nog met bijbetaling hier in nl upgraden?

    Gr Monique

    Hoi Monique,

    Met alle jaarkaarten ontvang je korting op 'room only' overnachtingen in de Disney hotels, maar de nieuwe jaarkaarten krijgen de hoogste korting en beste beschikbaarheid. Fantasy jaarkaarthouders krijgen tot 25% korting. Zoals Hugo al aangeeft is upgraden van een jaarkaart alleen ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
    Ik dacht dat Fantasy max 35% korting kregen?

    Ik heb nochtans al paar keer kamer geboekt en volgens mij 35% korting gekregen. Want was zelfde prijs als de actie 35% korting en bon van 100 euro dat je cadeau kreeg en kwam nog 15 euro goedkoper uit via room only (omdat je dan geen administratiekosten moet betalen)
  • mieke zei:


    Ik dacht dat Fantasy max 35% korting kregen?

    Ik heb nochtans al paar keer kamer geboekt en volgens mij 35% korting gekregen. Want was zelfde prijs als de actie 35% korting en bon van 100 euro dat je cadeau kreeg en kwam nog 15 euro goedkoper uit via room only (omdat je dan geen administratiekosten moet betalen)

    Hoi mieke,

    De kortingen voor de oude jaarkaarten zijn sinds 29 maart 2017 aangepast (verlaagd). De prijzen voor 'room only' en reguliere arrangementen kun je niet met elkaar vergelijken. Bij de normale arrangementen zitten ook nog toegangstickets bij. Als de prijs van 'room only' (min of meer) hetzelfde is als via een regulier arrangement, dan heb je dus minder korting ontvangen op de overnachtingen. 35% korting op een arrangement is niet hetzelfde als 35% op room only.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste lars,

    Als ik in oktober ga en me fantasy jaarkaart omzet naar een magic plus kaart. ( Of me jaar kaart verlengt naar een magic plus kaart.) Hoeveel korting kan ik dan krijgen op een kamer in 1 van de disneyhotels met de magic plus kaart ? Wil met me zoontje naar disney volgend jaar april. En zou graag willen weten wat voor korting ik kan krijgen met de nieuwe jaarkaarten. Kan dat niet vinden op de disney site.

    Gr Monique.
  • Hoi Monique,

    De room only prijzen zijn helaas online niet beschikbaar. Hiervoor zul je de Disney reserveringslijn moeten bellen. Sinds 29 maart 2017 zijn de kortingen voor jaarkaarthouders op overnachtingen in de Disney hotels variabel geworden naar gelang het seizoen en de aankomstdag, net als de reguliere arrangementen. Hieronder staan de kortingen per jaarkaart ten opzichte van de kale room only prijzen (exclusief ontbijt):

    Magic Flex: tot 40% korting op room only
    Magic Plus: tot 40% korting op room only
    Infinity: tot 50% korting op room only
  • mei 2017 aangepast
    Heb toch weer een vraag. Wij hebben e-vouchers voor dreampassen (we gaan van de zomer pas). Nu willen er een aantal vrienden langs komen. Kunnen zij nou korting krijgen op een dagkaart als gast van ons? Zo ja, hoeveel korting en hoeveel per dreampass?

    En nog even ander vraagje. Hoe zit het met parkeren met een dreampass en een camper? Kost dat geld? En mag je een nacht blijven staan of is dat niet mogelijk?
  • hi Mierik,

    met je dream pas mag je gratis zo lang je wilt parkeren met een camper. Let wel; het is alleen maar een parkeerplaats, dus geen stroom. Er is wel een plaats waar je je grijs water en wc kan legen.

    grz

    MJ
  • Mierik zei:

    Heb toch weer een vraag. Wij hebben e-vouchers voor dreampassen (we gaan van de zomer pas). Nu willen er een aantal vrienden langs komen. Kunnen zij nou korting krijgen op een dagkaart als gast van ons? Zo ja, hoeveel korting en hoeveel per dreampass?

    En nog even ander vraagje. Hoe zit het met parkeren met een dreampass en een camper? Kost dat geld? En mag je een nacht blijven staan of is dat niet mogelijk?

    Hoi Mierik,

    Ter aanvulling op het antwoord van MJ: Dream jaarkaarthouders krijgen 20% korting op dagkaarten ten opzichte van de prijs aan de kassa (reguliere prijs:
    €94 per persoon). Het is doorgaans voordeliger om de voorverkooptickets online te bestellen waarbij je tot 40% korting krijgt (naar gelang de dag van aankomst) en bij meerdaagse tickets zelfs 1 dag gratis (jaarkaarthouders krijgen geen korting op meerdaagse tickets). Bekijk alle voordelige E-tickets en vergelijk deze met de 20% korting die je op reguliere dagkaarten krijgt om te kijken waar je het meeste voordeel uithaalt hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • mei 2017 aangepast
    Sorry,

    De vraag moet hier staan zie ik...

    Hoi Lars,

    Als ik als vader een jaarkaart aanschaf en mijn kind is nog 2 jaar, hoef je geen jaarkaart aan te schaffen toch?
    Maar mijn dochter wordt over +/- 6 maanden 3 jaar, dien ik dan alsnog een jaarkaart voor mijn dochter aan te schaffen? dan gaan we wel raar 'lopen' met de jaarkaarten... is hier een oplossing voor?

    mvg Martijn
Log In of Registreer om te reageren.