Disney PhotoPass / PhotoPass+

1235713

Reacties

  • DANIQUE zei:

    Goedemiddag,
    Sorry als ik naar de bekende weg vraag maar kan er helaas niets tussen vinden.
    Wij gaan in Feb naar DLP en overwegen een Photopass+.
    Maar ons dochtertje is bijna 2 dus zou alleen van toepassing zijn bij de MEET and GREETS.
    Maar kan je je photopass+ ook gebruiken bij de meet and greets bij BV Balou en Marie (loslopende)?

    Alvast bedankt.
    Groetjes Danique en Fam.

    Hoi Danique,

    Zoals Hugo al aangeeft kan PhotoPass+ overal worden gebruikt waar Disney fotografen aanwezig zijn en bij alle attracties met fotosysteem. Alleen bij de 'vaste' meet & greet locaties die vermeld staan op het programma zijn in de regel fotografen aanwezig. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo!

    Wij kochten (in combinatie met ons abbonnement) een photopass + voor een jaar.
    Helaas zijn we deze kwijt geraakt, samen met ons abonnement.
    Weet iemand of we de al gekochte fotopass kunnen gebruiken zonder de fysieke pass?
    Kun je de foto's die de fotograven van je maken met de caracters ook op je telefoon laten koppelen aan je pass?
    Of moeten we rekening houden dat deze vervangen moet worden?
    Iemand ervaring hiermee?

    Groetjes
    Lies
  • Hallo!

    Wij kochten (in combinatie met ons abbonnement) een photopass + voor een jaar.
    Helaas zijn we deze kwijt geraakt, samen met ons abonnement.
    Weet iemand of we de al gekochte fotopass kunnen gebruiken zonder de fysieke pass?
    Kun je de foto's die de fotograven van je maken met de caracters ook op je telefoon laten koppelen aan je pass?
    Of moeten we rekening houden dat deze vervangen moet worden?
    Iemand ervaring hiermee?

    Groetjes
    Lies

    Hoi Lies,

    Denk dat je er verstandig aan doet om de vraag neer te leggen bij Disney zelf.
    Mogelijk dat ze een nieuwe kaart toe kunnen sturen?

    Groet,
    Carlien
  • Hallo!

    Wij kochten (in combinatie met ons abbonnement) een photopass + voor een jaar.
    Helaas zijn we deze kwijt geraakt, samen met ons abonnement.
    Weet iemand of we de al gekochte fotopass kunnen gebruiken zonder de fysieke pass?
    Kun je de foto's die de fotograven van je maken met de caracters ook op je telefoon laten koppelen aan je pass?
    Of moeten we rekening houden dat deze vervangen moet worden?
    Iemand ervaring hiermee?

    Groetjes
    Lies

    Hoi Lies,

    Lijkt me inderdaad verstandig om deze vraag even bij de Disney klantenservice neer te leggen, zoals Carlien al aangeeft. Stuur hiervoor een mailtje naar dlp.clientenservice@disney.com. Het is niet mogelijk om foto's te laten koppelen via de telefoon (met uitzondering van de attractiefoto's die voorzien zijn van een QR-code). Dit is alleen mogelijk met het pasje.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo!

    Ik had al gebeld maar ze konden me het niet vertellen.
    We hebben gemaild. Bedankt voor de behulpzaamheid. Top zeg!
  • Inmiddels gemaild, en reactie gehad, de fotopass is helaas niet te vervangen.
    Slechte zaak, maar daar kan ik hier wel poespas over maken,d at heeft toch geen nut.
    Kortom, dat wordt een nieuwe kopen.
  • Inmiddels gemaild, en reactie gehad, de fotopass is helaas niet te vervangen.
    Slechte zaak, maar daar kan ik hier wel poespas over maken,d at heeft toch geen nut.
    Kortom, dat wordt een nieuwe kopen.

    Hoi liesbes86,

    Vervelend om te horen. Als tip zou ik willen meegeven om toch een klacht te sturen naar de officiële Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com. Wellicht kunnen zij nog iets voor jullie betekenen.

    Groetjes,
    Lars
  • Waar is de Photopass+ allemaal te gebruiken naast de attracties? Ook bij de ontmoetingsplekken in het park bij de figuren? Of alleen bij Meet Mickey Mouse en Princess Pavilion. Mijn kinderen zijn namelijk (nog) niet zo van de achtbanen, maar familiefoto's bij de figuren lijkt me wel heel leuk!
  • Wij ondervonden dat er meestal wel een fotograaf bij een figuur staat, toch zeker bij die die aangekondigd staan. Wij hadden op 3 dagen een stuk of 30 foto's op onze kaart waarvan toch zeker 20 van figuren. Wat volgens mij dan nog niet zo veel is omdat onze meiden vaak geen zin hadden om ergens te wachten voor een figuur. De fotografen nemen ook meer dan 1 foto per meet en die van ons waren allemaal mooi. Ik zou bij een volgend bezoek zeker terug zo'n kaart kopen!
  • Goedemorgen
    Wij gaan in mei naar DLP. Dat hebben we 2 maanden geleden al geboekt. Nou willen we graag een Photopass+ kopen. Is het ook mogelijk dat ik die er telefonisch bij bestel en alvast betaal zodat we die al krijgen bij het inchecken? Of is het alleen te koop als we in disney zijn? Want hoe laat is die winkel open? Aangezien we al vroeg daar willen zijn en dus ook meteen met figuren op de foto willen? Dan is het fijn om meteen die pas te hebben.
    Groetjes Martine
  • Hoi Martine,

    volgens mij kun je de Photopass+ inderdaad telefonisch bijboeken.
    Maar je kunt deze 's ochtends ook al in het park kopen. Zodra het park opent zijn ook al veel boutiques in Main Street open dus dan kun je meteen een Photopass+ aanschaffen.
    Veel plezier!
  • Oke dat is super! Dank je wel voor je snelle antwoord!
    Groetjes Martine
  • Is dit het geld waard? Ik heb zelf geen goede camera, dus zou het leuk vinden als er professionele foto's worden gemaakt, zeker met de kerst periode. maar als er maar 1 foto per keer gemaakt word...
  • Is dit het geld waard? Ik heb zelf geen goede camera, dus zou het leuk vinden als er professionele foto's worden gemaakt, zeker met de kerst periode. maar als er maar 1 foto per keer gemaakt word...

    Hoi sabrina_abby,

    Persoonlijk nemen wij altijd PhotoPass+ (als jaarkaarthouder). Wat ons betreft is dit het geld meer dan waard met professionele foto's bij alle vaste meet & greet locaties met Disney figuren én attractiefoto's bij alle attracties met fotosysteem. Er kunnen zoveel foto's als je wilt worden gemaakt. Geef dan aan dat je bijvoorbeeld eerst allemaal apart met een Disney figuur op de foto wilt en vervolgens samen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor wederom een snel antwoord. Ga hem dit jaar maar proberen.
  • Hallo,

    Begrijp ik het goed dat de Photopass+ per gezelschap gekocht kan worden en niet per persoon gekocht hoeft te worden? Als dit zo is, is dit wel heel interessant voor ons 4 daagse bezoek aan Disneyland Parijs!

    Groetjes Kim
  • Kim79 zei:

    Hallo,

    Begrijp ik het goed dat de Photopass+ per gezelschap gekocht kan worden en niet per persoon gekocht hoeft te worden? Als dit zo is, is dit wel heel interessant voor ons 4 daagse bezoek aan Disneyland Parijs!

    Groetjes Kim

    klopt, je koopt hem per gezelschap. Wij kochten er 1 voor ons bezoek in maart en ik zou het zo opnieuw doen. Echt een aanrader. Als je op de foto wil met een figuur dan hoef je je zelf niet te haasten met je eigen toestel, je kan gewoon genieten. En ook de foto's bij de atracties zijn leuk om mee te nemen, terwijl ja dat anders snel overslaat wegens te duur

    groetjes en veel plezier!
  • Hoi Joke,

    Bedankt voor je reactie! Klinkt goed!

    Groetjes Kim
  • hey allen,

    In de restaurants met disneyfiguren, loopt hier ook een fotograaf rond?
    *Disney PhotoPass+
    ALLE FOTO'S VAN JE ONTMOETINGEN MET DISNEY FIGUREN en foto's van attracties als digitale bestanden van hoge kwaliteit!

    toch staat enkel vermeld dat deze te gebruiken is in:
    *Gebruik de Disney PhotoPassTM-service in de volgende attracties:

    DISNEYLAND® PARK

    Meet Mickey Mouse, Fantasyland
    Princess Pavilion, Fantasyland
    Starport, Discoveryland
    Star Wars: Hyperspace Mountain, Discoveryland
    Buzz Lightyear Laser Blast®*, Discoveryland
    Big Thunder Mountain, Frontierland
    Pirates of the Caribbean, Adventureland

    WALT DISNEY STUDIOS®PARK

    Meet Spider-Man™, Backlot
    Rock 'n' Roller Coaster avec Aerosmith, Backlot
    The Twilight Zone Tower of Terror™**, Production Courtyard

    groeten,
  • Hoi gillabel,

    Bij de restaurants zijn, voor zover ik weet, geen PhotoPass-fotografen aanwezig.
  • juli 2017 aangepast
    EDIT : foutje verkeerd gelezen...

    Anders download je de disney app ,daar staan alle locates netjes op aangegeven.
    Captain Jack Sparrow is ook een photopass locatie,ook staat er soms een fotograaf aan de voorkant van het kasteel.
    In sql stond smorgens ook een fotograaf,wij kwamen met 92 foto,s terug gisteren.
  • Binnenkort gaan wij naar disney, en ik heb ondertussen besloten om toch een photopass er bij te nemen. Nu wilde ik eventueel bellen om deze er bij te nemen, maar ik had begrepen dat we deze ook ter plaatse konden kopen? Alleen vroeg ik mij nu ineens af: als je die ter plaatse koopt, kan je die dan ook ineens voor 3 dagen kopen? Of kost het dan 3x zoveel?
  • Hoi melissa,

    als je drie dagen gaat kun je beter de 10-dagen-PhotoPass+ nemen. Hier vind je alle informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris
  • Hallo,
    Kunnen er onbeperkt foto's op die pass gezet worden of kan deze ook vol raken? En zo ja kun je die foto's er dan ergens afhalen zodat er weer nieuwe op kunnen?
    gr. Natasja
  • Hoi Natasja,

    ik heb nog nooit gemerkt dat mijn PhotoPass volraakt, en er staan er toch echt veel op.
    Je kunt, mocht je dat willen, via de website foto's verwijderen uit je account.
  • Hallo iedereen,

    Eind dit jaar gaan we naar disneyland. Nu hebben we voor de eerste keer de photopass + aangeschaft. Ik heb eens ergens gelezen dat als je de attractiefotos zelf scant de kwaliteit van de foto's minder is. Klopt dit?

    Groetjes Kim
  • Als je dat zelf doet kun je niet inzoomen. De cast member bij de attractie kan vaak nog iets schuiven met de foto waardoor deze beter past in het frame.
  • Oke, maar hoe is de resolutie/kwaliteit van de foto?
    Bij beide hetzelfde of is dat hoger bij de castmembers?
  • Hi MickeyKA,

    Je kan aan het eind van de attracties met PP+ zelf een foto maken van de preview foto, maar deze is inderdaad erg wazig.
    PP+ foto's in de app hebben een hoge resolutie/kwaliteit (even gekeken naar een foto van ons, 4928 x 3280 oftewel 16 MPixels)

    grz

    MJ
  • Oké dankjewel. Zal altijd bij een castmember gaan.
Log In of Registreer om te reageren.