Ontbijt met Disney figuren

Hallo,
Wie heeft er al ontbeten met disneyfiguren in het nieuwe restaurant na 29 maart? Komen hier veel figuren of is het net als voorheen in cafe Mickey dat er maar een stuk of 4 verschillende waren.
Vind het namelijk behoorlijk aan de prijs en ben benieuwd of het de moeite waard is.

gr. Natasja

Reacties

  • over het ontbijt weet ik niks maar wij hadden begin maart in Café Mickey toch 7 verschillende figuren.

    groetjes
  • Hallo,
    Wie heeft er al ontbeten met disneyfiguren in het nieuwe restaurant na 29 maart? Komen hier veel figuren of is het net als voorheen in cafe Mickey dat er maar een stuk of 4 verschillende waren.
    Vind het namelijk behoorlijk aan de prijs en ben benieuwd of het de moeite waard is.

    gr. Natasja

    Hoi Natasja,

    Het ontbijt bij Plaza Gardens is qua hoeveelheid Disney figuren hetzelfde als bij Café Mickey, maar het ontbijtbuffet zelf is uitgebreider en daarnaast ben je al in het Disneyland Park tijdens de Extra Magische Uren, waardoor je snel na het ontbijt in een attractie kunt.

    Groetjes,
    Lars
  • En in dat andere restaurant inventions in het disneyland hotel?
  • En in dat andere restaurant inventions in het disneyland hotel?

    Hoi Natasja,

    Bij Inventions is geen ontbijt met de figuren, alleen lunch/brunch en diner. Dit is met afstand het beste buffetservice restaurant in heel Disneyland Paris en heeft prachtig uitzicht over het Disneyland Park. Daarnaast komen hier de meeste figuren langs. Het is tevens het duurste restaurant. Heb je fans van de prinsessen in je gezelschap, dan is Auberge de Cendrillon het overwegen waard met een 3-gangen menu voor een vaste prijs. Persoonlijk vinden wij het eten bij Inventions iets beter dan bij Auberge, maar dit is wel de enigste locatie met prinsessen. Meer informatie over alle restaurants met Disney figuren + prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen,
    Wij zijn net terug uit Disneyland Parijs en hebben het weer heerlijk gehad. We hebben daar ontbijt met figuren gedaan wat erg leuk was!
    Nu zitten we alweer te kijken voor een volgend bezoek volgend jaar. Maar je kan toch ook lunchen of dineren met de figuren? Weten jullie waar en hoe? Is dat á la carte of een buffet? En wat zijn daar de kosten van?
    Groetjes Martine
  • Kun je eigenlijk ook ontbijt met de figuren boeken als je gewoon ontbijt hebt geboekt in het hotel? Dus geen half/vol pension? :)
  • Kun je eigenlijk ook ontbijt met de figuren boeken als je gewoon ontbijt hebt geboekt in het hotel? Dus geen half/vol pension? :)

    Hoi rozemacaron,

    Jazeker, alleen krijg je dan geen korting (enkel in combinatie met een half- of volpension maaltijdoptie). Het ontbijt kan worden toegevoegd aan een bestaande reservering via de reserveringslijn of online via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris met een nieuwe reservering in de Disney hotels. Als je niet in een Disney hotel verblijft, dan kan dit ontbijt pas vanaf 3 dagen vóór aankomst worden gereserveerd. Gasten van de Disney hotels gaan namelijk voor.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Kun je eigenlijk ook ontbijt met de figuren boeken als je gewoon ontbijt hebt geboekt in het hotel? Dus geen half/vol pension? :)

    Hoi rozemacaron,

    Jazeker, alleen krijg je dan geen korting (enkel in combinatie met een half- of volpension maaltijdoptie). Het ontbijt kan worden toegevoegd aan een bestaande reservering via de reserveringslijn of online via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris met een nieuwe reservering in de Disney hotels. Als je niet in een Disney hotel verblijft, dan kan dit ontbijt pas vanaf 3 dagen vóór aankomst worden gereserveerd. Gasten van de Disney hotels gaan namelijk voor.

    Groetjes,
    Lars
    Dankje Lars voor je informatie.
    Als je dan het standaardontbijt gekozen hebt in je betaling (dacht 16 EUR per nacht), kan je dan nog zo'n ontbijt bijboeken ipv het standaardontbijt? Dan moet je waarschijnlijk het verschil tussen de prijs van Plaza Gardens min je standaardontbijt betalen? Dus 35-16 of heb ik het helemaal mis? :)

  • Dankje Lars voor je informatie.
    Als je dan het standaardontbijt gekozen hebt in je betaling (dacht 16 EUR per nacht), kan je dan nog zo'n ontbijt bijboeken ipv het standaardontbijt? Dan moet je waarschijnlijk het verschil tussen de prijs van Plaza Gardens min je standaardontbijt betalen? Dus 35-16 of heb ik het helemaal mis? :)

    Graag gedaan! De maaltijdoptie ontbijt kan in principe niet worden verrekend met het ontbijt met Disney figuren. Je betaald gewoon de reguliere prijs. Alleen in combinatie met een reguliere half- of volpension maaltijdoptie krijg je korting. Wellicht dat ze bij de reserveringslijn nog iets voor je kunnen betekenen. Neem hiervoor contact met ze op onder vermelding van je reserveringsnummer.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Even een vraag mocht je overnachten in Disney's Newport Bay Club kan je dan ook ontbijt boeken bij Disney hotel? Wij hebben kinderen en willen graag ontbijten met Disney figuren. Iemand al een keer in het Disney's Newport Bay Club President suite overnacht?
  • Hallo allemaal,

    Even een vraag mocht je overnachten in Disney's Newport Bay Club kan je dan ook ontbijt boeken bij Disney hotel? Wij hebben kinderen en willen graag ontbijten met Disney figuren. Iemand al een keer in het Disney's Newport Bay Club President suite overnacht?

    Hoi Sander86!,

    Ontbijt met de Disney figuren is alleen nog mogelijk bij Plaza Gardens Restaurant in het Disneyland Park. Bij Restaurant Inventions in het Disneyland Hotel kun je lunchen en dineren met de figuren. Meer informatie, locaties & prijzen van alle maaltijden met Disney figuren: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Vraagje ; als ik heb geboekt bij Sequoia Lodge met ontbijt , maar ik wil graag een character breakfast erbij boeken (heb ook infinity jaarkaart0 wordt dan de prijs van het ontbijt van SL van de prijs van Plaza Gardens afgehaald of moet ik alsnog het volledige 35 euro pp. (min infinity korting) betalen?
  • Vraagje ; als ik heb geboekt bij Sequoia Lodge met ontbijt , maar ik wil graag een character breakfast erbij boeken (heb ook infinity jaarkaart0 wordt dan de prijs van het ontbijt van SL van de prijs van Plaza Gardens afgehaald of moet ik alsnog het volledige 35 euro pp. (min infinity korting) betalen?

    Hoi viefke97,

    Alleen gasten met een half- of volpension maaltijdoptie krijgen korting op het ontbijt met de Disney figuren. Als je alleen de ontbijtoptie voor het hotel hebt genomen, dan ontvang je geen korting. In jullie geval is dus alleen de Infinity korting beschikbaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Voor de eerste keer heb ik aan mijn verblijf het ontbijt laten toevoegen met de Disney figuren in Plaza Gardens. Ben benieuwd wat mij hier te wachten staat enz. zowel qua Disney figuren als qua ontbijt enzo.

    Ik heb aangegeven van de eerste zitting gebruik te maken dus om 8.15 uur. Is het dan de bedoeling dat je er ook om 8.15 uur bent of kan je ook later komen??

    Weet iemand hoe het werkt als je ontbijt geboekt hebt met disneyfiguren?? Kan je gewoon het park binnen?? heb je bewijs nodig dat je hier gereserveerd hebt?? Is main street gewoon open om in het restaurant te komen??

    Heeft er iemand tips om hier te ontbijten??

    Is het mogelijk om eventueel broodjes mee te nemen??

    Groetjes,

    Birgitte
  • Hoi @Birgitte ,

    Het Disneyland Park (Main Street) is vanaf 08:00 uur geopend voor gasten van het ontbijt met Disney figuren bij Plaza Gardens. Toegang tot het park is alleen mogelijk op vertoon van de reservering voor het ontbijt. Het is officieel niet toegestaan om broodjes mee te nemen het park in, maar er zijn altijd mensen die dit wel doen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,

    Bedankt voor je reactie.

    Groetjes Birgitte
  • Hallo

    Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag,maar we komen er niet.
    Wij gaan op 7 Januari twee dagen naar Disney en pakken nog net 1 dag de kerst mee:-).
    Nu hebben we een aanbieding met ontbijt en avond eten.
    Het ontbijt is in een couter restaurant in het park.
    Kunnen wij dit upgraden naar een ontbijt met Disney figuren,zo ja wat moeten we dan bijbetalen?

    Groetjes Hans
    .

  • Hallo

    Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag,maar we komen er niet.
    Wij gaan op 7 Januari twee dagen naar Disney en pakken nog net 1 dag de kerst mee:-).
    Nu hebben we een aanbieding met ontbijt en avond eten.
    Het ontbijt is in een couter restaurant in het park.
    Kunnen wij dit upgraden naar een ontbijt met Disney figuren,zo ja wat moeten we dan bijbetalen?

    Groetjes Hans
    .

    wat je moet bijbetalen voor ontbijt met Disney figuren in Plaza Gardens hangt af van de waarde van je ontbijt bonnen. Deze verschillen per hotel en zijn hier op het forum wel ergens vermeld.

    Groetjes

    Vivianne
  • Hallo

    Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag,maar we komen er niet.
    Wij gaan op 7 Januari twee dagen naar Disney en pakken nog net 1 dag de kerst mee:-).
    Nu hebben we een aanbieding met ontbijt en avond eten.
    Het ontbijt is in een couter restaurant in het park.
    Kunnen wij dit upgraden naar een ontbijt met Disney figuren,zo ja wat moeten we dan bijbetalen?

    Groetjes Hans
    .

    Hoi Hans1962,

    Dat kan. De ontbijtvouchers hebben een waarde van €12 per persoon.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars
    Deze 12€ geld dus ook voor dat simpele ontbijt wat sinds Oktober in het nieuwere park is.
    Dus in principe kunnen we een ontbijt boeken met Disney figuren en dan de bonnen van 12€ inleveren en bijbetalen?
    Weet jij soms ook in welk retaurant dit is.

    Vast bedankt
    Groet Hans
  • Bedankt Lars
    Deze 12€ geld dus ook voor dat simpele ontbijt wat sinds Oktober in het nieuwere park is.
    Dus in principe kunnen we een ontbijt boeken met Disney figuren en dan de bonnen van 12€ inleveren en bijbetalen?
    Weet jij soms ook in welk retaurant dit is.

    Vast bedankt
    Groet Hans

    Hoi Hans,

    Dat is correct. De ontbijtvoucher is geldig voor een ontbijtmenu in Restaurant en Coulisse (Walt Disney Studios Park) en kan daarnaast gebruikt worden als betaalmiddel voor het ontbijt met Disney figuren in Plaza Gardens Restaurant (Disneyland Park). Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraag, hopelijk kan iemand mij hier helpen!

    Wij gaan in maart naar Disney en verblijven in het Davy Crockett Ranch. Nu willen wij een ontbijt met Disney figuren doen maar als je in Davy Crockett Ranch verblijft mag je alleen de tweede shift (Onzin, waarom eigenlijk, is toch gewoon een Disney hotel?).
    Wij hebben geen half/vol pension, kunnen wij dat niet gewoon de 1ste shift reserveren zonder dat wij doorgeven dat wij in Davy Crockett Ranch verblijven? Met kleine kinderen is het ontbijt van 9:45 gewoon te laat.

    Weet iemand of dat kan/ Tips?

    Bedankt!!
  • Ik heb een vraag, hopelijk kan iemand mij hier helpen!

    Wij gaan in maart naar Disney en verblijven in het Davy Crockett Ranch. Nu willen wij een ontbijt met Disney figuren doen maar als je in Davy Crockett Ranch verblijft mag je alleen de tweede shift (Onzin, waarom eigenlijk, is toch gewoon een Disney hotel?).
    Wij hebben geen half/vol pension, kunnen wij dat niet gewoon de 1ste shift reserveren zonder dat wij doorgeven dat wij in Davy Crockett Ranch verblijven? Met kleine kinderen is het ontbijt van 9:45 gewoon te laat.

    Weet iemand of dat kan/ Tips?

    Bedankt!!

    Hoi Nadinethe,

    Dat kan, maar dan is de kans wel groot dat het ontbijt reeds is volgeboekt. Gasten van de Disney hotels (waaronder Davy Crockett Ranch) krijgen namelijk voorrang bij reserveringen van het ontbijt met de figuren. Niet-hotelgasten kunnen pas later reserveren met veel minder beschikbaarheid. Een andere optie is lunch of diner bij Auberge de Cendrillon of Inventions. Beide locaties hebben eveneens Disney figuren aan tafel. Bekijk het complete overzicht + prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Aha dat wist ik niet! Bedankt voor je reactie!
  • Hallo, wij gaan in april met 2 dochters 5 en 6 voor de eerste keer naar disney, is het ontbijt met disneyfiguren in plaza echt de moeite of is het zijn 45 euro opleg (bovenop halfpension plus) niet waard? Zijn er veel figuren die de tijd nemen en is het ontbijt ook lekkerder/ uitgebreider dan sequoia? Gr kim
  • Wij vonden het wel de moeite om eens te doen, bij ons zijn er 6 figuren aan tafel gekomen. Het ontbijt is in ieder geval heel uitgebreid en heel lekker. Groetjes Anja
Log In of Registreer om te reageren.