Disney's Davy Crockett Ranch

12467

Reacties

  • Hi Lars,

    Wij gaan komende woensdag voor 2 nachten naar de Davy Crockett Ranch, en in dezelfde periode verblijven vrienden van ons in hotel Vienna Castle. Mochten we met z'n allen gebruik willen maken van het zwembad van de Davy Crockett Ranch, is dat dan mogelijk? Kan dat kosteloos, of eventueel tegen bijbetaling? En maken onze Passeports Annuel Dream nog een verschil?

    We zijn overigens met 2 gezinnen van elk 2 volwassenen en 2 kinderen. De kinderen zijn 4, 3 en 2x2 jaar oud.

    Groet,

    Wouter

    Hoi Wouter,

    Helaas is het niet mogelijk om als niet-gast te zwemmen in de zwembaden van de Disney hotels, tenzij je in een Disney hotel verblijft waar het zwembad door werkzaamheden is gesloten. Jullie vrienden verblijven in een partner hotel en kunnen daardoor niet met jullie mee zwemmen, ook niet tegen betaling. De jaarkaarten bieden hier geen korting.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2017 aangepast
    Hoi Lars,

    Bedankt voor je snelle reactie!

    Groet,

    Wouter
  • Hoi Lars,
    Al bekend wat internet kost in de blokhutten?
    Groeten Yvonne
  • Von zei:

    Hoi Lars,
    Al bekend wat internet kost in de blokhutten?
    Groeten Yvonne

    Hoi Yvonne,

    De prijs van het bekabeld internet in de standaard blokhutten van Disney's Davy Crockett Ranch is is €7,50 per uur.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste,
    vanaf hoe laat kunnen wij de tickets ophalen bij de receptie van David Crockett?
    Alvast dank!
  • Hoi,

    de receptie is 24 uur per dag geopend, dus feitelijk op ieder gewenst moment op je aankomstdag.
  • Beste Hugo,
    dank je wel voor jouw reactie.
    In een andere topic heb ik gevraagd of het park kindersteps toelaat. Weet jij dat?
    Groet!
  • Hoi,

    bedoel je in het Disneyland Park / Walt Disney Studios Park of op het terrein van de Davy Crockett Ranch?
  • Hi,
    ik bedoel inderdaad op de parken:Disneyland Park/Walt Disney Studio's.
  • Goedemiddag,

    Weet iemand of er de mogelijlheid is voor 2 campingbedjes in Davy Crockett? In Santa Fe is dat niet mogelijk
  • Het past makkelijk wel, ik denk dat dat wel kan.
  • Dank je wel. Heb ook idd die gewoon geboekt want in de hotels kan het niet.
  • Niet de eerste keer David Crocket, maar nooit eerder op gelet... zijn er ketels en pannen aanwezig in de bungalow, of neem ik dat beter zelf mee? En tweede vraag: heeft iemand er een idee van tot hoe laat het zwembad open is? Bedankt!
  • Shireen zei:

    Goedemiddag,

    Weet iemand of er de mogelijlheid is voor 2 campingbedjes in Davy Crockett? In Santa Fe is dat niet mogelijk

    Ja hoor, wij zijn er toen met twee kleine kinderen geweest en paste makkelijk.
  • Hoi Melissa18,

    Er zijn inderdaad potten en pannen in je Cabin aanwezig.
    Het zwembad is open van 09:00 tot 22:00 uur.

    Niet de eerste keer David Crocket, maar nooit eerder op gelet... zijn er ketels en pannen aanwezig in de bungalow, of neem ik dat beter zelf mee? En tweede vraag: heeft iemand er een idee van tot hoe laat het zwembad open is? Bedankt!

  • Hallo allemaal, nog een paar nachtjes en dan is t zover....Dus dat betekent alles voorbereiden en verzamelen. Nu lees ik bij de inventaris dat je bin een Trapper een koffiezetapparaat hebt staan, maar zie ook terug dat t een Senseo is. Wie o wie kan me hier iets over zeggen dat ok weet wat mee te nemen. Thanx!
  • Hoi Yvettheh,

    dat is, voor zover onze bezoeken dat aangeven, een "gewoon" koffiezetapparaat (dus voor filterkoffie).
  • Yvetteh zei:

    Hallo allemaal, nog een paar nachtjes en dan is t zover....Dus dat betekent alles voorbereiden en verzamelen. Nu lees ik bij de inventaris dat je bin een Trapper een koffiezetapparaat hebt staan, maar zie ook terug dat t een Senseo is. Wie o wie kan me hier iets over zeggen dat ok weet wat mee te nemen. Thanx!

    Wij zitten er dit weekend. Er is geen senseo. Gewoon een filter machine :)
  • Vraag: Kan je, als gast bij Davy Crockett Ranch, bij Villages Nature Paris (dat nieuwe centerparcs naast Davy Crockett) naar binnen om brood te halen? Ik hoorde dat daar een goede bakker zit en het brood in de winkel van Davy Crockett zo duur is.
    Of zeg ik nu iets heel stoms?
  • Hoi Nadine,

    zeker weten doe ik het niet, maar ik denk dat dat niet kan. Vergelijk het maar met de Market Dome bij een Center Parcs-park in Nederland: daar kun je in principe ook niet komen als je niet op het park verblijft.
    Daarnaast vraag ik me af of het brood bij Villages Nature zoveel goedkoper is?
  • Vraag: Kan je, als gast bij Davy Crockett Ranch, bij Villages Nature Paris (dat nieuwe centerparcs naast Davy Crockett) naar binnen om brood te halen? Ik hoorde dat daar een goede bakker zit en het brood in de winkel van Davy Crockett zo duur is.
    Of zeg ik nu iets heel stoms?

    Hoi Nadinethe,

    Dat mag helaas niet. Alleen als gast van Villages Nature krijg je toegang tot het resort. Een optie kan zijn, mochten jullie in de periode van 8 januari t/m 31 juli 2018 in Davy Crockett Ranch verblijven, om gebruik te maken van de mogelijkheid om te zwemmen in Aqualagon (vanaf 16:00 uur). De zwemfaciliteiten van Davy Crockett Ranch zijn namelijk in onderhoud waardoor je in de zwembaden van de Disney hotels (met uitzondering van het Disneyland Hotel) én Aqualagon gratis mag zwemmen. Op die manier heb je toegang tot Villages Nature en kun je naar de bakker (mocht deze ook in de namiddag geopend zijn).

    Groetjes,
    Lars
  • Dat is een leuke tip, bedankt!
    En is inderdaad logisch dat je niet zomaar dat terrein op kan lopen, het was wel makkelijk geweest!
    Bedankt voor de reacties!
  • Helaas is het inderdaad niet mogelijk om Villages Nature op te komen als je geen reservering hebt. Je mag niet eens even een kijkje nemen of het iets voor een volgende reservering.
    Wij hebben met kerst in de Davy Crockett Ranch verbleven. De keuze van het brood is echt heel minimaal. Ze hebben stokbrood en als je geluk hebt chocoladebroodjes en croissants. Het ontbijt wat je bij kan boeken is 10 euro per persoon. Erg duur voor wat je krijgt.

    Wij zijn naar een bakker op 10/15 minuten rijden gegaan. Heerlijke broodjes, veel keuze en helemaal niet duur. De moeite waard om naar toe te rijden!
    Boulangerie Bruno Bussy Saint George.
  • Bedankt! Ik noteer het!!!
  • Hoi,
    Nieuw hier.
    Ik heb een vraag. We gaan binnenkort naar Disney en overnachten bij Davy Crokett Ranch. We gaan met 2 auto's. Kunnen er 2 auto's bij de accommodatie staan of is er voor 1 auto plek op de parkeerplaats bij de receptie en 1 bij de accommodatie?
    Ik heb begrepen dat als je bij davy crockett overnacht je een parkeerkaart krijgt om gratis te parkeren bij de parken, maar nu we met 2 auto's zijn krijgen we dan ook 2 parkeerkaarten?
    Thnx.
  • Hoi msee,

    het kan wel, met 2 auto's parkeren bij de huisjes, zeker als de auto's niet al te groot zijn (SUV+ zeg maar lukt niet met z'n 2-en).
    Hebben jullie één of meerdere huisjes geboekt? Ik denk dat je per huisje één parkeerkaart voor het park krijgt, maar zeker weten doe ik het niet.
    Lars weet dat vast wel zeker, toch?
  • Hugo zei:

    Hoi msee,

    het kan wel, met 2 auto's parkeren bij de huisjes, zeker als de auto's niet al te groot zijn (SUV+ zeg maar lukt niet met z'n 2-en).
    Hebben jullie één of meerdere huisjes geboekt? Ik denk dat je per huisje één parkeerkaart voor het park krijgt, maar zeker weten doe ik het niet.
    Lars weet dat vast wel zeker, toch?

    Bedankt voor je bericht.
    We hebben 1 huisje geboekt, maar vanwege de kinderzitjes passen we niet met zn alle in 1 auto. :-(
  • Je kunt natuurlijk altijd Disneyland Parijs (of je reisbureau) even bellen als je het zeker wilt weten.
Log In of Registreer om te reageren.