Tickets thuis gestuurd

Ik kan nergens vinden wanneer je de tickets thuis kunt verwachten. Iemand enig idee hoe lang van te voren? Er gaat nogal eens iets mis met de post hier, en wil niet tot december in onzekerheid zitten :)

Groetjes Sabrina

Reacties

  • Ik kan nergens vinden wanneer je de tickets thuis kunt verwachten. Iemand enig idee hoe lang van te voren? Er gaat nogal eens iets mis met de post hier, en wil niet tot december in onzekerheid zitten :)

    Groetjes Sabrina

    Hoi Sabrina,

    Om welke tickets gaat het precies? Alle tickets die je via ons (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris) besteld ontvang je namelijk direct als E-ticket per mail, niet per post thuis. Hetzelfde is van toepassing op het boeken van een arrangement (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris). Je ontvangt de reserveringsbevestiging per mail en deze neem je mee naar Disney. Ter plaatse ontvang je dan de overige documenten, tickets, vouchers, etc.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik bedoel de park tickets. De bevestiging heb ik wel, maar op de site van Disneyland Paris staat dat t wordt opgestuurd naar het adres wat je hebt opgegeven. Vind het fijner als ik ze in het hotel krijg.
  • Ik bedoel de park tickets. De bevestiging heb ik wel, maar op de site van Disneyland Paris staat dat t wordt opgestuurd naar het adres wat je hebt opgegeven. Vind het fijner als ik ze in het hotel krijg.

    Hoi Sabrina,

    Als je de tickets voor de parken los hebt besteld, dan ontvang je die als E-tickets direct per mail, tenzij je expliciet hebt aangegeven dat ze fysiek naar je thuisadres gestuurd moeten worden. Als je een compleet arrangement in één van de Disney hotels hebt geboekt inclusief toegangstickets, dan ontvang je de tickets ter plaatse tijdens het inchecken op vertoon van de reserveringsbevestiging.

    Groetjes,
    Lars
  • Thanks Lars, was even onduidelijk.
  • Thanks Lars, was even onduidelijk.

    Graag gedaan, Sabrina. Alvast een goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.