Lars

Over

Gebruikersnaam
Lars
Aangesloten
Bezoeken
135
Laatst Actief
Rollen
Administrator

Activiteit

  • RakeshenSarita
    hoi Lars,

    vraagje, wij gaan einde feb naar Disney en nu hebben we al 3 abbonementen.
    zaterdag kunnen we nu mensen 5 abbo's aan helpen dan hebben we een volledige verlenging binnen, maar nu wil ik zondag ook 4 mensen een abbo aanlaten schaffen kan dat?

    hoor graag van je
    6 februari
    • Lars
      Lars
      Hoi RakeshenSarita,

      Iedere jaarkaarthouder mag aan maximaal 3 personen per jaar korting geven. Als jullie 3 jaarkaarten hebben, dan mag je dus aan in totaal 9 personen korting geven. Dit is mogelijk vanaf de tweede maand dat je de jaarkaart in je bezit hebt.

      Groetjes,
      Lars
  • RakeshenSarita
    Hoi Lars,

    wij gaan morgen naar disney en hebben al 3 abonnementen aangeschaft nu vraag ik me af kan ik al parkeren of moet ik gewoon een kaartje kopen om te parkeren. En of kan ik gewoon uitrijden zodra ik mijn echte abonnenment heb.

    kan jij mij duidelijkheid verschaffen.

    Alvast bedankt.

    ps heb je nog tips?
    oktober 2017
    • Lars
      Lars
      Hoi RakeshenSarita,

      Op de eerste dag is gratis parkeren niet inbegrepen. Deze service gaat pas vanaf de tweede dag in. Je zult dus de eerste dag een parkeerticket moeten aanschaffen.

      Veel plezier!

      Groetjes,
      Lars
  • SylvieDisney
    Hoi Lars, ik heb geen idee of ik het goed doe zo, maar ik heb net vanuit de officiële site van Disneyland Parijs een mailtje gestuurd over vragen met betrekking tot ons bezoek en mijn handicap. Ik kreeg toen een Frans mailtje net nadat ik de bevestiging van ontvangst had gekregen met de melding dat dit onderdeel alleen is voor mensen met vragen over rolstoelbezoek in Disneyland etc...
    Betekent dat nu dat ze mijn mail niet meer gaan beantwoorden? Ik had toch heel duidelijk vragen over dat onderwerp.

    Dank je voor je reactie! Sylvie
    augustus 2017
    • Lars
      Lars
      Hoi SulvieDisney,

      Dat hoort inderdaad niet en zoals ik het lees gaan ze ook geen reactie meer sturen. Bekijk ons uitgebreide artikel over gasten met beperkingen en kijk of daar je vragen worden beantwoordt: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/gasten-met-beperkingen-disneyland-paris. Heb je toch nog vragen, stel ze dan in ons 'Easy Access Card / Priority Card' topic op het forum: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/230/easy-access-card-priority-card-voor-mindervalide-bezoekers#latest. Er zijn diverse forumleden die hier ervaring mee hebben waarmee je in contact kunt komen.

      Groetjes,
      Lars
  • jellevandermijl
    Hoi Lars,

    even een vraagje.
    Wij zijn van plan om dit jaar weer een jaarkaart aan te schaffen. Echter hebben wij er reeds 1 gehad die afgelopen september is verlopen. Nu is het volgens mij niet zo dat andere stempels kunnen verdienen door mij korting te geven aangezien ik afgelopen jaar nog lid ben geweest. Maar kan ik wel gewoon korting krijgen via anderen? Dan moet ik gewoon zoeken naar iemand die daarvoor te "porren" is uiteraard :)

    Alvast bedankt voor je reactie.
    december 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Jelle,

      Het is helaas niet mogelijk om korting te krijgen op de aanschaf van een jaarkaart als je in de afgelopen twee jaar al een jaarkaart in je bezit hebt gehad.

      Groetjes,
      Lars
  • epicmickey
    Vraagje: We gaan met vrienden naar Disney en willen voor het eerst sinds een paar jaar weer een jaarkaart kopen. Kunnen hun voor ons naar binnen gaan, een kaart kopen en ons dan korting geven zodat zij de stempels krijgen?

    Groetjes
    Sandra
    oktober 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Sandra,

      Nee, dat is helaas niet mogelijk. Jaarkaarthouders mogen pas vanaf de tweede maand dat zij in het bezit zijn van een jaarkaart korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders en zo sparen voor stempels.

      Een jaarkaart aanschaffen kan eenvoudig online worden aangeschaft via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Ontvang de E-vouchers direct per mail. Deze vouchers zijn 6 maanden geldig na aanschaf en kunnen op een willekeurige dag bij Bureau Passeport Annuel worden omgewisseld voor de definitieve jaarkaarten. De geldigheid gaat pas in op het moment dat de vouchers worden omgewisseld. De vouchers zijn tevens toegangstickets voor het Disneyland Park zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

      Let op: Volgens diverse bronnen gaan de prijzen van alle jaarkaarten vanaf 2 november omhoog. Profiteer nu nog van de huidige prijzen en bestel de jaarkaarten online: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en daarna op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de vouchers te bestellen.

      Groetjes,
      Lars
    • epicmickey
      epicmickey
      Hoeveel duurder worden ze per 2 november? En alvast bedankt voor de info!
      Groetjes
      Sandra
    • Lars
      Lars
      Graag gedaan, Sandra. Disney maakt prijswijzigingen van tickets en jaarkaarten helaas niet op voorhand bekend, ook niet aan ons als officiële partner. Deze worden vanaf 2 november in het systeem gezet en dan pas weten we wat de nieuwe prijzen en voorwaarden worden. De oude tickets en jaarkaarten kunnen dan niet meer worden aangeschaft.

      Groetjes,
      Lars
    • epicmickey
      epicmickey
      Bedankt voor je reactie. Ik lees op een andere site dat het 399 euro gaat kosten voor een fantasykaart. Dus ik bestel zo maar even via jouw link 4 kaarten.hihi
    • epicmickey
      epicmickey
      DLP heeft ze voor de prijs van 555 euro per 4. Is dat normaal? Bij de link van jou kom ik op 716 euro voor 4 stuks. Verschil is nogal groot,.vandaar dat ik even vraag hoe het zit.....Die van DLP zijn papieren kaarten die per post verzonden worden (misschien niet betrouwbaar?) Groetjes
    • Lars
      Lars
      Wij verkopen alleen de officiële Disney jaarkaarten via het officiële boekingssysteem van Disney. Hierdoor ben je zeker van de juistheid en geldigheid van de jaarkaarten. Het bestellen van tickets en jaarkaarten via derde partijen is op eigen risico, aangezien deze niet officieel door Disney worden verkocht.

      Groetjes,
      Lars
    • epicmickey
      epicmickey
      Hartstikke bedankt voor je duidelijke antwoord ik ga de kaarten gewoon via jullie bestellen. Ik neem aan dat de kaarten dan ingaan op het moment dat ik er ben? En niet vanaf vandaag?

      Groetjes
      Sandra
    • Lars
      Lars
      De E-vouchers die je per mail ontvangt zijn 6 maanden geldig. Binnen deze periode kun je zelf bepalen op welke dag je de vouchers omwisselt voor de definitieve jaarkaarten die pas op dat moment ingaan voor maximale geldigheid: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten.

      Groetjes,
      Lars
    • epicmickey
      epicmickey
      Bedankt. Site lag er gisteren uit maar om precies 12 uur vannacht is het ons toch gelukt om kaarten te bestellen. Wij zijn ook weer erbij...hahaha Thanks voor alle snelle antwoorden!
    • Lars
      Lars
      Graag gedaan, Sandra. Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.

      Groetjes,
      Lars
  • mickey
    Hallo Lars, we hadden elkaar al eens ontmoet
    Zou je nog eens willen bellen
    Gr Peter
    oktober 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Peter,

      Uiteraard, geen probleem. Stuur even een privébericht via het forum of de Contact pagina van de website met je telefoonnummer, dan spreken we af wanneer we bellen.

      Groetjes,
      Lars
  • paulus
    Kom dit jaar voor de zesde keer naar DLP.Dit keer wel om een speciale reden we zijn dit jaar veertig jaar getrouwd .We gaan met zijn negenen en het leek ons leuk om dat daar te vieren.Maar nu zie ik dat in periode dat we er zijn 15 attracties dicht zijn ,wat blijf er dan over ?
    Is er dan nog genoeg te zien en te doen
    Gr Paul
    mei 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Paul,

      Het piekmoment van de onderhoudsprojecten vindt plaats in mei en juni. Er zijn doorgaans maximaal 7 grote attracties per dag gesloten, waarbij telkens vergelijkbare attracties geopend zijn. Op welke dagen brengen jullie een bezoek aan Disney?

      Groetjes,
      Lars
    • paulus
      paulus
      Hallo Lars
      We gaan van 4 tot 8 juni.
    • Lars
      Lars
      Hoi Paul,

      Van 4 t/m 8 juni zijn er 6 grote attracties gesloten: Thunder Mesa Riverboat Landing, Big Thunder Mountain, La Cabane des Robinson, Peter Pan's Flight, Star Tours en Rock 'n' Rollercoaster. Daarnaast zijn er nog een klein aantal speelterreinen voor kinderen en 'walk through' attracties gesloten. Bekijk de complete lijst per dag in onze kalender: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/openingstijden-paris. Er is dus nog genoeg te doen, inclusief Frozen Summer Fun.

      Groetjes,
      Lars
  • paulus
    Hallo Lars
    Kan je iets meer vertellen over de koffie thee faciliteiten ,wat zijn de kosten .Waterkoker meenemen ook een optie.gr Paul
    april 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Paulus,

      Koffie- en thee faciliteiten zijn in bepaalde type kamers van de Disney hotels standaard beschikbaar. Zo niet, dan kun je deze altijd aanvragen tegen betaling. In welk hotel / type kamer verblijven jullie?

      Groetjes,
      Lars
    • paulus
      paulus
      We slapen cheyenne in rio grande kamers
    • Lars
      Lars
      Hoi Paulus,

      Voor deze kamers kun je een koffie- en theepakket bestellen tijdens het inchecken. Deze zijn standaard niet aanwezig.

      Groetjes,
      Lars
  • paulus
    We slapen in Cheyenne in rio grande kamers
    april 2016
  • paulus
    Sorry Lars .
    Nog een vraag we hebben de reserveringslijn gebeld voor het reserveren van de restaurants.hoe gaat dat in zijn werk ze hebben het genoteerd .Maar kregen geen bevestiging klopt dat
    april 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Paulus,

      Dat is inderdaad correct. Bij aankomst in het hotel kun je tijdens het inchecken vragen of ze hier een bevestiging van willen afdrukken (alleen in de Disney hotels).

      Groetjes,
      Lars
  • Carlo
    Graag had ik wat advies van kenners ivm de volgende situatie.

    Ik heb een nieuw samengesteld gezin van 7 (5 kinderen en 2 volwassenen), die graag regelmatig naar Disney willen gaan. Voorheen deden wij dit met arrangementen vooral die van 2 dagen en 2 nachten gratis maar nu denken wij er toch aan om jaarpassen te kopen.
    Wat zou in onze situatie het beste zijn?
    Allemaal 7 jaarpassen kopen?
    Een combinatie van jaarpassen?
    Kan ik met mijn aangekochte jaarpas ook toegangstickets kopen voor de kinderen aan kortingstarief?
    Of is het toch beter gewoon jaarlijks een arrangement te boeken met aller erin?

    Hopelijk snel reactie.
    april 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Carlo,

      Het ligt maar net aan de samenstelling van het gezin, de periode waarin je een bezoek wilt brengen aan Disney en hoe vaak je wilt terugkeren of jaarkaarten voordeliger zijn dan arrangementen. Bij arrangementen zijn kinderen t/m 6 jaar (of tijdens bepaalde periodes t/m 11 jaar) bijvoorbeeld gratis. Bij jaarkaarten betaald iedereen hetzelfde bedrag vanaf 3 jaar. De 'room only' prijzen houden geen rekening met de leeftijd van de gezinsleden. Ik zoek dit graag voor je uit om te kijken wat voor jullie de beste optie is. Stuur hiervoor even een privébericht via onze Contact pagina: http://www.discoverthemagic.nl/contact.

      Groetjes,
      Lars
  • paulus
    daar ben ik weer
    we gaan gebruik maken van de plusoptie half .kunnen we dan voor hotel en standaard gaan .counter is niet handig
    alvast bedankt
    april 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Paulus,

      Als je kiest voor de Plus variant, dan kun je van alle restaurants uit de Standaard en Plus formules gebruikmaken (counterservice, buffetservice en tafelservice). Wat betreft de restaurants in de hotels, zijn met de Plus variant alle restaurants beschikbaar met uitzondering van het Disneyland Hotel.

      Als je al een verblijf hebt geboekt, kun je de halfpension toevoegen door de Disney reserveringslijn te bellen onder vermelding van het boekingsnummer.

      Als je nog geen verblijf hebt geboekt, kan deze online worden toegevoegd. Kies hiervoor de aanbieding voor jullie periode via deze pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris en klik op 'Boek nu' om een verblijf inclusief halfpension te boeken.

      Groetjes,
      Lars
  • paulus
    Beste Lars.
    We gaan met negen personen naar Disney .
    Slapen daar ook,maar waar gaan we eten op de bonnefooi of kiezen we voor devol of halfvoloptie.
    Zit daar nu erg veel verschil in.bedankt alvast
    april 2016
    • Lars
      Lars
      Hoi Paulus,

      Ik heb zelf ervaring met de Plus maaltijdformule en gebruik volpension vrijwel bij ieder verblijf. Met de Plus variant kun je vrijwel overal dineren, waaronder de uitstekende tafelservice restaurants als Walt's Restaurant, Blue Lagoon Restaurant, Silver Spur en Bistrot Chez Remy. Daarnaast zijn ook de vernieuwde all-you-can-eat buffetrestaurants Plaza Gardens en Agrabah Café aanraders voor onbeperkt eten en drinken.. Om maximaal te profiteren van volpension zul je echter zowel voor de lunch, als voor het diner een 3-gangen menu moeten pakken, dus jullie moeten goede eters zijn. Krijg je dat niet op, dan zou ik voor halfpension gaan en de vouchers gebruiken voor een uitgebreid diner. Bij alle varianten krijg je 1 gratis frisdrank bij iedere maaltijd en een gratis tussendoortje (bestaande uit 1 snack en 1 koude of warme drank). Alle informatie hebben we hier verzameld: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

      Groetjes,
      Lars
    • paulus
      paulus
      Hallo Lars
      Bedankt voor de info .
      Maar toch nog een vraag ,wanneer je gebruik maaktvan de tafelservice heb je dan dan ook de keuze of is het een vastgesteld menu .
      Dank Paul
    • Lars
      Lars
      Hoi Paul,

      Het zijn vaste menu's, maar je hebt per gang keuze uit 3 tot 5 verschillende gerechten. Download en bekijk alle restaurant menu's hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris. Bij ieder menu op de kaart staat welke maaltijdformule geldig is (Standaard, Plus of Premium).

      Groetjes,
      Lars
  • NDisney
    Beste Lars,
    Ik heb op 15-11-2015 contact proberen te leggen met Disney via het franse nummer 0033800025362 voor informatie betreffende mijn reservering. Dit nummer stond als advies op de website van disney Parijs. Na 3 uur in de wacht te hebben gestaan, heb ik het opgegeven en het nederlandse telefoonnummer gebeld. Na mijn verblijf in het park kreeg ik tot mijn schrik een telefoon rekening van 178.00 voor bellen naar dit zogenoemde gratis service nummer. Mijn provider geeft aan dat de fout bij disney ligt om dat het nummer een betaald service nummer is van welterverstaan van 1.00 per minuut!!!. Mijn vraag aan jouw is dan ook heb jij meer van deze klachten gehad ? en zo ja weet jij misshien hoe ik dit kan oplossen aangezien er niet op mijn emails gereageerd wordt. alvast bedankt
    december 2015
    • Lars
      Lars
      Hoi NDisney,

      Dit is de eerste keer dat ik dit hoor. Erg vervelend, aangezien Disney aangaf dat dit een tollfree nummer zou zijn (stond zo vermeld op hun website). Ik zou dit zeker voorleggen aan de klantenservice door een mail te sturen naar dlp.clientenservice@disney.com. Momenteel duurt het inderdaad langer voordat je bericht krijgt, maar dit zijn wel erg hoge kosten, dus ik zou nogmaals een mail sturen. Bellen naar de Disney reserveringslijn is ook nog een optie, maar kan me voorstellen dat je even genoeg hebt van telefoonkosten. Laat even weten wat de reactie is van Disney.

      Groetjes,
      Lars
    • NDisney
      NDisney
      Hoi Lars ,
      Ik zou je nog even laten weten als ik een reactie van Disney had gekregen dus bij deze .
      (Wij zijn echter niet in de gelegenheid de door u gemaakte telefoonkosten te vergoeden. Het gratis nummer was op onze Franse website vermeld en enkel gratis vanaf een Franse landlijn.) .
      Dit is de reactie van Disney ....Ik vind het toch vreemd dat er verder geen mensen zich hebben gemeld met dit probleem !!!. Maar mocht je toch nog eventuele klachten /vragen krijgen over de telefoonkosten dan kan je dit als antwoord geven ,

      Ik hoef je denk ik niet uit te leggen dat ik dit een waardeloos antwoord vind , en zeker niet gast vriendelijk .


      Groet,

      NDisney
    • Lars
      Lars
      Hoi NDisney,

      Dank voor de terugkoppeling. Ik ben het volledig met je eens. Zeker niet klantvriendelijk. Ik wens je desalniettemin fijne feestdagen!

      Groetjes,
      Lars