Renco

Over

Gebruikersnaam
Renco
Aangesloten
Bezoeken
201
Laatst Actief
Rollen
Member

Reacties

  • Zoals beloofd een update: ik heb mijn geld gisteren teruggestort gekregen van Disneyland. Toch nog redelijk snel vind ik. 7 april mijn aanvankelijk annulering voor een voucher (omdat je toen nog alleen daarvoor kon kiezen). Op 6 mei nieuwe annulerin…
  • Ik vind ook dat Kbalthazar gelijk heeft dat het er niet duidelijk staat. De omboekmogelijkheid tegen dezelfde prijs en voorwaarden was eerst gelimiteerd voor aankomsten tot 30 september 2020. Die einddatum staat er niet meer. Dit staat er nu: Wann…
  • “Hoe kom je in chat contact?” Ik schreef al “dat Lukt niet altijd”. De chatfunctie popt opeens naar boven en dan kun je chatten. Ik ga dan bij verschillende pagina’s kijken (ook bijvoorbeeld bij ‘contact’ en help’) en opeens komt dan de chat beschi…
  • Net gechat met medewerker. Het laatste verzoek wordt in behandeling genomen en annuleert het verzoek van daarvoor.
  • Ik heb op 7 april mijn verblijf met aankomst op 26 april geannuleerd. Geld terug was niet mogelijk toen dus een voucher aangevraagd. Ik heb op dat verzoek nog geen reactie ontvangen. Ik krijg nu net een mail (Persoonlijke mail met vermelding van mij…
  • Mooi gesproken Lars! Je hebt helemaal gelijk, en mooi de nuance (m.b.t. Sensatiezoekerij) aangebracht van externe (niet van Disney zelf) partijen die maar wat roepen met als enig effect dat er onrust ontstaat. Feit is dat niemand nog weet hoe het g…
  • “Disneyparken wereldwijd pas in 2021 weer open” Staat in alle kranten vandaag. Het blijkt een uitspraak te zijn van de directeur van investeringsbank UBS uit Zwitserland, dus niet officieel van Disney zelf. Maar waar rook is is altijd vuur.
  • Dank voor je antwoord. Goed om te weten dat voorwaarden bij een ander land anders kunnen zijn maar lijkt me toch wel interessant om de opties te bekijken als je er (in ieder geval zo op het eerste gezicht) aardig wat geld mee kunt besparen eventueel…
  • Beste Lars, Aanstaande zondag zou ik vertrekken naar Parijs. De uitkomst kennen we natuurlijk. Nu ben ik me aan het voorbereiden om voor volgend jaar meivakantie een nieuwe poging te wagen om mijn voucher (die nog gaat komen) aan te besteden. Op D…
  • Hoi Koei, Ik heb 7 april mijn verzoek voor een voucher gedaan. Mijn aankomstdatum zou (pas) 26 april zijn. Als ik een reactie van Disney krijg zal ik dat hier melden. Ik heb gechat met een medewerker. Alhoewel ik me niet kon voorstellen dat het and…
  • Beste Lars, Ik heb me verdiept in de Nederlandse regels m.b.t. Het uitgeven van vouchers i.p.v. geld terug bij bijv. Luchtvaartmaatschappijen, reisorganisaties en vakantieparken. In Nederland is dit beleid voor nu versoepeld om te voorkomen dat be…
  • De voucher is dus inclusief reserveringskosten en annuleringsverzekering? Als dat zo is vind ik dat netjes. Want die moet je immers bij een toekomstige reservering opnieuw betalen. Ik heb de voorwaarden van mijn annuleringsverzekering bekeken. Over…
  • Tot gisteren kon je bij je boeking (tot 1 juni) nog kiezen voor 1. Geld terug, 2. Omboeken tot 15 oktober onder dezelfde voorwaarden als originele boeking. Nu is dat gewijzigd: geld terug is (opeens) geen optie meer. Je kunt nu een voucher krijgen …
  • Ik heb Disneyland (Parijs) geboekt vanaf 26 april voor 4 nachten. Ik hou mijn ‘fingers crossed’ maar ik vrees het ergste. Disneyland zelf zal niet zo lang dicht willen blijven. Elke dag kost ze (ongeveer) 4 miljoen Euro omzet. De overheden hebben de…
  • Officieel is het dus 60 dagen maar in de praktijk schommelt het dus (kennelijk) tussen 90 dagen (aan het begin van een maand) en 60 dagen (aan het eind van een maand). Begin februari is heel april opengezet voor (online) reserveringen.
  • Beste Koei en Lars, Ook ik had het probleem dat het leek alsof elk restaurant al volgeboekt was en ik ga pas eind april. Bij mij werkte het door continu op ‘tijdstip zoeken’ ‘tijdstip zoeken’ te blijven drukken. Soms kwam je er dan opeens doorhee…