esther

Over

Gebruikersnaam
esther
Aangesloten
Bezoeken
123
Laatst Actief
Rollen
Member

Reacties

  • ook wij kunnen weer korting geven. Wij zijn er 26 t/m 29 december en 1 t/m 5 maart 2017 weer. groetjes, esther
  • bedankt voor het antwoord Lars. We hebben in het verleden wel een kaartje gekregen voor max 3 dagen op vertoon dat je in een hotel in de buurt verblijft. Het blijft altijd een gok of het lukt voor meerdere dagen, maar tot nu toe gaan ze er redelijk …
  • hoi Lars, bedankt voor download van de nieuwe regels. Verbaasd me dat ze nu wel duidelijk aangeven dat je een gratis ticket voor de begeleider kan halen. Voorheen was dit niet terug te vinden. Weet jij toevallig tot hoe laat Guest Relations open is …
  • ik heb voor de zelfde vraag gestaan, ga ik half pensioen boeken voor de persoon die geen jaarkaart heeft. Uiteindelijk niet gedaan omdat je als ik het goed heb niet kan kiezen voor de goedkopere STANDAARD variant, maar alleen de PLUS optie kan kieze…
  • (Quote) dat is een handige site voor prijs idee van room only, maar voor de uiteindelijke room only prijzen incl korting met je jaarpas moet je toch nog even bellen met de reserveringslijn? of kan je de prijs ook ergens vinden incl de korting voor j…
  • het is soms voordeliger om voor 1 persoon een pakket te boeken en afhankelijk van de leeftijd van de kinderen zijn die bij het pakket nog gratis ook. Zelf hoef je dan alleen toeristenbelasting te betalen. Een room only en voor de overige gezinsleden…
  • Ik krijg de nieuwsbrief omdat ik een jaarkaart heb, ging er eigenlijk vanuit dat iedereen met jaarkaart de email krijgt. Ook de mails met speciale acties van voorpremiers krijg ik per email. Maar ik weet genoeg nu. Zoontje heeft een groene kaart ma…
  • onderstaande tekst komt uit de: LA NEWSELETTER PASSEPORT ANNUEL • ÉTÉ 2016 • #PASSANNUEL De nouvelles mesures visant à optimiser l'expérience des femmes enceintes et de nos visiteurs ayant une maladie invalidante ou un problème médical tempora…
  • hallo Lars, In de laatste nieuwsbrief stond iets over de veranderde regels, je zou je huidige kaart moeten vervangen, maar weet jij of dit voor de oranje en/of de groene uitvoering is? Ze hebben het namelijk veranderingen van zwangere en tijdelijke…
  • hoi Conny, Ik heb je een PB gestuurd. groetjes, esther
  • hoi Lars, Is er al bekent of de prijs van de jaarkaarten dit jaar weer omhoog gaan? en weet jij misschien wanneer de nieuwe lijst met blockdagen beschikbaar komt? groetjes, esther
  • als je zoontje geen problemen heeft met een spookhuis dan is het super, mijn kinderen vinden de sensatie van vallen geweldig, (je komt echt los van de stoel) maar willen er niet meer in omdat ze het filmpje van de geesten eng vinden. (zijn 11 en 7 j…
  • hoe krijg je een bestelling geleverd? krijg je een e-mail of worden de kaarten per post verstuurd? en hoelang heb je de tijd om de passen definitief te maken?
  • onderaan de mail staat dat je de uitgeprinte mail mee moet nemen voor de verleng korting. heb toevallig ook deze week ook mail gekregen Offre également disponible au Bureau Passeport Annuel sur présentation de cet e-mail
  • weet iemand waar de renovaties/openingstijden van de restaurants staan? Ik wil graag weten welke er met het paasweekend open/dicht zijn, maar kan nergens een lijst vinden.
  • let ook op of je moet betalen voor het parkeren bij het hotel. Bij het ibis (budget) Marne la Vallée Val d'Europe zit een parkeergarage, maar kost ongeveer 7 euro per dag. Bij B&B Hôtel MARNE LA VALLEE is het goed verblijven als je geen lu…
  • 23 t/m 28 maart kunnen wij korting geven. Als je minimaal 3 jaarkaarten aanschaft vergoeden wij de parkeerkosten van de eerste dag (E15,-) Wil je door ons geholpen worden stuur dan een mailtje naar estherdisneyfan@ziggo.nl
  • misschien via de app proberen. deze kun je via het menu (streepjes linksboven in hoek) settings (tandwieltje) wel veranderen.
  • wij hadden vorig jaar net zoiets, wij hebben toen een hotel buiten disney geboekt een jaarkaarten aangeschaft. Waren we uiteindelijk nog goedkoper uit, maar we het voordeel van vroeg het park op mogen, gratis parkeren en korting op souveniers. Miscc…
  • (Quote) bedankt voor het antwoord Lars, is de brunch van zondag meer richting een ontbijtbuffet of lijkt het meer op het buffet van het dinner? weet jij toevallig of de extra hoge prijzen (boven de 100,- pp) ook gehanteerd worden op 26,27,28 decem…
  • Hallo allemaal, weet iemand welke figuren je tijdens het dinner bij inventions kan verwachten? Zijn dat speciale figuren die niet op het park rondlopen of gewoon mickey en donald? twijfel namelijk of het de moeite waard is om hier te gaan eten w…
  • fijn om te horen, dat we er waarschijnlijk geen last van hebben. Weet iemand toevallig of je tussentijds schone handdoeken krijgt of kan regelen. We zijn er 5 nachten, schoon houden van bungalow doen we zelf wel, maar een paar schone handdoeken zo…
  • hoi Lars, zie tot mijn schik op je site staan dat ze in maart 2016 aan het renoveren zullen zijn. Ik heb gisteren geboekt en nog gevraagd of wij gebruik konden maken van het zwembad. Er werd niets gezegd over renovatie of dat het zwembad dat dicht…
  • het schuiven binnen het kader is voor mij ook de belangrijkste reden om langs de balie te gaan. Mijn zoontje staat er anders soms gewoon net net niet op omdat de foto standaard dan te ver naar voren is geplaatst.
  • zoals vast al eerder gemeld is, voor de actiefoto's loont het om de foto bij de servicedesk op je kaart te laten zetten. Zij kunnen ook nog met de foto schuiven zodat iedereen goed zichtbaar is op de foto en de kwaliteit is ook hoger. Je hoeft …
  • Net 3 dagen geweest. Heb 3 x zonder problemen op vertoon van jaarkaart en dpc een free admision ticket gekregen. Moest er wel voor in de rij gaan staan bij guestrelations, ga je altijd met het hele gezin dan zou ik er voor kiezen om toch voor ieder …
  • Bedankt voor het antwoord Lars. Deze mail kwam ook van Disney van de mindervalide afdeling. Ik ga in augustus weer die kant op en zou dit keer een begeleider meenemen die geen jaarkaart heeft, we gaan toch nog even langs de guest relations en zie…
  • hallo Lars, zijn de regels veranderd pas geleden? Ik heb namelijk het volgende antwoord gekregen op een e-mail in maart 2015 We thank you for your e-mail and your interest in Disneyland® Paris. Disabled guests have 10% discount on the full rate. …
  • Wij kunnen ook korting geven aan 9 personen op 3, 4 en 5 augustus en 17, 18 en 19 oktober 2015. heb je intresse in 10% korting op je jaarkaart dan hoor ik het graag. lars zou je de datums van oktober aan het lijstje toe willen voegen?