steef

Over

Gebruikersnaam
steef
Aangesloten
Bezoeken
277
Laatst Actief
Rollen
Member

Reacties

  • Ha Lars, Ook als het vóór de transactie is aangegeven zou ik nog net zo boos zijn. Je betaalt €449 voor je kaart en daar horen bepaalde voordelen bij, en die worden nu door de neus geboord. Als er echt geen kaarten meer beschikbaar zouden zijn omda…
  • WOEST ben ik, echt WOEST. En niet alleen omdat ik al 2 dagen een paar keer enkele uren geprobeerd heb de "pass annuel" lijn te pakken te krijgen, maar toen ik ze eenmaal te pakken kreeg met de bedoeling om privilege kaarten te bestellen …
  • Helaas had ik minder succes vandaag... ook om 9:00 exact gebeld, en werd er toen iedere keer uit gedonderd, ofwel kwam niet eens in enige wachtrij. Dit ruim 100!!! keer verdeeld over de dag geprobeerd, kwam gewoon niet in de wachtrij.
  • Zoals ik het lees had je voorheen 2 verschillende soorten korting met Infinity: - Privilege tickets voor €39 (max 20 per jaar of 5 per week per kaart) - Tijdelijke vrienden tickets voor €37 of €39 in de vorm van een actie en buiten de quota van de …
  • Voor zover ik kan zien leggen ze geen boete op of zo (lijkt me juridisch ook erg lastig). Wel loop je het risico dat ze je toekomstige reserveringen en blokkeren de mogelijkheid om te reserveren voor 2 weken voor die kaart blokkeren. Op een andere m…
  • een aantal restaurants staan nog helemaal niet op de planning om op korte termijn open te gaan. Ook zijn er in ieder geval geen restaurants met bediening die 's avonds open zijn in het park, daarvoor verwijzen ze naar de Village.
  • Alleen als je een magic flex of infinity pas hebt of een arrangement incl toegang tot de parken via Disney.
  • Nogmaals nagekeken en ook Disney heeft dit aangepast... het gaat om 15 werkdagen van tevoren, dus 3 weken!!!
  • @Lars ik volg diverse Franse Disney groepen op Facebook en het schijnt nog niet mogelijk te zijn om privilege tickets te bestellen omdat ze de boel nog niet op orde hebben. Aan de telefoon zeggen ze dat dit nog wel enkele dagen kan duren. Daarnaast …
  • Op hele drukke dagen wil het nog wel eens voorkomen dat de rij bij de speciale ingang korter is, maar in 9 van de 10 gevallen zijn de gewone poortjes minimaal even praktisch.
  • (Quote) Let op dat je niet de infinity lijn belt als je geen infinity pas hebt, want ze kunnen je niet helpen je dan sta je voor niets in de wachtrij.
  • @Linde - ja je hebt nog steeds recht op een photopass - dat omzetten kan door je oude en je nieuwe PhotoPass te koppelen aan dezelfde account - ja je photopass is ook aan een andere account te koppelen (al zou hier met het nieuwe systeem mogelijk …
  • Ik zag alleen de foto’s van 2020. Dacht dat ze nu Max 4 maanden bewaren.
  • Ok de website staat ondertussen dat de oude procedure gewoon van kracht is, dus idd halen bij de ingang. Ze weten vast hoe veel kaarten per dag er ongeveer worden uitgedeeld aan begeleiders.
  • (Quote) Je kunt inloggen met het nummer van je PhotoPass zelf en bij stap 2 je e-mail adres pas.
  • (Quote) De kassa is alleen open voor de gewone 20% korting dagkaarten en voor begeleiderstickets.
  • (Quote) Ik heb me er al op ingesteld dat het waarschijnlijk “gewoon” kortingskaarten met 20% korting gaat worden :( Weinig vertrouwen in dat prehistorische proces via telefoon en postnl ;)
  • (Quote) Klopt
  • Ik maakte me ook zorgen, met name omdat er nauwelijks iets over te zien was en velen het interpreteerde dat je maar voor max 1 dag per keer kon reserveren. Ik heb van Lars gehoord dat begeleider-tickets op de oude manier gaan. Helaas kon ik hier nog…
  • Yes, gelukt ! Er lijkt niet echt een limiet op te zitten, behalve dat ze je reserveringen annuleren en blokkeren voor 2 weken als je niet komt opdagen of te laat annuleert.
  • @Lars 3 dagen klinkt al een stuk realistischer dan 1 dag per keer. Vooral voor bijvoorbeeld gasten uit de UK, die al dure last minute vliegtickets moeten boeken om Disney te bezoeken, zou lullig zijn als dat maar voor een dag zou kunnen. 3 dagen zou…
  • De meetlat lijkt me heel simpel... stel dat de infinity pas er "standaard" uit zou zien als nu, met wat ze nu aanbieden... zou je er dan €450 voor een jaar voor neer hebben gelegd? Denk het niet! Het is niet meer dan logisch dat je mense…
  • Weet je wat ik zo waardeloos vindt Lars... het lijkt alsof alle kaarten waar al voor betaald is (zonder datum of jaarpassen) moeten gaan vechten om een plekje en niet meerdere dagen achter elkaar het park in zullen kunnen, terwijl Disney geen beperk…
  • Ik begrijp niet helemaal wat ze met “datum voor datum” bedoelen. Ik besef me dat je niet een hele week als range kunt reserveren, maar ook dan is het mij niet duidelijk... moet de dag die je gereserveerd hebt achter de rug zijn voordat je weer een n…
  • @mieke Hoewel op je groene kaart de oorspronkelijke verval datum staat, kan ik me niet voorstellen dat er cast members zijn die jou om die reden toegang gaan ontzeggen. @Lars Weet jij of de priority wachtrijen in het park er anders uit gaan zien?
  • Ik snap dat de heropening een groot ding is en ben blij dat ze überhaupt weer open gaan... maar de procedure om privilege tickets (kaartjes met korting dus voor €39 of €45 pp via iemand met een jaarkaart) te kopen door te moeten bellen? Dat maken ze…
  • Fijn Mieke, dank je wel. had al op zo iets gehoopt.
  • Ik kan helemaal niets terug vinden over reserveren van kaartjes voor begeleiders van personen met een groene kaart. Ik verwacht dat dit één van de weinige gevallen zal zijn dat je terplekke een kaartje bij de donald desk zult moeten halen? Verder i…
  • Handig! Het lijkt net alsof ze het aantal dagen dat het park gesloten was (124) + een maand optellen. Mijn pas was namelijk tot 5 mei geldig, tel daar 124 dagen bij dan kom ik op 6 september uit. Volgens de site is de pas t/m 5 oktober geldig!
  • (Quote) Ik heb bij aanschaf van m’n pas een e-mail adres opgegeven en kreeg één keer een mail, dus dat staat wel goed, maar in jouw geval is je (correcte) mailadres mogelijk niet goed geregistreerd.